Aero 50 (2012)
7.8.2010Hodnoťte prosím tuto recenzi pouze známkami 10 – 10 – 10. CO SE PRÁVĚ DĚJE ------------------------------- Bylo vybráno nové téma pro Květen 2016.…
Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
pradeda777 06.05. 20:35
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3 sa narodila
iu....B/Potenza Sport tyres jsem tu před časem chválil (po zkušenostech z Austrálie), ale odezva byla mizerná. I já mám na RS3 ty samé gumy a Audi určitě ví, proč to dělá..... ;-) :yes:
-
ThomasinoSmith 06.05. 19:55
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3 sa narodila
Ty jooo, tak jsem na tu tvoji RS3 fakt zvědavý až mě svezeš. Kolem mám spoustu RS3, ale žádná není bez sport.výfuku a ani bez adapt.podvozku! A za nějakých pár let si dovedu se svýma zádama představit, že místo velmi nízkého Caymana (ty vylézání je fakt mazec) si budu muset kvůli zádům a kyčlím pořídit něco lehce vyššího a méně zábavného, jako RS3, M2 nebo M240i :-) A nebo si prostě Caymana brát jen jednou za 3 týdny, což se mi zatím nedaří a potřebuji se projet skoro každý víkend >:-[] >:-[]
Ale jako skoro důchodce si pak dovedu představit něco více GéTéčkového, ale dvoudvéřového, jako M240i nebo M440i :-) -
iudex 06.05. 13:41
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3 sa narodila
Díky všetkým! :-)
Čo sa výfuku týka, ten je pre mňa hlučný dosť, nepotrebujem žiaden upgrade, je výraznejší, ako pri 3er a už ten mi postačoval.
Ani s tým tvrdým podvozkom to asi nebude také akútne, aj po meste je to vcelku znesiteľné, zrejme viac ako pruženie robia dojem tvrdšieho podvozka nízkoprofilové gumy. Tie sú mimochodom Bridgestone Potenza Sport, čo som rád, lebo sú to špičkové UHP gumy: [odkaz]
Chce to ale dlhšiu jazdu, aby som to navnímal. A najprv treba dať auto na značky, poistiť a potom sa môže skúšať.
-
pradeda777 06.05. 12:49
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3 sa narodila
Sraz Kyjov. V tuto chvíli je 25.5 sobota "ze hry". Neděle 26.5 je zatím "ve hře".....I keep you posted... :-! -
pradeda777 05.05. 10:37
« Re: Re: RS3 je doma, 3er je preč
wl....nemá adaptivní podvozek? Aha, to jsem netušil..... ;-\ Svezl jsem se v několika RS3, a ani jedna se mě nezdála příliš tuhá. Ale jestli měly adaptivní podvozek a jak nastavený, to jsem nezjišťoval. Já osobně (se svými zády.... >:-[] ), bych na adaptivním podvozku nešetřil. Vím, že iudex měl nakonfigurované RS3 dost "rozumně", ale nevím přesně jak moc rozumně. C-HR adaptivní podvozek sice nenabízí, ale dané nastavení je přijatelný kompromis. Kdyby byl v nabídce, tak bych jej ale chtěl.
Na sportovních výfucích bych naopak netrval, protože bych ty standardní stejně vyměnil za Remus nebo Akrapovič. V Top Centrum mají modrou předváděčku s Akrapovičem a zvuk je parádní. Pro mě v nastaveni dynamic až moc parádní a to na pravé ucho už špatně slyším.... ;-) >:D >:-[] -
pradeda777 04.05. 23:32
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3 sa narodila
Tms...Dolomity..... :yes: Chystám se tam už několik roků. Obnovili mě řidičák a mám i další dobrozdání od doktorky, že můžu ještě řídit....je to jen na dva roky, tak bych neměl váhat a vyrazit. Chtěl bych udělat základnu v Cortině d´Ampezzo. Pamatuji se, když tam byly v roce 1956 zimní olympijské hry, které už byly u nás i na TV, což byla novinka. Již tenkrát (to mě bylo 9) jsem si řekl, že se tam jednou podívám. V roce 2026 tam ZOH budou znovu. Je to ale kurwa pěkně daleko a nikde poblíž žádná dálnice.... ;-\ -
pradeda777 04.05. 23:04
« Re: RS3 je doma, 3er je preč
iu...ještě jednou congratulation! Díkec za fotky. Interiér vyšel ok. Je ten samý jako můj. Překvapily mě Tvoje dojmy ohledně tuhosti podvozku. Jak máš podvozek nastavený? Já ho mám momentálně na auto a nemyslím si, že by byl tužší než moje bejvalka M140i ve sport modu. V comfort bylo BMW měkčí a C-HR je zase tvrdší.
