Opel Vectra (2006)
23.10.2009Byl jsem štastným majitelem Mitsubishi Carisma 1.6 rv. 1999. Auto mnělo najeto 160.000Km. Jediné co se na tomto autíčku kazilo byl výfuk. Začínal…
Opel Vectra (kocour_easy)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Garfieldmarek 01.08.15 21:53
« Re: Vířivé klapky
prosim te posli mi presny odkaz na to Vauxhall forum jinak ty klapky davam taky pryc co sem zjistil sou dobre jen pri volnobehu pro aby vzduch dostal rotaci ale rurbo s promennou variabilitou lopatek poridi motor nakrmit dostatecne takze pryc s nimi
-
matteocz 29.07.15 13:09
« Vířivé klapky
Zdravím ve spolek, vím, že zdejší recenzi už asi nikdo nečte a neshání rady, ale i tak tady připíšu problém, jak jednoduše odstranit problém s viřivými klapkami, nejlevnější a nejlepší metoda je, sání vytáhnout, klapky z něj vytáhnout taky a díry po nich nechat zavařit, nebo se na www.ebay.co.uk dají koupit přímo záslepky a ty se jen zalepí, motorek se tam nechá a problém je vyřešen, celé vás to výjde na pár korun a zručnější člověk si to zvládne udělat doma. Motor bez klapek potom jede mnohem lépe a vy máte o velkou starost méně :-) tohle jse převzato z anglického Vauxhall fora, které mimochodem najdete na Facebooku, já chodím pro rady jenom tam, jelikož tak aktivní forum jsem v ČR bohužel nenašel.
Jinak já jsem šťastný majitel Vectry C, mám teda sice Vauxhall s pravostranným řízením, ale nemůžu si ho vynachválit, motor mám Z19DTH čili 110kw sportovní podvozek od výroby, automatická převodovka a jinak obyčejná výbava, AFL, či vyhřívané sedačky jsem nepotřeboval. Mám ho teďka 3/4 roku a žádný velký problém, kromě EGR ventilu, který byl špatný již při koupi (cena nového byla 1500 Kč) a poté v recenzi zmiňovaný problém s konektorem na 3 válci. Tyhle motory na to trpí >:D byl jsem překvapený když mě to chytlo na dálnici. -
Hitachi 22.08.11 11:17
« Setrvačník
Ahoj, chtěl jsem se Tě zeptat, zda máš nějakou konkrétní zkušenost s tím setrvákem? Mám v autě identický motor a občas když se motor dostatečně zahřeje a po delší jízdě konstatní rychlostí na dvojku a trojku motor občas zaváhá a ozve se zvuk podobný dýchání ucpaného výfuku, takové "puf puf" :-) líp to nedovedu popsat. Nenapadá Tě o co by se mohlo jednat? Jinak hodně zdaru a klobouk dolů před Tvojí trpělivostí při řešení problému s autem :yes: -
"-- skrytý --" 03.01.11 11:35
« Dotaz ohledně repase vířivých klapek
Ahoj, četl jsem si tvoji recenzi na tvý autíčko, které jemimochodem perfektní a tam jsem se dočetl, že jsi si nechal repasovat sání v Polsku u pana Jablonského. Měl bych o tuto repasi také zájem, protože cena 15.000,- Kč + práce tady u nás v ČR je opravdu hrozivá. Tak jsem se tě chtěl zeptat, jestli by jsi mi nemohl dát nějaké informace, protože neumím polsky a zajímalo by mě, jestli, když pošlu panu Jablonskému e-mail v češtině, tak jestli tomu bude rozumět. Já bych měl zájem o zaslání repasovaného bloku sání, kdy po výměně bych mu zaslal zpět můj špatný. Díky za info. Zapomněl jsem dodat, že jsem ze západních Čech, e-mail je vvaiz@seznam.cz. -
kocour_easy 20.12.10 16:54
« Re: Dotaz v obecné rovině
Ono si myslim, ze cim mladsi auto, tim bude vice problemu, Je to vicemen zamerne, jinak by servisy apod nemneli co zrat. Vetsina problemu na autech jsou hovadiny, ktere si zrucni chlapik dokaze opravit sam. Nezapomenme ze Vectra-C je auto vyssi stredni tridy a tudiz naklady jsou vetsi. A taky ve vnitr obsahuje tisicero vecicek, ktere nam zprijemnuji cestovani ale taky maji vetsi nachylnost k poruse. Nehlede, k tomu, ze nektere jsou uplne kurvitka jako EGR, DPF apod. Jedna otazka?? Jak budou vypadat auta s VW groupu s kompresorem, ci turbem po 3-4letech jezdeni. Taky se zde vyskytuji podobne problemy. Takze, jetsli chces nenarocne auticko, tak dle meho je to benzin v 1.6. Optimalni motor, ktery malo spaluje, ma akorat i vykon a neni na nem co by se mohlo pokazit. -
"-- skrytý --" 08.11.10 17:04
« Dotaz v obecné rovině
Zdravím,
předem díky za pěkný čtení ohledně totoho kombíku.
