Diskuse

BMW X3 (2012)

7.10.2012

Nejprve vám obecně představím toto auto. Jedná se o SUV střední třídy , BMW ho označuje jako SAV (sport activity vehicle) místo klasického pojmenování…

 

BMW X3 (eliot)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto peitr

    peitr 07.10.2012  19:01

    30d

    Za ty peníze za příplatky si mohl mít 30d!!!
    • 00 Reagovat !

      foto eliot

      eliot 07.10.2012  19:14

      « Re: 30d

      To už bych si nemohl dovolit tak rozsáhlou výbavu jako mám teď. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto peitr

        peitr 08.10.2012  17:05

        « Re: Re: 30d

        Radši bez výbavy a pořádně si jízdu užít, než obklopen nesmyslostma, které stejně jen zvyšují spotřebu. A navíc, když píšeš že jezdíš s auten dost často naložený, tak jednoznačně 30d!
        • 00 Reagovat !

          foto eliot

          eliot 08.10.2012  17:46

          « Re: Re: Re: 30d

          Máš pravdu s tou spotřebou ,to víš rodina a hlavně já jsem náročný (na výbavu):D ...ale 30d bych si pořídil spíš do 5er nebo 3er,protože bych v nich ještě více hledal zábavu za volantem a navíc mi tato auta přijdou smysluplnější pro sportovní jízdu a více jako auta pro řidiče. S X3 se bavím taky v terénu a na silnicích s 20d rovněž není velká nuda .Později vyzkouším do jaké míry zatížení omezuje dynamiku.
    • 00 Reagovat !

      foto Beekey

      Beekey 08.10.2012  10:59

      « Re: 30d

      No to je logika, nebo taky by mohl mit Bentley z bazaru, ne?
      • 00 Reagovat !

        foto idam-i

        idam.i 08.10.2012  20:56

        « Re: Re: 30d

        Plne chápem rozhodnutie pre 2,0.Určite,že 6 válec je super,ale v prektickom živote ,pokial človek jazdí slušne, z neho využiješ možno 50%.A spústu šikovných vylepšení zlepšuje komfort využitia každý deń.Pokial by človek nemal finančný limit bol by svet plný silných áut.No možno je lepšie,že to tak nie je ,keď vidím niektorých ĺudí na cestách. :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto eliot

          eliot 09.10.2012  19:05

          « Re: Re: Re: 30d

          :yes: Naprostý souhlas.
        • 00 Reagovat !

          foto Beekey

          Beekey 10.10.2012  15:33

          « Re: Re: Re: 30d

          Snad nemusim dodatocne pisat k jednoznacnym komentarom "ironia"...?
  • 00 Reagovat !

    foto hp21

    hp21 07.10.2012  19:09

    Recenze

    Nová recenze, 50 fotek, obsáhlý text, já nestačím zírat, to jsme tu dlouho neměli! Veliká chvála :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto eliot

      eliot 07.10.2012  19:17

      « Re: Recenze

      Moc děkuji :-) ... A co se týče fotek ,tak se mi tam dnes nevešla ještě další část >:D .
      • 00 Reagovat !

        foto hp21

        hp21 07.10.2012  19:18

        « Re: Re: Recenze

        FFíííííííííjjjjjjjjjjjjooooooooo to budou ještě další, no tak to chválím dvojnásob :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto escorpion

        escorpion 09.10.2012  17:38

        « Re: Re: Recenze

        Pekné fotky a super auto. Nech slúži :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto blowiik

    blowiik 08.10.2012  20:56

    paráda

    Parádně jsem si početl... 3x10! Jinak auto parádní a výbava vážně solidní, pravděpodobně bych volil stejně, k čemu silák bez výbavy? To možná tak ve sporťáku, ale rozhodně né v SUV, navíc pro rodinu... jednu X3 2.0d máme v rodině a nepřijde mi, že by se jednalo o loudala, ani v plném zatížení

    Samozřejmě, že v ideálním světě by člověk chtěl plnou výbavu a k tomu třeba 35d, ale v ideálním světě nežijeme, že? :yes: , ať slouží!
    • 00 Reagovat !

      foto eliot

      eliot 09.10.2012  17:46

      « Re: paráda

      Přesně tak ,u sporťáku by mi bylo celkem jedno ,ale jinak moc holátka nemusím.
      Vzhledem ke schopnostem 20d si nemyslím ,že ta zátěž výrazněji ovlivní výkon.
      To nežijeme... Jinak díky :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Beekey

      Beekey 10.10.2012  15:39

      « paráda

      Mno, prave zrovna v pripade SUV teto velikosti mi prijde zbytecny mit silnejsi motor. Teda, jestli clovek neplanuje tahat kone, clun, jachtu, atd... Ty jizdni vlastnosti jsou vic nez dostacujici i pro 90% sedanu ktere jezdi po ceskych silnicich, a sice BMW umi i podvozky SUV famozne, precejenom se jedna o vysoke auto.
      A nevim jaky by mel dopad o litr vetsi motor pri pohledu na spotrebu, mozna tak max 1,5-2 l nafty v prumeru, ale kdyz toho najezdi hodne, tak si usetri na dovolenou, a o to horsi jizdni vlastnosti nema, akorat ten zvuk...
  • 00 Reagovat !

    foto Stantu

    Stantu 09.10.2012  12:41

    Otázka, jinak paráda

    Moc pěkná recenze a parádní fotky,super ;o)..vybral jsi hodně dobře, ať slouží a mnoho šťastných kilometrů přeji...Ale mam otázku. Když jsem pročítal řádky o velkém kufru, vysoké světlé výšce a 4x4 a dostal se ke kandidátům, zarazilo mě, proč jsi koukal na Forestera místo Outbacka?
    • 00 Reagovat !

      foto eliot

      eliot 09.10.2012  18:09

      « Re: Otázka, jinak paráda

      Děkuji :-) :-) ...Pravda je,že jsem na začátku uvažoval o Foresteru ,protože jsem do něj byl zaujatý o něco víc než do Outbacka i přes rozdíl kufrů . U Outbacka se mi moc nelíbil interiér ,nemám nic ,co by tam bylo vyloženě špatného,ale je to pouze můj názor. Šel jsem se podívat v autosalonu i na Outbacka,ale ten interiér mě prostě ničím nezaujal .
      • 00 Reagovat !

        foto Stantu

        Stantu 12.10.2012  10:09

        « Re: Re: Otázka, jinak paráda

        jasný :)...mám podobný názor na nového outbacka. Taky jsem do autosalonu zavítal a zkoumal, když si otec vybíral nové auto, ale byla to marná návštěva a nakonec si stejně nekoupil nic dobrého (občas neponaučitelný .-)..)
  • 00 Reagovat !

    foto tr2700automat

    tr2700automat 10.10.2012  17:39

    8-mi stupňová automatická převodovka

    Gratuluji za Tvůj skvost. Jestli jezdíš na dlouhé tratě ta automatická převodovka se Ti skvěle vyplatí :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto eliot

      eliot 10.10.2012  22:39

      « Re: 8-mi stupňová automatická převodovka

      Díky...Ano,jezdím často delší trasy.
  • 00 Reagovat !

    foto hp21

    hp21 11.10.2012  06:17

    Koberečky

    Na kolik tě prosím tě u BMW vyjdou koberečky? To je asi pálka co? >:D My Renaultisti za ně dáváme kolem tisícovky, to vy BMWvéčkaři máte tak jeden co? >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Jahnnn

      Jahnnn 11.10.2012  17:40

      « Re: Koberečky

      Neoriginální, ale plně funkční cca 400 Kč.
      • 00 Reagovat !

        foto hp21

        hp21 11.10.2012  19:03

        « Re: Re: Koberečky

        pokud fungují je to slušná cena ;-) bohužel mám zkušenost z aut, že mi nikdy moc neorigo nefungovaly, ale co si budem povídat to origo co teď mám na cliu to taky stojí za pěkný h........ ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto eliot

      eliot 15.10.2012  14:11

      « Re: Koberečky

      Ty originální stály 2400 kč.
      • 00 Reagovat !

