Renault Mégane (2009)
12.6.2012Eliška nahradila již dosluhující felušku, kterou zde taky recenzuji. Feluška už měla svoje najeto, měla nějaké muchy, neměla klimu, nebyla bezpečná, ale…
Renault Megane II Grandtour (Nomadm)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Nomadm 15.06.12 22:59
« ELiška
No Golf V v kombiku s dobrym benzinem je jako jehla v kupce sena, samoze myslim za rozumnou cenu. Nechtel jsem naftu a turbobenzin, ani FSI, tim padem toho koncern moc nenabizi...takze vyberu skutecne nelituji. A vzhledem k tomu, ze jsem naprosto klidny ridic, tak mi jizni vlastnosti vyhovuji a octavky I i II jsem ridil a ze by to byl zazrak jsem si nevsimnul, FoFo II je jina liga...(muj nazor). -
Ronault. 15.06.12 20:44
« Re: Golf = Megane + 70k
Já osobně si myslím, že příplatek za to nestojí. Ani ne o to, jestli je pětkový golf lepší, ale pokud vychází na cca 250-270t a nový dneska stojí 329t, čili s trochou smlouvání 310 (4% sleva je u VW při příchodu do prodejny), to už je hodně na zváženou, jestli nejít do nového auta. Bohužel za 180t je k mání leda tak Thalia a to zase je podle mě lepší vzít tenhle Megana, byť bez záruky s minimem najetých kilometrů. -
GT2 15.06.12 20:21
« Golf = Megane + 70k
Souhlasím že je to dobré auto, pro rodinné použití úplně v pohodě dostačující. Přesně jak píšeš - na trh přišlo v roce 2001, vývoj probíhal na přelomu tisíciletí. Tomuto datu odpovídá celková konstrukce a doprodej v r.2009 byl za velmi atraktivní ceny. Současná hodnota tohoto Megane je (podle Tipcars) 180 tisíc. Srovnatelný Golf Variant je za 250 tisíc (také Tipcars). Octavia někde mezi. Každý si musí zvážit jestli mu stojí za to připlatit těch 70 tisíc za modernější pevnější a celkově kvalitnější auto s nesrovnatelně lepšími jízdními vlastnostmi. P.S. jezdím právě s těmito dvěma auty, znám obě velmi dobře, mám přehled o nákladech, můžu je přímo porovnat a za sebe říkám, že příplatek za Golfa stojí za to. -
Ronault. 15.06.12 00:06
« Re: duvod koupe
Koupil jsi samozřejmě dobře. Nejde počítat, že auto, které přišlo na trh v roce 2001 (mimochodem tehdy bylo za interiér v testech chváleno a bylo to navíc před faceliftem), tak v roce 2008 ještě bude na špici třídy. S 33t je to vlastně sotva zajetý motor. Já mám stejný v Laguně a najeto mám 300t km, dokonce mám původní i všudé proklínané cívky nebo třeba spojku, která určitě bude stejně... atd. Navíc po faceliftu se ten interiér taky polepšil. -
matii 14.06.12 11:55
« Re: nenáročný Megane
Přesně tohle auto (v nějaké slušné výbavě) jsem už onehdá (2009) málem koupil (osud chtěl nakonec jinak). Měl jsem na něj 20% slevu od zaměstnavatele. Dost jsem ho prozkoumal, takže souhlas s výše uvedeným, jen záleží, z jakého úhlu pohledu se hodnotí. Z pozice uživatele Golfa je to tak trochu jiný pohled, než byl tenkrát pro mne, když jsem přecházel z Fábky bez klimošky. Grandtour je hezké rodinné auto, které sice není nijak sportovně laděno, ale doveze vás se slušným komfortem kam potřebujete. Co potřebujete víc.
Jinak souhlas, minulá generace Meganů se mi líbila mnohem víc. Když jsem poprvé viděl zvenčí zezadu sedan, strašně se mi to auto líbilo. -
GT2 13.06.12 22:52
« nenáročný Megane
Martine, toto auto máme v práci jako firemní a myslím že je to typický low-cost company car. Kupovali jsme ho jako nový v roce 2009 za neuvěřitelných 220tis. Velikostně je blízko např. Octavii Combi nebo Golfu Variant za téměř dvojnásobné peníze. Cenový rozdíl se ale pochopitelně někde musí projevit a vidět je to hlavně na celkovém zpracování a jízdních vlastnostech. Auto nezklame ale ani nenadchne. Je cítit že mu chybí tuhost, karoserie se neuvěřitelně kroutí, jízdní vlastnosti jsou jednoznačně podprůměr, materiály uvnitř působí lacině a leccos uvnitř vrže, klimatizace je slabá, sedačky úsporné a celkově mám z auta pocit že se na něm vcelku dost šetřilo. No ale zase je levné takže jak píšu, něco za něco. Nechci aby to působilo že je tento Megane špatný, jen je to celkovou kvalitou zcela jiná liga oproti např. Golfu. A samozřejmě rozdíl se odráží i v ceně. Auto dokáže velmi dobře sloužit relativně méně náročnému uživateli.
Hodně šťastných kilometrů za volantem a celkové spokojenosti. Souhlasím s tebou, že z venku nevypadá zle a stárne pomalu. Pěkná kola hodně přidají.
Jinak, moc pěkný Megan, ta barva ve spojení s černou optikou předních světel dodává auto eleganci :yes: