Diskuse

Volkswagen Passat (2006)

24.2.2012

Popis vozu, je třeba tohle auto ještě někomu popisovat nobo představovat ? Po světě jich nejspíš jezdí miliony, po našich tankodromech tisíce. Ale…

 

Volkswagen Passat 3C/B6 (talio2)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 10 Reagovat !

    foto majkl07

    majkl07 26.02.2012  10:49

    Funkce Corner, Haldex

    Zdravím, moc pěkné auto a rencenze....jen se mi něco nezdá

    1) není náhodou funkce Corner v hlavních světlech (za parkovačkou) a ne v mlhovkách?
    2) model 2006 by měl mít haldex 2 gen. a ne 4 gen.
    • 00 Reagovat !

      foto talio2

      talio2 26.02.2012  11:23

      « Re: Funkce Corner, Haldex

      Ahoj, funkce Corner je v mlhovkách.. Co se týče Haldexu, asi budu muset vlézt pod auto abych to pořádně zjistil, protože i materiály od VW "neví" nebo tápu já .. každopádně i kdyby zde byl Haldex 2 tak je to velkej posun kupředu oproti jedničce

      EDIT: podle toho co jsem před chvílí našel bych měl mít 2. generaci Haldexu, ale co se týče mnou popisovaných funkcí, mělo by to být snad bez rozdílu. Možná si někdy nechám zjistit ze zajímavosti kódování, ale spíš na to peču :)
      • 10 Reagovat !

        foto Johny-26

        Johny_26 21.08.2012  08:30

        « Re: Re: Funkce Corner, Haldex

        Můžu se Tě zeptat, kde jsi přišel na to, že máš corner funkci v mlhovkách?? Odjakživa je u 3C v hlavních světlech za parkovačkama ;-) Zkus nastartovat, rozsvítit světla a zatočit volantem a jdi se podívat >:D
        A podle zahnutých výfukových rour a jejich očouzení nemáš DPF (BKP je motor bez DPF).
        • 01 Reagovat !

          foto talio2

          talio2 21.08.2012  12:23

          « Re: Re: Re: Funkce Corner, Haldex

          Ty myslíš natáčení světlometů do zatáčky, ano ty se natáčí podle volantu, ale přisvicování v malých rychlostech při větším rejdu probíhá mlhovkou.. Ano, DPF naštěstí nemám :-) za to mám Siemensové vstřiky >:D

          3C s bixenonem má vlastně 3 světelné zdroje pro přisvěcování do zatáček
          - samotná bixenonová čočka má natáčení - funguje pořád bez ohledu na rychlost
          - zde dotazovaná žárovka vedle bixenonu - funguje do rychlosti 40 km/h
          - corner v mlhovce
          • 10 Reagovat !

            foto Johny-26

            Johny_26 21.08.2012  15:46

            « Re: Re: Re: Re: Funkce Corner, Haldex

            Nemyslím natáčení bi-xenonů. To u stojícího nefunguje, to se aktivuje až od 20 km/h. Pokud máš orig. bi-xenony, tak je funkce corner zastávaná žárovkou(35W) za parkovačkama v hlavních světlech do 40 km/h + při spuštěném blinkru také do 40 km/h.
            Jelikož tam bi-xenony máš, tak ztrácí smysl přisvětlování mlhovkama do zatáček, které se ale dá speciálně nakódovat - smysl pro 3C, které má halogeny.
            Z výroby je pro bi-xenon funkce corner pouze z hlavních světel(35W žárovka za parkovačka-je vidět lehce z boku) a nemusíš mít ani mlhovky. Pokud Ti při stojícím autě a zatočením volantu svítí jak mlhovka, tak přídavná žárovka v bi-xenonu, tak budeš asi první, kdo to tak má.
            Ještě nikoho jsem s obojím neviděl.
            • 00 Reagovat !

              foto talio2

              talio2 22.08.2012  11:34

              « Re: Re: Re: Re: Re: Funkce Corner, Haldex

              Tak jsi měl pravdu, teďka jsem to zkoušel a přisvicuje mi ta žárovka v bi-xenonech jak jsi psal, ale nedalo mi to a jelikož mám passatů s bi-xenonama asi 17 tak jsem jich 5 otevřel a třem z nich svítila jak mlhovka tak ta žárovka v bixenonech :-) takže to jde :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Lucaslegend

