Renault Mégane (2009)
12.3.2010aktualizace: S Mazlikem jsem se dostal přes 40.000 km a tak je ideální čas po roce auto zhodnotit jako celek. Motor je zajetý, po dvou letech už člověk…
Renault Megane III (SPooKY)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
SPooKY 22.03.12 11:12
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aditivum
Je to strašně drahé, kupoval jsem na ahifi.cz, tam mají i folie a další izolace speciálně na podběhy a vnitřek auta..... ale ty ceny jsou šílené. Jinak drží to zatím dobře, lepilo se to taky dobře a jestli to byla "rozumná" investice zjistím po delší cestě po D1 příští týden. -
DanV 22.03.12 10:55
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aditivum
tak to je slušnej rozdíl. i když radši bych, kdyby šly nějak utlumit podběhy... kdes tu folii koupil? nedávnou jsem koukal pod kapotu a ta je zespodu dost členitá. Lepilo se to dobre?
Kristova noho teď jsem se díval a kus tý folie stojí skoro 2000,-... -
SPooKY 21.03.12 15:33
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aditivum
Néé, to jsou pozůstatky hraní Need for speed, za to já nemůžu :). Už jsem ale skoro skončil, už tam jen přidám mračítka (seshora je velká neaktivní plocha reflektoru) a Sportovní výfuk ULTER SPORT RENAULT MEGANE III, 2 koncovky 70 mm, 17 palcová bílá kola a můžu jako mimoň do Mimoně :).
Celé je to jen o potřebě pořád něco zlepšovat a aditivum a stříbrné lišty je to, co udělá nejmíň škody a přijde mi, že pomůže, zepředu mi to přijde lepší a když se podíváš, jak vypadá M III 2012 v nejvyšší výbavě, tak jsem neměl podobný nápad sám.
Ale zpět k utlumení, ranní start na volnoběh je s Hoodlinerem o 5 dB níže (měřeno mikrofonem telefonu android aplikací), takže reálně to poznat jde, při rychlostech po městě taky. Směrodatné ale bude to, proč jsem to dělal a to jsou rychlosti nad 120 km/h, takže otestuji až o víkendu na D1 a hodím sem info. -
SPooKY 15.03.12 10:18
« Re: Aditivum
Placebo funguje už druhý den po prvním aditivovaném natankování (přijde mi motor tišší) , takže počkám až vyjedu tak 3-4 nádrže ať jsem objektivní :). Počítám že reakce na plyn kolem 2000 ot. bude ale pořád lepší s 98kou, ale hlavně mi jde o tu spotřebu (navíc se chystám motor odhlučnit termoakustickou fólií), tak ta spotřeba bude nejobjektivnější parametr. -
"-- skrytý --" 22.11.10 18:49
« Výfuk
Ahoj,
ten výfuk je teda veľmi hrdzavý. Ja som dnes prezúval na zimné, pozeral som aj výfuk, ale taký ho nemám ...
Recenzia fajn. Fotky tiež. Len tie zásterky sa mi nepáčia. Aj ja som nad nimi rozmýšľaľ, ale nevyzerá to vôbec vábne. Pri kúpe nám predajca núkal výkonejšiu verziu 1,6, ale ako prezentuješ spotrebu, tuším sme aj dobre urobili. Na diesel neboli prachy.
Veľa šťastných km! -
SPooKY 03.06.10 08:55
« Re: Re: zvýšení výkonu
Dík za rady, asi se s tím teda budu muset smířit. :-(
Spolupracovat mně s motorem baví, když ho člověk vytáčí, a často řadí, tak se odmění sportovním zvukem a rel. slušným zátahem...ale pak strašně žere (po Praze s normálním jezděním bez zbytečného vytáčení to žere 10l/100km!) a do dieslu jsem nešel, protože denně jezdím jenom přes kopec cca 8 km (motor se zahřeje až v půlce) a ročně se přes 25 tis. km nedostanu, takže proto ten benzín.... -
tofoj 02.06.10 14:28
« Re: zvýšení výkonu
Možná by pomohlo resetovat ECU aby si načetla nový hodnoty, ale takhle nový auto by si mělo nastavovat předstih a jiný hodnoty za pochodu, tak nevím 8-s
Látkovej filtr bych jako záchranu v nízkých otáčkách neviděl. Podívej se na grafy z brzdy, drobnej nárůst výkonu přichází až ve vyšších otáčkách kdy do motoru proudí víc vzduchu. Z vlastní zkušenosti rozdíl je nulovej
Jestli tě nebaví s motorem spolupracovat, měl sis koupit naftu ;-) -
SPooKY 02.06.10 09:44
« zvýšení výkonu
Přehoupl jsem se přes 10 tis. km, tak už pomalu začínám očekávat mírně lepší výkon motoru a pokusně jsem i proto natankoval plnou nádrž 98 oktanového benzínu a světe div se, motoru se to nelíbilo, nešel za plynem, na jedničku se cukal a spotřeba taky nešla dolů...taže vřele nedoporučuji, asi není na víc oktanů nastavena elektronika a pak jsou to jenom vyhozené peníze. Nejlepší pocitovou zkušenost tak mám z 95 OMV Carerra, kdy už od 1800 otáček motor začíná táhnout (ale pořád mu samozřejmě chybí krouťák). Jinak o víkendu jsem si projel svou oblíbenou okresku na Valašsku a pokud je motor mezi 4-5 tis. otáčkami, tak si chrochtáme oba...až na tu spotřebu mezi 15-20 litry, pro každodenní ježdění po Praze potřebuji něco zlepšit na projevu kolem 2-3 tis. otáček, tak právě uvažuji o lepším sání...Máte někdo zkušenosti s bavlněnými K&N filtry? Díky za rady, SPooKY. -
MisoSK 07.05.10 09:03
« Re: Re: Re: Re: ESP...
ESP sa na tomto aute beznym uzivatelskym sposobom vypnut neda. Vypinacom pod volantom sa vypina protipreklz. system. Odskusane, ovrene v reale. Navyse protipreklz. sa nad cca 40-42 km/h zapina sam. Takze na ESP ostava pre tych co si nadaju pokoj a skusaju vsetko fakt len ta poistka. -
SPooKY 06.05.10 08:50
« Re: ESP...
Díky za šťastné kiláky (Tobě přeji také), ale zatím se vždycky po 3 tis. něco vymastí, například minulý týden mně zastavovala hlídka policie a navedli mně ke krajnici do díry, kde mi zapadlo celé auto pravým kolem až na podvozek, skoro urvaná zástěrka, podřený nárazník odspodu... no radost největší...ani mi pak nedali fouknout, jak měli strach, že bych jim to n*ráním strhl :-) ESP jde vypnout vypínačem vlevo pod volantem a pak by se mělo samo nad 50 km/h aktivivat. Krom sněhu, ale ESP/ASR funguje na výbornou, takže nějaký měsíc bude tlačítko zaprášené! :-)