Diskuse

Suzuki Wagon R+ (1998)

17.5.2011

Suzuki Wagon R+ první "evropské" generace (kód EM). Japonská verze měla premiéru už v roce 1993, pro starý kontinent přibylo plus do názvu. Popisovaný…

 

Suzuki Wagon R+ (Sleeper)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto salazar

    salazar 31.05.2011  14:12

    Raritka

    :-) dobrej stroj :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Brandon-Walsh

    Brandon Walsh 02.06.2011  15:58

    pacia sa mi tvoje novinky

    citit z nich ze mas z auta radost inak by si 42 km cestu nenazval vylet ;-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Sleeper

      Sleeper 03.06.2011  09:50

      « Re: pacia sa mi tvoje novinky

      Mám :-) Dost dlouho jsem za volantem neseděl, tak trochu mě donutily okolnosti (rušení autobusových spojů...)... A určitě se návrat za volant bude hodit. Chtěl jsem co nejmenší auto, abych byl schopen s ním i po té pauze jezdit. Navíc, moc jich u nás člověk nepotká, což beru jako plus. Udělal jsem si z novinkové sekce takový deníček... Budu v něm pokračovat :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Poustnik

        Poustnik 09.06.2011  10:11

        « Re: Re: pacia sa mi tvoje novinky

        No...zase novinka rozkošná..... :-) Máš teda wagonek poněkud oblepený ze všech stran, cha! Ale kdo by se s tím sundával..... >:D Tak ať ti slouží a nezlobí! Jen mám pocit, že pedály jsou už jeté poněkud víc než na 169 000 km, ale možná je lepší sladká nevědomost, japončík by mohl jezdit ještě dlouho....... ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Sleeper

          Sleeper 10.06.2011  11:46

          « Re: Re: Re: pacia sa mi tvoje novinky

          Podle posledního úaje v servisce (ano, prvního po pěti letech) mělo v březnu 2010 auto najeto něco málo přes 160 tisíc (nemám jí u sebe, ale údaj začíná 160kou, to si pamatuju). A určitě nějakou dobu stálo, z ventilace na mě pořád lítá obilí :-) Jinak zatím jezdí bez problémů. Plánuju prohlídku u známého v servisu, ať se mrkne na únavu spotřebního materiálu. Ale teď mám trochu jiné starosti - i finanční. Novinky nějak nestíhám zapisovat. Je fajn, že vás to oba baví. Inu, těžký je úděl (znovu) začínajícího řidiče :o). To oplastování sundávat nebudu, i kryty kol se k němu hodí, jsou navíc oblepené i sloupky. Není zas až tolik nevkusné. Aspoň si wagona nemůžu splést s žádným jiným, tedy ne že by stály u nás na každém rohu :-) Můžu poprosit o hodnocení? :-) Díky.
          • 00 Reagovat !

            foto Poustnik

            Poustnik 10.06.2011  13:41

            « Re: Re: Re: Re: pacia sa mi tvoje novinky

            Hodnotím to kladně. ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Sleeper

              Sleeper 10.06.2011  20:53

              « Re: Re: Re: Re: Re: pacia sa mi tvoje novinky

              Díky. ale já měl na mysli známku. Potřebuju aspoň čtyři lidi, abych mohl hodnotit ostatní auta :-) Zatím mám dvě hodnocení, ale na druhou stranu je fajn, že to tu alespoň někdo sleduje :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Krispos

                Krispos 19.06.2011  22:29

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: pacia sa mi tvoje novinky

                Tak ses dočkal vysněné mety :-) Auto je... prostě japonský úlet, tak ať dobře slouží :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Sleeper

                  Sleeper 19.06.2011  23:31

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pacia sa mi tvoje novinky

                  Jistě, úlet to je :-) Jenže - až na ty jízdní vlastnosti, které jsou dány rozměry a konstrukcí, si zatm nemůžu stěžovat :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Sleeper

    Sleeper 20.06.2011  18:50

    Co dělá avie na silnici...

    když jede padesát a její šofér má ve vočích smrt? :-)
  • 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 20.06.2011  23:09

    Takový roztomilý stroj

    Zdravím Sleepere,

    za prvé máš pěknou recenzi, a to včetně deníčku, a za druhé je mi tenhle Vagónek sympatickej už jenom proto, že je to takovej městskej brácha mýho Jimníka. Taky pidi rozměry, všeljaký jízdní vlastnosti, ale malej, živej benzíňáček do nepohody.

    Tak ať ti pěkně slouží... ;-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Sleeper

      Sleeper 21.06.2011  06:19

      « Re: Takový roztomilý stroj

      Díky. Jimník je super, tohle auto se mi vždycky líbilo. Wagon byl v první řadě racionální volbou, ale zvítězil i fakt, že "tohle přece nestojí na každým rohu". Japonci udělali malé velké auto - až na tu šířku, ale jezdím jen se skoroženou, takže decentní intimita vyhovuje :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Sleeper

    Sleeper 30.08.2011  00:15

    Dnešní trasa byla fajn...

    Celkové počitadlo hlásí 170.820 km. V Rakovníku se jezdí v pohodě (samozřejmě s navigátorkou na sedadle spolujezdkyně). O to horší je trasa Nové Strašecí - Mšec. Tedy, pokud nejede nic v protisměru, je to pohoda... Ale...! Cyklista jedoucí prostředkem silnice byl jen začátkem. Pokud to někdo na Mšeci znáte, víte že ve vsi (dobře, v městysu) je uzounká serpentina se zrcadlem. No a v té jsem nejdřív potkal malý náklaďák a zakrátko ikomunistický Mercedes Intouro :-) Ve finále jsem strávil asi dvě a půl hodiny na křižovatce s hlavní silnicí, protože jsem se....ehm....nějak nemohl rozjet. Že já vůl nejel po Karlovarce?!
  • 00 Reagovat !

    foto Brandon-Walsh

    Brandon Walsh 31.08.2011  09:48

    poprve sam

    opat som si cital dennicek a musim konstatovat, ked to takto pojde dalej o chvilu sa naucis za volantom relaxovat a mozno spravit aj nejaky ten kilometrik zbytocne navyse ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Sleeper

      Sleeper 31.08.2011  10:00

      « Re: poprve sam

      Mám za sebou už skoro dva tisíce a je pravda, že je to trochu znát, což mi potvrdila dneska i tchýně :-) Zvládám brzdit motorem (stát pořád na spojce nás učili v autoškole, hroznej zlozvyk) a před křižovatkou řadím neutrál, případně rovnou dvojku, když tam nic nejede. Poslouchám rady tchána, zkrátka a dobře, i při svém handicapu chci jezdit tak, abych to zetko mohl co nejdřív sundat, nebo ho tam nechám z legrace :-) Návyky jsem neztratil, ale spoustu věcí jsem se během toho roku a čtvrt kdysi, kd jsem sedal za volant nepravidelně, ani nenaučil. Jo a autíčko je opravdu geniálně vmyšlené. Servis nechám udělat před zimou včetně toho padajícího výfuku. Přestává se mi líbit řazení (zřejmě táhla).
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 31.08.2011  16:16

        « Re: Re: poprve sam

        možná bude stačit dotáhnout lanka v řazení...
        • 00 Reagovat !

          foto Sleeper

          Sleeper 02.09.2011  23:02

          « Re: Re: Re: poprve sam

          Jo, díky za tip :-) Řazení se za ty tři měsíce malinko zhoršilo.....
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.08.2011  16:14

    recenze

    Fakt pěkná recenze. Mě tyhle auta moc neoslovujou, přesto si ale rád poslechnu mínění těch, co si je pořídili.
    • 00 Reagovat !

      foto Sleeper

      Sleeper 02.09.2011  23:12

      « Re: recenze

      Já jsem k těmhle krabičkám vždycky taky přistupoval trochu s despektem. Ale najednou jsem zjistil, že je zrovna tohle to pravé auto, které (momentálně) mým nárokům zcela postačuje :-)

  • 11 Reagovat !

    foto John1111

    John1111 05.09.2011  19:14

    Nepiš sem takové BLBOSTI

    Na to máš přece Facebook, za chvíli jsem budeš psát, že si šel poprvé sám na záchod atd >:D :no: Tady nikoho nezajímá, že ve 34 letech sám řídíš..... Řidičáky se vydávají od 18 let ;-) :yes:
    Tak se už konečně prober, dík za všechny :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Poustnik

      Poustnik 05.09.2011  19:27

      « Re: Nepiš sem takové BLBOSTI

      Jde o život, Hoe? Nejde. Takže jde o ....... ;-) Někdo řídí sám od šestnácti, někdo od padesáti. Život je tak rozmanitý....není třeba se čílit, že priority se člověk od člověka liší......
    • 00 Reagovat !

      foto Mates81

      Mates81 05.09.2011  20:16

      « Re: Nepiš sem takové BLBOSTI

      Tobě člověk může udělat jen toto " >:D >:D ", prostě se ti smát...... Obdivuju tohle auto, obdivuji člověka který to řídí, a hlavně obdivuju ty příspěvky a aktuality. V dnešní době, kdy si někdo udělá řidičák a rázem o sobě píše, jaký je nejlepší řidič a že by byl rychlejší než kříženec Loeba a Alonsa, tak naopak tady napíše, že teprve se pomalu dostává do města :yes: Klobouk dolů ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto woody-alien

      woody-alien 05.09.2011  21:36

      « Re: Nepiš sem takové BLBOSTI

      Ten nadpis platí spíš pro tebe

      Ještě sis kvůli tomu "výplodu" dal práci s registrací. To klobouk dolů. >:D

      Především ale NIKOMU neříkej, co má a co nemá dělat. Možná je to zvykem na facebooku, ale tady na to rovnou zapomeň. Pokud tě to nezajímá, tak to nečti.

