Mitsubishi Lancer (2008)
12.12.2009Původním autorem recenze je uživatel s nickem "vladoXX". Na úvod chcem pochváliť MACZ a hlavne užívateľov,strašne rád si čítam Vaše skusenosti s…
Mitsubishi Lancer (vladot)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Roman Řezníček 10.07.12 15:39
« Re: Re: Re: A co spojka?
Na Lanceru Evo je spojka tlačná, ta je o něco levnější než tažná. Extra Strong Racing jednokoutoučová spojková sada vyjde kolem 15 000 Kč, pokud se dává i odlehčený ocelový (nikoli litinový) setrvačník a dvoulamelová spojka, stojí ta legrace kolem 35 000 Kč. -
Roman Řezníček 10.07.12 15:33
« Re: Evo X
1. Devíti z deseti Porsche 911 s prstem v nosem mimo dálnici naloží nejen JAKÉKOLI Evo, ale i třeba solidně odladěný Fiat Coupé Turbo. Nevěřte tomu, že Porsche, Ferrari, Lamborghini a podobná auta kupují závodníci proto, aby s nimi brázdili silnice II a III. třídy. Za volentem v 90% najdete vyplešatělého pupkáče, kterému dělá problém rychle přepnout i rádio, natož se soustředit na rychlou jízdu. Tato auta jsou používána obvykle jako návnady na lov škeblí a ne na rallye.
2. Evo IX je podle mého nejlepší auto, jaké kdy tato planeta spatřila, ale upřímně - jeho úžasné schopnosti prostě NELZE využít ani částečně v běžném provozu. Představa, že někdo bude posílat Evo IX dveřma napřed v běžném provozu, kde proti němu může kdykoli vyjet kloboučník ve svém shnilém Favoritu s LPG bombou za zadními sedadly, mi přijde spíše slabomyslná, než fascinující. Kromě uzavřených rychlostních zkoušek nějak nevidím moc uplatnění pro onu nesporně dokonalou souhru diferenciálů a v principu spíš zjistíme, že je vlastně budeme z 90 % v běžném provozu vozit jako zátěž a zdroj odporu (= zbytečně vysoké provozní náklady). V tomto měru vidím Evo X jako "normálnější" a "civilnější". Tomu pak odpovídá i výbava, kdy například srovnání hlučnosti mezi Evo IX RS a Evo X MR je skutečně velmi citelné, nehledě pak na sedadla a další prvky komfortu (RS je verze určená pro sport a předpokládá se radikální změna interiéru). -
Roman Řezníček 10.07.12 15:08
« Mýtus zvaný Nm
Vážení, prosím, než budete psát o mýtech v podobě milionů Nm, prostudujte si, prosím, alespoň základ fyziky. Je to opravdu neštěstí takové nesmysly číst. Děkuji.
Na vysvětlenou: výkon je práce za čas, u motoru bychom řekli krouticí moment (udává se v sílakrátrameno, tedy Newtonmetr) krát úhlová rychlost (radiálny za čas). Hranice nejvyššího krouticího momentu motoru nám pouze a jenom oznamuje, od kolika otáček výkon motoru pouze roste a nikdy neklesá. Údaj 550 Nm nebo 720 Nm je nám úplně k ničemu, o motoru nevíme nic. 550 Nm při 3500/min. nám říká, že od 3500/min. výkon motoru pouze roste (a umíme i vypočítat okamžitý výkon v těchto otáčkách), ale zajímá nás kam, tedy bez údaje 500 koní při 7500/min. je nám počet Nm číslem úplně k ničemu.
Paradoxně se pak dostává takový trouba zahlcený Newtonmetrama do trapné situace, kdy motor A má maximální krout. moment 320 Nm při 2500/min. a max výkon 300 koní při 6000/min. a proti němu stojí motor, který má 350 Nm při 3500/min a max výkon stejných 300 koní při 6000/min. a trouba se diví, jak to, že stejné auto je s prvním motorem rychlejší, když 320 je méně než 350. Podle toho se jenom pozná, že trouba je trouba.
Chápu, že když mají turbodiesely mizerné výkony, musí si majitelé mindráky léčit hodnotami maxima krouticího momentu (jsou to ostatně v absolutních hodnotách i vyšší čísla), ale jen tím ukazují, jak moc jsou mimo. -
Matt26 30.10.10 19:09
« Úpravy
Ahoj :-) . Úžasné Evo, no to je proste lahoda :yes: (síce si to na môj vkus trošku po.. s tým karonovým "paketom" a hlavne tými bielymi kolieskami), ktoré mi prídu naozaj gýčove. Ale aj tak ti ho závidím. >:D .
Napíš ešte niečo viac o úprave. Hlavne aká to bola firma a čo tá sranda stála. Vydolovať z dvojlitra prepĺňaného len jedným turbom 530Nm je iná brutalita. Čo na to hovorí spojka? :-! -
lordmystic 27.04.10 22:56
« Re: Evo X
máš zajímavej názor a velice podobnej co já. můj sen je lehce urpavené evo ix na blbnutí a k tomu evo x sst na ježdění do práce, běžné věci a pro manželku - fofrklacek jí stále děla problémy ;).
před evem jsem ale přišel o mondeo a musel prozatím vybrat rodinné auto díky dětem, tak mám audi a4 2.0tfsi 178kw@370Nm v plné palbě a řeknu vám jednu věc - když vidím interiér eva, pak bude přechod na něj hodně bolestivý. když vidím tu pohodlnost audi, ten precizní design a luxusní výbavu, pak to bude špatné. člověk stárne a kdo ví jestli bude mít sílu se vzdát luxusu výměnou za větší dravost=radost. -
FRPE 19.01.10 22:46
« EVO máš pěkný ale ohodnoťme nyní EVU
Moje Eva = poklad. Hezká, milá, příjemná, v kuchyni hospodyně, v posteli coura, u dětí chůva, v práci nekompromisní a dobře vydělávající manager s vysokým platem, ke mě se chová jako k bohovi, ostatní nápadníky odmítá, je mě věrná stále ... >:D
A mě nezbývá než volat z tohoto snu : EÉÉvo!!! Kde jsi? Kde tě najdu? Kdy konečně poznám? ;-) ;-) >:D