Recenze

_maty_ (muž 39 let) Poslat zprávu
 
9 Majitel

Škoda Octavia SLX 1.8 20V 92kW

9.67 Uživatelé

Hodnoceno: 13× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Škoda Octavia, foto 1 Škoda Octavia, foto 2 Škoda Octavia, foto 3 Škoda Octavia, foto 4 Škoda Octavia, foto 5 Škoda Octavia, foto 6 Škoda Octavia, foto 7 Škoda Octavia, foto 8
Škoda Octavia, foto 9 Škoda Octavia, foto 10 Škoda Octavia, foto 11 Škoda Octavia, foto 12
 

Technické info

Přezdívka auta Lahváč Rok výroby 1999 Koupeno ojeté najeto [km]:170500 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 5 objem [cm3]: 1781 výkon [kW]: 92 kroutící moment [Nm]: 178 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10.6 maximální rychlost [km/h]: 201 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6.7

Popis vozu

Jak jsem se vůbec k tomuto autu dostal... cesta byla opravdu dlouhá a trnitá... na počátku všeho byl jeden orezlý forman, který už musel nevyhnutelně do šrotu.

Tím skončila jedna éra a začal se pomalu rýsovat začátek éry další.

V rodině tedy najednou zbylo pouze jedno auto, a to ford mondeo v benzínu. Strasti s tím jak je jedno auto málo spousta lidí zná a tak si dokážou asi představit, proč nakonec bylo zakoupeno auto nové...

Vybírání auta začalo někdy před 2 měsíci, v první okamžik byla volba jednoznačná, s přítelkyní jsme se upnuli na VW Passat 1.9 TDI, jestli kombi nebo sedan nám bylo jedno... Po hledání na sauto.cz a tipcars.cz nám bylo jasné, že tam kde passaové diesly začínají cenově benzínové téměř končí. Tím pádem jsem začal uvažovat nad 1.8T 110kW, jeden jsem málem koupil, nebýt odrazení od podivného nájezdu a předpokládaného skutečného nájezdu cca půl milionu. Mimo jiné jsem měl v merku ještě M-B třídy A, ale to jsem rád, že nakonec padlo, stejně jako ten Passat...

Ale zpět k výběru auta... Po zoufalých snahách sehnat něco smysluplného mi jeden známý nabídl Passata v 1.8 20V 92 kW. Nejdřív jsem se na ten motor díval jako na nějaký neuspěch fabriky vyrobit něco spolehlivého a méně užraného, nicméně Passat 97 variant za 50 tisíc nebyl špatný kup... nebýt pár much tak za 20 tisíc :-)... od této chvíle jsem celkem rezignoval na jakékoliv auto a začal rozmýšlet i nad něčím nekoncernovým... až do doby....

... kdy jsem zavítal na stránky jednoho známého co dováží auta. V nabídce měl zrovna pár octávek v naftě začínajíc na 100 tisících, což pro mě bylo již privela, a taky jedna z fotek celkem pěkná a zachovalá octa v benzínu za 79 800,-, to byl zlomový moment, auto menší než původně passat, ale motor ten jenž jsem byl schopen akceptovat, na 1.8 už jsem zvyklý z forda... řekl jsem si, že přece s tím musím jezdit minimálně za tolik co s mondeem a že to prostě vezmu...

K samotnému dnu nákupu se rozepíši zase příště... to be continued :-)

Silné stránky

-komfort
-spotřeba (když chci)
-velikost kufru
-zvuk
-design :D
-dostupný servis

Slabé stránky

-málo místa na zadních sedadlech
-spotřeba (když chci)
-oblíbenost u zlodějů

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

opět servis prozatím žádný, koumám kam to vůbec dám, zatím s tím jezdím jak to je, jak jsem koupil... servis pořeším během tohoto týdne...

co mě teď čeká:

olej
filtry
svíčky
rozvody
podtlaková trubka posilovače brzd (500,-)
plynové lanko
klimatizace (nejde fukar na 1,2,3... prý oprava za 4 tisíce.... nechám asi na příští léto :-) )
signalizace rozsvícených světel
zámek u řidiče (nefukční central, ale dá se to obejít, možná to ani řešit nebudu)

cenově nevím jak to bude, ale snad to nebude drtivé... před zimou mě čekají ještě zimní kola koupit...