        foto hp21

        hp21 15.10.2012  18:03

        « Re: Re: Koberečky

        hmmmmmmm, to neni levná sranda, ale upřímě, já mít na Báwo tak to asi neřešim >:D
        • 00 Reagovat !

          foto eliot

          eliot 16.10.2012  17:43

          « Re: Re: Re: Koberečky

          To jo,ale naštěstí je hradila firma ,takže pohoda . >:D :-!
          • 00 Reagovat !

            foto hp21

            hp21 16.10.2012  20:08

            « Re: Re: Re: Re: Koberečky

            tak to taky neni k zahození ;-) >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Jahnnn

    Jahnnn 11.10.2012  17:39

    Líbilo se mi, jak jsi zavrhl AUDI Q5

    Neochotný prodejce možná přišel o kšeft. Udělal jsem podobnou zkušenost, u VW. Měl jsem políčeno na Touarega, měl jsem ho půjčeného na odzkoušení, ale měl v té době najeto pouze cca 500 km. Asi po 1 měsíci jsem byl v servisu u onoho dealera se starým autem a potkal jsem majitele, který jezdil se s tím Touaregem. Tak se ho ptám: Kolik už má najeto? Asi 4000 km. Hm to bych se s ním ještě jednou zkusil svézt. Já si ho od vás někdy na víkend půjčím. A próč, dyť už jste ho měl jednou půčený. Jo, to jo, ale to byl ještě syrovej. No a co, to bude stejný, nic nepoznáte.
    Takže jsem se nakonec rozhodl pro X3. A to už jsem u dotyčného v průběhu let chtěl koupit 5 WV.
    • 00 Reagovat !

      foto eliot

      eliot 11.10.2012  21:23

      « Re: Líbilo se mi, jak jsi zavrhl AUDI Q5

      Nechápu neochotu některých prodejců,když je v jejich zájmu prodat co nejvíc aut. U Audi proběhla předváděcí jízda tak ,aby jí měl prodejce co asi nejdřív z krku nebo co ,tvářil se nesmírně otráveně a jízda trvala přibližně jen 3 minuty! A všechny otázky byly odbyty s tím,že to buď neví a nebo reagoval tak ,že úplně všechno najdu na jejich stránkách na internetu , to je sice pravda ,ale prodejce je tam taky od toho ,aby podal alespoň nějaké základní informace ,ne? .Zcela opačnou zkušenost jsem měl u Subaru a BMW ,kde v obou případech byly dlouhé zkušební jízdy a s prodejci nebyl žádný problém , byli nadmíru ochotní , ne jak u Audi.
      • 00 Reagovat !

        foto hp21

        hp21 11.10.2012  21:30

        « Re: Re: Líbilo se mi, jak jsi zavrhl AUDI Q5

        No to trochu koukám, že i u tak drahých aut mají prodejci takové procesy :no: a teď si představte když chcete například takovou Thálii v základní výbavě, to je teprve tóčo >:D
        • 00 Reagovat !

          foto eliot

          eliot 11.10.2012  21:34

          « Re: Re: Re: Líbilo se mi, jak jsi zavrhl AUDI Q5

          >:D to už berou jak na běžícím pásu ...ale myslim,že zrovna u nejlevnějších modelů jsou na to celkem zvyklí,takže to taková hrůza být nemusí >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Brandon-Walsh

            Brandon Walsh 11.10.2012  21:40

            « Re: Re: Re: Re: Líbilo se mi, jak jsi zavrhl AUDI Q5

            to mne bolo v renaulte povedane pane, ale fluence je drahy >:D >:D
            • 00 Reagovat !

              foto hp21

              hp21 12.10.2012  07:28

              « Re: Re: Re: Re: Re: Líbilo se mi, jak jsi zavrhl AUDI Q5

              Jo Jo Renault ty to vedou, táta si chtěl koupit na dojíždění do práce a na chatu Twingo, teda to bylo s prominutím keců, jak je to malý a na delší cesty nic moc a i když jim táta řikal, že to chce jen do práce, že má doma C5 na delší jízdy, tak furt si vedli svou a cpali ho do Mégana a to Twingo bylo skoro za 200 tis. (lepší výbava), no děs a hrůza, na konec jsme se otočily a šli jinam....... :no:
              A proč ti toho Fluence nechtěli prodat? Čim dražší tím větší zisk ne? No je vidět, že to udělali dobře, zákazníka přilákali na tolik, že teď jezdíš spokojeně seatem >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Auris

          Auris 24.02.2013  18:39

          « Re: Re: Re: Líbilo se mi, jak jsi zavrhl AUDI Q5

          Byla jsem také u Audi, ve Zlíně a naprosto jiný přístup. Kávu uvařili, další dvě hodiny trpělivě vysvětlovali, udělali konfiguraci vozu, která by se mi hodila a jeli jsem se projet. Najeto minimálně 25 km, žádný spěch, mohla jsem si vyzkoušet všechno. To, že jsem nakonec Audinu nekoupila, má jiné důvody, ale na jejich přístup v salonu si nemůžu opravdu stěžovat.
          • 00 Reagovat !

            foto eliot

            eliot 27.02.2013  00:38

            « Re: Re: Re: Re: Líbilo se mi, jak jsi zavrhl AUDI Q5

            Přístup se liší prodejce od prodejce. U Audi jsem byl u prodejce v Auto Jarov a čekal jsem ,že přístup bude neméně solidní než tomu bylo ve VW a Hondě (vše v Auto Jarov) a hlavně doposud jsem si myslel ,že u Audi v přístupu nebývá problém (podobně jako u Mercedesu) , zřejmě jsem se zmýlil.
            Zase často slýchávám ,že u BMW bývají arogantní prodejci , takže se mi tam upřímně moc nechtělo ,ale naopak tady vše bez problémů a to mám zkušenost se dvěma prodejci: Invelt a Auto Base(CarTec)
  • 00 Reagovat !

    foto Dala

    Dala 17.01.2013  14:46

    jen tak něco

    trochu jsem na tve auto změnil názor, tak jsem jsem ti zpět polepšil hodnocení. Není to sice můj šálek čaje, ale včera jsem se svezl s kamarádovým a musím, říct, že je opravdu velice příjemné a kultivovaný kousek. Jen škoda, že má na autě najeto jen necelých dvacet tisíc km a už musel měnit celou přední nápravu. Víceprvek na předku je sice velmi komfortní, ale taky toho moc nevydrží. Oprava stála necelých devadesát tisíc, samozřejmě řešeno jako záruční oprava. Já sám jsem před nedávnem přemýšlel nad X5, ale upřímně mám strach z následných pozáručních poruch. Každá drobnost je na BMW dražší než kde jinde a nemyslím si, že by technika byla spolehlivější než u jiných značek. BMW je špička, ale člověk na něj zkrátka musí mít............ :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto eliot

      eliot 17.01.2013  20:13

      « Re: jen tak něco

      Děkuju za tvé hodnocení. Salon krásy by tenhle model zrovna nevyhrál,to uznávám , především jsem ho bral právě kvůle té vynikající technice ,v tom je jedno z nejlepších mezi svými konkurenty. Na první pohled mě neoslnilo zas tolik ,ale jakmile jsem se projel ,bylo rozhodnuto.
      To se dozvídám poprvé o té nápravě,že by měla tak slabou výdrž. Zatím mám najeto jen kolem 7tisíc km bez problémů a doufám ,že tak bezproblémově to půjde i nadále. Samozřejmě počítám s tím ,že případné opravy jsou u BMW drahé ,ale před tím jsem vlastnil VW a musím říct ,že veškeré výdaje za jeho závady činily asi kolem 150tis (hlavně výdaje za problémovou převodovku DSG),takže si nedokážu představit jak na tom asi bude BMW.
      Koukám ,že to s tou bájnou spolehlivostí německých vozů jde vážně do háje. >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Dala