Tož kdy se přijedeš podívat na ty samolepky? ;-) Jedna nebo dvě hezké samolepky by na jinak fádní kastli určitě sekly.... ;-)
Asi to bude až na ten sraz....košt, grilovačka, samolepky....pokec.... ;-) Toho 25.5 by jsme to mohli snad spáchat....předpověď počasí v tuto chvíli nevypadá špatně....ještě potvrdím jak zprovozním grill.... ;-) -
ThomasinoSmith 04.05. 22:39
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3 sa narodila
Nějaké procházky budou v půlce června u Bolzana, to jede se mnou i drahá polovička a slíbil jsem že to bude 50/50 :-) Jeden den program dle mě (Dolomity, ježdění) a další dle ní, takže výlet do Merana a na hrady a procházky..
IUDEX tam nemá sportovní vyfuck !?? -
pradeda777 04.05. 22:34
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3 sa narodila
Freddie....D1 je momentálně (a bude až do dubna 2025) katastrofa!!! V pondělí jsme byli v Brně a udělali na cestě tam velkou chybu, že jsme zvolili D1. Nazpět už jsme jeli z Olympie do Slavkova po okreskách. A nebyli jsme tam sami. Končila právě pracovní doba a od Slavkova po 416/417 to bylo jedno auto za druhým. My jsme naštěstí jeli v protisměru a tam nás tolik nebylo. Takže....pro součástku po okreskách do Troubska asi těžko... ;-\
-
white label 04.05. 22:12
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3 sa narodila
ThS
Opravdový relax by to byl, kdybys tam ty hory aspoň trochu prošmejdil (pěšky, nebo na kole), vylézt z auta a udělat fotku je docela málo... ;-) -
iudex 04.05. 21:53
« RS3 je doma, 3er je preč
Tak ako už väčšina vie, včera som doviezol RS3 domov. Takže viacmenej len pre pradedu pár fotiek:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Prvé dojmy sú pozitívne, je to citeľne tuhšie, ostrejšie a napruženejšie ako 3er. Podvozok na 19kach je dosť tuhý, ale nijak neznesiteľne, každopádne 3ka bola komfortnejšia, povedal by som, že RS3 je štandardne ešte o niečo tuhšia, ako 3er v Sporte. Nebude to komfortný hltač diaľničných kilometrov, je tam vyšší hluk od podvozka, hlavne od pneumatík. Na druhej strane ultra široké predné gumy skvele držia a odolávajú nedotáčavosti. K motoru sa moc vyjadriť neviem, išiel som do 3500 ot., v RS režimoch každopádne dramaticky ožije.
Dlho pertraktovaná téma farba: ja som veľmi spokojný, žiadny problém s farbou naživo nemám, je to zaujímavá a výrazná farba, rozhodne sa na parkovisku nestratí. Tvary karosérie sú naživo agresívnejšie, ako na fotkách, hlavne ten rozšírený podvozok prispieva k vizuálnej dravosti. Fakt sa mi to páči. Rovnako aj interiér, kde som sa bál sedačiek a volantu, mám ale presne to, čo som chcel. Hlavne sedačky sú parádne, veľmi dobre držia, aj kombinácia alcantara v strede a koža na bokoch je super. A sedáky sú predlžovateľné. Ani kvalita a materiály nie sú také zlé, ako hovoria testy, aj keď samozrejme Audi robilo aj lepšie interiéry, na danú triedu ale nemám výhrady.
Každopádne celé to bolo akési rýchle, moc si to ešte neuvedomujem (a dnes som celý deň robil, tak som sa na auto nemal čas ani pozrieť).
A tak do hodiny po privezení RS3 si prišiel Dany pre 3er a teda som sa s ňou narýchlo rozlúčil. Tak verím, že mu bude robiť veľa radosti a budeme robiť pestrofarebné spoločné fotky. :-)
[odkaz] -
ThomasinoSmith 04.05. 20:59
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3 sa narodila
SpyderFred, jestli to není tím, že moc pracuješ a dopřeješ si málo času na odpočinek a koníčky! ;-) Chce to občas nějaký RELAX: [odkaz] -
speedfred 04.05. 20:52
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3 sa narodila
Na dopravu súčiastky sa vykašli a zajdi po ňu na RS3.