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Rychlá komunikace, auto má svoje mouchy, ale za ty peníze mi bylo sděleno, že je to celkem dobrý kup a to já potvrzuju, prodejce mi to prodal za svoji nákupku, jelikož se toho chtěl už zbavit. Auto je dotaženo z Německa soukromníkem, žádný bazar, prostě auta mu stojej doma na zahradě.

výbava

kola:
má to celkem pěkné 16" kola original škoda... přesněji 205/55/R16

interier:
pod nátlakem jsem se nechal ukecat na potahy sedadel, jelikož to řidičovo bylo natrhlé... přísahám, že jsem takovou chybu udělal naposled :-) jsem spíše zastánce toho, že auto se má huntovat i se sedadlama... každopádně nevypadaj nějak tuningově, ani to nejsou nějaké nepohodlné šmejdy... takže svědomí je prozatím čisté :-)

výbava:
v autě je ještě nefunkční manualní klimatizace, vyhřívání sedadel, komplet elektrická výbava /4x okna + zrcátka/, palubní počítač, rádio na CD pioneer, 2x airbag

barva: lahvově zelená metalíza

motor: ten nejlepší :D 1.8 20V 92 kW bez turba, je to takovej mdlej prd, ale po překročení 3 tisíc jede jak z praku, člověka to až začne bavit, že je když chce na silnici nejrychlejší... ;-)


FOTKY: budou budou, o víkendu nějaké pořídím a dodám, už se na ně sám těším. Proto buďte schovívaví s hodnocením nebo počkejte :-)

To be continued

20.8.2010
Fotky: mám teď tolik starostí s dáním do cajku motor, že sem stihnul nafotit jen tyhle snímky mobilem a trochu si pohrál v gimpu. Lepší budou, ale teď mám trochu jiné starosti bohužel, tak trpělivost, proti první profilové fotce je tam auto aspoň vidět celé :-)

 

Novinky v recenzi

16.3.2013 07:11

rok do konce technické

Zdravím pravidelné návštěvníky :-)...

Tak kde začít po tak dlouhé době? Asi tím, že auto stále žije, již má najeto přes 30 tisíc za cca 2.5 roku od koupě. Od posledního výčtu už nějaké výrazné nákupy neproběhly. Auto jezdí zdá se spolehlivě a vypadá to, že to spolu ještě chvíli potáhneme dál. Na jaro mě čekají nové brzdy a pneumatiky. Na motor se šahat nebude, měl trochu přes zimu problémy, ale vyloženě defacto vždy, po nákupu paliva v makru, od té doby beru už jen na shell a není problém. Doufám, že se letos odhodlám a udělám nějaké nové fotky, slibuju, tyhle co tu jsou jsou dost hrozné a vyčpělé, tak slibuju, že se v roce 2013 polepším. Jinak pokud se rozhodnu ještě neřešit hypotéku a půjdu do nového auta, kandidáti místo octávky jsou Leon nebo Golf 7 oba 1,2 TSI 77 kW. Spíš to, ale vypadá, že auto letos řešit ještě nebudu, když octa stále jezdí...