        Dala 17.01.2013  22:31

        « Re: Re: jen tak něco

        Automobilky spoří kam se člověk podívá, ať koupíme BMW nebo Škodu, vyjde to v poruchovosti asi nastejno. Známý šéfuje místní bawarii, ten mě přivedl na zcestí zda BMW nebo něco levnějšího, na naditost peněženky, na nejslabší části nových baworáků. Mnoho se o tom nemluví, je to prémiovka se vším všudy. Nechci tím říct, že u X3 je špatná technika, pravděpodobně trefil pár solidních děr a celá náprava odešla(tebe se to určitě ale netýká, se solidním zacházením vydrži dlouho, nemluvě o záruce). BMW X5, potažmo X6 používá dva druhy náprav, ta složitější je velmi poruchová a asi nejslabší stránkou auta, je velmi, velmi drahá, ale o to víc se nevyplatí. Na druhou stranu se montuje jen do nejvýkonnějších vozů. Dle mého názoru je to logické, čím složitější s více hybnými prvky, tím více komfortu, ale taky možných návštěv servisů. Jen si vzpomeňme na jednoduché zadní nápravy s vlečnými rameny, prakticky žádná poruchovost a když tak za kačku. Motory a technika celkově jsou ale jedním slovem ......parádní. Svést se s motororem BMW je prostě zážitek, výkonný, úsporný, kultivovaný, prostě takový jaký má motor přesně být. Sám vlastním něco od PSA a co vím tak jejich společný motor 1,6 benzín je jeden z nej. motorů na trhu vůbec. Vůbec nechci hanit BMW, spíš sem tím chtěl naznačit kam dnešní vývoj spěje. Mimo jiné, měl jsem Škodu s DSG, čtyřicet tisíc km a dvě závažné opravy DSG, vidím, že nejsem sám, kdo si tuto převodovku užíval. VW nabízí pro daný typ třebas deset motorů, ale čas ukáže, že šest z nich je totalní propadák, nevím kde se v lidech bere ta jistota, že VW jsou ty nej. vozy. Jinak X3, moc pěkné auto, moc pěkné svezení............
        • 00 Reagovat !

          foto eliot

          eliot 12.02.2013  20:39

          « Re: Re: Re: jen tak něco

          Máš pravdu , dnes se nedá jednoznačně říct ,jaké auto je úplně nejspolehlivější . Na ty díry ve vozovce se snažím dávat pozor,tak snad mě minou ty problémy s nápravou. Jinak souhlas , BMW je motoricky špička .
          Abych pravdu řekl, VW bych si právě kvůli četným pouchám nepořídil , no uvidíme ,jak na tom budou nové modely...
  • 00 Reagovat !

    foto JirkaHKK

    JirkaHKK 08.02.2013  17:29

    X3

    Taky se toho děsím, v červnu 2013 mi končí dvouletá záruka ( mimo jiné od letoška i ten "propíraný" a kritizovaný Renault dává 5 let!!! ) a jsem zvědav co se začne sypat. Jinak za Vámi uváděné spotřeby nejezdím, průměrnou mívám kolem 9l/100km. Město a studené starty to zvedají.
    Co se týče těch orig. koberečků tak stojí za prd! Dívali jste se jak jsou u plnynového pedálu blbě vyřešené ??? Je tam veliký výřez a z bot všechen bordel stéká pod plynový pedál, musel to vymyslet blbec! Já jsem to v těchlo místech podložil kouskem téměř stejného koberce, aby to tam nezatékalo. To jsem u BMW nečekal. Potom jak již jinde píšu vypínání stop start je tak blbě umístěné, proč není na druhé straně tlačítka startování? Pak jak se mi těžko zapínají pásy, a to nemám ty nesmyslné sportovní sedačky s těma vyfouklejma postranicema. Je fakt, vážím metrák...
    • 00 Reagovat !

      foto eliot

      eliot 12.02.2013  21:07

      « Re: X3

      Přesně toho se taky trochu hrozím... Co se týče spotřeby ,tak většinou jezdím v Eco režimu s lehčí nohu na plynu a při trase městem teď v zimě ,tak se mi průměrná spotřeba nezvýší nad 8,6l/100km v běžném režimu (Comfort). Studené starty nezažívám, na valné většině míst parkuji v garáži , ale se studeným startem se mi průměrná spotřeba jednou k těm devíti litrům přiblížila,ale to bylo maximum co se mi při běžném tempu ve městě podařilo dosáhnout.
      S těmi koberečky to mohli udělat o něco líp,co se dá dělat ,tak jako tak po zimě bude auto zaneřáděné...Ano ,párkrát jsem musel zpočátku trochu pátrat po startovacím tlačítku , je třeba se trošku nahnout ,ale ted už mi nedělá problém ho najít poslepu. Často jsem četl ,že se hůře zapínají pásy,ale mě to oproti spoustům dalších aut nijak těžší nepřipadá ,asi to bude i o zvyku. Ty sportovní sedačky jsou super ,jen nejsou tolik pohodlné pro oblejší postavy.
  • 00 Reagovat !

    foto JirkaHKK

    JirkaHKK 16.02.2013  21:29

    X3

    Souhlasím s Vámi... nyní mám asi na 300km spotřebu 8,1... za 5- 6 l to prostě jezdit nebude, je to moc těžké a je to BMW...
    • 00 Reagovat !

      foto eliot

      eliot 16.02.2013  21:45

      « Re: X3

      Mě nedělá problém jet při rychlosti 80km/h (se zapnutým tempomatem to jde snadněji) dlouhodobě spotřebou pohybující se mezi 4,8 - 5,3l mimo město na rovném úseku ,ale přesto to jde bez výrazné námahy ,dnes jsem to zkoušel .
  • 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 17.02.2013  17:48

    Jízdní dojmy

    Moc pěkně popsáno. :yes: A pak že nejsi žádnej Dumas. >:D

    S X3 nemám žádné zkušenosti, ale projížděl jsem se s X1 xDrive 20d a byl z jejích vlastností nadšenej. Je pravda, že X1 je spíš takovej zvýšenej kombík, nová X3 je o dost hřmotnější, takže se tvému nadšení nedivím. ;-)

    Jak píšeš o té (možná) mokré trávě, ona je to jedna z největších záludností. Nezdá se to, ale je to tak.

    A k tomu závěrečnému "Už se těším až někdy vytáhnu X3 na německé dálnice ,o tom až někdy příště…". To už ale nejspíš nebude za těch 5.5 litru. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto eliot

      eliot 17.02.2013  18:14

      « Re: Jízdní dojmy

      Děkuju. >:D
      X1 má o něco tvrdší podvozek než X3 , takže by se ty dobré vlastnosti dali spíš očekávat právě u X1 a o to víc mě překvapila X3. :-)
      Jindy na suchu jsem v terénu neměl takový problém ,tudíž ta tráva zřejmě mokrá byla.
      To asi nebude. >:-[]
  • 03 Reagovat !

    foto JirkaHKK

    JirkaHKK 17.02.2013  18:36

    X3

    Pane, ale abyste na silnicích zdržoval rychlostí 80km, proto jste si proboha X3 nepořizoval ???
    To děláte značce BMW opravdu " medvědí službu" a ostudu !
    • 00 Reagovat !

      foto eliot

      eliot 17.02.2013  19:20

      « Re: X3

      Opravdu nechápu ,proč bych měl dělat značce BMW ostudu , na úseku ,kde jsem podle vás zdržoval 80-kou byla omezená rychlost na 60km/h a místy sníh a to jsem spoustu aut tou ostudnou rychlostí ještě předjížděl a taky pár novějších BMW. ;-) A opravdu jsem si X3 nepořizoval na to všude jezdit za každou cenu 200km/h a obvykle na tom samém úseku brzdím provoz mnohem méně. ;-) >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 17.02.2013  21:34