      Mates81 to trefil přesně, u některých jedinců po chvíli člověk získá dojem, že Citroen před lety udělal chybu, když angažoval Loeba, protože jenom tady je takových dvanáct do tuctu. Je pro mě příjemným osvěžením, když se tady někdo hned nekasá a popisuje věci, nad kterýma se možná můžeš pousmát, ale je hloupé se jim vysmívat.
      • 00 Reagovat !

        foto Brandon-Walsh

        Brandon Walsh 06.09.2011  06:40

        « Re: Re: Nepiš sem takové BLBOSTI

        suhlasim tieto novinky su spestrenie umreteho macz, sice nemaju na kvalitne novinky stylu dnes som vymenil olej, verte neverte vosli tam 4 litre, k tomu som natankoval plnu nadrz >:D
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 06.09.2011  09:34

          « Re: Re: Re: Nepiš sem takové BLBOSTI

          Off-Topik: Von je podle mě problém právě v tom, že se řidičáky skutečně víceméně "vydávají..." Pak si každej puberťák koupí za 50.000 ojetou silnou mašinu a jde machrovat. Řidičák "na zkoušku" prostě musí být zaveden. V případě vážného prohřešku ve zkušební době sebrat a celou autoškolu pěkně znova...
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 06.09.2011  08:45

      « Re: Nepiš sem takové BLBOSTI

      Když už sis dal tu práci s přihlášením a vyplněním profilu "nabitého" informacemi, mohl by sis uvědomit, že tady píšeš pouze a jen za sebe!
      Takže pokud se neobejdeš bez schovávání za někoho virtuálně dalšího (viz tvé: "nikoho to nezajímá...dík za všechny"), tak to o tobě vypovídá ještě mnohem víc, než třeba tvůj "oduševněle sebereflexní" nadpis...
      • 01 Reagovat !

        foto John1111

        John1111 06.09.2011  11:52

        « Re: Re: Nepiš sem takové BLBOSTI

        Nikoho jsem nechtěl samozřejmě urazit, ale tyhle "novinky" jsou spíš k pláči. Stejně jak celé MACZ šlo do kytek... :no:
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 06.09.2011  12:45

          « Re: Nepiš sem takové BLBOSTI

          Já o urážení nepsal, vyjádřil jsem se hlavně k tomu tvému psaní "za všechny"..., nebo si troufáš tvrdit, že sám nejlíp víš, co si tady všichni o kom/čem myslí?

          P.S. S podobnými příspěvky úroveň diskusí na MACZ určitě nezvedneš...
          • 00 Reagovat !

            foto matii

            matii 06.09.2011  14:24

            « Re: Re: Nepiš sem takové BLBOSTI

            Taky si myslím, že psát za osazenstvo MACZ je nesmysl. Vzhledem k tomu, že sis založil nový NICK a hned začal kritizovat, bych tě tipnul na buď někoho z redakce, kdo se snaží rýpáním rozproudit diskuzi, nebo za stálého člena MACZ, který si na někom potřebuje "ulevit". Recenze včetně zajímavých novinek je naopak dost ojedinělá.
    • 00 Reagovat !

      foto Sleeper

      Sleeper 07.09.2011  21:33

      « Re: Nepiš sem takové BLBOSTI

      Koukám, žes, milý Hoe, rozproudil diskusi. Tak za a) si do své recenze na moje.auto.cz můžu psát co chci. Facebook mám k něčemu jinému. Za b) řidičák mám od roku 1998, to mi bylo dvaadvacet. Za c) jsem ze zdravotních důvodů od října 1999 do května 2011 nejezdil. Nezakázali mi to, jen jsem měl za sebou lehčí nehodu a prostě jsem nebyl dojmu, že to se svým nepříliš kvalitním zrakem nezvládnu. Za d) Těch 2000 km a kousek, které jsem najel za tři měsíce, je pomalu víc, než jsem odjezdil v letech 97-99. Spoustu věcí jsem teď zažil úplně poprvé. A konečně za e) je mi 35, ne 34 :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Aspire

        Aspire 07.09.2011  22:00

        « Re: Re: Nepiš sem takové BLBOSTI

        Neřeš ho ;-) v novinkách pokračuj rád si je čtu :-) ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Sleeper

          Sleeper 08.09.2011  07:41

          « Re: Re: Re: Nepiš sem takové BLBOSTI

          V novinkách pokračovat budu :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Sleeper

            Sleeper 08.09.2011  07:44

            « Re: Re: Re: Re: Nepiš sem takové BLBOSTI

            P.S. Neřeším ho, jen Hoe evidentně nečetl celou recenzi, takže jsem mu to všechno pěkně sesumíroval. Je mi jedno, jestli je to někdo starý s novým nickem, každopádně pochybuji, že je to někdo z redakce auto.cz, neboť takřka všichni její zasloužilí členové o mé řidičské pauze vědí :-)
      • 00 Reagovat !

        foto John1111

        John1111 07.09.2011  22:07

        « Re: Nepiš sem takové BLBOSTI

        Ok v pohodě, tak ať se daří a ať to jezdí ;-) Měj se :-)
  • 00 Reagovat !

    foto random

    random 06.03.2012  09:26

    recenzia

    Zabavne pocitanie, auto v tvare krabice ( ale ma ho aj kolega v podobe Opel Agila ), ale celkom prakticke. Hlavne zapisky o vyletoch :-) ... ja som uz na taketo pocit zabudol, a vzdialenost do 150km je proste len rutina, o ktorej nema cenu pisat. A vylet - to je nieco co ma aspon 500km+.
    • 00 Reagovat !

      foto Sleeper

      Sleeper 15.03.2012  08:03

      « Re: recenzia

      Randome: díky za příspěvek Já jsem nejvíc za den zatím ujel přes 200 km teď o víkendu. Myslím cestu tam i zpět. A byl jsem unavený hodně - ale není to nepohodlím auta. Používám ho většinou na krátké cesty, tím nechci říct, že mě nic delšího nečeká. Můj Wagon není dvojčetem Agily, tím je až novější kulatější MM. Ale předpokládám, že praktičnost zůstala. Jen se mi tolik nelíbí a vyskytuje se u nás mnohem častěji.Takovéhle auto má být prostě hranaté a jakýkoli pokus zaoblit ho dopadne většinou špatně. Na Splash/Agilu B se dívat dá, ale už jsou zase o dost delší než tohle... A já prostě nic delšího a většího zatím nepotřebuju :-)
  • 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 06.06.2012  09:49

    Suzie in the Sky with Diamonds

    Tak se Zuzka objevila v To nejlepší z auto.cz, gratuluju. :yes: ;-)

    Občas vídávám na cestách pěkný sestřičky, většinou Suzuki ale i sestřenky od Opelu. Možná by nebylo od věci nějakou vypiplanou vyfotit a hodit sem odkaz. Když se mi poštěstí, tak to udělám. Měj se.

    • 00 Reagovat !

      foto Sleeper

      Sleeper 06.06.2012  20:44

      « Re: Suzie in the Sky with Diamonds

      No vida, to jsou dobré zprávy, díky. Aspoň vidím, že se jí nemám zbavovat. Technický stav prahů je totiž po zimě značně neutěšený a budu muset najít někoho schopného, kdo mi je za nějaký rozumný peníz udělá. Vzhledem k tomu, že hranatých EMek tu jezdí možná stovka, víc ne, tak se jí pokusím za pomoci zručných rukou ostatních oživit.
  • 00 Reagovat !

    foto KubikCv

    KubikCv 02.07.2012  12:07

    Sleeper?

    Je to jen náhoda,nebo mám jen já pocit,že Sleeper je redaktor Auto.cz ?
    • 00 Reagovat !

      foto Sleeper

      Sleeper 04.07.2012  14:12

      « Re: Sleeper?

      Mno, jeden takový Sleeper spolupracuje externě mimo jiné i s auto.cz >:D
      • 00 Reagovat !

        foto KubikCv

        KubikCv 04.07.2012  21:59

        « Re: Re: Sleeper?

        ááá jsem si to myslel :-) Vaše články můžu :-) I v téhle recenzi je novinářská zkušenost znát.
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 04.07.2012  22:02

          « Re: Sleeper?

          Jj, Sleeper je místní "klassa"... :yes: :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Sleeper

          Sleeper 05.07.2012  04:56

          « Re: Re: Re: Sleeper?

          Děkuju :-) Aspoň je vidět, že moje psaní nějaký smysl má :-)
  • 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 15.07.2012  18:33

    Úlovek první

    ...takový všední. Solidně opečovávaná, avšak nikterak přešlechtěná sestřička Zuzky.

    [odkaz]

    A ještě zepředu, v pozadí moje "kreatura" Mondeo. ;-)

    [odkaz]

    Ahoj.
  • 00 Reagovat !

    foto umo

    umo 23.08.2012  22:12

    pirát

    Vôbec sa mi nepáči, že keď sa ponáhľaš, tak jazdíš "jako ďábel". Uvedomuješ si, čo môžeš takouto jazdou spôsobiť? Myslím, že vo svojim veku by si to mohol chápať. Zaujímavé je, že ti to vadí u iných. Na ceste je lepšie ponáhľať sa pomaly a neohrozovať seba a ostatných. Až raz budeš voziť svoju rodinu, tak to pochopíš.
    • 00 Reagovat !

      foto hp21

      hp21 23.08.2012  23:18

      « Re: pirát

      Souhlas, opravdu nechápu jak si můžeš dovolit někoho kritizovat za to, že tě předjel přes plnou, když do minulého příspěvku píšeš, cituji,,Předjíždím náklaďáky, traktory a velocipedisty na plné čáře". Pokud někoho kritizuji tak to chce trochu logiky a méně,, promiň že to tak řeknu " sebestřednosti ;-\ ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Sleeper

        Sleeper 28.08.2012  18:15

        « Re: Re: pirát

        Pánové, chce to trochu logiky (a možná i pochopit mírnou nadsázku), ale bohužel z vaší strany. Nemoralizujte, když jste vedle mě neseděli.

        Když pospíchám, jedu jen lehce nad povolených devadesát a stává se to opravdu výjimečně. Moje auto není konstruované na to, aby na tankodromech jezdilo 130, protože je to nestabilní krabička. Traktor, cyklistu či náklaďák si dovolím předjet na plné čáře pouze tehdy, je-li příliš pomalý či nemám šanci se mu jinak vyhnout. V protisměru samozřejmě musí být volno. Nechci ohrozit totiž ani sebe, ani jeho. Dneska jsem to udělal znovu, protože jsem neodhadl vzdálenost (občas je to s mým zrakem trochu problém) a tu slečnu na kole dohnal před zatáčkou. Ano, raději jsem se jí vyhnul trochu víc přes plnou, než abych jí sejmul. .

        Ano, vím, co říká zákon. Ano, vadí mi to u jiných. Například tehdy, když jedu za traktorem na plné já a za mnou je kolona. Já se chystám traktor předjet, protože se blíží přerušovaná, tak si vyhodím blinkr a v tu ránu mám smůlu, protože ostatní nečekají a začnou mě předjíždět. P.P.S. Sorry, ale ten vaginista s opravdovou limuzínou jel na třicítce devadesát a ještě mě vzal na plný. Tomu opravdu říkám prasárna.
        • 00 Reagovat !

          foto hp21

          hp21 28.08.2012  20:56

          « Re: Re: Re: pirát

          Určitě se dají porušovat pravidla když se to vezme logcky to souhlas :yes: , myslim, že predjet na úseku kde je dovitá, je tam 2 km rovina a proti nic nejede, ta mě nepříjde nebezpečné předjet a naopak znám zatáčky, dost nepřehledné kde je přerušovaná, tam bych si to nelajz! Ale mě spíš šlo o to s jakou vehemencí jsi tamtoho kritizoval! :no:
          • 00 Reagovat !

            foto Sleeper

            Sleeper 28.08.2012  21:42

            « Re: Re: Re: Re: pirát

            Jsou to krizovky, kdy je opravdu lepší uhnout volantem a šlápnout na plyn...Čert vem v tu chvíli plnou čáru a patřičný paragraf v zákoně. Z praxe to znáš určitě dobře :-) Tu cyklistku jsem pojal dneska trošku adrenalinově, protože jsem do té zatáčky pořádně neviděl. Nebudu se tady vychloubat tím, že na té silnici znám každý kámen (i když třeba jo). Ale přišlo mi to v tu chvíli to nejlepší, co jsem mohl udělat, aby to neskončilo velkým průserem. Jo, v protisměru za zatáčkou jela nějaká dodávka, ale když jsem z ní vyjel, byla ještě dost daleko. Takže jsme to zase všichni přežili bez úhony. P.S. Jinak spíš šlapu na brzdu než na plyn a to zetko jsem ze zadních dveří stále neodlepil.
            • 00 Reagovat !

              foto hp21

              hp21 28.08.2012  22:10

              « Re: Re: Re: Re: Re: pirát

              No krizovka se stane někdy každýmu ;-) Jinak podkud to neni nějaká okreska ale silnice 1 třídy tak se vejdou 2 kamiony a i cyklista najednou >:D
              • 00 Reagovat !

                foto Sleeper

                Sleeper 29.08.2012  09:58

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: pirát

                Ty jsi od Liberce, takže to tu asi neznáš. Oficiálně je to 1. třída, ale česká klasika: něco opravené, něco v totálně dezolátním stavu. Někde dělící čára je, jinde ani není. Mění se šířka, o stavu krajnic v některých úsecích ani nemluvím, tam člověk jede radši prostředkem. Vyjeté koleje od kamionů jsou pro moje auta mňamka, protože se do nich díky úzkému rozchodu nevejdu... Co budu sáhodlouze popisovat, jedná se o tuhle komunikaci: [odkaz] Stav se oproti článku zlepšil jen nepatrně (v jedné vsi je nový úsek). A v článku zmíněná "obslužná komunikace" je normální okreska směrem na Louny.
                • 00 Reagovat !

                  foto Sleeper

                  Sleeper 29.08.2012  09:59

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pirát

                  Aha, blbej link. No, silnice 1/16 Slaný-Řevničov. Stačí zadat do vyhledávače...:o)
                  • 00 Reagovat !

                    foto hp21

                    hp21 29.08.2012  11:45

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pirát

                    Ne ne neznám, ale tohle se vyskytuje po celé republice to mi věř >:D >:D Já mám spíš problémy se služebním roomstrem, vzadu náprava z octavie I a vepředu vlastně fábie, takže člověk si řiká dobrý nejsem v koleji a najednou mu tam zaskočí zadek asi to nedělali pro český trh >:D >:D
                    • 00 Reagovat !

                      foto Sleeper

                      Sleeper 30.08.2012  19:39

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pirát

                      Mám rád tvarově úchylná auta a Roomster se mi zvenčí líbí. Interiér je ovšem ošklivý (byť praktický). Jel jsem v něm jen krátce, to, že má nápravu z první novodobé Octávky, vím. Jinak mě tohle auto minulo a domů si ho nekoupím. Pokud nebudu potřebovat nějakou osobní dodávku typu Kangoo, zůstanu v Japonsku :-) P.S. Pohybuju se jen ve středních Čechách (Slánsko, Kladensko, Rakovnicko). Jinde to jako řidič skoro neznám, ale iluze si samozřejmě nedělám.
                      • 00 Reagovat !

                        foto hp21

                        hp21 30.08.2012  20:15

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pirát

                        Design zvenčí by ušel, ale vnitřek, je děs, vepředu si člověk připadá jako by z toho vyrostl, ale vzadu je slušná porce prostoru (alespoň to), ale upřímně mě je to k ničemu mám to jako služebák a nanejvýš jezdím ve dvou ;-\
                        Uričtě by byla lepší volba kangoo než roomster :yes: ;-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto Sleeper

                          Sleeper 31.08.2012  10:55

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pirát

                          Do Kangoo se člověk vejde v pěti lidech i s dvěma kolama (byť musí odmontovat u velocipedů přední). Osobně vyzkoušeno :-) Je fakt, že kolo převážím i v Zuze, byť jen jedno a ve dvou lidech. Vlastně, jediná věc se mi dosud do auta nevešla - matrace. Šly na střechu :-)
  • 00 Reagovat !

    foto hp21

    hp21 17.09.2012  17:01

    Favorit

    Teda nechat se předjet ženskou ve favoritu, to chce level sebeovládání 9999999999999999999,9 >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 17.09.2012  19:10

      « Re: Favorit

      Vínový Favorit měl většinou 50 kW a je lehčí s menší čelní plochou než tahle krabice na kolech, tkaže žádná potupa to není.

      Naopak v trochu klikatějším terénu by Favorit tomuhle autu s kýmkoliv za volantem ukázal záda, protože na rozdíl od Wagon R+ není vyšší než širší a nehrozí převrácení už v 50 km/h.

      Mimochodem, má teta je blondýna a je profesionální řidička, má všechny skupiny a v řízení by tě stčila do kapsy, neb má násobně více odcouváno než ty odježděno... ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto hp21

        hp21 17.09.2012  19:20

        « Re: Re: Favorit

        No to se teda na mě nezlob, ale aby mě předjelo Fávo s blondýnou, tak to bych nerozdejchal, ale stou krabičkou máš pravdu ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Jetty

          Jetty 17.09.2012  20:04

          « Re: Favorit

          A sakra, Ronaultovi někdo šlápl na kuří oko ;-) >:D Nezlob se na mě, ale aby mě předjela blondýna ve Fáčku... Obecně jsme přece chlapy ješitní 8-s
          • 00 Reagovat !

            foto Ronault-

            Ronault. 17.09.2012  22:33

            « Re: Re: Favorit

            No to víš, že šlápl... na Favoritu jsem začínal a vím, co umí... a vyklepal jsem s ním mnoho týpků v Jettě >:-[] Ale trochu jsem z toho vyrostl... ješitný jsem ale pořád, ale jen ráno, když jedu do práce a cestou potkávám kolegy a jeden z nich mě předjede a pak se strhne "závod" >:-[] >:-[] >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Jetty

              Jetty 18.09.2012  18:35

              « Re: Favorit

              Ronaulte já na Fáčku taky začínal, (společně se škodou 100) takže taky vím co umí ;-) Proto když se ke mně přiblíží týpek ve Fáčku, tak mu rád uhnu ;-) Akorát nevím, jesli už mě nějakej někdy dojel mimo obec... >:-[] ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 17.09.2012  22:30

          « Re: Re: Re: Favorit

          Ber to tak, že nesedíš v novém Cliu, ale v krabici na kolech, to bych dělal, že to je naprosto běžná věc. >:-[] Ale osobně si myslím, že dobře zajetý Favorit, opravdu dobře zajetý, by si poradil i s tím Cliem, ale rozdíl by byl minimální... inu hmotnost se nezdá.

          Já teď jezdím s Lagunou s 80 kW a popravdě nemám pocit, že bych byl o hodně nebo vůbec vyloženě rychlejší... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto gokralik

      gokralik 17.09.2012  20:48

      « Re: Favorit

      Nechci být taky potrefenou husou. >:D Ale Fáčko rozhodně není taková tragédie, za jakou ji považuje většina motoristické současnosti.

      Mimochodem moje mladá taky jezdí ve Formanu a taky prý sleduje udivené ksichty gangsta tuzerů v Golfech, když jim to natře na semaforu.
      • 00 Reagovat !

        foto Ronault-

        Ronault. 17.09.2012  22:36

        « Re: Re: Favorit

        Jj, je považován, ale ono to je podobně i se stodvacítkama a hlavně stotřicítkama. Kolikrát už jsem kroutil hlavou nad tím, jak ten týpek s tím jede... Pamatuju si, jak sousedovi v nové Astře v techničtějším úseku ujížděl týpek se stodvacítkou a nemohl to rozdýchat >:D

        Já když občas zaspal a spěchal po D1 kolem Brna do školy, tak jsem běžně v 160 km/h vyblikával v levém pruhu Superby >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Brandon-Walsh

          Brandon Walsh 18.09.2012  08:04

          « Re: Re: Re: Favorit

          neviem preco by bola tragedia ked ta obehne favorit, mna tiez vcera obehol favorit a teda v top stave nebol. Ked sa neponahlam nebudem brzdit premavku, aby som obhajil svoje ocelove gule. A bloncka vo favorite ? este by som dal dole okno a pekne sa na nu usmieval ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Ronault-

            Ronault. 18.09.2012  10:37

            « Re: Re: Re: Re: Favorit

            :yes: :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto hp21

              hp21 18.09.2012  18:00

              « Re: Re: Re: Re: Re: Favorit

              Doby kdy jsem měl závodnické ambice s přichodem děti velmi rychle odezněli ;-) , ale žena ve favoritu by mě asi nepotěšila, měl jsem možnost se párkrát svézt ve Fávu 136 a nejelo to vůbec zle :yes: ,ale je mi záhada že pokud jsem ještě měl služební Fobii tak předjet octavii či jiný větší vůz tak si to nikdo nenechal líbit, ale na Moje.auto jsou samý kliďasové (mě osobně fábie a ani žena v normálnim autě nenaštve >:D ) Jinak s tím, že by favorit strčil mé Clio do kapsy to nevím, i když to clio neni žádný BMW >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Sleeper

    Sleeper 22.09.2012  09:25

    Koukám, hošové....

    pěkně jste se rozjeli :-) To fáčko vypadalo docela slušně, ale byl to spíš původní model nebo první facelift (1991-92). Trochu jsem na výjezdu ze vsi prořadil, tak mě předjela, no. Beztak jsem jel piánko do 80. S tím ticem už je to dýl, ale já to moc (na rozdíl od některých, že :o)) neřeším. Tico je navíc podstatně lehčí, má samotné nějakých 640 kilo.... Zuza má v techničáku 920 (!) a já dalších 110.... asi tak...:o) Nezávodím, na to už jsem starej dost a ani jsem to nikdy nedělal.
  • 00 Reagovat !

    foto hp21

    hp21 26.09.2012  17:10

    Wagon

    Můžu mít jednu otázku, odpověď na ní jsem v recenzi nenašel, proč právě tenhle ,,wagón" >:D
    Píšeš, že jsi začal řídit po nějaké době, jdeš na to sympatiky s respektem (jiní borci by za to hnedka sedli s myšlenkou na krále silnic :no: ) , a proto mě překvapuje, že sis nevybral něco bezpečnějšího? ;-) ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Sleeper

      Sleeper 27.09.2012  07:42

      « Re: Wagon

      Ahoj, hnedka jsem sice za to sedl taky, ale pouze s myšlenkou dojet těch 21 km domů a dorazit pokud možno celý :-) Kolem Wagonu jsem poprvé prošel spíš s úšklebkem, nakonec ale v téhle cenové kategorii nad vyhlédnutými cliem a polem zvítězil. Na renaultu i dvou véčkách se mi pár věcí nelíbilo už vizuálně. Jiný bazar nemělo smysl hledat, tam by hrozilo, že domů opravdu nedojedu. A taky měla samozřejmě slovo přítulka, současná manželka. Hvězdičky z nárazových testů nějak neřeším, snažím se nebourat :-) Zvažuju, zda investovat několik desetitisíc a auto zachránit (koroze podvozku jest už poměrně rozsáhlá) nebo se ho za pár korun zbavit a koupit něco modernějšího, co vydrží déle. Svého favorita už mám.
      • 00 Reagovat !

        foto hp21

        hp21 27.09.2012  17:21

        « Re: Re: Wagon

        Chápu, že se snažíš nebourat, to já taky, ale (tohle musim říct naplno) * je na silnici mraky :no: a jak říkáš o opravě, doporučil bych ti něco novějšího a bezpečnějšího. Mohu vědět tvého favorita, pokud to není tajné? :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Sleeper

          Sleeper 27.09.2012  18:00

          « Re: Re: Re: Wagon

          Naplno sice můžeš, ale cenzura je neúprosná :-) Uvažuju o Hondě Jazz. Taky jich tu jezdí málo, je to ještě praktičtější (byť o něco větší), případné děcko to uveze i s nezbytnými proprietami. Ex-kolega, který jí měl, si jí neuměl vynachválit. Technická na Zuze mi končí příští rok v květnu a už teď vím, že bez značných investic, v podstatě renovace neprojdu... Na rozjezd byla fajn, ale vážně to bude asi chtít něco novějšího. Na to, abych si jí schoval kvůli případné historické hodnotě, nemám místo.
          • 00 Reagovat !

            foto hp21

            hp21 27.09.2012  18:29

            « Re: Re: Re: Re: Wagon

            Dobrá volba s tím novým autem :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto Sleeper

              Sleeper 27.09.2012  21:16

              « Re: Re: Re: Re: Wagon

              Koukám, že máš kombíkové Clio. Ta spotřeba se mi moc líbí... Já se dostal nejníž na 5,8, ale spíš odhadem. Přesně jsem na 6,1, ale co bych od tý krabičky chtěl, že. Zůstanu radši v Japonsku, některé věci zkrátka umí líp než v Evropě... Zvykl jsem si velmi rychle i na to sezení na bidýlku a v tchánově fiestě si připadám jak ve formuli :-) Takže....jazzík. To kouzlení se zadními sedačkami je geniální věc!
              • 00 Reagovat !

                foto hp21

                hp21 27.09.2012  21:36

                « Re: Re: Re: Re: Re: Wagon

                5,8-6,1 s touhle antiaerodynamickou krabičkou je to docela slušný, ale časem až budeš více věcí v autě dělat podvědomě tak se budeš moct zaměřit na spotřebu a půjde dolů ;-) Jinak ty zadní sedadla to je naprosto úžasná záležitost, zrovna nedávno jsem převážel menší komodu a s láskou vzpomínal na Jazz, jak by to bylo geniální to mít taky >:D Doufám, že až ho budeš mít napíšeš taky recenzi ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Sleeper

                  Sleeper 30.09.2012  19:07

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wagon

                  Tys ho měl? Já jsem přepravoval v Zuze všechno možné, jen matrace se nevešly :-) S tou podvědomostí to pochopitelně není žádný zázrak, jezdím jen když potřebuju. Sem tam si člověk nepodřadí nebo neodhadne kopec na dálnici a na vrcholu má osmdesát.... no, žádný učený z nebe nespadl :-) Už to docela jde, reakce se i přes zdravotní limity zrychlily, no, závodník ze mě nikdy nebude...:o) Neříkám, že sem tam té krabičce nepřitopím, když to někde znám, jedu sám a kde nic, tu nic, jedu lehce nad limit. Ve městě je ze mě naopak šnek, tam se radši podívám čtyřikrát, než někam vjedu.
                  • 00 Reagovat !

                    foto hp21

                    hp21 30.09.2012  19:47

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wagon

                    No měl jsem možnost ho mít asi na týden půjčený od kamaráda, byl to rok myslím 2002 a on pracoval u Hondy, byly to nějaké testovací jízdy, na konci jsem vyplnil dotazník, auto jsem si nemohl vynachválit, zvlášť v té době mi to přišlo jako něco naprosto úžasného, ať to byly ty zadní sedačky, motor atd., pokud vím tehdy si tam u sebe kamarád koupil také jednoho a dnes stále jezdí, dal ho sice dojezdit dceři, ale drží.......Jinak těm reakcim se buděs za rok smát, já to vidím u svého syna, má řidičák asi 6 měsíců a dnes už je to o něčem jiném, pamatuji jak nemohl skousnout u bývalé C4 ten display uprostřed, že to nestíhá řadit, otáčet volantem a koukat do prostředka, žádný učený z nebe........ ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Sleeper

                      Sleeper 01.10.2012  07:20

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wagon

                      Mně by centrální displej či budíky obecně vadily taky, proto bych třeba nechtěl staršího Yarise, jen nový už má klasiku (a moc se mi líbí, ale peněz za něj chtějí dost). Koukal jsem ještě po Ignisu, ale schod při sklopených zadních sedačkách nebrat! Se zvládáním funkcí mám problém taky, občas mi manželka obsluhuje stěrače a když si chci pohrát s ventilací, raději zastavím. Klasikou je přepínání světel v zimě, no, nestíhám někdy. Modernější auta mají sice spoustu nesmyslů, ale takový dešťový senzor nebo automatické přepínání mezi dálkami a potkávačkami považuju za užitečné věci. Samozřejmě, čím víc motorků, čidel a elektroniky, tím větší potenciální možnost problému.....
                      • 00 Reagovat !

                        foto hp21

                        hp21 01.10.2012  19:54

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wagon

                        na budíky uprostřed se dá velice rychle zvyknout a abych pravdu řekl, tak tachometr sleduji jen ve městě jinak jedu tak říkajíc na bezpečnost a rozum, no a na městskou 50 ku měla c4 tempomat :yes: ;-)
                        obsluha některých přístrojů v autě dá fušku, např. rádio v mém Cliu to si také například při přehrávání CD zastavím >:D >:D
                        Co někde neni nemůže se rozbít, ale co si budem povídat, já už bych bez klimi nevyjel >:D
                        • 00 Reagovat !

                          foto Sleeper

                          Sleeper 03.10.2012  09:54

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wagon

                          Tak klimatizaci postrádám, to je fakt. V létě jezdím ve městě s otevřenými okny i střešním a stejně se ze mě leje.Rychlost už zhruba dokážu odhadnout, takže na tachometr koukám zřídkakdy, hlavně sleduju dění před sebou. Pákrkát se mi stalo, že jsem stočil oči dolů a hle, cyklista :-) Tempomat pochopitelně nemám a snad ani nechci.
                          • 00 Reagovat !

                            foto hp21

                            hp21 03.10.2012  17:11

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wagon

                            klima to dnes věc hodně běžná, ale znám spousty lidí co s ní mají zdravotní problémy ( já osobně měním filtr po každé zimě a s dezinfekcí pracuji co 2 měsíce)
                            jak říkám tempomat, jedině ve městě, když jsem si C4 koupil tak jsem si říkal já mám tempomat, to je úžasné, ale po měsíci jsem zjistil, že jsem ho ani jednou nepoužil >:D ,ale ten pocti že tam je........ >:D Jinak nevím jak ty, ale podle mě cyklisté na ,,naše" cesty nepatří, ano v Německu kde bývají širší a nerozbité silnice proč ne, ale tady člověk, musí také mimo cyklistů, aut také hledat kde je jaká díra a to cyklistům na bezpečí nepřidá...... ;-\
                            • 00 Reagovat !

                              foto Sleeper

                              Sleeper 04.10.2012  08:46

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wagon

                              Já měl nedávno incident s jednou slečnou, které jsem nedal přednost, protože jsem jí prostě přehlédl... Od tý doby mám z cyklistů strach, obzvláště z těch, kteří jezdí v protisměru nebo po chodníku (tam, kde není značená cyklostezka). Sám, když jedu na kole, se snažím vyhýbat se rušným silnicícm, radši se projedu po okreskách, ale u nás na Rakovnicku je cyklostezek dost. Mimochodem, zdravotních problémů mám dost i bez klimatizace :o)))
                              • 00 Reagovat !

                                foto hp21

                                hp21 04.10.2012  15:05

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wagon

                                nejradši mám typ cyklistů ,,milovníci provozu" vyjedou v pátek odpoledne na silnici I třídy, pokud je někdo srazí tak pak vystupujou na nově co to bylo za piráta, ale to že jely v největšim provozu to jako by nic............. :no: :no: :no: :no: :no: Jinak mě se tuhle také podařilo nedat přednost, cyklista jel po chodníku a najednou sjel na silnici, která pro mně byla zprava a vejl mi tam, tak to bylo jen tak tak 8-s
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Sleeper

                                  Sleeper 05.10.2012  07:56

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wagon

                                  Stalo se mi onehdá, že jsem dojel ve vsi cyklistu, který mi začal ukazovat, že odbočuje až když jsem byl asi pět metrů za ním. Byť jsem jel předpisové pade, nebyla šance, takže jsem raději uhnul doleva, abych se mu vyhnul. Naštěstí se mě všiml, takže zůstal stát. Zásadně se mi stává, že velocipedisty doháním před zatáčkami, pak už mi nezbývá nic jiného, než to do té točky poslat a děj se vůle boží. Jednou se mi stalo, že na mě vyjel multivan, tak si chlapec trochu zatroubil a nakonec jsme se tam všichni poskládali bez úhony. Tady pravidlo "Nejezdi, kam nevidíš" prostě porušuju, když není zbytí. Lepší to zkusit, než si zadělat na kriminál sejmutím velocipedisty.
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto hp21

                                    hp21 09.10.2012  15:24

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wagon

                                    Občas se prostě stane, že to tam člověk ,,poslat" musí, jinak to nejde......... ;-\
                                    Ale co mě tuhle opravdu nas... a musel jsem už řvát a to když nějaká id... důchodkyně si začala povídat s druhou, prostě jednoduše na ulici, no a co jí nenapadlo, kam by asi tak opřela kolo,no? No jistě vždyť vedle mě přeci stojí takové hezké Clio, šup a už se mi opíralo o auto, u levé přední kliky mám menší rýhu a když sem po ní křičel ať to dá pryč, že tam má rýhu tak mi ještě říkala, že je to v pohodě a jak jsem na ní drzej, radši sem jí poslal slušně do příslušných míst a odjel, neb hrozilo, že na ní budu v lepším případě vulgární a nerad bych po tom co by mě nadávala že jsem hrubián jí napadl a večer slyšel na nově své jméno jaký jsem pirát parkovišť 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto Sleeper

                                      Sleeper 14.10.2012  14:41

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wagon

                                      Opřít kolo o auto? To chce notnou dávku demence. Já škrábance na Zuze moc neřeším, na kovových částech jich zas tolik není a už tam byly. Nárazníky jsem občas využíval (nedobrovolně) k jejich původní funkci (výraz je odvozen od slova narazit, že :o)) Ale největší škodu mi tam napáchala paní, od které jsem dostal polibek na parkovišti. Škoda, že jsem se nevšiml té praskliny na světle, jinak bych jí tenkrát nepustil. No, světlo se zalepilo a fungá, policejní kontroly se mi zatím (ťuk, ťuk, ťuk) vyhýbají.
  • 00 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 07.01.2013  23:53

    Smím se zeptat odkud jsi?