        Lucaslegend 24.08.2015  08:54

        « Re: Re: Funkce Corner, Haldex

        Cau. haldex 2 bol oproti jednotke len maly posun vpred ale haldex 4 bol obrovsky skok oproti dvojke. takze mal by si to prepisat ze ako to funguje....

        cize haldex 2 pripaja zadnu napravu vtedy az ked preklzne predok o 1/7 otacky, haldex 1 potreboval na to az 1/4 otacky, preto sa to oneskorene zapajalo a trhano, haldex 3 na to potreboval uz iba len 1/24 otacky to bolo omnoho rychlejsie pripojenie, takmer okamzite... .............cerpadlo pohanane elektromotorom dostal praveze az haldex4 a to zabezpecovalo ze zadok dokazalo zapojit este pred preklzom prednej napravy, riadil to elektromagneticky ventil...

        haldex II prisiel na trh v roku 2001
        - haldex III v roku 2006
        - haldex IV v roku 2007
        - haldex V v roku 2012

        • 00 Reagovat !

          foto Midlosek

          Midlosek 29.08.2015  11:00

          « Re: Re: Re: Funkce Corner, Haldex

          S přednáškou si tady pozadu, asi tak od doby, kdy přišel haldex V >:D
  • 00 Reagovat !

    foto ZPablo

    ZPablo 27.02.2012  20:34

    pěkná SPZ

    Ahoj, moc fajnová SPZka :-) Ale jinak moc pěkná recenze, já mám taky VW Passat, jenže žel předchůdce B 5,5 z roku 2005 1,9TDI 96kW 6st.MAN Variant a pokukuju, že bych si koupil B6... Mně zatím auto slouží moc dobře, jen mi trápí spotřeba - i na 6ku při 130km/h mi to žere průměrně skoro 8litrů a ve městě i 10l ... Motor je v kondici, taky leju Castrol EDGE, vše čisté + new filtry při nájezdu 162000 km... A i proto mě láká ten 2,0 common rail, nejde mi o výkon, ale právě o tu spotřebu, vozím sebe při podnikání i rodinu a při dnešní ceně nafty je to hrůza... A jak tvůj motor startuje v zimě, vše OK? Pavel
    • 00 Reagovat !

      foto talio2

      talio2 27.02.2012  20:41

      « Re: pěkná SPZ

      Ahoj, díky za pochvalu :-) kolik ti točí při 130 otáček ? Já mám zkušenost z octavie 1,9TDi 4x4 , ale tam byl trochu jiný motor/převodovka, ale při 100 to točilo 2200/2300 a vím, že při 150 to točilo 3000 .. ta převodovka byla krátká .. tady u 2,0 TDI jsou delší převody tak to točí míň, proto ta lepší spotřeba, ale pocitově méně dynamické auto (těžší+delší kvalty) jinak si myslím, že CR bude míň úspornější než PD (ale praxi pro porovnání nemám) ... v zimě při -20 to startovalo trošičku hůř, ale nastartoval a v pohodě .. při -15 bez problému , ale i táty nové BMW 530xd F10 startovalo při -20 stejně jako passat takže v tom nevidím rozdíl .. cena nafty a kvalita.. to je na dlouho no. Lukáš
      • 10 Reagovat !

        foto ZPablo

        ZPablo 27.02.2012  22:10

        « Re: Re: pěkná SPZ

        Lukáši, právě, i v servisu mi tvrdí o rozdílnosti kvalit nafty u českých pump (servis dělám pravidelně, včt. svíček, filtrů...), nj, ale já se snažím tankovat vždy u "značkových" pump, občas i premiová paliva, mám new pneu Dunlop wintersport 4D.. Já fakt nevím, přijde mi, že je to nějak špatně zpřevodováno ta 6st. převodovka, kolega má Superb I., rv. 2004 - má najeto o 100tis. km víc a v automatu(!), tankuje u "no name" pump a vejde se do 6,5l ... njn, ale ne vše spotřeba jest, je fakt, že Passaty jsou držáky, mé auto je 7 let staré, nic nevrže, rychle topí... A hlavně design B6 je fakt moc a moc povedenej, hlavně sedan, i když kvůli rodině a kočárku potřebuju kombi... Jo a při 130km/h na 6ku točí cca. 2900ot/min. ...
        • 00 Reagovat !