Tak se milý čtenáři měj a brzy zase ahoj :-)

19.4.2011 17:27

spotřeba

Tachometr Datum Načerpáno (l) Cena/l Cena Průměr Vzdálenost (km)
134,746 28/10/2010 16.61 30.10 500.00 --- ---
134,928 11/05/yyyy 16.33 30.60 500.00 9.13 182
135,173 11/07/yyyy 25.26 31.70 801.00 6.67 245
135,429 21/11/2010 26.57 30.10 800.00 8.64 256
135,766 28/11/2010 13.20 30.30 400.00 8.27 337
135,948 12/02/yyyy 19.80 30.30 600.00 8.07 182
136,205 12/10/yyyy 19.29 31.10 600.00 8.04 257
136,500 16/12/2010 22.01 31.80 700.00 7.70 295
136,800 30/12/2010 15.72 31.80 500.00 7.71 300
137,041 01/03/yyyy 15.33 32.60 500.00 7.52 241
137,103 14/01/2011 15.74 32.20 507.00 9.58 62
137,396 19/01/2011 15.52 32.20 500.00 7.55 293
137,668 25/01/2011 31.84 31.90 1016.00 7.41 272
137,970 30/01/2011 6.21 32.20 200.00 8.10 302
138,127 02/05/yyyy 18.76 32.40 608.00 7.34 157
138,411 02/10/yyyy 15.67 32.40 508.00 7.50 284
138,570 13/02/2011 6.17 32.40 200.00 7.88 159
138,718 18/02/2011 18.79 32.40 609.00 7.25 148
138,981 03/03/yyyy 31.94 31.80 1016.00 7.49 263
139,321 03/05/yyyy 15.66 32.50 509.00 7.82 340
139,603 03/06/yyyy 15.69 32.50 510.00 7.36 282
139,818 03/12/yyyy 8.98 33.40 300.00 7.30 215
139,907 13/03/2011 46.07 30.60 1410.00 10.09 89
140,356 24/03/2011 26.78 33.60 900.00 8.02 449
141,060 16/04/2011 46.31 33.90 1570.00 7.03 704

9.3.2011 19:25

9.3.2011

Zdravíčko, dlouho jsem tu nic nepsal... nebylo co, auto jezdí tak jak má, už se pomalu připravuju na přehození na letní pneu... jedinné nad čím kalkuluju je nový obutí, ale ještě to asi zkusím na původních... spíš se trochu děsím, že budou třeba nějaké zásahy do podvozkových sereptiček a brzd... holt auto je spotřebka... mám co jsem chtěl... jinak všecko teda v cajku, spotřeba dlouhodobá 7,5 l/100. jezdím dálnice i okresky, všecko...

20.12.2010 17:32

resumé po cca 6 tisících kilometrech

Zdravím tě návštěvníku tohoto profilu, nejprve bych tě požádal abys mi něco napsal, cokoliv tě zajímá, ať vím, že to tu aspoň někdo čte :-)

Kde tedy teď začít, asi bych začal u toho kolik mě po koupi toto auto vlastně stálo. Rozhodl jsem se udělat toto resumé dnes, jelikož se mi podařilo opravit vše, co bylo do dnešní doby porouchané.

Začnu tedy od ceny auta, to bylo 78500,- k tomu 2000,- pojištění a 4000,- za přepis, nesmím zapomenout na Bursíkovné 3000,-. Za toto jsem se mohl posadit za volant, nastartovat a vyrazit, to máme mezisoučet 87500,- všimněte si skoro 10000,- abych vůbec vyjel :-)

1. oprava
Při koupi, jak jsem psal v úvodu, mi bylo řečeno, že motor má chybu na sání kvůli podtlakové hadičce, (prý záležitost 500,-) skutečnost byla 1200,- oprava v autorizáku, ale problém s tlaky a reakcí na plyn to nevyřešilo.