        « Re: Re: X3

        To je jen jedna stránka věci. Jako druhou můžu uvést to, že snad neznám majitele nového auta (tím myslím takového, které ještě předtím neměl), který by si nezkusil tzv. "za kolik se dá jezdit". Prostě má jednou slavnostní náladu a svou obvyklou trasu projede ležérním stylem. Následně omrkne počítač, aby spatřil to číslo, které již nejspíš nikdy neuvidí. >:D Ví, že se může (bude-li chtít) dostat na tu hodnotu a že pak jezdí o 2 až 3 litry žíznivěji už ho neznervózňuje, protože on zrovna teď nechce spořit. ;-)

        A pro pana JirkuHKK. Nevidím nic ostudného na tom, když majitel prémiového auta dodržuje předpisy a nebo jede jen mírně přes. Ono totiž vlastnictví takového auta nutně neznamená, že musím jezdit rychle. Můžu ale nemusím. Tam jde spíš o to, jestli majitel unese předjíždění Octaviemi obchodních zástupců, kteří to na hranici schopnosti motoru prostě tomu "bávu"musej ukázat. Pokud je majitel onoho prémiového vozu alespoň na stejné úrovni jako jeho auto, pak by s tím neměl mít problém.
        • 00 Reagovat !

          foto eliot

          eliot 17.02.2013  22:03

          « Re: Re: Re: X3

          Nebo tak..Zrovna tohle byla ta situace ,kdy jsem zkoušel malou spotřebu a využil jsem k tomu i ten pomalejší okolní provoz . Popsal si to tak jak to někdy mám >:D . Popravdě řečeno mám to i tak ,že čím luxusnější auto řídím (ne supersport) ,tím směřuji spíš k příjemně klidnější jízdě ,kterou bych si vychutnal. Připomínám ,že i přesto "kloboučkářem " nejsem. >:D Od teď co jsem zjistil , co všechno se v X3 ještě skrývá ,tak si budu dopřávat trochu sportovněji laděné jízdy o něco častěji . A na dlouhých trasách budu spíše naopak nahánět spotřebu. Vždyť při rychlosti 120km/h se dá jet za 6,2l a i když by to byla jen průměrná rychlost ,tak průměrná spotřeba je přitom velice podobná.
          • 03 Reagovat !

            foto JirkaHKK

            JirkaHKK 22.02.2013  21:56

            « Re: Re: Re: Re: X3

            No přesto vám musím napsat... vůbec to tak nevyznělo, vypadalo to, že jste bud eko jezdec, možná i "kloboučník". O nějakém omezení rychlosti jste se nezminoval ...
            Taky, když mám čas a nespěchám jedu vysloveně podle předpisu a mrknu kolik to žere, ale to jsou vcelku pro ostatní nepříliš důležité či nezajímavé věci... To si každý odzkouší sám, na nějaké trase, jak zde píšete.
            Spíše se domnívám, že by "spolumajitele" tohoto typu vozu zajímaly asi poznatky se servisů,na co si dávat pozor, atd. příp. různé doplˇnky.
            • 00 Reagovat !

              foto eliot

              eliot 22.02.2013  22:33

              « Re: Re: Re: Re: Re: X3

              Děkuji za poznámku k recenzi .Takové typy poznatků tu určitě přibudou ,jakmile něco bude,tak to napíšu ...Zatím jsem v servise nebyl ,tak nevím.
  • 00 Reagovat !

    foto nanni2

    nanni2 18.03.2013  14:03

    BMW

    Pěkná recenze a celkem zajímavá diskuse. Také nevím,proč by řidič BMW nemohl jet 80 km/h,když dejme tomu nespěchá a jede na spotřebu...Jezdím s 525 x-drive Touring a spotřeba dlouhodobě 7,2 , většino u nesportovní styl, lehce nadlimitní rychlosti všude..
    Celkem by mne zajímala cena toho X3 v dané výbavě..jestli to není indiskrétní..Jinak,jestli to majitele uklidní,stran té chudé základní výbavy, tak ani řada 5 (ani třeba MB tř. "C" či "E") nemá v základu bixenony, což je dnes ostuda..Ba ne, jde o cílený útok na peněženku zákazníka..ano,přesně,není problém navýšit kupní cenu o nějakých 40-50%.Naopak, je to asi od zákazníka slušnost a základní předpoklad firmy..Co se týče dealerů,. někde ten přístup (i v BMW) je nesmyslně arogantní až přehlíživý..Tak é jsem si koupil auto jen tam, kde se mi věnovali a příjemně se mi jednalo..Tak hodně šťastných km..
    • 00 Reagovat !

      foto eliot

      eliot 18.03.2013  20:12

      « Re: BMW

      Ceníková cena 1 411 500kč , cena tohoto BMW byla nakonec přibližně 1 120 000kč po slevě a částečném odečtení DPH vzhledem k využití.
      Všiml jsem si ,že u standartních výbav takových aut schválně chybí nějaká z položek ,kterou potencionální zájemce považuje za samozřejmou a tím pádem za ní neváhá připlatit . Je to tak ,jak píšeš a dokonce i v této kategorii se rády představují ceny "od" ,ale je třeba počítat s jistými statisícemi navíc,pokud chceš slušnou výbavu. Takže připlatky vyletěli u této X3 na 350tis. a to jsem řadu lákávých "blbinek " schválně nevybral a nakonec je stejně nepostrádám. Když už holátko ,tak jedině auto na vyblbnutí a ne na každý den a ještě k tomu od premiového výrobce. Něco jiného je samozřejmě ,když máš např. třídu S v základní výbavě ,bohužel teprve až tam vypadají ty základní výbavy o něco jinak.
  • 00 Reagovat !

    foto protege

    protege 18.03.2013  19:05

    3x10

    auto pěkné, 119 fotek - to už je opravdu hodně a text dlouhý tak, že si říkám, že na svojí recenzi budu muset ještě hodně popracovat >:D výborné ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto eliot

      eliot 18.03.2013  20:16

      « Re: 3x10

      Moc díky ;-) ,není to bohužel ještě podle mých představ , v blízké době to hodlám trochu propracovat.
    • 00 Reagovat !

      foto eliot

      eliot 21.03.2013  22:05

      « Re: 3x10

  • 00 Reagovat !

    foto ABBBBA

    ABBBBA 31.03.2013  12:11

    Jak je to s jízdním pohodlim na pneu Run-flat a absence rezervy

    Dobrý den, s velkým zájmen jsem si přečetl Vaše hodnocení vozu. Je velice výstižné. Já sice ještě nejsem majitelem X3 - snad bude už v květnu, ale musel jsem se smát, neboť mám naprosto stejné zkušenosti s výběrem vozu. Nakonec zůstal také MB GLK a X3. Pak šlo už jen o pocity a tak vyhrál BMW. U MB mně připadala o něco lepší přístrojovka a přední sedadla. Celkový součet však hovořil pro X3. Jsem smutný jen z toho, že není rezerva alespoň dojezdová. Mám s tím špatnou zkušenost. Na dálnici do Bratislavy ve dvě hodiny v noci (nejel jsem zrovna pomalu) jsem s VW trefil nějaký kus železa, který ležel na vozovce. Než jsem stačil zastavit, pneu už hořela. Uhasil jsem to, ale myslim, že ani s Run-flat by dál něšlo pokračovat. Ještě, že jsem měl rezervu. Jinak jsem tam ještě dnes. Všimnul jsem si, že má X3 na dně kufru prolls, ale nevím, zda by se tam rezerva vešla. Navíc jsem slyšel, že pneu Run-flat podstatně víc drncají, než normální pneu s měkkým bokem. Často jezdím po tankodromu D1 a dělám si naději, že to bude s X3 pohodlnější. Pokud s tím máte nějaké zkušenosti, děkuji za odpověď.
    • 00 Reagovat !