          foto talio2

          talio2 27.02.2012  22:19

          « Re: Re: Re: pěkná SPZ

          Dnes jsem tady na auto.cz četl tento [odkaz] článek , vystihující.. v zimě jde spotřeba vždycky víc nahoru, ale při mým stylu jízdy jen zanedbatelně.. No tak to při 130 točí opravdu hodně, při 130 točí 3000ot. benzínový motory.. to mi přijde opravdu zvláštní.. podle mě jsou B5 a 5.5 líp zpracovaný dílensky než B6, znám pár lidí co mají B5 a těm nezavrže nikdy nic, ale mě tu a tam něco v přístrojovce před spolujezdcem, ale oproti předchozí octavii je to mnohem lepší.. Co se týče pneu, nejsem žádný expert, kupuji pneu na doporučení..jednou jsem koupil no name gumy a to už víckrát neudělám :-)
  • 00 Reagovat !

    foto NSA

    NSA 28.02.2012  09:14

    Silná stránka ?

    Teda psát o "trojbliku blinkrů" jako o silné stránce ? Spíš je to jen takový doplněk který je stejně diskutabilní. Ale chápu že pro někoho je to něco nepřekonatelného :-) Ale stejně v koncernu to má každé auto tak co by na tom bylo tak "silného". :-), jinak ale recenze mooc pěkná.
    • 10 Reagovat !

      foto talio2

      talio2 28.02.2012  09:41

      « Re: Silná stránka ?

      oproti předchozí Octavii je to pro mě pokrok, jde i vypnout.. díky :-)
    • 10 Reagovat !

      foto Nerez

      Nerez 28.02.2012  17:54

      « Re: Silná stránka ?

      No já mám sice Opela, ale trojblik používám často a bez něj by mi na autě něco chybělo :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto talio2

        talio2 28.02.2012  17:56

        « Re: Re: Silná stránka ?

        jasný, ve městě a na dálnici jsem dřív skoro neblikal a teď jsem se polepšil :yes: :-!
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 28.02.2012  19:07

          « Re: Re: Re: Silná stránka ?

          I ty lumpe, neblikat!

          K celé tvé nové recenzi se ještě vyjádřím později, ale co se týče trojbliku. No, popravdě mám k němu smíšené pocity. V Laguně není, v 207 je. Je sice pravda, že ve spoustě případů to je fajn, ale občas stačí bliknout jen jendou, dvakrát a co pak? To mě pak omezuje v samostatnosti, stejně jako spousta jiných prvků v autě... Asi nejsem proti ani vyloženě "nutně to v autě musí být"
          • 00 Reagovat !

            foto talio2

            talio2 28.02.2012  19:10

            « Re: Re: Re: Re: Silná stránka ?

            tak jo, připravím se na popravu :-) .. no nejlepší řešení jsou bezaretační páčky od BMW .. podle mě nikdy nestačí zablikat jen jednou.. to se snadno přehlídne.. já jsem za to rád a usnadňuje mi to život
            • 00 Reagovat !

              foto Nerez

              Nerez 28.02.2012  20:50

              « Re: Re: Re: Re: Re: Silná stránka ?

              Bezaretační páčky mám i v Astře a v každém testu je to strašné mínus >:D :no:
              • 00 Reagovat !

                foto Ronault-

                Ronault. 28.02.2012  20:54

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Silná stránka ?

                U BMW je to samozřejmě plus, v Astře to jako v každém Oplu stojí za hojno >:-[] >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto talio2

                  talio2 28.02.2012  20:55

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Silná stránka ?

                  :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: >:D
                • 01 Reagovat !

                  foto Nerez

                  Nerez 28.02.2012  21:53

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Silná stránka ?

                  Bohužel mám takový pocit. Je to skoro jak koncern a ostatní. Stejná věc je u koncernu dobrá a u ostatních špatná 8-s
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ronault-

                    Ronault. 28.02.2012  22:30

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Silná stránka ?