-----------------------------------------------------------------
88.700 Kč
-----------------------------------------------------------------

2. moje první delší cesta
vedla na Slovensko s přítelkyní, jelikož jsem o autě moc nevěděl, pro jistotu jsem si nechal udělat výměnu oleje, filtrů a svíček (3000,-), dále mi bylo řečeno, že je tam ještě původní rozvoďák a že chybu s tlaky v motoru dělá nejspíše vadné teplotní čidlo, jež špatně ukazovalo..., pod menším nátlakem přítelčiných rodičů jsem si od nich vypůjčil nějaké chechtáky a nechal tyto věci vyměnit, teplotní čidlo (400,-), komplet rozvody s vodní pumpou (7500,-), ještě mi byla dána rada, že pokud se chci zbavit cukání auta při jízdě, mám zkusit vyměnit zapalovací modul, na 98% to bude on... odjíždím ze Slovenska...

-----------------------------------------------------------------
99.600 Kč
-----------------------------------------------------------------

3. Příjezd domů
Auto se mi nějak nezdá, pořád cuká při jízdě, kupuju zapalovavací modul, dochází mi trpělivost, ale ještě mu dám šanci, 1700,- v prdeli a auto cuká dál... zmocňuje se mě bezmoc a poprvé mám myšlenky na to, že ho raději rychle prodám... po pár dnech ježdění jsem na to neměl náladu a auto odvezl do servisu, říkám jim, že to nějak cuká a hlavně za studena... Dobrý pane, napíchneme na diagnostiku a uvidíme (kolikrát jsem toto již slyšel...), vyměněna váha vzduchu (2500,-) auto přestalo cukat, jede normálně, neuvěřitelné... od samé radosti jsem si ještě koupil novou baterku před zimou (1800,-)...

-----------------------------------------------------------------
105.600 Kč
-----------------------------------------------------------------

4. Venku už začíná přituhovat
Auto jezdí v pořádku, v televizi hlásí, že letos budou dražší pneumatiky, po této zprávě okamžitě kupuji nové GY UG7+ 195/65 R15 za cca 8000,-. Jinak dolívám jen benzín a jezdím...

-----------------------------------------------------------------
113.600 Kč
-----------------------------------------------------------------

5. Venku je mráz jak bič
Zkazil se mi zámek dveří u řidiče, navíc manuální klima mi nefouká na 1,2,3 stupeň, jen na 4ku a to hučí jak zplašené, nejhorší ale je, že auto netopí!!! cesta 2 a půl hodiny v -8°C ve mě probudila draka, musím to prostě nechat opravit, není vyhnutí. Kupuji mikrospínač do dveří (100,-), předřadný odpor aby to foukalo na 1,2,3 za (1000,-)... zbytek nechám na mechanikovi, odevzdávám mu klíče a žehnám mu ať při něm stojí všichni svatí :-). Dnes večer auto vráceno. Mechanik mě potěšil, opravil vše co jsem chtěl a i to co jsem nechtěl, vyměnil moje nakoupené věci (odpor a mikrospínač) a dále spravil zámek ve dveřích a vyměnil termostat, celé toto mě vč. práce vyšlo na 1500,- a auto již konečně topí a elektrika mikrospínačem taky funguje. Haleluja! :D.. Málem bych zapomněl, že mi dolil ještě 2 litry fridexu...

-----------------------------------------------------------------
115.100 Kč
-----------------------------------------------------------------

6. Konec dobrý, všechno dobré
Na začátku jsem psal, že je všechno v cajku, není tomu tak ale... ještě mám nefungující klimatizaci, nejspíš je ji jen potřeba doplnit, To si ovšem nechám až na léto, jestli to vůbec udělám, počítám, že stejně budu jezdit se staženýma okýnkama a kvůli spotřebě klimu stejně nepouštím, takže nejspíš se na to uplně vyprdnu...

Tak a teď asi všichni čekají jak řeknu, že lituju své koupě a, že jsem si měl koupit jiné auto, např Octu v TDI :D... opak je pravdou, 36.600 Kč mě stálo to abych konečně měl auto na kterém se nic nesere, nic necuká, jen to jezdí a dolívám benzín. Pro někoho moc, pro někoho málo. Nechť každý sám posoudí dle svého. Toto jsem chtěl vypsat jak pro vás, tak pro sebe, abych to měl pěkně někde viditelné a mohl případně aktualizovat...