Na druhej strane chápem že sa ti nikam nechce, bo aj ja som nejaký taký (možno aj pol roka) a to mám o pár týždňov menej ako ty. -
pradeda777 04.05. 17:58
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3 sa narodila
Tms....krásné fotky....obdivuju Tvoji vášeň pro cestování.... :yes: Jen cestuj pokud můžeš a baví Tě to...já už enom čučím doma a nikde se mě nechce.
Vidím, že ve Vídní měli "brášku" bez střechy....určitě Tě to potěšilo....
V pátek mě klekl Weber grill. I pojistky jsem vyrazil na hlavním jističi. Přepálil se mě el. element, jak jsem dnes po demontáži zjistil. Nový musím v Brně objednat. 2500Kč + doprava...
;-\
Takže sraz v Kyjově bude už bude nový. Ale nemělo by to trvat dlouho. Objednám v pondělí a mají ho skladem.
Samozřejme musíme počkat až bude iudexova RS3 z porodnice doma....
-
ThomasinoSmith 04.05. 16:32
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3 sa narodila
Tak co nějaký ten sraz, bando? Je tu nekolik nových aut!! Je mi jedno jestli Kyjov nebo Rožnov, ale plní se nám kalendář a volný termín následující 4 vikendy mám jen v sobotu 25.5. a neděle 26.5. Týden před tím je velký sraz sportovních aut na Ecce Homo nad Šternberkem (nebo se můžeme potkat tam), a pak 1.6. jedeme na pěkný sraz Porsche v parku na zámku Liblice :-) Včera jsem se vrátil ze 3-denního výletu do rakouských Alp, sice zavřený Grossglockner i Nockalmstrasse, ale hezké svezení na Obertauernu, nebo objevení krasné vyhlídky nad Zell Am See, pak na severovýchod pěkné okresky přes Maria Alm. Cestou zpět jsem chtěl jet přes
Solkpass, ale taky zavřené, pršelo a mělo pršet celý den, což byla pravda, bohužel. Možná nahoře taky čekali sníh jako na GG, tam zase pustilibjen auta se zimními pneu, taky čekali sněžení.. Tak jsem se ve Vídni stavil aspoň u Porsche. [odkaz] -
pradeda777 04.05. 10:48
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3 sa narodila
wl....v rámci zajíždění RS3 by iudex mohl zavítat ke mě do Kyjova. Mám od Audi Top Centrum Sport kolekci samolepek a kdyby měl chuť a odvahu se "odlišit od stáda", tak mu některé daruju... ;-) >:D >:-[]
PS. Díky za názor. I já preferuju Audi (i velikostně) a ty přední dveře dole. Ještě si nejsu jistý s pozicí od spodní hrany, aby to hrálo s těmi samolepkami na zadních dveřích a je tam taky malý problém s vylisovanou hranou na panelu dveří, kterou je třeba začlenit do rovnice.... ;-)
[odkaz] -
speedfred 04.05. 10:14
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3 sa narodila
Leg
Dobrý základ začať so 125, tiež boli aj u mňa nejaké také začiatky ešte v 80-´s. Tak šup, šup postupujeme hore. -
Leg 04.05. 08:36
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3 sa narodila
No áno, kde je žltá RS3? Už by mala byť doma, nie?
Dany: áno, keďže poznám svoju oceľovú pevnú vôľu, tak som si radšej s motorkami (rovnako ako s cigaretami) nič nezačínal. S výnimkou PCX 125. >:D -
white label 03.05. 23:32
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3 sa narodila
A teď jsem pro změnu zvědavý na fotky samolepek na RS3 od iudexe... >:-[] >:D -
Leg 03.05. 11:04
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3 sa narodila
Dany, speedfred, celkom dobre ste vystihli, prečo sa radšej motorkám vyhýbam ako čert krížu. >:D -
Dany 03.05. 11:04
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3 sa narodila
Fred, tým ako to je uhladené, hladký motor, podvozok, nefučí, rel. tiché... tak je to aj pocitovo umiernené. Nerobí pri tom žiadne drama. To má svoje výhody aj nevýhody.