                    Koncern umí vždy vwyladit detaily >:-[] >:D
                    • 00 Reagovat !

                      foto talio2

                      talio2 28.02.2012  23:01

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Silná stránka ?

                      já myslím, že je těch koncernů krapet vwíc >:D
  • 10 Reagovat !

    foto Herbi-TSI

    Herbi TSI 29.02.2012  20:55

    krasavec

    Zdravím,
    spousta lidí nad tímhle autem ohrnuje nos kvůli nudě atd. atd., ale já patřím k početnější skupině, která toto auto doslova miluje (video mluví za vše).
    Krásný kousek a super recence. Dávám 3x10 :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto talio2

      talio2 29.02.2012  23:14

      « Re: krasavec

      Ahoj, děkuju moc za pochvalu a bodíky :-) jsem rád, že tu hodinu a půl času co jsem do toho dal někdo ocení a nečtu tady jen remcání :-) Jak říkám, i s tímhle se dá užít zábava a ano pro mě to zábava je :-) Kdybych na to dal 18" a trošku to snížil tak to i vypadá >:D
  • 10 Reagovat !

    foto brepus

    brepus 02.03.2012  19:10

    Pašík

    Pašík krasavec :-) ,ach to dřevo néééé :-(
    • 00 Reagovat !

      foto talio2

      talio2 02.03.2012  19:22

      « Re: Pašík

      to je mínus .. uznávám .. není to ani dřevo.. nevzhlednej kus plastu za příplatek
      • 00 Reagovat !

        foto jednooky

        jednooky 28.03.2012  19:31

        « Re: Re: Pašík

        pridávam sa, pekný passatík a dobrá recenzia :yes: ale tá imitácia dreva, hned by som to niečim prelepil >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto talio2

          talio2 28.03.2012  21:32

          « Re: Re: Re: Pašík

          děkuju za pochvalu :-)

          jak jsem psal, je to v plánu :-) .. chci tam dát buď klasický hliník tak jak je i na středové konzole nebo ten hliník co je v R36, ale na ten se musím nejdřív pořádně počíhat, protože se prý dost leskne :-)
  • 00 Reagovat !

    foto brepus

    brepus 03.03.2012  08:08

    Pašík

    Jinak ale auto parádní :-)
  • 01 Reagovat !

    foto random

    random 14.08.2012  23:02

    poruchovost

    Na tak malo najazdenych km, mi ta poruchovost rozhodne nepride za 10. Vstreky, cerpadlo,riadiaca jednotka xenonu, parkovacka, nadoba ostrekovaca.. naviac 2x auto nepojazdne :-(. Ja som mal moznost obcas pouzivat ( praca ), passat variant 2.0 tdi ale silnejsiu 125kw verziu a tiez mala pomerne vela problemov. ( velka spotreba oleja, vstreky, cerpadlo, pretesnenie motora, autu obcas "chybal vykon", par krat aj zostalo nepojazdne + vlastne poriadne neriesenie problemov na strane servisu, zavada sa neprejavila.. atd. ), uz to nie je ako starsie generacie passatu kde narocnejsi servis nastaval az po cca. 200.000km. Ved je aj vidno ze dost firiem postupne nahradza vw inymi znackami ( a pre vstupnu cenu to nie je, ved to je len mensia cast nakladou na auto ).
    • 01 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 14.08.2012  23:30

      « Re: poruchovost

      Taky bych řekl, že na 100t km je to více než dost, ale znáš to, pro koncernisty je běžný servis to, co u jiného auta považují za nespolehlivost... už jsem si pomalu zvykl ;-)
      • 10 Reagovat !

        foto talio2

        talio2 15.08.2012  10:57

        « Re: Re: poruchovost

        Ahoj, poruchovost přehodnotím, popravdě jsem po téhle kolonce ani nevzdechl.. Co se týče názoru Vás obou, ano souhlasím.. jen k Ronaultovi mám výhradu (asi jsi ještě jedovatý z naší poslední debaty :-) Běžný servis to rozhodně není, dám auto do pořádku a uvidím co dál, ale tohle by se u toho dít nemělo..
        • 01 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 15.08.2012  22:00

          « Re: Re: Re: poruchovost

          Já jsem jedovatý a koušu pernamentně. ;-)
          Přehodnotit by mnoho lidí mělo svá koncernová vozidla. Ne, že by byla nějak poruchovější než konkurence, ale naopak to reálně ani není taková sláva, jak se mnozí majitelé domnívají.

