Opel Signum (2005)
18.8.2009Opel Signum 1,9 CDTi Sport 110 kW Technická specifikace: -------------------------- Délka 4651 [mm] Šířka 1798 [mm] Výška 1466 [mm] Rozvor 2830…
Opel Signum (-= Sepp =-)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Sepp 18.07.10 11:29
« Re: Repase
Jasně že bych věděl kam jinam s tímhle obnosem, k tomu cena za práci atd... ale informace od firmy co to repasovala je, že TD prostě odejde, dřív nebo později. Je tam 200 000 ot. za minutu, horké výfukové plyny tomu taky právě nedodají, takže tam mají škodovácký turba jak na běžícím pásu. Docela jsem váhal mezi novým a repasem, ale záruka a reference na firmu mezi oplisty mě přesvědčily že to bude v pohodě. -
Sepp 18.07.10 10:30
« Re: Repase
Udělám tady takový menší přehled:
Nové TD z katalogu OPEL - cca 45000 Kč - nesmysl
Nové TD z internetového obchodu (origo Garret) - 20 000 bez DPH
Nové TD na Ebay - 800 EUR (Garet, originál)
Repase v nejvyšší konfiguraci (ponecháno pouze šasi, vnitřní díly komplet vyměněny za nové originály garret a vyvážení, 12 měsíců záruka) - 14 200 Kč
-
Sepp 30.11.09 16:17
« Re: Re: Re: Vypínač ESP
Tak u Opelu je to vykoumané tak, že ESP funguje pořád, není nastavený žádný povolený prokluz, resp. možná tak mizivý, že to nestojí za řeč. A v situaci, kdy auto stojí směrem do kopce na čerstvě zasněženém, tak není šance se dopředu pohnout. Plyn může být na podlaze, ale ESP zaregistruje prokluz - omezí vstřik paliva až tak, že motor jednoduše chcípne. Nepustí ho do otáček a e potřeba vyšlápnout spojku, aby nechcíp. Je to blbě vykoumaný a to vypínání ESP jsem i na předchozí Astře hledal marně. Prostě ho tam nedávají standardně. -
"-- skrytý --" 29.11.09 20:32
« Re: Re: Vypínač ESP
Nechápu k čemu vypínač ESP? Nevím jak blbě to má Opel vyřešené ale u Mazdy mám ESP i TCS a je to bez problémů. Nevím přesné čísla ale je to udělané tak že do rychlosti asi 20 až 30 km/hod to dovolí prokluz asi 40procent a postupně to v závislosti na rychlosti procenta ubírá.Takže buď je máte ESP hodně "přísné" nebo tam máte špatné gumy.Já používám G UG7 a jede to kopec nekopec. -
Sepp 27.11.09 12:11
« Re: Teplota motoru
Ahoj. Směrem nahoru zavírá bezchybně, tedy nepustí to přes nějakých 90 - 95 st. Ale směrem dolů ten motor hodně rychle chladne. Kontroloval jsem to v palubním PC a dole zavírá na 73 st. Ale to už je pod rozsah ručkového měřáku v přístrojové desce, takže tam ta ručka prostě leží "na nule". Spíš bych to přiřadil známé vlastnosti těchhle motorů, tedy tomu že málo hřejí a trvá jim to dlouho.
Chválím kola- nejlepší design, co na Vectru/Signum šel objednat.
Chválím barvu, na modrou jsem byl vždycky.
Míň už chválím motor, ale to je o preferencích.
Samozřejmě 3x10
Ať slouží.