Lotus Elise (2002)
3.1.2011Předem by bylo asi dobré napsat pár slov o historii automobilky, protože popsat zde jen Elise, i přesto jak mám ten model rád, prostě nestačí a žádný…
Lotus Elise (Lotus-Plzen)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Lotus-Plzen 09.01.11 14:43
« Re: Re: Re: modely turbo Lotue Elise SC/111R
Lotus Elise není dělaný na sprinty na rovince. To by jsi zrovna ty Honzo měl vědět. Elise SC je výborný, ale 111R je klasický Lotus.
Jinak takhle se R-ko chová na trati opravdu: [odkaz]
tady je ta vtoje ubohá akcelerace: >:D [odkaz]
[odkaz]
Pokud ti jde o větší výkon a lepší chování na trati, je tu Exige s220 či 260CUP -
lotus-esprit.cz 09.01.11 13:52
« Re: Re: modely turbo Lotue Elise SC/111R
Elisky jsou vyborny auta na klikaty drahy bez rovinek, tudle se muzes podivat ze 111r (to je ta kde je kamera) pri akceleraci se absolutne nechyta :-( [odkaz] .....tz pokud vetsi zabavu tak elise jedine supercharged >:D :yes: -
Lotus-Plzen 09.01.11 13:43
« Re: modely turbo Lotue Elise SC/111R
V roce 2008 se začal prodávat Lotus Elise SC supercharged. Elise SC má motor Toyota 2-ZZ VVTL-i s kompresorem, který navrhnul přímo Lotus., Jeho výkon je 217 koní a váha, i přes takový to motor, je úžasných 900kg. 0-100 4.3s a jízdní vlastnosti Elise, ano, bude to masakr!! , Píši ,,bude“, protože SC jsem neměl tu čest řídit. Jezdil jsem ale s Elise 111R, který nemá kompresor, ale jeho výkon je ,,jen“ 190 koní při 7800 otáčkách. Jízda s R-kem byla úžasná. Tam kde základní Elise ztrácel, tam R vynikal, chyběli také, často proklínané, odmlky výkonu, byl jsem s ním velice spokojený. Až tu budu mít SC, mohu mu věnovat recenzi. (tedy pokud to uživatelům nebude vadit.) -
lotus-esprit.cz 05.01.11 11:06
« Re: Re: Re: Re: Re: Jó jó, Lotus!
jak sem psal musi byt rozume skladaci, pak i zalezi jaky ma kolecka, pokud ala kocarek tak v pohode, pokud takovy ty siroky tak tam je uz potreba je odendat, le zkouseli sme 2 typy a vesly se jak d oelise s2 tak do espritu, u evory se ma vejit bag i do kufru, ale podle oka tak maximalne nejakej mensi < 9". tourovej ani omylem............u holi se se na misto spolujezdce vejde i 9.5" bag.................ale samozrejme to je maximum, jakykoliv dalsi veci ma uz clovek smulu takze ject nekam na vikendovej turnaj se neda:)) -
Lotus-Plzen 05.01.11 01:35
« Re: Re: Re: Jó jó, Lotus!
možná, ale věřte, že by cestu proklínal.
Jinak ještě k té recenzi:
Na Lotus se nedá psát recenze bez zkušební jízdy. Na některá auta napíšete recenzi z fotek a informací snadno, ale na Lotus ne.
Fotky, nepoznáte, že se v něm sedí příjemně uprostřed a tudíš je z něj krásně vidět. Že záď je o poznání širší a při první jízdě budete nejspíš přejíždět chodníky a ;-) :-)
Údaje o zrychlení jsou zajímavé, ale Elise ani Exige není o maximálce. Do 16O ps (111s) je auto od 170 dál neskutečně líný. Je potřeba zjistit jak reaguje ve 3 či 5 tis otáčkách, a v kolika mu dojde dech. Prostě, dokud se v něm nesvezete a neodhodíte ostych aby jste pořádně vlétly do zatáčky, nemůžete vědět co slovo Lotus znamená. ;-) Nějak to pak písnu do rec :-) -
Lotus-Plzen 05.01.11 01:13
« Re: Jó jó, Lotus!
>:D >:D
Pěkné,sice bych měl několi výhrad v popisu, ale líbí se mi.