Výkon auta:

125 Koní neboli 92 kW. Je to dost, pro někoho dost málo, pro někoho dost hodně. Pro mě je to akorát, víc koníků není na škodu, nicméně na okresky je tenhle motor jak dělanej. Opravdu se těžko hledá motor se kterým by se mohl srovnat, když už vzpomenu TDI, tak ty se prostě nechytaj, jedinné v čem mě zadupou je spotřeba...

Spotřeba:
Neúměrně vysoká................ kecám :D. Momentálně používám aplikaci moto assistant, dle toho mi spotřeba klesá již na 7,7 l/100km. Ještě jsem nedojel do rezervy, takže to není konečná, ještě to pude dolů. Jezdím trasy kolem 120-150 Km, tudíš to opravdu bude žrát k těm 7 litrům, ve městě to může brát tak 9-10 litrů. Tam se ale moc nevyskytuju. Taky jsem měl jednu jízdu jak jsem již psal v novinkách kdy bylo dočepováno z rezervy, ujeta vzdálenost a opět dočepováno z rezervy. Tehdy mi to vyšlo na 6,67 l/100. Styl jízdy byl vesnice,okresky 50/90... dokonce mě nikdo nepředjel, tudíš pomalu jsem opravdu nejel...

Jízda:
Auto využívám jako studentské, tudíš občas jedu v 2-5 lidech. Ovladatelnost auta hodnotím jako průměrnou, rozhodně existují lepší podvozky, lepší řízení, řazení. Tak nějak tohle ale neřeším, je to 11 staré ojeté auto. Na nerovnostech to sem tam bouchne, sem tam cukne, podvozek je docela dost tvrdý, sedáky jsou zase krátké, takže z nich po delší době bolí zadní část těla a se zádama to taky není kdovíjaká hitparáda. Řazení je v normě, jel jsem v OII a u ní je to zas o sto světelných let jinde, holt pokrok nezastavíš… Máme doma ještě ford mondeo r.v 97 a musím uznat, že si libuju jak sedím v octávce výše, mondeo je proti tomu taková formule…

Prostor:
Co si budem vykládat, klišé klišé a klišé, nic víc ode mě neuslyšíte, kufr megaobr, vzadu málo místa tak pro trpaslíky, vepředu pro mě (197 cm) přímo královsky!!! Proč vykřičníky? Udělal jsem test s tím mondeem, když jsem si posunul sedačku uplně dozadu, tak jsem měl pořád málo místa a za sebe bych si taky nesednul, když sem si nastavil sedadlo stejně jak v mondeu v octě, tak mi vyšel plus minus stejný prostor za sebou, samozřejmě kdybych si posunul v octě sedadlo uplně dozadu, tak za mě nikdo a já v tu chvíli jako král… to že je v OI místa pro vysokého dost si za tím stojím a budu se hádat klidně do krve 


Ukončil bych to celé tím, že jsem s autem spokojený. Koupil bych si znova octávku, bez problému i s tímhle motorem, vůbec to není takovej průserář jak by se mohlo zdát… A tím bych to celé ukončil. Zazvonil zvonec a …. 

7.11.2010 18:32

Ecorally

Dnes jsem si trochu zkusil, jak úsporně se dá s tímhle autem jet, nešlo o to být brzda provozu, ale rozhodně ne nějaký závodník, plynulá jízda z Trnavy do Brna přes Hodonín po okreskách dopadla celkově na 6,67 l/100 km. Jel jsem vesnice 50-55 a okresky 90 do kopce a z kopce a rovinky 95-100 vše samozřejmě tacho. Měřeno tak, že v Brně dočepováno do rezervy, zapsána hodnota tachometru, dojeto do Trnavy a zpět, čepoval jsem opět do rezervy cca 5 km za Hodonínem, tudíš bych řekl přesný výsledek... :-) opačný test provádět nebudu, ale věřím že při využití plného výkonu se dá dostat až na 15-17 l/100...