    Podle tvé poslední aktuality jsem z dost blízké oblasti a auto jsem už asi někdy viděl na silnici :-)

    Jinak za mne moc hezká recenze 3x10 :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Sleeper

      Sleeper 08.01.2013  22:40

      « Smím se zeptat odkud jsi?

      Pokud se pohybuješ někde na rozhraní Kladenska a Rakovnicka, je skutečně velmi pravděpodobné, že jsi mě mohl potkat :-) Tajné to není, bydlím v Řevničově (ale nejsem rodák).
      • 00 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 09.01.2013  00:57

        « Re: Smím se zeptat odkud jsi?

        Aha, já podle toho příspěvku ( Malé a Velké Přítočno tipoval blíže Kladnu). Já jsem z Unhoště, cože je do Přítočna jako bych kamenem dohodil, ale Řevničov znám, studoval jsem v Novém strašecí :-) Tak zdravím krajana:D
        • 00 Reagovat !

          foto Sleeper

          Sleeper 10.01.2013  12:37

          « Re: Re: Smím se zeptat odkud jsi?

          V Unhošti už jsem dlouho nebyl , ale je možný, že jsi mě tam viděl:-) Zezačátku jsem jezdil i na Prahu po okreskách. Teď to většinou švihám z Kladna domů po dálnici, jinak jezdím do Slaného (pocházím odtamtud), prostě se pohybuju hlavně po Slánsku, Kladensku a Rakovnicku. Pochybuju, že v Čechách jezdí ještě jeden stejný Wagon :-) Většinou jsem potkal bílé, stříbrné nebo fialové. Studovals strašecký gympl? :-) Sice ho zevnitř neznám, ale líbí se mi jako stavba :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 10.01.2013  13:37

            « Re: Re: Re: Smím se zeptat odkud jsi?

            Já mám kamaráda co měl právě ten fialový Wagon tady u nás :-) Ani nevím, jestli ještě jezdí, měl problém s korozí, nikdy mne v tom ani nevezl. Jojo Chodil jsem na gympl, byla to hezká léta, bohužel už nejdou vrátit >:D :-)
            • 00 Reagovat !

              foto Sleeper

              Sleeper 13.01.2013  09:52

              « Re: Re: Re: Re: Smím se zeptat odkud jsi?

              Koroze je globální problém tohohle auta. Musím nechat udělat prahy, ten levý je opravdu shnilý. Chci, aby mi tauto ještě nějakou dobu vydrželo. Viděl jsem několik Wagonů (u nás) a všechny rezly zespodu. Já mám docela velkou rez i kolem zadního madla a na jedněch dveřích, to ale není taková bolest. Čeká mě v lkvětnu technická - a mimochodem, myslím si, že prahy už byly jednou dělané. Já se toho autíčka tak nějak vzdát nechci - už kvůli té variabilitě. Ještě musím sehnat levé zadní světlo. Mám ho dvakrát lepené. Auto Kelly má přední, ale ty zatím nepotřebuju :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Milos-R-

                Miloš R+ 05.02.2013  16:03

                « Re: Re: Re: Re: Re: Smím se zeptat odkud jsi?

                zdar a sílu....je vidět že někteří mají pořád dobrý vkus...jsem také hrdým majitelem suzuki wagon r.v.99 obsah 1.0...pozor- v modré metle-země dovozu Itálie... koukám, že toho máme společného víc...já wagon,ty wagon...ty serpentýnka ve mšeci já serpentýnka ve mšeci...byl jsem tam ted v létě 2012 a oprášil staré vzpomínky z pionýrskýho tabora..rok 81-82...:) jinak dnes jsem zjistil nehorázný díry v prazích,tedy v jednom,ale ten druhý mu půjde brzy naproti...kolik může stát oprava?koukal jsem na ceny-kolem 800 káčé za jeden ..to by šlo..ale ta práce ta práce...jinak se musím pochlubit, že jsem s ním byl až v tatrách,což je ze šluknova tuším 650 km..a nezklamalo...hodně mě zajímá spotřeba-já jezdím za 6,9 litrů...ale já pouze popojíždím...dálky jsou přívětivější... zkusim dovalit nějaké foto...zatím čus bus...
                • 00 Reagovat !

                  foto Sleeper

                  Sleeper 06.02.2013  07:33

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smím se zeptat odkud jsi?

                  Ahoj, no super, už jsem myslel, že staré wagony vyhynuly :-) Jo, prahy, to je asi bolest tohohle auta, zatím jsem u nás neviděl wagona, který by je neměl shnilé. Kolik stojí oprava, v tuhle chvíli netuším, pravdu díš, prahy se pohybují cca mezi 800-1000 kousek. Ještě bych potřeboval levé zadní světlo. Někde jsem objevil sadu předních, ty ale nepotřebuju (zatím). Já mám nejnižší změřenou spotřebu 6,1, nejvyšší přes 6,7 a to jí, holce, občas šlapu na krk. Jenže nad stodvacítkou už je jízda životu nebezpečná, protože auto začne dost vibrovat. Ale jednou jsem jel tachometrových asi 145. Ve spotřebě jsou okresky a dálnice, občas i město. Málokdy jezdím váce jak 30 km tam a 30 zpátky, takže taky kratší jízdy. Když vyhrabeš nějaké fotky, dej prosím link. Díky.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Milos-R-

                    Miloš R+ 06.02.2013  21:34

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smím se zeptat odkud jsi?

                    no...existujem..je nás málo ,ale jsme.osobně se mi líbí posměchy okolí.tedy do momentu svezení,nebo bližšího seznámení....že to je v mém případě srdcovka svědčí fakt,že za normálních okolností bych si ten kus co mám nekoupil...vodřený,na střeše šrámy od popruhů-asi to někdo vytahoval,blbě zastříkaný zadní dveře-koroze možná...no prostě prodejci natrefili na fandu,dal jsem zato bratru 45 tisíc po slevě z 49.no hned druhý den výměna baterie-dortovka na rozjezd.jinak mě od začátku rachotí v převodovce,při přidání rychlosti to není slyšet-ale drží. a vlastně jen ten zvuk mě dráždí-nicméně se na opravu chystám....jinak ke spotřebě na kterou jsem si vytvořil tabulku:)))od začátku si to píšu . dálky 5.9 litránků.kolega z práce u kterého jsem tohle auto objevil a rozhodnul pro koupi mi tvrdil..dálky pod 4 litry a město 4,5 litrů-fantasta...v origo papírech je napsáno tuším 7l,6l, a 5,5l...co se týká zadního světla mám prasklé pravé zadní-nemoc couvání..viděl jsem 4 wagony a všechny to měly....dá se to sehnat z vrakáče ...cena 800 kč...bohužel neprodává to plexi ,ale celý kus...ted řešim netesnící výfuk a parohů u motoru...sjel sem do pangejtu a od tý doby to má bručivej zvuk..netěsní to .dnes jsem to odvezl na opravu.uvidím.jen se modlím aby ty šrouby šly povolit.jeden šel,druhý ne.tak se uvidí.když ten šroub praskne bude to na dýl...ty fotky dám na rajče.zatim čus
                    • 00 Reagovat !

                      foto Sleeper

                      Sleeper 07.02.2013  18:03

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smím se zeptat odkud jsi?

                      Já jsem kolem něj prošel v bazaru s úšklebkelm (je to v recenzi).... No, nakonec jsem si ho odvezl. S posměchem problémy nemám, ale pár lidí už se mě ptalo, co to mám za auto :-) Když jim ukážu kouzlo se zadníma sedačkama, většinou jim spadne brada :-) Řazení je občas metodou pokus-omyl (hlavně zpátečka), ale moje převodovka je ok. To spíš ta koroze - kromě prahů ještě levá strana zadního madla na kufru a leve zadná dveře, to jsou asi nejbolavější místa. Klidně si světlo z vrakáče odvezu celé, na Kladně je dokonce chlápek, který se specializuje na japonce, ale Wagona asi nikdy neviděl :-) Zatím jsem nenašel žádné jiné vrakoviště, kde by světlo měli. Funguje Ti ten displej ve středu palubky nahoře (hodiny)?
                      • 00 Reagovat !

                        foto Milos-R-

                        Miloš R+ 08.02.2013  19:37

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smím se zeptat odkud jsi?

                        chlape mrkni sem..dnes pošlu odkaz...spěchám...zítra něco čmárnu... >:D [odkaz] mělo by tam být i to světlo....
                        • 00 Reagovat !

                          foto Sleeper

                          Sleeper 09.02.2013  06:10

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smím se zeptat odkud jsi?

                          Super, díky, je tam! :-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto Milos-R-

                            Miloš R+ 11.02.2013  16:41

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smím se zeptat odkud jsi?

                            bejku ...tak tady je mé Jumbo...[odkaz]
                            • 00 Reagovat !

                              foto Milos-R-

                              Miloš R+ 11.02.2013  17:03

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smím se zeptat odkud jsi?

                              [odkaz] ještě jednu jsem tam čutnul...:)))
                              • 00 Reagovat !

                                foto Sleeper

                                Sleeper 13.02.2013  13:40

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smím se zeptat odkud jsi?

                                Jaj, na Spiši som bol! :-) Ale káčkem :-)
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Milos-R-

                                  Miloš R+ 13.02.2013  14:55

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smím se zeptat odkud jsi?

                                  no káčkem...klobouk dolů..to bych nedal:)))))
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Sleeper

                                    Sleeper 17.02.2013  20:55

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smím se zeptat odkud jsi?

                                    Ve dvou je káčko v poho, ve třech je to horší....a jednou jsme jeli ve čtyřech a já musel dozadu. 100 km cestu vzadu v káčku nepřeju nikomu - a nemusí mít 110 kilo a 183 cm jako já :-) Takhle rozlámanej jsem z auta v životě nevylezl :-)
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto Milos-R-

                                      Miloš R+ 18.02.2013  07:00

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smím se zeptat odkud jsi?

                                      no já jel slovač na dva zátahy...odpočinek cca 20 minut max...a vůbec jsem nebyl zmordovanej z cesty...jinak k vychytávce zadních sedaček...víš že jdou vypolohovat o kousek dozadu...sám jsem čuměl ,když jsem na to přišel...
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto Sleeper

                                        Sleeper 19.02.2013  08:25

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smím se zeptat odkud jsi?

                                        To je pro mě novinka, nezkoušel jsem :-) Teď ovšem nemám šanci, protože mám auto 15 km daleko v servisu :-) Ale samotné sklápění do roviny je prostě bomba. Evropani se tohle ještě nenaučili ani u mnohem větších aut (včetně nejmenované simply clever značky, která praktičnost ráda zdůrazňuje :-)). Já jel něco málo přes 100 km tam a zpátky a odpočíval jsem, ale u mě je to spíš zdravím než nepohodlím auta. .
  • 00 Reagovat !

    foto HonzoiS

    HonzoiS 03.04.2013  11:01

    Vytočená trojka

    >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes: :yes: :yes:
    Občas se hold musí vyhnat pavouky z vejfuku :yes: :yes: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Sleeper

      Sleeper 04.04.2013  08:18

      « Re: Vytočená trojka

      To jo :-) Většinou nechávám trojku tak do šedesáti, max sedmdesáti, pak řadím výš. Ale ten řev mě začíná bavit, akorát nechci vědět, kolik pak auto žere :-) Nějak mi ta spotřeba leze v průměru nahoru... Ale přece jen, motoru nějaký ten koník chybí - pro bezpečné předjíždění obzvlášť, takže je lepší mu občas trochu přitopit pod kotlem :-)
      • 00 Reagovat !

        foto HonzoiS

        HonzoiS 04.04.2013  11:19

        « Re: Re: Vytočená trojka

        O tom bezpečném předjíždění mi ani nemluv, ani sériových 80 kW co jsem měl nestačilo na to, když ti nějaký "vocas" s Octavií TDI začne přidávat, když ho předjíždíš, proto jsem se s úpravami dostal zhruba na nějakých 125 kW :-! a hned je to o něčem jiném :yes: nyní mám průměrnou spotřebu 6,65 litrů nafty na 100 km, což není tak špatný si myslím :-| .
        Bohužel hodnocení mé 406 uškodil jeden uživatel s Roomsterem 1.2 TSI, co nenapsal ani čárku a mě dal za recenzi 3 body, sám se podívej, co tam mám všechno napsané, jestli si fakt zasloužím 3 body za recenzi >:D .
        Hele...koní pod kapotou není nikdy dost, já osobně bych už do slabšího auta co nemá turbo a má obsah motoru pod 1,8 litru nešel...ten zátah do sedačky je úžasný a příjemný pocit, mám to rád >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto Sleeper

          Sleeper 05.04.2013  08:58

          « Re: Re: Re: Vytočená trojka

          Já po nafťáku nikdy extrémně netoužil, tolik toho zase nenajezdím (zhruba 7 tisíc ročně) a ta litrová kočička umí být dost svižná, když chce :-) Japonci tyhle malé motory vždycky uměli, je to dvouvačka, že. Měl jsem kdysi dýzlové Uno, které nejelo, ale taky nežralo (asi 4,5 l a bylo jedno, kolik jsem jel :-). Jinak moc nepředjíždím, jen, když je to opravdu nutné. Pokud jede přede mnou šňůra traktorů, kombajnů, jeřábů a kamionů, klidně uhnu na okresku a projedu se, než abych riskoval... Na Tvou recenzi juknu, až bude chvilka.
  • 10 Reagovat !

    foto poterienko

    poterienko 18.08.2013  19:44

    Fotky

    Mohu se zeptat, proč jsou některé fotky v galerii dvakrát a někdy dokonce 3x?
    • 01 Reagovat !

      foto Sleeper

      Sleeper 19.08.2013  16:44

      « Re: Fotky

      Je mi líto,ale žádná fotka není v galerii více než jednou... :-)
      • 00 Reagovat !

        foto poterienko

        poterienko 19.08.2013  20:43

        « Re: Re: Fotky

        Nemyslel jsem to úplně doslova, ale namátkou:
        1)[odkaz]
        a hned ta další
        2) [odkaz]
        a hned ta další
        3) opět [odkaz]
        4) Test blesku? [odkaz]
        5) opět po sobě [odkaz]
        6) opět po sobě [odkaz]
        7) [odkaz]
        A nakonec je 5(!!) skoro stejných fotek toho, jak je auto za plotem.
        • 00 Reagovat !

          foto Sleeper

          Sleeper 19.08.2013  23:14

          « Re: Re: Re: Fotky

          Žádná z těchto fotek není úplně stejná jako ta předchozí. A jste první, komu vadí, že jsou podobné.
  • 00 Reagovat !

    foto smoula-nesika

    šmoula nešika 09.10.2013  19:53

    Novinky

    Kde já jsem to jenom mohl vidět? [odkaz] Otevírám MACZ... Njn, Sleeper. Tak to jsme doma. >:D To jen vypovídá o počtu aktualit, že jsi pořád na HP MACZ. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Sleeper

      Sleeper 10.10.2013  10:44

      « Re: Novinky

      Já jsem tam více či méně pravidelně už pět a půl roku... :-) Když pominu první fázi, ale to už je historie :-) Ten odkaz na článek jsem do posledního příspěvku ale nedával schválně... Čekal jsem, komu to dojde.... :-)
      • 00 Reagovat !

        foto smoula-nesika

        šmoula nešika 10.10.2013  19:31

        « Re: Novinky

        Jj, všiml jsem si, že tu děláš rešerši. [odkaz] Stejně jako že hodně píšeš na VACZ. „Pan diskusně aktivní redaktor“... Na ten Wagon koukám... hmm... - majitelovo auto, jo... A v tom otevřu MACZ a všechno mi docvakne. :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Sleeper

          Sleeper 10.10.2013  23:00

          « Re: Re: Novinky

          Je to i v diskusi tady pod autem - když se podíváš výše. Občas bývám odhalen, ono zase není těžké si dát dohromady nick a jméno, kde je přezdívka též... většinou. Ale nějak jsem nepobral, co s tím má společného ten odkaz na bazar první Fabie? :-) P.S. Diskusně aktivní moc nejsem.... :-)
          • 00 Reagovat !