Jen asi jednu věc zmíním: Soused co jezdí na golf, by si toto auto nekoupil,protože nejen,že by cestu do klubu proklínal, ani by v klubu neohromil příjezdem, (spíše by pobavil při výstupu z něj) a hlavně, hlavně by neměl kam dát golfové hole.. :-! ;-) -
Poustnik 05.01.11 00:59
« Jó jó, Lotus!
Lotus Exige S, který jsem si prohlížel a nafotil v USA mě rozparádil tak, že jsem na něj napsal tuhle fejkařskou recenzi, z níž některé málem kleplo -
Popis vozu
Je to hrozně malé žluté auto, skoro nic se do něj nevejde a je tak nízké, že o něj klidně i když máte zhasnuto v garáži, zakopnete. Já ho nechtěl, ale žena se mi koukla přes rameno do počítače a řekla - podívej, malý sportovní auta to teď frčí, s naší Hondou tady nikoho neohromíme, autobusek prodat!! No a za stržené peníze jsme koupili tuhle ojetinu. Ona je tedy skoro jako nová, ale sousedovi povyrostla noha a už se do ní nevejde. No a znáte moji ženu ta když se dá do smlouvání, vymluví vám díru do hlavy. MSRP cena tohohle nového vozu je tady 59 890 USD, tak se do souseda pustila a po pěti hodinách utíkal se šekem na 19 000 USD, že mu to stačí a že musí rychle na golf. Takže na to padly peníze co jsme dostali za Hondu a ještě moje úspory, chtěl jsem si koupit zahradní traktůrek.
Mlč! Uzavřela debatu žena, s tímhle tu zahradu taky posekáš a možná i zořeš!! A kam dáme děti!? Špitl jsem. Dáme je v sedačkách na vozíček PAV, ZdendínoMB nám ho půjčí a aspoň se hezky proluftujou!!!! Tak jsem rezignoval a teď máme tohle.
Silné stránky
Barva je moc pěkná, dcera se hned ptala, jestli si může trošku seškrábat na make-up panenkám. Tak jsem jí to povolil. Taky je to úsporné, kombinovaná spotřeba je 9,1L/100km, opravdu!!! A mimo město to může jet prý i za 7.2L. No já to říkal, že je to slabota, však jenom 1,8L a 162kW, to i ta naše Honda měla víc...no nic.
Aspoň že to má rádio Alpine AM/FM s CD přehrávačem a 4 repro, když jsem teď plel před domem, tak jsem si pustil Tata bojs To je moje nová kára.....
Slabé stránky
Zrychlení. No to je hrůza. Na 100km za 4,3s a na 160km za 9,98s.
To máte během pár vteřin takovou rychlost, že ani nestačíte vytáhnout šrajtofli na pokuty. Vždyť já budu každých 10 vteřin platit pokutu! To se nikam nedostanu!!
A k tomu ty pneumatiky. Vepředu jsou195/50 ZR 16 84W a vzadu 225/45 ZR 17 90W! Já jak jsem zvyklej přehazovat u Hondy pneumatiky, tak jsem je přehodil a nechtějte vědět, co to dělalo!!!! A ještě to má 4 airbagy, no to se mi zdá na tak malý auto opravdu moc!
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Zkoušel jsem servis na tenise teď s kámošem a nejde mi to, fakt s tím budu muset něco dělat!
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Jak jsem říkal, soused je teď na golfu...Je tam už týden, tak snad se vrátí...
Upozornění
Toto je poslední půlhodinka existence Fejkáčka na moje.auto. Kdo by se snad chtěl pokochat pohledem na jeho levý blatník i později, jednu fotku jsem dal do fotogalerie k Mazdě5. Hoj!
[odkaz]
Tak si auta užívej a ať se daří byznys. Hoj! :-) -
Lotus-Plzen 05.01.11 00:06
« Re: Re: Re: Re: Re: Fajn
Alpy jsou kousek :-) Letos jsou silničáři 6 milijard v mínusu a to ještě zima nekončí. Všude jsou samé díry a někdo spočítal, že na opravu bude potřeba 60 miliard.. No všude máme díry, zvedlé kusy silnice a podle všeho se to v létě nezlepší, takže letošní sezónu,teda spíše víkendy,budu trávit na Stelviu. Teda když to půjde