          A tahle kombinace, co máš ty, už pozlobila spoustu lidí... a 100t km, to je taková teprve zahřívačka. Známý s tímhle byl v servisu více než často, vstřiky se měnily pomalu při každé serv. prohlídce. O co bylo větší mé překvapení, když naštvaný na Volkswagen se rozhodl koupit raději novou A4. Inu Německá pověst je hodně silná a několik nepodarů ji jen tak nezničí, jak třeba fr. a it. konkurenci.
          • 10 Reagovat !

            foto talio2

            talio2 16.08.2012  14:37

            « Re: Re: Re: Re: poruchovost

            vstřiky u mého BKP řeší kulance, toho se nebojim.. Co koupím po tomhle, nevím, třeba elektrický kolo :-) to pak dám recenzi na moje.eko.kolo.cz
            • 01 Reagovat !

              foto Ronault-

              Ronault. 16.08.2012  18:42

              « Re: Re: Re: Re: Re: poruchovost

              Tak na vždy kulance nebude. Tady je to "přece kulance!, to je v pohodě", u konkurence to je "zase porouchaný křáp" ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto talio2

                talio2 16.08.2012  19:12

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: poruchovost

                jak říkáš ;-)
          • 01 Reagovat !

            foto Cipisek

            Cipísek 22.01.2013  17:08

            « Re: Re: Re: Re: poruchovost

            Jojo, vstriky Siemens kde kdyz jeden odesel vyplivly zbyle tri a auto nejelo a kanalky rozvrtana hlava to byla mnamka. Dneska jsou to pro neznale pekne pojizdne pasti. Vubec nerozumim proc na jedne strane prevrtaji kvalitni 1,9 tdi 96 kw a udelaji defacto stejny spolehlivy 8v se vstriky Bosch aby pak na strane druhe udelali pruser typu BKP kde znam asi tri lidi, kterym behem 70tkm odesly tri hlavy a o nerepasovatelnych vstricich radeji nemluvim. Nastesti u CR motoru to vypada zatim opet na pohodu tuk tuk, ovsem s obavam se, ze s prichodem nove generace a magickych vykonu bude zase spousta lidi nestastnych.
  • 00 Reagovat !

    foto Stejsn

    Stejsn 20.08.2012  11:18

    Překousaná brzda

    Hele, může ti to kuna tímhle způsobem odbrzdit? Doufám že ne. Ptal ses na to? To by mě zajímalo.
    • 00 Reagovat !

      foto talio2

      talio2 20.08.2012  15:59

      « Re: Překousaná brzda

      čoveče asi by to šlo (ale nevím, neptal jsem se) překousala jen jeden kabel k jednomu brzd. válci a ty válce jsou tam dva (levej a pravej) , ale vzhledem k tomu, že jsem tu věc nikdy nepoužil a parkoval vždy se zařazeným kvaltem tak mě to asi takhle nepřekvapí: Myslím si, že kdybych tu ručku "zatáhl" tak než aby se to odbrzdilo tak by to zůstalo zabržděný a já bych musel řešit odtah.. ale fakt nevím, je to námět k diskusi :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Ronault-

        Ronault. 20.08.2012  19:25

        « Re: Re: Překousaná brzda

        A jsi si jistý, že to byla kuna? Příjde mi divné, když kuna překouše jeden kabel, který je navíc vně gumový a uvnitř kovový, čili nic, co by kuny tak rády okusovaly... Nejčastěji hlodají v tepelné izolaci motoru... nějak mi to nejde do hlavy, že by jen jeden kabel. :-O
        • 10 Reagovat !

          foto talio2

          talio2 20.08.2012  20:58

          « Re: Re: Re: Překousaná brzda

          každopádně to bylo ohlodaný a roztřepený takovým způsobem, že běžným opotřebením jako fakt ne ;-) .. ať to byla jakákoliv mrcha tak si může být jistá tím, že jí nemám rád ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Ronault-

            Ronault. 20.08.2012  21:50

            « Re: Re: Re: Re: Překousaná brzda

            Já mám na Laguně v motoru okousanou tepelnou izolaci, ne moc, ale je to tam... už jsem ji asi 3 x z okna viděl, jak si to štráduje od auta k autu a to je prosím centrum Brna. 8-s
            • 00 Reagovat !

              foto Stejsn

              Stejsn 20.08.2012  22:28

              « Re: Re: Re: Re: Re: Překousaná brzda

              Tomu řikam pořádně vykuněný auto >:D
              • 00 Reagovat !