Koukám se po novém (tj. ojetém) autě, chci něco do max. 5ti let stáří, do 150 000 km a 250 tis. Kč.
Původně jsem měl favority jinde - Toyota Avensis a Mazda 6 - obě v dieselu a kombíku, ale po "doporučení" jsem začal koukat i na Vectru C.
Jezdím cca 15 tis. ročně, 75% město (klasických max. 15 km následování delším stání) a zbytek víceméně dálnice.
Když čtu, že na stále musíš něco opravovat a kontrolovat, tak mám z Vectry rozporuplné pocity. Nemám čas, místo, znalosti a ani prostředky si s autem hrát -> proto pův. volba na "spolehlivé" Japonce. Doteď jezdím v Protonu 415 (alias Mitsubishi Lancer V) a jen leju benzín, olej a vodu do ostřikovačů, ale vážnější závady neznám (r.v. 1998, teď cca 150000 km). Problémy se starty při -15°C nebo nefukčnost nějakého vnitřního aparátu apod. neznám, tak se chci zeptat, jestli bys mi tvoji Vectru doporučil jako další auto doporučil nebo nedoporučil.
Motor má prý výborný, ale ty ostatní "neduhy" mě odrazují :-(.
Předem díky za odpověď -
Zeppelin 29.10.10 12:12
« Re: Re: CIM MODUL
Ahoj kocoure, prosím tě, nesetkal jsi se náhodou s problémem, kdy samovolně kdykoliv nezávisle na čemkoli, padaly ručičky budíků (tacho, otáčky, palivo, teplota)? Řeším teď tento problém, že se mi rozsvítí kontrolky na palubce a pak vše padne a zhasne, jako když vypneš motor - při zmáčknutí tlačítka pro nulování ujetých kilometrů se na malém displeji mezi budíkama ukáže stav kilometrů do servisního intervalu. Znovunahození pomáhá otevření dveří nebo zapnutí výstražných světel. A co tak zjišťuju, začíná to ukazovat na CIM modul, tak se ptám, jestli jsi se s takovým chováním sám nesetkal... -
kocour_easy 27.02.10 03:19
« Re: CIM MODUL
Zdravim,
takze CIM modul jsem si sehnal pres allegro viz zde [odkaz] Nejdrive je potreba si zjistit cislo toho cim modulu, jsou to 2 pismena. Przed i polif verze mnela kazda 2 rozdilne verze. Rozdil mezi tema verzema je jestli mas orig autoalarm nebo nee. Pak jsou jeste dalsi verze, ale to jsou pro policejni vozy. Ja si obvolal par lidi z toho alegra a kdyz mi clovek z Krakowa rekl ze ma muj modul tak jsem si pro nej zajel. Udelal jsem fotky CIM modulu, kde nejdulezitejsi je rozlisovaci dvojznaky [odkaz] . Ja mam UY. Dle tohoto znaku jsem shanel ten CIM modul. Jestli mas problem jenom s senzorem natoceni volantu, tak potom staci si jenom sehnat ten senzor a vymenit za druhy. Przi nakupu si musis dat pozor aby ten modul CIM byl spravne odhlasen s predchoziho auta, nebo dostat PIN k tomu modulu. Ale jestli mas stejnej problem jako ja, ktery spociva v tom senzoru natoceni volantu, tak staci si sehnat ten senzor a vymenit ho. Potom jeste hodne lidi popisovalo, ze stacilo v tom senzoru znovu prepajet konektory tech svabu co jsou na tom senzoru. Ty senzory trpi na vlhkost. Jestli to umis, tak to zvladnes sam a nepotrebujes nic kupovat. Jeste je dulezite mit PIN kod k pozdejsimu nastaveni senzoru natoceni nebo CIM modulu.
Mozna to je asi vse. -
"-- skrytý --" 25.02.10 19:09
« CIM MODUL
Ahoj Kocúru. Naozaj super recenziu si tu urobil na VeCe, klobuk dolu. Chcel by som sa Ťa opýtať na toho chlapíka, čo si od neho kúpil CIM modul v Polsku. Nejaký kontakt na neho nemáš? Keby si bol taký dobrý, mohol by si mi ho poslať na blaho2211@azet.sk? Ďakujem Ti chlape. -
Megabeda 27.01.10 08:22
« automatické zadní dveře
Mě se to taky líbí, už jsem si na autě taky ledasco dodělával, ale tohle je těžký oříšek, co jsem se dočetl tak potřebuješ, kompletní navíjecí nechanizmus, elekromotor, řídící jednotku, spolu se všemi spínači a navíc potřebuješ úplně jiné zadní dveře.... Dveře májí jiné upevňovací body pro plynové vzpěry a motor.
a jak sem se jeste dozvedel, ale to uz sem mel egr vyrazeny, ten sami problem muze delat vaha vzduchu, ale to uz resit nemusim
a konektor na 3 valci je zavada z niceho ni nebo se to louci. ptam se proto jestli je lepsi si ho koupit a mit ho ssebou nebo neresit a doufat ze ten problem nenastane?
odejde jen konektor nebo musim dat i draty na ebay sem ho nasel ale nevim jaka kvalita ;-\