Recenze

10 Majitel

Volkswagen Golf

9.85 Uživatelé

Hodnoceno: 31× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Volkswagen Golf, foto 1 Volkswagen Golf, foto 2 Volkswagen Golf, foto 3 Volkswagen Golf, foto 4 Volkswagen Golf, foto 4 Volkswagen Golf, foto 4 Volkswagen Golf, foto 5 Volkswagen Golf, foto 6
Volkswagen Golf, foto 7 Volkswagen Golf, foto 8 Volkswagen Golf, foto 8 Volkswagen Golf, foto 8 Volkswagen Golf, foto 8 Volkswagen Golf, foto 9 Volkswagen Golf, foto 9 Volkswagen Golf, foto 9 Volkswagen Golf, foto 9 Volkswagen Golf, foto 9 Volkswagen Golf, foto 10 Volkswagen Golf, foto 11 Volkswagen Golf, foto 12 Volkswagen Golf, foto 13 Volkswagen Golf, foto 14 Volkswagen Golf, foto 15 Volkswagen Golf, foto 16 Volkswagen Golf, foto 17 Volkswagen Golf, foto 18 Volkswagen Golf, foto 19 Volkswagen Golf, foto 20 Volkswagen Golf, foto 21 Volkswagen Golf, foto 22 Volkswagen Golf, foto 23 Volkswagen Golf, foto 24 Volkswagen Golf, foto 25 Volkswagen Golf, foto 26 Volkswagen Golf, foto 28 Volkswagen Golf, foto 29 Volkswagen Golf, foto 30 Volkswagen Golf, foto 31 Volkswagen Golf, foto 32 Volkswagen Golf, foto 33 Volkswagen Golf, foto 34 Volkswagen Golf, foto 35 Volkswagen Golf, foto 36 Volkswagen Golf, foto 37 Volkswagen Golf, foto 38 Volkswagen Golf, foto 39 Volkswagen Golf, foto 40 Volkswagen Golf, foto 41 Volkswagen Golf, foto 42 Volkswagen Golf, foto 43 Volkswagen Golf, foto 44 Volkswagen Golf, foto 45 Volkswagen Golf, foto 46 Volkswagen Golf, foto 47
 

Technické info

Přezdívka auta Tedýsek Rok výroby 2003 Koupeno nové najeto [km]:70000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 16 objem [cm3]: 1390 výkon [kW]: 55 maximální rychlost [km/h]: 171 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 / 17 * zavazadlový prostor [l]: 350 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7.5

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "HAnZ500".

Jedná se o Čtyřkového, notoricky známého Golfa, kterého zná snad každý...
Jak Jsem se k němu dostal: Po úspěšném složení závěrečných zkoušek na řidičský průkaz už jsem se nemohl dočkat auta, které bude moje první... Ve zkrytu duše jsem doufal že to bude zrovna Golf a ejhle ono se to povedlo a ještě ke všemu tendle výstavní kousek, který měl k 8.6.2009 najeto 50000 km (upozorňuji rejpali že poctivých)...

První jízdy byly plné euforie a nadšení, nicméně po kratší době jsem zjistil, že motor nebude to pravé ořechové... Opak byl však pravdou tankuji výhradně Shell V-Power a autíčko s ním jede naprosto perfektně a kolikrát potrápí i mnohem silnější vozy... A hlavně na volnoběh není vůbec slyšet, povinné růčení díky obsahu motoru není taky tak vysoké a do města a jízdy maximálnně do 100km od bydliště to opravdu stačí... Jel jsem s ním v zimě na hory 200km a ani v horském terénu se neztratil a řetězi jsem nepotřeboval... Po zimě přišli myšlenky anějaké vylepšení, nicméně nejsem fanda obřích spojlerů a uřvaných koncovek... Mám spíš rád decentní úpravy, které (podle mího) dotáhnou auto k dokonalosti, takže za 1 rok co auto mám přibyla loketní opěrka a nová litá kola Dotz Hanzo R17, které jsem dostal jako dárek od rodičů za maturitu a k narozeninám... Na víc zatím nebyly peníze, ale plánu je spousta, tak snad postupem času něco přibude...

EXTERIÉR:
Určitě semnou budete souhlasit, když řeknu, že design vozu je velmi povedény, a v roce 1997 kdy se začal prodávat to musela být absolutní špička ve své kategorii... Myslím, že toto prvenství si spolu s mladšími prášky páté a šesté generace drží doteď. Jinak se mi na voze moc líbí čirá optika a a zatmavéné skla, které mu dávají ten "Mafijánskej" vzhled... Jak je z fotek patrné jeho kabátek je ušit ze stříbrné metalízy, která je podle mě úžasná, řekl bych, že lak je velmi odolný (párkrát se mi povedlo škrtnou o křoví a žádně známky oděrek)Golfu sluší a v neposlední řadě v létě není auto tak rozpálené jako kdyby bylo třeba černé... Vzhled Golfa lze upravit spoustou tuningových prvků, kterých je plný internet, zaplaťpánbůh mě tento trend neoslovil a tak auto upravuji pouze decentně, abych nenarušil základní linie danné výrobcem...