5.11.2010 16:35

Fotky

přidány fota motoru a interieru :-)

9.10.2010 18:32

Pneumatiky

Zakoupil jsem pneu Good Year UG7+ v rozměru 195/65 R15 T na zimu, zatím jsou ještě nevybalené ve sklepě, myslím, že na přezouvání je ještě čas...

jinak bych měl asi velice rychle auto vyčistit a udělat fotky před zimou na alu 16", bude to vypadat lépe, jen se donutit, někam vyjet a ty snímky pořídit... byl tu apel na interier a motor, uvidím co se dá dělat... :-)

11.9.2010 15:08

Sobotní poklidná cesta

dnes najeto cca 150 km, z této cesty byla tvořena asi z 50% dálnice nebo rychlostka... načepována plná nádrž shell v-power 95, po ujetí 150 km dočepováno do plna... po přepočtu to vyšlo na 7,5/100 načež PP ukazoval 6,9 l/100 takže kecá :D, ale 7,5 beru jako spíš pohodu, protože dálnice byla 140 km/h tacho... to už motor točí 4 tisíce otáček a kola již taky dost hučí, možná i ložiska :-) no ale jinak teda spotřeba nechávám 7,5... přijde mi to na tento motor v klidu, hlavně proto, že ode všad slyším jakej je to problémovej motor... dám mu šanci ;-)

btw jinak sem se ještě rozhodl zatočit s mouchama co auto trápí od koupě... na vině je nefunkční signalizace rozsvícených světel a bezp. pásů... motorek klimatizace fouká jen na 4ku a asi teď nejpalčivější problém je protáčející se zámek řidiče... tudíš koupit celej novej zámek... uvidíme tedy...

6.9.2010 14:05

6.9.2010

Byla to váha vzduchu, vyměněna za 2500, nechal jsem ještě baterku a s prací to udělalo 4300,- auto jezdí jak zběsilé... nedá se to vůbec srovnat s tím co bylo předtím, sem myslel jak to nelítá a ono to lítá ještě víc :D no prostě paráda :-)

6.9.2010 10:01

6.9.2010

Auto odvezeno do servisu, po napíchnutí na VAG opět váha vzduchu... teď dopoledne by to měli dovézt a vyzkoušet jestli je to tím, ráno sem ke všemu nenastartoval, ale asi vinou baterky, je tam původní, tu jsem ještě neměnil což dnes napravím :-)

no snad to bude ta váha vzduchu a auto bude už konečně o.k....

uvidíme...

27.8.2010 14:55

27.8.2010

autu jsem vyměnil zapalovací cívku, s tím, že už nebude dělat to co dělá... samozřejmě jsem jen vyhodil z okna 1600,- protože to zůstalo beze změny, rozhodl jsem se s tím nějak smířit a počkat až se to, co nikdo neví, vysere samo a až pak to opravím, při mojí smůle se mi to stane někde 200 km od domova... dnes jsem nechal ještě seřídit geometrii, sbíhavost 7,5 mm... rup ho 350,- ale aspoň je to už v pořádku... nyní mě plánovaně čekají už jen zimní gumy s plechy... už jsem si vyhlídl dunlop sport 3D v rozměru 195/65 R15 bratru za 8 tisíc... no na to je snad ještě čas... a čekat jestli přijde něco neočekávaného... :-(

24.8.2010 18:59

24.8.2010

Táák, auto zpět ze servisu, vyměněny rozvody a nějaký napínám či co, celkem i s vodní pumpou 300€, jelikož jsem to dělal na Slovensku, kdyby to byly jen rozvody a pumpa, stálo by to 200€, jinak problém s kuckáním za studena nevyřešen, ale tip od technika je.... na 90% zapalovací cívka, která stojí 1700,- do 2700,- v auto kelly,tak to toho asi ještě praštím a nechám to opravit, snad už to bude konečně ono, jelikož už vážně nevím čím by to mohlo jinak být...

a ještě k dnešní cestě ze Slovenska, na palubním počítači se zaskvělo skvělých 6,3 l/100... z toho 80 km dálnice max. 110 km/h a 70 km okreska do 90 km/h plus vesnice 50km/h... :-)))

24.8.2010 18:59

22.8.2010 ráno

tak jsem si včera vyměnil čidlo teploty sám, na Slovensku jsem ho koupil v auto kelly za 17 euro, problém s motorem to však nevyřešilo, nynější tip od kamaráda je zanesená škrtící klapka, motoru se prostě nechce z nízkých otáček, jakoby se dusí... je to asi běh na dlouhou trať, už i trošku lituju volby motoru, ale nějak to snad dopadne, ještě jsem ho neodepsal... Naštěstí ve vyšších otáčkách mi dělá jen radost, táhne jak utrženej, spotřeba je rozumná do 7,5 litru, ještě mu dám šanci...

24.8.2010 18:53

20.8.2010 ráno

Takže již slíbené pokračování příběhu...

Vyměněna trubka posilovače brzd za 1273 Kč vč. práce

Vyměněn olej (castrol 5W40), svíčky a všechny filtry za 3000 Kč vč. práce

zjištěno, že rozvody původní, odhad ceny 6000 Kč, a nejspíš pude i váha vzduchu cca 2000 Kč, po té by mě měla čekat již jen geometrie... první propočet ceny servisu po koupi ojetiny je bez geometrie 12000 Kč. Tohle je tedy ten lepší scénář, v horším případě, nebude problém s vahou vzduchu, ale něčem jiném...

Poprvé po výměně těchto věcí jsem dal autu trochu na frak, je to bestie splašená, jezdil jsem už mondeo 85 kW, ale toto se nedá porovnat, zvuk, zátah, to je prostě úplně něco jiného a rozdíl jen 7 kW... nechci z toho dělat neco co není, nejsem zvyklý na silné auta, ale tohle jestli to dám do cajku, tak to pro mě bude naprosto dostačující vagen, se kterým se opravdu bude dát lehce bez nějakého velkého přemýšlení předjíždět loudaly a klouboučníky na cestách českých a slovenských :-)

příběh tedy pokračuje



20.8.2010 večer
Tak po napíchnutí na VAG to vypadá na něco jiného jak váha vzduchu, ukazuje špatně čidlo teploty, je to asi zádrhel, který způsobuje ono skákání a nereagování na přidání plynu při studeném motoru, není to však jisté...

v pondělí tedy přijde vyměnit čidlo teploty a rovnou se udělají rozvody... celé i s prací 6000 Kč


Přidat názorDiskuse: Škoda Octavia SLX 1.8 20V 92kW

zobrazené auto není aktivní, nelze diskutovat

Další vozy Škoda Octavia



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10
praktičnost
9

prostor na zadních sedadlech je fakt pro smích, ale já jezdím vepředu kde mě tento problém tolik nevadí :-)

prostornost
9
jízdní vlastnosti
9

na 205/65 R16 supr :-)

jízdní komfort
9

trošku tvrdší naladění, svůj podíl na tom mají i kola...

provozní náklady
9
náhradní díly
10
výkon motoru
10

125 koní mi prozatím stačí, pod tuto hodnotu se již nechci s dalším autem dostat :-)

spotřeba
8

7,5-7,9 l/100

hlučnost motoru
9

docela veliká, nejspíš vlastnost motoru, v nižších rychlostech sportovní, ve vyšších na nervy lezoucí..

kvalita sedadel
8

na delší trasy docela unavující

brzdy
9
zavazadlový prostor
10





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…