120 vs 160k v KTM SA je rozdiel napr. 3,2 vs 3,5 s na 100. Že to budem ladiť som vedel od začiatku, len akosi ešte nebol priestor. Hodonín s brzdou je konečne riešenie do ktorého by som šiel. Inak som čakal, že V4 bude uhladenejšia, lebo to tak všade prezentujú, ale Véčko sa nezapre. -
speedfred 03.05. 09:44
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3 sa narodila
Presne tak, človek vyráža na jazdu s prianím “klidek a vyčistím si hlavu”. No a keď zosadáš z moto celý spotený a roztrasený tak si povieš, kua to bola jazda.
Versys je parádny cesták, nefučí na teba pohodlie a cítiť že ten motor má potenciál len je nejako zviazaný ale iba tam hore. Spodok a stred je parádny. -
Dany 03.05. 09:02
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3 sa narodila
Iudex, jasné že to je nebezpečné. Ono sa to ale vždy samé tak nejak zvrhne. Vyrážal som s tým, že si odjazdím na Sporte s nie úplne najostrejšou mapou a s pozapínanými systémami. Ešte som aj Freda pustil prvého na svojej, že budem mať brzdu. Lenže potom som na chvíľku skúsil odblokovaný User, naozaj iba na chvíľku a už som to naspak neprepol. Samozrejme musíš vedieť čo robíš a aj tak do toho vstupuje veľa cudzích faktorov, zver, štrk... ale nedá sa inak -
iudex 03.05. 08:17
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3 sa narodila
Dany, Fred: tak ako nemotorkár tomu vôbec nerozumiem, každopádne predstava 200 koní pri 200 kilách a v jednej stope ma už celkom desí. To musí byť už celkom nebezpečné.
Deda: tak ak "Preboha nedávaj tam žiadnu nálepku!" nie je možnosť, tak rovnako ako wl volím spodok dverí, tam to najmenej bije do očí. -
Dany 03.05. 08:04
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3 sa narodila
život je krajší. >:-[]
200k ostrých kobyl v motorke, to už je čistá radosť v každom okamžiku. Tuňák bol vyladený fakt cukríkovo. Keď letíš na horizont s vytočenou trojkou a odlepí sa ti predné kolo, to sa ti zapíše hlboko do análov... -
speedfred 03.05. 07:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3 sa narodila
Aj pre mňa to bola taká hurá moto akcia ale občas treba prísť aj na iné myšlienky.
V mladosti som tvrdil že koní nikdy nie je dosť ale pri QV som si povedal že tam toho už je asi dosť no a teraz som zistil že aj u tých motoriek je toho vcelku dosť, pripadne som už asi starý :-!
Tých 170-180koní a viac je už v aute také slušné ale u moto to už je celkom zaujímavé. Tomov 190PS Tuňák či Triumph Speedtriple alebo 208PS Streetfighter od Ducháááti je už celkom peklo keď to človek podrží do obmedzovača. To už asi není celkom pre mňa aj keď jedným očkom stále pokukujem po inzertných portáloch. Výkon nemusíš využívať stále na plno ale keď tam máš nejakú rezervu tak je život krajší.
-
pradeda777 02.05. 19:03
« Asistence
Přátelé....pokračuju na projektu samolepky na RS3.
Uvítám asistenci, kdo chce ať se zapojí. Ale konstruktivně prosím!
(POZOR! Nepřidávat žádnou není jedna z možností).
Samolepka tam někde bude. (Samozřejmě bez bílého pozadí...)
Neptám se jestli ji tam dát nebo ne, ale kterou a kde.
Možnosti:
a) přední blatník Audi sport
b) přední blatník Audi
c) přední dveře nahoře Audi sport
d) přední dveře nahoře Audi
e) přední dveře dole Audi sport
f) přední dveře dole Audi
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
-
Dany 02.05. 08:23
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3 sa narodila
Fred, díky že si ma nahuckal ;-)
Zase jeden parádny deň v spoločnosti podobne a presne trafených.
Ja osobne som si vyskúšal:
Fredovu V4S - na Véčko prekvapivo do 4t ot iba brble a pindá, že na to nebola stavaná. Potom ťahá za každých okolností tak suverénnym spôsobom, že to občas bere dych. Nie je problém na krátkych úsekoch medzi zákrutami valiť cez 200. Na Sku je podľa mňa až zbytočne vysoký podvozok, toto snáď nikto nebude ťahať do terénu, ale pobere si všetko čo sa pred ním ocitne. Mali sme tam jeden fakt rozbitý, zaplátovaný úsek a Multi ho zhltla jak malinu.