INTERIER:
Sám o sobě se mi moc líbí, sice občas někde něco povrzává (hlavně středový panel) nicméně mám výbavu OCEAN, která obsahuje více chromových prvků v interieru a i teď, po roce, se pořád nemůžu nabažit pohledu na budíky cejchované do 260 s modrým podsvícením... Tomu se nevyrovná nic, dokonce ani Porsche Cayenne , které jsem měl možnost řídit, ale to je asi vše v čem byl Tedýsek schopný mu konkurovat:-)... No nic, zpět ke Golfu, v interieru přibyla již avizovaná loketní opěrka (všichni z rodiny jí mají a když jsem přesedl z jejich auta do mého nebylo to to pravé ořechové), dále zde mám originální rádio Beta, pro mé potřeby dostačující, poslouchám Fajn radio a stejně bych CD-čka neměl kam dát, kaslík mám plný blbostí (žárovky, držák na navigaci, kabel na napájení atd.)... Mezi další výbavu, která zpříjemňuje život v interieru jsou všechna okýnka a zpětná zrcátka v elektrice (njn lidská lenost je hrozná nedovedu si již představit stahovat okýnka kličkou), jako další a pro mě nejcenější je určitě klimatizace, sice je mechanická, ale podle mě v mnoha případech lepší než automatická, sice musíte dávat pozor jak studeně fouká, ale řekl bych, že dokáže auto vychladit rychleji než její automatická kolegyně... Dále sedačky, na můj vkus by mohly lépe obepínat řidiče, ale i tak jsou velmi pohodlné a při rychlejším průjezdu zatáčkou Vás perfektně podrží... A co prostor pro posádku??? Řidič a spolujezdec si nemohou na nic stěžovat, jsou-li většího vzrůstu (nad 185cm) omezují velmi výrazně cestující vzadu (já měřím 188cm, moc lidí se za mě nevejde:-)), cestování v 5-ti lidech je z hlediska pohodlí spolupasažérů vzadu takřka nemožné... Takže Golf je ideální pro 2 lidi a větší nákup okupujicí zadní sedadla, nebo pro řidiče malého vzrůstu, který dá prostor ostatním cestujícím...

Interiér jako celek hodnotím velmi kladně, ať už je to díky měkčeným materiálům na palubní desce, či modro-červenému podsvícení, prostě německý smysl pro detail a preciznost je naprosto úžasná, jediná jeho muška je prostornost...

Motor:
To je velký otazník...Jedná se o 1.4 16V... Myslím, že mým potřebám plně dostačuje a v kombinaci s Shell V-Power se z něho stává docela svižný prcek... Jeho velké plus je velmi rychlé ohřátí (již po 2-3km je na provozní teplotě 90°C) což ocením hlavně v zimě kdy topení po chvíli hřeje jak blázen... Další plus je spotřeba, tedy jen relativně, ve městě, mimo město a na dálnici kdy jedete do 120km/h se nedostávám nad 7,5 litru a nemyslím si, že bych byl brzda v provozu, na dálnici nad 120km/h už bohužel spotřeba stupá s kazdým kilometrem rychlosti navíc snad o litr, ale dostat se nad 10 litrů je velmi obtížný úkol, takže spotřeba je podle mě velmi dobrá...
Převodovka - Super akorát by se hodila šestka na již zmiňovanou dálnici, jinak je perfektní a jediný její zápor je, že jde hůře zařadit jednička (prý neduh Golfů), dráhy jsou přesně a ideálně dlouhé, řadička padne do ruky jak ulitá no prostě nádhera... jední slovem SUPEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!