      foto eliot

      eliot 31.03.2013  23:43

      « Re: Jak je to s jízdním pohodlim na pneu Run-flat a absence rezervy

      Pod podlahou kufru se nachází drobné úložné prostory, které se dají vyjmout tak ,že je tam prostor tak akorát pro dojezdové kolo ,ale ne přímo pro plnohodnotnou rezervu-ta se tam prostě nevejde. Pneu Run-flat s 19-ti palcovými ráfky ,mají sklon k vyššímu odskakování a na silnici je to hodně znát .
      S mými 17" koly ty run-flat nenarušují jízdní komfort a od kol nevycházejí znatelnější rázy a v porovnání s běžnými pneu ten rozdíl je při tak malém rozměru kol minimální ,takže i na rozbitých silnicích si X3 drží velmi slušné pohodlí .
      U "osmnáctek " je to s Run-flaty takový menší kompromis ,v tomto případě bych se já osobně kvůli českým tankodromům přiklonil spíš k běžným pneu,sice je i při tomto rozměru X3 pohodlná,ale jsou častěji cítit ty nárazy Run-flatů od nerovností .

      • 00 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 31.03.2013  23:48

        « Re: Re: Jak je to s jízdním pohodlim na pneu Run-flat a absence rezervy

        Trochu od věci, ale musím pochválit za velmi pěknou "titulku". :yes: Mrknul jsem do galerie a zrovna téhle fotce konverze na B/W neskutečně prospěla. Navíc kontrast s tou zdevastovanou stavbou (nějaký zámeček, usedlost ?) tomu dodává šmrnc. A už brzy bude nové téma, pro tebe myslím mimořádně zajímavé... ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto eliot

          eliot 01.04.2013  00:01

          « Re: Re: Re: Jak je to s jízdním pohodlim na pneu Run-flat a absence rezervy

          Děkuju a už se těším na to nové téma, snad bude už brzo zveřejněno .
          • 00 Reagovat !

            foto ABBBBA

            ABBBBA 01.04.2013  11:55

            « Re: Re: Re: Re: Jak je to s jízdním pohodlim na pneu Run-flat a absence rezervy

            Děkuji, jsem rád, že se tam vejde alespoň dojezdové kolo. Samozřejmě, že jsem to nechal na 17" kolech. S větším rozměrem nemám dobré zkušenosti. Velká hmotnost kinetické energie hodně ovlivní jizdní vlastnosti. Ovšem pohled na auto je přece jen hezčí. Ale chápu, že pro krásu se musí trpět. Jen doufám, že ten dojezdový disk někde seženu. Jak jsem si zjistil, disk z X3 do roku 2010 má větší otvory pro šrouby, než na tento model (F25). No chápu, obchod je obchod.
            B
  • 00 Reagovat !

    foto JirkaHKK

    JirkaHKK 04.04.2013  21:00

    pneu

    Mám na X3 18" ranflaty a na zimu 18" obyč. pneu. Nyní jsem to přezul a je to výrazně tvrdší. Budu je muset asi trochu odpustit z 2,0 na 1,9 at., jestli se to trochu zlepší !
    • 00 Reagovat !

      foto eliot

      eliot 12.04.2013  20:14

      « Re: pneu

      Zkoušel jste je už odpustit? Z těch zimních a nerunflatových pneu to musí být značný rozdíl jít na tvrdší runflat letňáky. Taky jsem cítil rozdíl teď po přezutí i když mám pořád runflaty a zdálo se mi to až moc tvrdé ,ale zjistil jsem ,že přední pneu byly přetlakované ,místo 2,0 tam bylo 2,4 a ten rozdíl byl opravdu hodně znát a vidět.
  • 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 29.04.2013  08:53

    Samovolné stažení oken

    To zírám teda....kolik zbejvá, aby se X3 při bouřce nastartovala a odjela někam na pivo. ;-) >:D [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto Lucaslegend

      Lucaslegend 29.04.2013  11:50

      « Re: Samovolné stažení oken

      pekne si to vystihol >:D :yes: zlodejom teda staci v burke iba cakat pri nejakej X3, ci spravne uhodi blesk ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto eliot

      eliot 29.04.2013  14:05

      « Re: Samovolné stažení oken

      :yes: To je ono ,na pivko se X3 asi chtělo >:[] Zlodějů bych se tudíž ani tolik nebál -primárně chtěla odjet ,ne otevřít okna,bohužel stála za plotem a nechtěla si zničit lak ,takže jen demonstrativně otevřela okna, netušil jsem ,že by byla až natolik inteligentní... >:-[]
      Rada pro budoucí/současné majitele , když už musíte nechat stát svou X3 venku ,tak pokud možno za plotem(aby nemohla odjet) a taky ,když si otevře při bouřce okna ,tak se k ní aspoň budou hůř dostávat zloději. ;-) >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto smax24

    smax24 13.05.2013  15:57

    Vyborna recenze!!!

    Dekuji vybornou a vystiznou recenzi!!! Takhle kdyby kazdy popsal auto, hned by bylo jednodussi si vybrat. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto JirkaHKK

    JirkaHKK 25.05.2013  21:29

    X3

    Tak včera jsem byl na 1 garanci v Praze, proběhlo to vcelku bez problémů, přes dálkový ovladač byla "údajně" identifikována závada na zadních brzd. deskách, ale nakonec se nic nepotvrdilo. Mám najeto 21tis. km a mám tam celkově "4. olej" !
    Spotřebu mám stále mezi 8 - 8,5 l., kola mám 245/50/18 a mám je nahuštěné na 2at, možná i to přispívá k větší spotřebě, ale runflaty jsou tvrdé... Ve velkém TP je uvedena i možná rezerva, tak se ji časem pokusím sehnat a tyhle pneu už tam nikdy nedám. Jak mi říkali majitelé jiných BMW, tak ty "tvrďáky" jen ničí nápravy !!! Připlatil jsem si další jeden rok záruky - skoro 12tis. Kč.
    • 00 Reagovat !

      foto icemank

      icemank 28.06.2013  15:27

      « Re: X3

      Dobry den, kolik prosim stala garancni prohlidka u vaseho BMW a po kolika km se jezdi na servis. Uvazuji totiz o koupi auta, co ma najeto do 40tis. km, take ve dvoulitru a s automatem. Dekuji.
  • 00 Reagovat !

    foto JirkaHKK

    JirkaHKK 06.07.2013  22:12

    X3

    Byl jsem tam cca na 20 tisících km, neplatil jsem nic, měnili jen olej a kabinový filtr, byl jsem tam těsně před ukončením dvouleté garance. Připlatil jsem si cca 12 tisíc Kč. na prodlouženou garanci o jeden rok.
  • 00 Reagovat !

    foto dzesi

    dzesi 14.07.2013  07:34

    X3

    Super recenzia- dík......Idem brať X3 2.0d, váham nad aktívnymi tlmičmi- máte niekto s tým jazdné skusenosti...?Aj v súvislosti potom s nákladmi na opravu alebo výmenu....
    Podľa Tvojej recenzie to pekne jazdí aj bez nich!
    • 00 Reagovat !

      foto eliot

      eliot 14.07.2013  12:53

      « Re: X3

      Díky. Jel jsem také X3 s aktivní tlumiči a v normálním režimu je podvozek malinko měkčí než se standardními tlumiči ,ale o moc víc komfortnější není. Ve sportovním režimu podvozek ztuhne ,přitom pořád docela dobře tlumí nerovnosti , přizpůsobí se řízení a převodovka ( nicméně ta se přizpůsobuje v jednotlivých režimech i s běžným podvozkem ) a celkově vznikne dojem sportovnějšího auta ,ale obratnější než ve standartu není. Chybu neuděláš ,ať se rozhodneš jakkoli. Škoda jen toho ,že v zatáčkách podvozek s aktivními tlumiči neumí tak dobře neutralizovat vyšší těžiště auta. Otázka je , jestli ti za ty peníze stojí mít X3 s o kousíček sportovnějším pocitem ze řízení a samozřejmě možností přepnout charakteristiku tlumičů .X3 baví a jezdí skvěle i bez nich.
      Co se týče té výměny ,tak to odhaduji na něco kolem 30-40tis. Kč .
  • 00 Reagovat !