                foto talio2

                talio2 20.08.2012  22:51

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Překousaná brzda

                vykuněnej pašík, ještě že neparkuju v laguně >:D
  • 01 Reagovat !

    foto Cipisek

    Cipísek 22.01.2013  16:53

    Motor

    Ahoj, moc jasotu nad tim, ze nemas DPF a tim padem jeden z nejpovedenejsich motoru co se do tohodle auta daval - BMP, bych neprozival. Na nekolika techto motorech mam hodne pres 300tis a o DPF nevim. Kazdopadne nemas prave 8V jak pises ale 16V BKP s totalne rozvrtanou hlavou vstriky Siemens a nejvice prusery prave u modelu 05 a 06. Co se tyka kulance na vstriky, preji ti hodne stesti, az ji budes uplatnovat u 7 let stareho auta. Budiz ti utechou, ze je v CR jiz servis, ktery je spolehlive a relativne levne umi zrepasovat. Kazdopadne si nech co nejdrive upravit vyvazovaci hridele, protoze az se ti vymele dira v tom vyvazovaku, ve kterem je zastrceny na volno imbus, ktery pohani olejove cerpadlo, mas razem behem mziku po motoru vcetne turba atd. A ze takovych nestastniku bylo uz mraky. Dale si podle VIN zkontroluj, zda jsou tyto vyvazovaci hridele pohaneny retezem nebo ozubenymi koly. Pokud mas retez, ceka te nakladna vymena, protoze retez uz se nevyrabi a bohuzel dosti praskal. Nektere modely 06 jiz byly ke konci oznacovany jako 07 a mely jiz ozubena kola. Posledni veci je, ze rozhodne nemen olej po 20tkm ale po 15 a poctive zahrivej a dochlazuj motor. Pokud tohle vse dodrzis vcetne upravy tech vyvazovaku, bude ti tohle auto az na bezne poruchy slouzit dlouho a dokonale (mluvim za motor BMP 8V).
    • 01 Reagovat !

      foto Ja-Prvni-123

      Ja Prvni 123 10.05.2013  12:15

      « Re: Motor

      no.. to me, popravde, taky trochu leka... ma to stop - start system... takze jedes 400km po dalnici... turbo rozpaleny... a v Praze zastavis na prvnim semaforu - a motor vypne.
      Jak dlouho to muze vydrzet?
      A k tomu je elektricka rucni brzda - takze as necham unest a trochu se rozvasnim - zatim je to moc mlady - tak mi elektricka brzda zavre horky kotouce...
      Proste si to dela co chce.
      Autora vsech tech elektrickych nesmyslu bych nechal 10x za sebou zaparkovat do rady vozidel... to je opravdova nocni mura!
      8-s
      • 10 Reagovat !

        foto talio2

        talio2 10.05.2013  14:40

        « Re: Re: Motor

        a ty jsi to musel koupit ? vždyť jsi si snad musel vybrat ne ? musel jsi vědět co to auto má/nemá .. stěžovat si po koupi na typický vlastnosti a funkce auta není úplně OK ;-) ale taky to o něčem svědčí
  • 02 Reagovat !

    foto Ja-Prvni-123

    Ja Prvni 123 10.05.2013  12:01

    recenze dobrá, poctivě udělaná... ale:

    trochu jsem nepobral to "pořadí zapalování" u nafťáka... a ta poruchovost uz se tady resila.
    Jezdim Passata v dieselu asi mesic... 103kW, kombi v HighLinu a s DSG... a je to hruza.
    At se na me soudruzi v NDR nezlobi...
    :-(
    Nejhorsi jsou veci, kter jsou proste vlastnosti auta: neni z neho videt! Jinam nez primo vpred. Abych videl na semafor, mujsim si lehnout na volant...
    DSG v automatu drzi motor v nizkych otackach... a to hluboky duneni cele podlahy je desivy. Zalehaji z toho usi... a pripomina to Mitsubishi Galanta v prvni generaci...
    Mam najeto jen 5tisíc km... za mesic - ale uz me to jednou nechalo stat!
    DSG neradilo... jo jasne, bylo to na zaruku... ale nasXanej jsem jeste ted.
    :-(
    • 02 Reagovat !

      foto talio2

      talio2 10.05.2013  14:38

      « Re: recenze dobrá, poctivě udělaná... ale:

      fandím ti, já se toho rád zbavil .. a to jsem to auto měl dost rád
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…