Ako ďalšie som skúšal Indian Sport Chief. Ani neviem koľko to malo výkon. Ako v určitom pásme pekne zatiahol, ale divil som sa že skoro z dvoch litrov objemu nevedia vykúzliť niečo emotívnejšie. Najväčší dojem robil výfuk Jekyll a Hyde, ten robil pekný bordel. Po krátkej jazde ma boleli triesla, dostával som kŕče do nôh a tŕpli mi ruky. Pozícia mačo celé zle. Prevedenie nedosahuje európsku ani japonskú kvalitu. Chcel som skúsiť FTR, ale bolo vybukované.
Vždy som chcel skúsiť veľkého Haryka, takže voľba padla na Road Glide. No nemohlo byť väčšie moje sklamanie. Ako pohodlné to je, to áno. Motor pod 2t otáčok ide vyskočiť, tesne za 5 utne obmedzovač tak, ako keby som zašlapol brzdu, výkon myslím 59 kW na takú kravu nič moc. Prevodovka divne dlhá, za štyri som skúsil iba raz. Od 140 sa to tak rozvlnilo, že som to len nejak doviezol naspak. Strašné. Pan Amerika sa im nejak rozsypala...
Potom som sa dostal k upravenej Aprilke jedného z chalanov. Vykuchaná, vyladená na brzde, cez 190k. A to bol zážitok. Nekompromisná pozícia, tvrdé jak dubová fošna, nad 160 - 170 už je to boj o holý život. Na tom rozbitom úseku som nacvičoval ródeo, vyhodený zo sedla. Presne toto, alebo Hádvojku by som si vedel predstaviť ako doplnok k Versysu.
[odkaz]
-
speedfred 01.05. 20:50
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3 sa narodila
Ja som dnes toho moc nenafotil (viecmenej nič), tak snáď Dany niečo nahodí z dnešnej soboty a aj keď cudzej moto garáže. Keď sa tu už takto chválime.
Speedfrede, nezadřel...
Teprve dnes mám najeto první tisicovku kilometrů, ale auto bylo týden a půl na aplikaci fólií. Nakonec jsem se praštil přes kapsu (65t Kč) a udělal komplet. Přecejen jediný škrábanec na dveřích GTI nemusel být, kdyby byla i tam fólie. Navíc dneska jsem na rychlo oplachoval pyl z auta a pak sušil a nemusel jsem přemýšlet při asistenci pětileté dcerky, jak čistou sušící utěrku má...
Takže dojmy... Budu hodně srovnávat s Polem GTI,.
Tmavě šedá metalíza je v záplavě pouťových růžových, zelených a žlutých autíček na klasickém kompaktním kupé skoro až nuda, ale opak je pravdou a setkávám se s pochvalnými gesty. GTI proti tomu bylo opravdu nenápadné auto, málokdo si všiml.
T.č. jsou dojmy spíše z každodenního provozu než z jízdy na plný plyn, až dnes jsem motor vytočil k 6000 ot., jinak mám upozornění na staveno na 4000 otáček, kdy pipne. Mimochodem moc užitečná věc i do budoucna.
Nastupování je jak za samopal a se svými 115 kg a pupkem vypadám asi trochu nepatřičně, ale už jsem to nacvičil aniž bych ošoupaval prahy. Horší je to se sedačkou, ta prostě tlačí a dokud nezhoubnu ještě více, bude tlačit dále. Ona mě lehce tlačila i v GTI do stehe, ale tady je to už na úrovni Woodyho Swiftu Sport, možná o něco snesitelnější. Co jsem zpozoroval, tak čím déle jedu, tím se jakoby více uhnízdím a samozřejmě čím více se soustředím na správné řízení, řazení, spojku atd., tím méně mi to vadí. Taky jsem vydržel cestou ze Showroomu 3h v kuse přes hory a zastavilo mě až tankování.
Docela jsem se už naučil skládat děti do auta, pětiletá od dneška ví, že se nesmí šlapat na prahy a vzadu se jí líbí, v sedačce za mnou poutame medvídka a sedmiletá sedí cestou do školy na podsedaku vpředu. Takže před školou byla za frajerku, že taťka dojel autem, na které všichni koukali a ještě jezdí vpředu :-! >:D
Komfort... No... GTI na příčných krátkých nerovnostech na stejně velkých kolech bylo asi nastejno, čili snesitelné, nic hrozného. Horší je třeba série delších nerovností, tam už je GR86 proti GTI uskákané. GTI bylo jako celek spíše GT, tohle je prostě sport.