MŮJ NÁZOR:
Dle mého mínění (podotýkám, že se jedná pouze o můj názor, a proto ho neberte za směrodatný) je VW Golf čtvrté generace jedním z mála aut, které si zachovává svůj image a kouzlo i po 13 letech prodeje... Můj konkrétní kousek z roku 2003 mě hodně překvapil hned v několika věcech:
1) Perfektní podvozek, který podrží když je potřeba, ale zároveň odpustí občasnou chybu řidiče
2) Brzdy... Párkrát jsem řídil Fabii a bi/yť je to jeden koncern je vidět, že VW je pořád někde dál (netýká se jen brzd, ale i všeho ostatního jako např.: dílenské zpracování, ale bohužel i cena) Jinak si myslím, že na auto hmotnosti Gola stačí a jejich účinek je pro běžnou a občasnou sportovní jízdu naprosto dostačující)
3) Dílenské zpracování... Jak jsem již říkal u brzd je na vysoké úrovni, nicméně je vykoupenné vyšší pořizovací cenou
4) Motory... Jednoznačně povedené, velký výběr, spolehlivé, konkrétně můj není z těch nej, ale skutečně to stačí
5) Bezpečnost... Nemá cenu rozebírat jak Golf dopadl v testech ENCAP to si každý umí najít, ale pocitově auto působí robustním dojmem, avšak doufám, že to v praxi nikdy nevyzkouším... (Stačilo mi to na motorce)
6) Image... Mylsím, že vozy Fauvé patří do skupiny těch prestižnějších, pochopitelně se nemůže rovnat vozům typu Mercedes nebo Porsche, nicméně běžné vozy podle mě převišuje jak Golf, tak všechny modely od VW... (Jem blázen do Fauvéček, nechci hanit ostatní značky, ale já jsem prostě na německá auta)
7) Náhradní díly... Originální jsou pekelně drahý, ale dají se sehnat i neoriginálníá často i za znatelně nižší ceny, časem na ně budu nucen přejít, ale dokud to pujde budu jezdit do autorizovaného servisu Amond Kladno...
8) Závěr... Jsem s nim prostě spokojený a na začátek jsem si ani nemohl víc přát... Hold jsem se uměl narodit:-D... Tím neříkám, že nemá mouchy je jich určitě dost jako u všech jiných aut, ale klady převišují zápory, takže celková spokojenost...

Silné stránky

Image
Motor (jen relativně)
Brzdy
Kvalita zpracování
Odolný lak

Slabé stránky

Motor
Zvýšený zájem zlodějů
Časté praskání žárovek

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Auto jezdí na Garančku každých 15000 km což je docela otravné, zatím jsem byl 2x a vždy maximální spokojenost se servisem Amond Kladno... Navíc byly měněny jen svíčky (V 61000, nicméně interval pro výměnu je 60000km), prasklý 3-díl výfuku a sem tam ňáká ta žárovka

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Dostal jsem ho od rodičů takže zkušenosti jen ty nejlepší:-):-)

 

Novinky v recenzi

26.12.2010 15:08

Vánoční dárek...

Tedýskovi přinesl ježíšek nové rámečky na SPZ z VW clubu, nějakou tu nálepku VW club a v plánu je dodělání vyhřívaných sedaček:)

5.12.2010 12:47

Nové zimní pneu

Tedýsek dostal nové zimní botky jedná se o Dunlop wintersport SP 3D. po měsíci ježdění jsem překvapen předchozí Barum Polaris 2 se jim kvalitou a jizními výkony nemůžou rovnat... Jinak je to rozměr 205/55 R16 a opravdu je to super nikde jsem nezapadl a vypadá to že ani nezapadnu ;-) :-)

3.7.2010 11:49

30.6.2010

Tedýsek měl svůj velký den, vzal jsem ho do profi myčky... Nechal jsem mu udělat kompletní renovaci autolaku... Po 6-ti hodinách čekání jsem nemohl uvěřit vlastním očím, auto bylo jak nové... Menší škrábance vymyzeli a jeden větší už skoro není vidět... Prostě super... Doporučuju


Přidat názorDiskuse: Volkswagen Golf

Další vozy Volkswagen Golf



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Mylsím, že jedna z předností aut VW

praktičnost
8

Pro rodinu to asi nebude to pravý

prostornost
7

Mě to stačí, ale spuostě lidem by asi nevyhovoal

jízdní vlastnosti
10

Kapitola sama o sobě, prostě supr

jízdní komfort
8

Je dán novými pneu 225/45 R17, tady s ubralo, ale v jizdních vlastnostech přidalo, je to něco za něco

provozní náklady
8

Mylsím, že na benzinovej motor dobrý

náhradní díly
6

Originální jsou pěkně drahý

výkon motoru
6

Mě to stačí

spotřeba
8

Viz. provozní náklady

hlučnost motoru
9

Odhlučněno perfektně na volnoběh ani nevíte, že máte nastartováno a do 3 500 ot. o něm prakticky taky nevite pak se už ozívá

kvalita sedadel
9

super jen na muj vkus tročku širší

brzdy
10

Perfektní

zavazadlový prostor
8

jedno zavaazadlo a pár drobností se tam vejde, pro mě ideální






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…