    foto dzesi

    dzesi 14.07.2013  15:35

    X3

    .....dík za odpoveď....poraď ešte s pneumatikami- dokúpiť si radšej 18-ky?Myslím z hľadiska jazného komfortu- alebo - oproti 17-kam tam nie je moc veľký hmataťelný rozdiel....
    • 00 Reagovat !

      foto eliot

      eliot 14.07.2013  16:25

      « Re: X3

      Nechal jsem tam kvůli komfortu 17-ky ,protože mám pneu typu Runflat a ty jsou pak s 18" koly znatelně méně pohodlné než se 17-kami a zejména na příčných nerovnostech jsou s 18- kami cítit nepříjemné tvrdé rázy od kol. S nerunflatovými pneu jsou však ty 18- ky snesitelné. Záleží na tom ,jestli si ponecháš runflaty.
  • 00 Reagovat !

    foto dzesi

    dzesi 14.07.2013  16:41

    X3

    Pre mňa jasná voľba-kvôli praktickosti - runflaty....Na D1 chytiť defekt- meniť to tam ide o život......
    • 00 Reagovat !

      foto eliot

      eliot 14.07.2013  17:19

      « Re: X3

      To je pravda , taky jsem si je z praktických důvodů nechal a hned po necelých 3 tis. km se hodily,už bych neměnil. Ty runflaty a komfort i přes to ,že nemám největší ráfky , mi za to stojí a přitom kola nepůsobí příliš "utopeně".
  • 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 18.07.2013  08:55

    Bilance - 16.000 km

    No dobrá, pár drobností, které se už neopakovaly. Dobrej výsledek. ;-) Ale aspoň pro pobavení jsi měl přidat historku s okny samovolně staženými při bouřce. Auta zdá se mají už nejen duši, ale i vlastní hlavu. >:D
    • 00 Reagovat !

      foto eliot

      eliot 18.07.2013  19:45

      « Re: Bilance - 16.000 km

      Jsem zatím spokojen.... >:D No to jsem mohl ,ale chtěl jsem konstatovat spíše jistější události.
  • 00 Reagovat !

    foto AnGeor

    AnGeor 18.07.2013  15:26

    ?

    dotaz ohledne tech oken v bource. To co pises jsi myslel vazne, nebo to byl vtipek?

    to ti jako v servise rekli This is not a bug, this is a feature? 8-s
    • 00 Reagovat !

      foto eliot

      eliot 18.07.2013  20:38

      « Re: ?

      Trochu vtípek ohledně té bouřky, protože nevím na 100 % ,jestli to způsobila právě ona,ale nelze to úplně vyloučit. Elektronika auta ,zvlášť pokud je citlivá (což u BMW bývá) může zachytit elektromagnetické vlny ,které pocházejí úplně odjinud než z vlastního zdroje . U některých BMW se samy otevírají okna např. ,když někdo nedaleko odemkne nebo zamkne jiné BMW,ale tohle ten případ není , kolem žádné auto ani v širším okolí neparkovalo,takže to vztahuji na tu bouřku. Aby si to lépe pochopil ,je to vlastně podobné jako v letadle ,kde se musí při vzlétání a přistávání vypínat mobily. Mohly by totiž vysílat elektromagnetické vlny k letadlu a tím úplně rušit nebo zkreslovat signály v palubním počítači. Tohle se tedy nedá brát úplně jako závada ,narozdíl třeba od toho ,kdy se ti otevřou okna hned po nastartování ,tam bývá pořád ta samá konkrétnější příčina a dá se často opravit ,ale zato tady se to odvíjí od zcela náhodného zachycení falešného signálu a může se to stát úplně každému autu s el. ovládáním oken i když nemá jinak s elektronikou vůbec žádné problémy nebo sebemenší závady. Otevřít okno auta může například dokázat i výboj od tramvajových trolejí ;-),ale to je opravdu velmi výjimečné.
  • 00 Reagovat !

    foto dzesi

    dzesi 22.07.2013  09:27

    Zrýchlenie

    Ahoj-trošku otázka mimo od poslednej témy.....Už máš na nej slušne najazdené-zaujímal by ma Tvoj názor na dynamiku toho motora pri predbiehaní......Keď sa to rozbehne tak to ide pekne, ale oko sa s tým predbieha a zrýchľuje na okreskách? Netrápi sa tam ten motor?A jaké si mal dojmy na diaľnici?
    • 00 Reagovat !

      foto eliot

      eliot 22.07.2013  16:33

      « Re: Zrýchlenie

      Na okreskách s předjížděním výraznější potíže nejsou. Jenom do většího kopce,když chci najednou výrazně zrychlit (obzvlášť nad povolenou rychlost) , tak se zatlačení do sedaček nekoná ,ale na předjíždění je dynamika pružného zrychlení bezpečná. Stalo se mi asi jen 2x -3x, že motor už trochu nestačil ,ale ve většině případů je předjíždění úplně bez problému,díky dobrému pružnému zrychlení . Na dálnici asi do těch 140-150 km/h je zrychlení docela dobré ,ale pak už to jde výrazně pomaleji a to už mám dávno plynový pedál na podlaze,aby to jelo svižněji. Především tímto by měl 30d asi navrch -pružné zrychení v rychlostech nad 150km/h.
  • 00 Reagovat !

    foto dzesi

    dzesi 22.07.2013  18:22

    Zrýchlenie

    .....dík, to si ma ukludnil.99.5% jazdím maximálne do 150-ky, hlavne kvoli našim štátnym mafiánskym vypalovačom! Čital som totiž názor jedného reportéra-že nad 80-ku sa s tým motorom už nedá predbiehať!Zjavne nepísal z vlastnej skúsenosti....ale nad 150- ku to ide hore len ked dáš plyn na podlahu?
    • 00 Reagovat !

      foto eliot

      eliot 22.07.2013  21:15

      « Re: Zrýchlenie

      Asi ten reportér neumí předjíždět >:-[] .
      Pokud ten plyn na podlahu nedám ,tak auto sice zrychluje ,ale o dost pomaleji. Nejvíc se to samozřejmě projeví na německých dálnicích ,kde nemáš limity, všude jinde je to skoro zanedbatelné.
      • 10 Reagovat !

        foto ByCool

        ByCool 01.03.2014  12:16

        « Re: Re: Zrýchlenie

        Je možné, že reportér jazdil na staršej verzii X3, alebo na inom aute >:-[]
        Ja jazdím s manuálom a rovnako do tých 150-160km/h to zrychluje celkom obstojne, potom to už zrychluje ako zadýchaný maratónec ;-\ Pri lepšom zrychlovaní by sa už hodil 30d-35d. Na druhú stranu, 20d plne postačuje na bežnú jazdu. Možno by sa oplatilo pouvažovať nad chipom, čo by pridalo +25 až + 35PS. Všetko je to o prioritách a istých kompromisoch, ktoré je človek potrebuje, či je ochotný tolerovať.
  • 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 08.08.2013  20:53

    Solidarnoscz edition

    Aha, tak je to jasné. Původně mě spletlo to stažení okýnek, ale teď už je zřejmé, že tvoje X3 je zapojena do celosvětové sítě Solidarity cars, tedy aut, která v případě nepříznivého počasí jaksi samozřejmě nabízí útulek lidem, kteří nemají tolik štěstí v životě jako majitel tohoto stroje. ;-) >:D

    PS: Zajímavej oříšek, jsem zvědav na vyjádření servisu.
    • 00 Reagovat !

      foto eliot

      eliot 08.08.2013  21:25

      « Re: Solidarnoscz edition

      To mě těší ,že mám tak dobrácké auto. Snad si k tomu příště neusmyslí pořádat den otevřených dveří a odemykat samo dveře, to už by bylo nad mou veškerou schopnost solidarity. >:D
      Už abychom byli v servise...
  • 00 Reagovat !

    foto BlackWolf

    BlackWolf 09.08.2013  22:58

    Zrychlení, kola, spotřeba

    Máme v rodině tu samou verzi X3 a musím převážně souhlasit s eliotem.

    Zrychlení je naprosto dostačující, zvláště pokud za Vás řadí automat. Až při vyšších rychlostech (cca 120+) prostě motoru vteřinku trvá než podřadí a dostane se do vyšších otáček, aby výrazněji zrychlil. Ale o nějakých problémech s předjížděním tedy vážně nemůže být řeč. Tuto představu asi spíš vyvolává spojení "dvoulitrový diesel a relativně velké a těžké SUV", opak je však pravdou - s dvoulitrovou X3 se dá jet velice svižně vysoko nad rychlostními limity.

    Naší X3 jsme před rokem kupovali na základních 17" kolech, které jsme však poměrně rychle vyměnili za 19". Důvod byl jednoduchý: ty 17" tomu příliš nesluší a hlavně na nich auto (na můj vkus) trochu "plave". 19" nemají chybu, krom skvělého designu auto mnohem lépe drží stopu v zatáčkách a vyšších rychlostech.

    Nakonec spotřeba... inu, s tou je to trochu složitější. Naše průměrná se pohybuje někde okolo 7mi litrů. Při svižnější jízdě spotřeba stoupá k 8mi litrům, při klidnější naopak klesá pod 7. Na udávaných 5,6 litrů se dosáhnout také dá, je zde ale zapotřebí dodržet určitá pravidla:
    1. mód ECO-PRO
    2. nebrzdit >:D (zkrátka sundat nohu z plynu chvilku před městem a nechat auto brzdit motorem)
    3. volit velice plynulé rozjezdy a mimo obec jet skutečně 90 km/h
    ...potom se na displeji opravdu rozsvítí spotřeba 5,6 l/100 km... nutno však dodat, že na takovou eko jízdu člověk vážně nemá náladu každý den, neboť je potřeba se na to vážně soustředit...
  • 00 Reagovat !

    foto dzesi

    dzesi 27.08.2013  14:07

    Hudba

    Ahoj, X3-ak je objednaná-no podcenil som hudbu v aute....Mám tam navigáciu Profesionál-je s tým spojené aj lepšie audio..?Vačšinou v aute počuvam cd a rádio....
    Aký je Tvoj názor- ako to hrá v základe?Specialne ma zaujíma znenie bassov- myslím, že ekvalizér to nemá....!Dík!
    • 00 Reagovat !

      foto eliot

      eliot 27.08.2013  20:47

      « Re: Hudba

      Pravda ,taky jsem to podcenil. Bohužel , k té navigaci je pouze základní audio ;-\ . Nedá se říct ,že by hrálo strašně ,ale nemá moc prokreslený zvuk . Sílu znění basů si samozřejmě můžeš nastavit v idrivu ,ale místo toho ,aby se při větším zesílení příjemně rozezněly ,tak to jen začne dunět jako v nějakém laciném tuningovém autě. Je pravda ,že jsem náročnější posluchač ,tak o to víc mě teď mrzí ,že jsem si nepřiplatil alespoň za to levnější HiFi.
  • 00 Reagovat !

    foto CountachSV

    CountachSV 21.09.2013  10:13

    Zdravím Tě

    Ahoj kolego, děkuji za hezkou zprávu. Máš fešáckou vrtuli, interiér je parádní, přeji ti aby dlouho sloužila a dobře jezdila!

    Rád bych ti ho ohodnotil, ale nejde mi to a nevím proč, asi jsem tu zaregistrovaný příliš krátce.
    • 00 Reagovat !

      foto eliot

      eliot 21.09.2013  10:36

      « Re: Zdravím Tě

      Děkuju.
      Asi to bude tím ,že nemáš dostatek hodnocení od jiných uživatelů ,takže jedno přidávám...
  • 00 Reagovat !

    foto dzesi

    dzesi 23.09.2013  21:18

    Pochvala

    Ahoj- pozdravujem Ťa....auto mám už tretí týždeň.....spätne oceňujem všetky Tvoje informácie ako aj Tvoju recenziu-je napísaná dokonale! Auto je skvelé-jedinné s čím bojujem sú tie 17 -ky pneumatiky.Rozmýšlam tam dať rozširovanie podložky- potom by to asi dostalo ten správny výraz!.No otázka je čo to urobí s podvozkom a elektronikou.Alebo tam dať18ky- ale potom asi nerunflanty! Druhá vec -pozoroval si - po zabehnutí-nejaké zníženie spotreby?
    • 00 Reagovat !

      foto eliot

      eliot 23.09.2013  22:24

      « Re: Pochvala

      Mockrát Ti děkuji ,vážím si toho! Upřímně si nejsem jistý ,jaké by to mělo přesně důsledky,přece jenom ,té elektroniky je tam dost.. Mnohem lepší je tam dát rovnou ty 18-ky , s runflaty je to ucházející kompromis komfortu a vzhledu,ale nic vyloženě tragického . Avšak pokud s tím komfortem nadále váháš ,tak bych ti doporučil 18" nerunflaty ,ty jsou naprosto v pohodě.
      Ano , po 3000km byla spotřeba nižší přibližně o litr než s úplně novým autem.
  • 00 Reagovat !

    foto lamal

    lamal 16.10.2013  12:37

    x3

    fajn podrobna recenzia :-)
  • 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 25.12.2013  21:44

    Typický interiér

    Tak to zamrzí. Je to dosti zvláštní, obzvlášť ve srovnání s mainstreamovou produkcí. Kupříkladu s Mondeem mám najeto v podstatě to samé a nic takového se tam neděje. Nic nevrže, nic se neuvolňuje.....samozřejmě myslím za jízdy >:D , kdyby náhodou nějakej rejpal zase odkazoval na pověst Fordů. >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto eliot

      eliot 25.12.2013  22:46

      « Re: Typický interiér

      Tak si teď říkám, když to zvládne Ford , tak proč ne i BMW ( případně jakákoli jiná značka >:-[] ) ? Mám 2. německé auto a opět začíná všude vrzat , nic takového se mi u francouzské a italské produkce nestalo a to jsem míval až 3x vyšší roční nájezdy. Chci tím jen říct, že i u Fordu můžeš mít to štěstí a nic se neporouchá >:-[] .
      • 20 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 26.12.2013  06:49

        « Re: Re: Typický interiér

        Díky za povzbuzení. Jinak řečeno - Štěstí chodí dokola, občas sedne....i na Ford. >:D ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto ByCool

        ByCool 01.03.2014  12:06

        « Re: Re: Typický interiér

        Musím povedať, že tiež regstrujem vŕzganie, ale v porovaní s tvojim popisom je toho menej. Ja som odsledoval pri väčšom náklone povrzgávanie lakťovej opierky na strane ovdiča, ďalej stredová opierka, keď má vodič, alebo spolujazdec opretú ruku a pri náklonoch aj roletka v batožinovom priestore. Pri väčších nerovnostiach občas puknutie na stredovom panely. Všetko to začala tak podobne, čo sa km týka, okolo tých 27.000km najazdených. Rovnako aj v mojom prípade sa to prejavuje zmenami teplôt. Hádam už nič iné nepribudne :-)
  • 00 Reagovat !

    foto JirkaHKK

    JirkaHKK 26.12.2013  21:42

    X3

    Vážení,
    mám najeto 21 tisíc, je tam již 4. olej, pneu 245/50/18, spotřebu stále kolem 8,5l ( mladý kolega zde v HK má stejné auto a jezdí za 9,5 - 10,5 l/100km !), mám prodlouženou záruku na 3 roky, tak budu rejklamovat stahování pravého předního okna - vrže to a zavřít se dá jen tehdy, když sjede úplně až dolů, pryž. koberec u plyn. pedálu mě vzal iluze o německé preciznosti jako prvnímu... Zadní stěna se i v mírně vlhké vozovce neskutečně špiní, asi ta aerodynamika... Zimní neranflaty jsou znát na komfortu, nyní jsem zjistil, jak strašně ubyly brzdové destičky, snad se opotřebení ukáže na displejích na palubní desce, pneu počítám, že vydrží cca 40tisíc km. občas mi na palubovce svítí malý oranž. trojúhelkík, co to znamená, zatím jsem to nezjišťoval... Příští pneu dám uzší, a to asi 235/55/18 i když nejsou v TP, prý na Slovensku s tím není problém, u nás asi ano... Jsem nyní rád, že jsem nešel do 3,0D, nebo't v testu auto mělo jediný problém, a to byla spotřeba za celý test 11,5 l !!! Starší typ žral podstatně méně...
    • 00 Reagovat !

      foto eliot

      eliot 26.12.2013  22:36

      « Re: X3

      9,5-10,5l ? - To je spotřeba na dálnici nebo ve městě? To by musel asi jezdit stylem brzda plyn , mít plyn často u podlahy nebo tahat těžký přívěs (nebo jezdit v těžkých podmínkách někde na horách) , drtivá většina řidičů takovou spotřebu mít nebude. Za 8,5l/100km se dá v pohodě jezdit v zimě ve městě. S tím stahováním nejste sám ,už si na to stěžovalo více majitelů. Svítící trojúhleník na palubní desce asi bude blížící se interval na výměnu brzdových destiček.
  • 00 Reagovat !

    foto JirkaHKK

    JirkaHKK 27.12.2013  18:27

    X3

    Je to mlaďoch a užívá si to, po dálnici 130 nejezdí...

    Víc mě na autě hlodá článek z Auto-tipu nazvavý "konec jedné legendy" o neuvěřitelných poruchách motorů BMW spec. 2,0d s hliníkovými bloky, které se vysypou, neboť mezi vlozkami je síla bloku 1mm !!! a to je ještě příčně vrtané a prochází tudy voda !!! To musel zkonstruovat jen idiot!
    Tady v sousedství se to stalo na 320d s najetými 40tis. km! Pak ty nešťastné rozvody motorů na straně k převodovce, kdy se musí vymontovat celý motor. Jedno ozubené kolo je součástí klikové hřídele, když se omele, dává se i nová klika vč. nových šál - cena min. 100 tisíc Kč, to nás čekají pěkné časy !!!
    • 00 Reagovat !

      foto smoula-nesika

      šmoula nešika 27.12.2013  18:43

      « Re: X3

      Tuhle záležitost jsem řešil v diskusi u Vranise. [odkaz] Milimetr to není, ale na diesel rozhodně tenké, to ano. Děkovat nemusíme jen inženýrům, ale i reklamnímu oddělení, znuděným ekologům, ropným magnátům, povolenkářům, EU... holt ten oxid uhličitý. BMW to hodně přepísklo, až nedávno uplatilo paní kancléřku, aby se normy tak nezpřísňovaly.
      • 00 Reagovat !

        foto eliot

        eliot 27.12.2013  22:32

        « Re: X3

        Největší problémy se týkaly ročníků 2007-2011 , takže snad už to bude teď díky tomu upgradu lepší . Nejvíce mě ale znepokojuje , že při některých jízdách slyším hučení , které zvukově kopíruje otáčky motoru a nejvýraznější je poblíž momentů řazení. Když jsem byl naposled v servisu , hučení se jako na schvál neozývalo a v servisu nic nezjistili. Tak doufám , že to neznačí do budoucna nějaký závažný problém. Pokud se mi podaří jet do servisu a bude to hučet( vždy, když jsem se objednal , hučení ustalo) , vymění mi převodovku v záruce.
        • 00 Reagovat !

          foto smoula-nesika

          šmoula nešika 28.12.2013  23:15

          « Re: Re: X3

          Jj, ale jsem stále skeptický. Konstrukce motoru je stále stejně blbá a na takovém HTP je nějaký díl v ixté modifikaci, a furt je to bída. Snad nemáš nějaký ten "poslední kus před svátky" a ty problémy nejsou předzvěstí něčeho horšího.
          • 00 Reagovat !

            foto eliot

            eliot 29.12.2013  16:07

            « Re: Re: Re: X3

            No jo, to je pravda . Budu doufat, že to ten motor vydrží a nečekají mě s tím starosti... Zajímavé je ,že jsem to hučení slyšel taky u jedné X3, která měla najeto jen kolem 6 tis. km, ale bylo malinko slabší. Myslím si, že je to hučení od hydroměniče, ale servis tvrdil, že to může být spíš od 4x4. Tak se uvidí, třeba se nakonec dozvím, že je to u X3 úplně normální >:D .
            • 00 Reagovat !

              foto smoula-nesika

              šmoula nešika 29.12.2013  17:18

              « Re: Re: Re: Re: X3

              No, s vyvážením kardanu to taky není sranda. Když ti na něm něco klepe, může to u některých aut rozhodit celý pohon, že to celé vyměníš a nic. Třeba staré mercedesy za pár korun jsou celou dobu v pohodě, a jakmile vjedeš na dálnici, vyluzují od podvozku hluk a vibrace jako staré Nivy.
  • 00 Reagovat !

    foto David-Silver

    David Silver 12.07.2014  20:37

    Eliot zpátky na světě automobilového šílenství...

    Zdravím tě po měsících, nějaká dlouhá odmlka ne? ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto eliot

      eliot 12.07.2014  22:19

      « Re: Eliot zpátky na světě automobilového šílenství...

      Taky tě zdravím, na můj vkus až moc dlouhá. To víš, někdy se toho nachomýtne tolik, že sem nestihnu napsat ani pouhou novinku za tak dlouhou dobu, ale snažil jsem se zůstat trochu v obraze a aspoň si tu sem tam něco přečíst . Ale jsem zpět. :-)
      • 00 Reagovat !

        foto David-Silver

        David Silver 12.07.2014  22:24

        « Re: Re: Eliot zpátky na světě automobilového šílenství...

        Ach tak, njn občas má člověk fofry. ;-\
        Už se těším na tvoje další fotky ve fotosoutěži, pokud se budeš dále zapojovat :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto eliot

          eliot 12.07.2014  22:33

          « Re: Re: Re: Eliot zpátky na světě automobilového šílenství...

          S fotosoutěží samozřejmě počítám ;-) .
  • 00 Reagovat !

    foto loyd-krismas

    loyd-krismas 29.08.2014  12:10

    klima panel

    Kdyby byl zájem mám nový klima panel na facelift verzi, který se dá jen vyměnit a ještě zlepší vnitřní vzhled auta. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto boost-

    boost. 21.09.2014  08:38

    Navi

    Ahoj, jakou máš teď verzi map, Premium 2014 nebo je už k dispozici 2015 (USA mapy už ano)?
    • 00 Reagovat !

      foto eliot

      eliot 21.09.2014  12:36

      « Re: Navi

      Ahoj, mám Premium 2014-2. U 2015 je prý k dispozici zatím jen Move, takže to asi dřív než za měsíc nebude.
      • 10 Reagovat !

        foto boost-

        boost. 18.10.2014  22:06

        « Re: Re: Navi

        Děkuju. Počkám tedy na 2015. Po šesti letech by to už chtělo update. >:D
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…