            foto smoula-nesika

            šmoula nešika 11.10.2013  17:04

            « Re: Re: Re: Novinky

            Jj. S tou fabií - jsem si tě jako autora zapamatoval, navíc to bude staré těch pět let a je to pro tebe typická rešerše. A diskusně aktivní? Na auto.cz zas tak ne, i když... kdybych to měl porovnat s ostatními redaktory, co za den publikují několik článků, ale komentář vloží jednou za uherský rok, je to docela hodně. :-) Na veteran.auto.cz jako ASD samozřejmě hodně. Zdá se mi, že jsou uživatelé a čtenáři na automobilových webech často přehlíženi, navíc psát o historii není nic jednoduchého, chyba se vloudí snadno...
            • 00 Reagovat !

              foto Sleeper

              Sleeper 13.10.2013  01:17

              « Re: Re: Re: Re: Novinky

              S některými čtenáři se komunikovat ani nedá.... Chybku vytvoříš, ani nevíš jak. Nemusí to být nekvalitní zdroj, stačí nepozornost. Místo "Peugeot 207" napíšeš "206", při kontrole článku na to nepřijdeš a lidi Ti v diskusi vynadají :-).
              • 00 Reagovat !

                foto smoula-nesika

                šmoula nešika 13.10.2013  11:45

                « Re: Re: Re: Re: Re: Novinky

                Anebo Svět motorů. Většina zdejších diskutérů jej nečetla od dob, kdy mu vládl Běhal, a vidí, že je vše špatně. Přiznejme si, že to tady docela bulvár, ale SM bych řekl se s tím až na to EXKLUZIVNĚ! docela dobře popasovává. A pak samozřejmě testy škodovek. Jak řekl pan Koubek, kterého jinak moc nemusím, je jedno, co člověk napíše, vždycky pak stejně dostane v diskuzi čočku...
                • 00 Reagovat !

                  foto Sleeper

                  Sleeper 13.10.2013  17:45

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Novinky

                  Mr. Běhal poslal Svět motorů do kopru, to je fakt. Jednou jsem ho osobně potkal, to už mu nešéfoval. Asi jsem na něj koukal dost nevraživě, pak jsem si uvědomil, že on mě nezná, ale já jeho obličej ano, tak jsem se raději otočil a šel jinam :-) Auto.cz je jednou pod stejným vydavatelem jako SM, takže je to tu vidět. Je to fakt, který musíme brát všichni. Chyby dělá každý, dokonce i takové kapacity, jako jsou pánové Tuček, Hyan a Králík... :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto smoula-nesika

                    šmoula nešika 13.10.2013  20:22

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Novinky

                    Ze současných motoristických redaktorů mám z ČR nejraději pana Vaculíka, za Slovensko jednoznačně pana Chválu a zbytek... no jo, vtipálek Jeremy, ale dobrý i třeba Chris Harris nebo Timothy „Náhradní Stig“ Needel. O auta se do podrobna zas tak dlouho nezajímám, ale je fakt, že jména jako Gregora, Králík nebo Dufek (ten umí i famózně malovat) mi něco říkají. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Milanbg

    Milanbg 27.08.2015  15:23

    pekne napsano

    Dobre napsana recenzi. Ja si jdu pro sveho prvniho Wagona a vlastne i Suzuki. Puvodne jsem chtel 4x4 ale asi to bude jen predni pise ze ma 65k.s. a ty se zrejme delali jen s predkem. Nevim. Chtel bych vedet jak se auto chova na snehu, presneji na neuklizenem snehu. Ziju na vesnici a kdyz padne snih rad bych aby moje draha polovicka dojela do prace bez toho aby me vytahla s postele, ze zapadla.
  • 00 Reagovat !

    foto Milanbg

    Milanbg 27.08.2015  15:26

    az bude doma udelam dalsi

  • 00 Reagovat !

    foto taurionix

    taurionix 22.10.2016  18:27

    Manuál a žárovky zadních světel

    Ahoj, tak jsem taky zakoupil Wagonka první generace, a chci se zeptat, zda nevíte kde sehnat nějaký uživatelský manuál ke stažení. Ptám se hlavně z důvodu, že nechápu jak ty k. šikmooký vymysleli výměnu žárovek u zadních světel. Ať přemýšlím, jak přemýšlím, tak jediná možnost je demontáž celého nárazníku.
    Děkuji mockrát, když mi někdo odpoví.
    • 00 Reagovat !

      foto Sleeper

      Sleeper 03.11.2016  12:41

      « Re: Manuál a žárovky zadních světel

      Ahoj, manuál k tomuhle autu v rozumném jazyce (angličtina, němčina) bohužel neexistuje. Rusové jej vydali v azbuce k japonské verzi Wagon R Wide.
  • 00 Reagovat !

    foto Rasto

    Rasto 05.04.2018  16:16

    jazda

    Ahoj, pekná recenzia na neštandartné auto. Aj koncept podrobných príspevkov je sranda.
    Jedna vec mi ale nejde do hlavy, v poslednej dobe čo príspevok, to nejaká "zaujímavá situácia"? Nechcelo by to zvážiť zmeniť štýl a spôsob jazdy? Ako najazdím toho niekoľkonásobne viac (cca 25 000 ročne), som mladý šofér. ale trúbi na mňa niekto raz za pol roka, tak či niekde nebude chyba....
    • 00 Reagovat !

      foto Sleeper

      Sleeper 11.04.2018  21:41

      « Re: jazda

      Řekni to těm netrpělivcům, kteří nemůžou vystát, že někdo stojí na křižovatce o dvě, tři vteřiny déle, aby se opravdu několikrát a dobře rozhlédl. Díky! :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Rasto

        Rasto 12.04.2018  07:39

        « Re: Re: jazda

        Tak paradoxne keby si pridal a splynúť s väčšinovou premávku obie haló by ta oveľa menej áut a ľahšie by sa ti za radovalo. Ako nehovorím, že nie si v práve, ale to, že na teba pravidelne na križovatkách a pri riadení ľudia trubia asi znamená, že ten neštandardný jazdný štýl máš ty.
        • 00 Reagovat !

          foto Sleeper

          Sleeper 12.04.2018  08:02

          « Re: Re: Re: jazda

          Byl bych velice rád, kdyby sis odpustil soudy někoho, koho neznáš.
          • 00 Reagovat !

            foto Rasto

            Rasto 12.04.2018  09:18

            « Re: Re: Re: Re: jazda

            Ako určite som to nemyslel v zlom, proste len sa a tebou snažím polemizovať o tom, prečo sa dostávaš do tak veľa (z toho čo píšeš mi to tak príde) konfliktných situácií s inými vodičmi.
            • 00 Reagovat !

              foto Sleeper

              Sleeper 12.04.2018  10:30

              « Re: Re: Re: Re: jazda

              Pokud si myslíš, že ty moje "komfliktní situace" jsou způsobeny tím, že jezdím málo, tak se bohužel mýlíš. Pravý důvod je úplně jiný a znám ho pouze já, Nemám potřebu ho vytrubovat po internetu. Díky za pochopení a pěkný den.
              • 00 Reagovat !

                foto Rasto

                Rasto 12.04.2018  13:35

                « Re: Re: Re: Re: Re: jazda

                Ja nehovorím, že je to tým, že jazdíš málo - ja som sa len domnieval na základe tvojich príspevkov, že počet konfliktov, ktoré zažívaš za prejdenú vzdialenosť mi príde veľký. Môže sa mi to len zdať, (preto nepíšem, že si sviatočný vodič čo jazdí na rovnej širokej ceste 65km/h - proste to neviem a enmám odkiaľ vedieť), preto som sa pýtal, či si neuvažoval, že tvoj štýl jazdy vyvoláva konfliktné situácie na ceste, aj keď ty predpisy neporušuješ. Takže nič v zlom, ak to nechceš riešiť tak to nerieš - ja to asi ťažko ovplyvním. >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto Sleeper

                  Sleeper 15.04.2018  11:58

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: jazda

                  Nevíš nic a pořád dokola opakuješ jedno a totéž. Promiň, končím diskusi. Hezký den,
  • 00 Reagovat !

    foto -awson

    Đawson 15.05.2019  19:06

    nástupce

    jaký bude nástupce ? :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Sleeper

      Sleeper 17.05.2019  19:57

      « Re: nástupce

      Pravděpodobně Jimny :-).
      • 00 Reagovat !

        foto -awson

        Đawson 20.05.2019  22:58

        « Re: Re: nástupce

        Hodlas se dat na myslivost? Jimny je offroad, na silnici moc dobre nejezdi. A na dalnici mi silene připomínal moji ex skodu 105 ale takovy swift jezdi 10x lepe a je levnejsi
        • 00 Reagovat !

          foto Sleeper

          Sleeper 10.09.2019  12:15

          « Re: Re: Re: nástupce

          Zatím jsem Wagona vystřídal rodinným PT Cruiserem 2.2 CRDi. Už něco pamatuje, máme ho asi deset let, ale jezdí a technickou má. Navíc ho nikdo nevyužívá. Zvyknu si asi velmi rychle... :-).
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…