Odhlučnění...jestli něco takového to auto má...? Třeba čalounění kufru je fakt buď vtip nebo prostě úspora hmotnosti >:D Nejvíce hluku je bohužel od kol. Ještě možná nechám udělat geometrii, protože mě to přijde až jako hučení a nevšiml jsem si toho u předvádeci jízdy. Manželka tvrdí, že jí to hlučné nepřijde od kol, tak nevím... Zvážím možná i vytlumeni podbehů.
Motor naopak milé překvapení stran hluku.. Charakterem jde cítit boxer, až mi to místy připomíná kolegovu 911 z roku 77... zároveň to není ale nějaký chraplavý zvuk V8, za srdce to nevezme a ani není obtěžující. Ve 130 motor točí cca 3750 otáček, to je o 1250 více než GTI, ve 140 už 4000 otáček, ale jeho zvuk v těchto otáčkách vůbec není rušivý nebo nepříjemný i u ustálené rychlosti. Auto má krátké převody a v podstatě v 60 jde jet na šestku, ale přesto jedu 4 s 3000 otáček cca a vůbec to neruší.
A teď stran výkonu motoru... těžko zatím říct, nejedu na plno , ale už v relativně nízkých otáčkách kolem 2500-3000 otáček se auto sbírá k životu, GTI v těchto otáčkách už tahalo o třídu více, ale v 5000 otáčkách už nebylo proč dále vytáčet, tady se zatím zdá graduje výkon motoru k tomu nejlepšímu.
Další dojmy je řazení... ano, manuál zpět... Haleluja...ale pozor, ne jak ve Fabce to tam nějak házet a šlapat na spojku, tady je třeba opravdu se spojkou pracovat a pracovat i s plynem, dokonce i ze čtyřky na pětku, v nižších převodech to chce pro plynulou jízdu opravdu zatím u mě soustředění. Do GTI jsem se posadil a jel rychle, tady jsem zatím nejel úplnou pilu a mám respekt a hledáme se s autem postupně. Už jsem si několikrát vyzkoušel přesně to, co popisoval Vaculík, jak se auto plynem stačí do zatáčky, jak učebnicově zadní náhon pomáhá zatočit, pro mě, který nikdy nejezdil zadokolkou delší dobu, je to opravdu zážitek :yes: Už jsem si na kruháči vyzkoušel i malinkaté sklouznutí zadku, auto mě pustilo i se zapnutou ESP a smál jsem se tomu ještě 10 km >:D
Co ještě dodat...? někde jsem četl, že chválí dostatkem odkládacích prostor... nevím kde jsou... třeba USB je před držákem na nápoje, takže mobil kvůli Waze musí tam, ale v tom držáku litá, takže Adroid auto vypadává a po dvou dnech jsem musel koupil bezdrátový adaptér...a mimochodem, funguje výborně :yes: Výborně funguje hlasové vytáčení. Tak jak je hledání kontaktů na *ov*o, tak hlasové vytáčení super, zvládá češtinu na jedničku a ani jednou jsem nevolal špatně. V GTI jsem se na to nemohl spolehnout.
Nechápu klimu, která si furt sama zapíná vnitřní cirkulaci, prý aby rychleji vychladila interiér? 8-s celkově klima horší než VW (nejlepší zatím Megane). Taky palubní počítač si spotřebu a dojezd zatím udává dost zvláštně, ale u třetí nádrže už to vypadá trochu rozumněji. U první ukázal 11/100 km a realita byla 8.1... teď ukazuje cca 8.4
Takže shrnovačka... auto až na větší hlučnost od kol splňuje vše, co jsem očekával. Odešel jsem od rychlého GTI (ano, v porovnání s RS3, QV, 911...to není nic rychlého, ale v porovnání s běžnými auty na silnici je), které bylo sterilní jak Octavia RS (to není kritika!, každý kdo to kritizuje nepochopil smysl toho GTI) k autu sportovnímu za cenu komfortu....ale chtěl jsem se naučit řídit, bavit se v menší rychlosti, což zatím vypadá že bude.
Nevím na jak dlouho to vydržím na každý den, jestli časem nevyměknu a nepořídím ještě nějaké jiné daily až elektodaily, ale určitě tohodle klasika mít v garáži byl dobrý nápad :yes: