Diskuse

Audi Q5 (2009)

3.2.2009

Ahojte užívatelia MACZ ,na začiatok len malé upozornenie aby sme predišli zbytočným diskusiám.Moje auto je Toyota Rav4 2.0i, avšak myslím že recenzia…

 

Audi Q5 (za-mirec)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Matt26

    Matt26 08.04.2009  14:04

    Q5

    Krásny nový kúsok tu u nás na MA.cz. Gratulujem ;-)
    edit: máš u mňa typ na "najlepšiu recenziu" lebo vidno že si si na nej dal záležať. Najprv ju poriadne spracoval aj s fotkami a až potom zverejnil
    ;-) Tak to má byť :yes: A ďakujem za hodnotenie :-!
    • 00 Reagovat !

      foto Matt26

      Matt26 09.04.2009  19:19

      « Re: Q5

      Máš odo mňa SZ ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto talio2

      talio2 09.04.2009  20:02

      « Re: Q5

      to jsi vystihl,také dávám typa ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto za-mirec

        za-mirec 09.04.2009  21:05

        « Re: Q5

        diky moc
        • 00 Reagovat !

          foto Podmasli

          Podmáslí 10.04.2009  10:16

          « Re: Re: Q5

          Konečně recenze asi největšího rivala "mého" auta :-! Njn Q5 je lepší má generační náskok ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto za-mirec

            za-mirec 10.04.2009  11:08

            « Re: Re: Re: Q5

            ty mas ale lepsi motor ;-) ale diky za uznanie :-)
            • 00 Reagovat !

              foto Podmasli

              Podmáslí 10.04.2009  16:02

              « Re: Re: Re: Re: Q5

              Tak jsem se podival na ty videa.Je to pěkný test.Audi je podle mě měkkčí než BMW, ale BMW zase vyhravá ve sportovnosti.Audi je takový rozumný kompromis.Máte to Audi se vzduchovým podvozkem?Celý váš test sem nečetl protože nerad překládám slovenštinu do češtiny >:D tak třeba ste se tam o tom zmiňoval a já to nevim :-)
              • 00 Reagovat !

                foto za-mirec

                za-mirec 10.04.2009  21:08

                « Re: Re: Re: Re: Re: Q5

                Mame klasicky podvozok bez moznosti nastavenia. S X3 sa mi nepodarilo zviezt takze nedokazem porovnat aky velky rozdiel tam je ,ale je jasne ze X3 je tvrdsie len neviem o kolko. Inak este k tomu videu dost som bol prekvapeny ako sa zachovalo XC60 na tom zasnezenom kopci...
  • 00 Reagovat !

    foto za-mirec

    za-mirec 12.04.2009  20:37

    jazdné vlastnosti X3 vs Q5

    Tak som sa dnes zviezol s najvačším konkuretnom.Išlo o BMW X3 ,3.0i pred faceliftom. Môžem len potvrdiť to čo každý test a to že bmw je tvrdšie ,pokiaľ ste na kvalitnej ceste tak má bmw na vrch a audina v priamom zrovnaní akoby trosilinka plávala ,ale ako náhle prejdete na rozbité cesty ktoré sú skoro všade je BMW až nepríjemne tvrdé oproti audi.Naviac musíte pred každou vačšou nerovnosťou brzdiť aby vás niekam neodhodilo,ale s audi to je proste o niečom úplne inom ,v lepšom slova zmysle. Takže ani slabšiu audinku by som za silnejší baworák nemenil.Na zrýchlení ma bmw vždy dostalo ,ale do dalšej rovinky som sa naň nalepil a bolo to narovnako. Inak bolo 3.0i nádherne tiché a živé ,ale ten interiér a celková pohoda ,hlavne pre chudákov čo by museli byť vzadu, dosť bieda na prémiovú značku. Fotky budu neskôr ,je to dobrý známy takže nie je problém sa stretnúť. :-! Ozaj ešte obutie BMW 235/55 R17 ,audi 235/55 R19
    • 00 Reagovat !

      foto Podmasli

      Podmáslí 14.04.2009  19:05

      « Re: jazdné vlastnosti X3 vs Q5

      Tak čau deme debatovat ;-) Takže za 1. X3ka před faceliftem má o dost tvrdší tlumiče než ta po faceliftu a myslim, že i starší techniku co se týče kontroly trakce atd.Je pravda, že X3 na hladkym asfaltu jede jak vlak po koljejích.A díky tomu že je měkčí už tak neodskakuje :-) dřív vzducháče montovaly jen do lepších aut a neznaly stabilizátory.To je nejvěší bolest tědlech SUV.Proto musí být tvrdší než sedánky atd...Q5 je měkčí, ale podle mě nemá tak sportovní polohu za volantem a ani co se týče odezvy ve volantu.A měj na paměti tohle auto je vyráběné od roku 2003 to tvoje od 2008.Interiér už pokulhává....ale je kvalitví a třeba co se týče dveří víc se mí líbí v BMW vypadají dráž,nejsou tak plastový ;-) ale to jsou moje názory :-)
      • 00 Reagovat !

        foto za-mirec

        za-mirec 14.04.2009  21:23

        « Re: Re: jazdné vlastnosti X3 vs Q5

        No tak mela interier v kuzi co mi nemame takze dvere byli lepsi to uznavam :yes: ,ale co se tyce polohy za volantem a rizeni tak nase audina ma elektricke sedadla kde je obrovsky rozsah nastaveni takze mne osobne se tam sedi hodne dobre a i sportovne,ale to je asi vice mene subjektivni a odozva od volantu?tym ze mame premenlivy ucinek posilovace ktery reaguje na otacky tak pocit z volantu byl pro mne osobne temer stejny :-),ale opravdu sportovne zalozeny ridic by tam rozdil asi spoznal.Jinak je pravda ze X3 je rok vyroby 2003 a aj tak je v testech lepsi jako napr. XC60 takze respekt vuci tomu autu. Ale jak rikam nemenil bych :-)

        PS a ze pisu po cesky? studuju v brne tak to bude asi tim ze uz sem si zvyk >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Podmasli

          Podmáslí 14.04.2009  21:30

          « Re: Re: Re: jazdné vlastnosti X3 vs Q5

          Njn páči sa mi čestina >:D já chodim do Kolína na průmku a máme tam slováka tak to poslouchat každej den neni dobrý >:D právě že známej má Audinu A6ku a ty dveře vypadaj levnějš než v X3ce.A my to mohli mít v elektrice taky ty sedačky.Ale my máme příplatkový sportovní a to nešlo.Maj lepší boční vedení než vaše :-) ale tak jak řikám Audi je něco mezi MB a BMW.Audiny jsou dobrý ale kdo je víc sportovně založenej bere BMW.To neni auto pro přemístění z bodu A do bodu B v komfortu, ale v radosti ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Podmasli

            Podmáslí 14.04.2009  21:33

            « Re: Re: Re: Re: jazdné vlastnosti X3 vs Q5

            Jo a že si tady tak pěkně vyměňujeme názory dej mi pár bodů >:-[] dík
            • 00 Reagovat !

              foto za-mirec

              za-mirec 14.04.2009  21:37

              « Re: Re: Re: Re: Re: jazdné vlastnosti X3 vs Q5

              body sou tam ;-) sorry nevim proc sem jeste nedal. A co se tyce tech dveri tak sem koukl na ty tvoje co mas mezi fotkami a vazne sou hezci :yes: ,ale vzhledem na to ze sem vic laden na komfort jak na sport co ostatne videt i na tom ze sme radsi penize ktere by sli na 3.0tdi dali na vybavu,tak A6 bych nechtel.Moje znacka je Mercedes-benz takze volba by byla new E-coupe :-! nebo ojete BMW 5er z duvodu financi treba namisto Ravky >:D >:D >:D
              • 00 Reagovat !

                foto Podmasli

                Podmáslí 14.04.2009  21:45

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: jazdné vlastnosti X3 vs Q5

                Njn...hle mě je 16 já jšte moc neřídim.Ale občas mi X3 padne do rukou a je to super jízda.Škoda, že můj papá vyznává diesely ;-\ já bych tam radši viděl 3 litr benzín.Ale tak měl tam bejt 3 litr biturbo nafta.To je raketa, ale když jsme zjistili, že musí bejt za příplatek ješte tvrdší podvozek tak fakt ne :-) jinak dneska jsme byly v BMW na přezutí dostali jsem BMW 116i než se naše auto přezulo a zvuk benzínu a ty otáčky to se nedá nahradit ;-) a zjistil jsem že X6 je ohromný auto, ale zevnitř to neplatí.Hlavou jsem se vzadu dotýkal stropu!Nehoráznej nesmysl.Imidžovka no, ale tak měřim přes 180 tak se nediv >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto za-mirec

                  za-mirec 14.04.2009  21:52

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jazdné vlastnosti X3 vs Q5

                  jj benzin je benzin to znam mam ho v ravce ,2.0 ,150 koni ale bez turba :-( a cez ten zvuk motoru sem s autem tak nejak vic spojeny :-) jinak jeste tvrdsi podvozek v X3 jak byl tak to si nedokazu predstavit... a co se tyce X6 tak nemam nic proti tomu autu,ale nechtel bych ho a co se tyce interieru BMW tak to taky neni pro kazdyho ale BMW tvrdi ze jejim zakaznikum se libi,tak mozna na tom neco bude,ale ja nejsem zakaznik BMW mozna 3 coupe by to dokazala zmenit >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto Podmasli

                    Podmáslí 14.04.2009  21:56

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jazdné vlastnosti X3 vs Q5

                    Kdyby mi slíbili Bávo za maturitu to bych taky dokázal přístup ke škole změnit >:D hle vona i ta 1 je super auto ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto za-mirec

                      za-mirec 14.04.2009  21:59

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jazdné vlastnosti X3 vs Q5

                      nj to by se chodilo i s radosti do skoly ,mozna >:D >:D >:D jinak v testech rikaji ze 1coupe je po dlouhy dobe stary dobry BMW tak neco na tom asi bude.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Podmasli

                        Podmáslí 14.04.2009  22:10

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jazdné vlastnosti X3 vs Q5

                        Protože to berou podle hmotnosti.Dnešní Báva jsou těžší než ty dřív.Je to tunama elektroniky a pevnějšíma konstrucema.Já si to aspoň myslim :-) ani bych nechtěl první auto BMW...to se naučí člověk bejt na fyziální zákony drzej >:D pak se přesedne do normálního auta a je to v prd*li :yes:
                        • 00 Reagovat !

                          foto za-mirec

                          za-mirec 14.04.2009  22:22

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jazdné vlastnosti X3 vs Q5

                          Nj tak netreba s tych zaciatkov bat a klidne si to Bmw za maturitu vypytaj >:D idem ja ,diky za pokec ,ahoj.
                          • 00 Reagovat !

                            foto Podmasli

                            Podmáslí 15.04.2009  18:34

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jazdné vlastnosti X3 vs Q5

                            JJ :-) hle já pak večer odešel a neřek sem ti tak sry.Dneska zase u mě jo >:-[] až tady budeš di rovnou ke mě do diskuze ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 08.01.2010  12:44

      « jazdné vlastnosti X3 vs Q5

      kto by dnes riesil novu X3?, vsak o par rokov vyjde urcite nova verzia, dizajn je uplne staromodny oproti Q5. Staci si porovnat staru X5 a novu X5 a nie je o com... Apropo, sice je o nieco vyssia ako Q5, ale na prvy pohlad vypada dost mala ta X3, hlavne co sa sirky vozidla tyka. A este co sa tyka porovnania X-drive a Quattro, tak aj ludia co su "na bavoraky" tak vacsinou uznaju ze Quattro je lepsi pohon, X-Drive je predsa len trochu rozcuchane kvoli eletkronike.
      • 00 Reagovat !

        foto Vampix-Diesel-Power-

        Vampix(Diesel Power) 08.01.2010  14:59

        « Re: jazdné vlastnosti X3 vs Q5

        přemýšlím co si představit pod pojmém rozcuchane. Jezdil jsem svoji prvni zimu na X5 starší generace po faceliftu a nepřišlo mi na tom nic rozcuchané. Nikdy jsem neměl problém. A jízda v X6 ted s možným přenosem síly mezi nápravy 0%-100% a naopak 100%-0% a diferenciálem na zadní kola který dokáže individualně posílat sílu na každé zvlášť mi to přijde jako hodně vyspělý systém. Obecně si myslím že X-drive nijak za Quattrem nezaostává a dokud auto nesedne na břicho tak to jede...

        Jinak dneska bych asi taky ale x3 nekoupil kvůli jejímu věku, raději bych šáhl po GLK...Je sice menší ale líbí se mi ještě víc..

        Add recenze: Pěkná i hezké fotky, musim kouknout jestli jsem už hodnotil... Q5 je pěkná ale škoda že tolik připomíná Q7 mně se takové kopírky a zmenšování moc nezamlouvají. Ať slouží
        • 00 Reagovat !

          foto za-mirec

          za-mirec 08.01.2010  16:21

          « Re: Re: jazdné vlastnosti X3 vs Q5

          No osobne si myslím ,že ak sa nová X3 posunie takým smerom ako bývala X5 k tej súčasnej tak to bude veľmi dobre . Čo sa týka pohonu tak som počul ,že X-drive nefunguje pri zaradenej spiatočke, iba som to počul a ak to niekto zistí a potvrdí alebo vyvráti tak budem rád. A ešte k tej podobnosti Q5 vyzerá ,len z určitých uhlov ako Q7 ale myslím že inak sa moc nepodobajú.Súčasná X3 je úplné malé auto... A na záver vampixovi ďakujem za pochvalu recenzie aj fotiek ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Vampix-Diesel-Power-

            Vampix(Diesel Power) 08.01.2010  21:55

            « Re: Re: Re: jazdné vlastnosti X3 vs Q5

            tak s tou zpátečkou ti to teď přesně neřeknu, můžu X6 vyzkoušet, ale vím, že když zařadím zpátečku, tak i přesto na displeji se ukazuje aktualni přenos síly. Takže by to mělo fungovat, možná starší generace ne... těžko říct... No pro mně jsou Audi vcelku podobné ve více kategoriích a ne jen Quasimóda takže jsem už trošku asi ovlivněn >:D Ale samozřejmě je na Q5 mnoho zajimavých a hezkých detailu, které ji odlišují od Q7 a pro mně je teda Q5 hezčí než Q7...

            Jinak chválím i auto teda :yes: ale na můj vkus je to dřevo v interieru moc, ale chápu že ženám se to líbí a není to úplně odporné, jsou i horší kombinace :-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 10.01.2010  14:32

          « Re: Re: jazdné vlastnosti X3 vs Q5

          no tak osobne som nejazdil na X3,X5 ani X6 takze neviem ako je to tam, ale na 5kovom bavoraku E60 3.0xd a 3jkovom bavoraku E90 325xi a obom na snehu smykalo trochu zadok, a na tej istej ceste sme vyskusali audi s quattrom a nemala ziadny problem. Takze x-drive je super system, ale quattro je o nieco lepsie podla mojho nazoru :-)
          • 00 Reagovat !

            foto za-mirec

            za-mirec 10.01.2010  15:45

            « Re: Re: Re: jazdné vlastnosti X3 vs Q5

            No ja teraz uvažujem vymeniť v priebehu pol roka Rav4 za jazdené A3 sportback 2.0tdi quattro (viem že tam je haldex) alebo Bmw 320d E90 ,ale bez xdrivu alebo ešte tam je lexus is220d ,takže privítam akékoľvek názory na tieto autá ;-) SUV nechcem hlavne preto že z tých čo sú v cenovej hladine do 18 000 euro ma nič neoslovilo.
            • 00 Reagovat !

              foto Vampix-Diesel-Power-

              Vampix(Diesel Power) 10.01.2010  23:07

              « Re: jazdné vlastnosti X3 vs Q5

              Tak tvůj výběr je trošku rozličný, hlavně ta A3 v quattro... nevím o kolik je to těžší od normální verze, nemam to nastudované protože se o audiny nezajímám, ale když jsem vybiral, respektive vybirali auto se kterým jezdím já, tak padly různé verze a koukal jsem i na zmiňovaného lexe... Ale jelikož jsem mladý řidič a dávám přednost dynamice a sportovnosti v určite míře, nemůžeme to brát doslova u motoru s obsahem 2.0 papající naftu, tak jsem se rozhodl pro BMW 320d E90....Lexus nemá prostě ten motor tak dotažený jako BMW, příjde mi Lex trošičku těžkopádnějši a hlavně i spotřeba toho motoru je větší, není tak kultivovaný. Věřil jsem BMW protože na motor 20d nikdo nepodal nějakou kritiku. Výkonu dostaten 130kW respektive 177koní. Komu nestačí, tak v dnešní době existuji různé možnosti chiptuningu a úpravy výkonu až do nějakých 210hp... Určitě mám zaujatý pohled jelikož jezdím s 320d, ale nemůžu si na nic stěžova. Je to taková rodinná hračka, naproti C220cdi v 5st. automatu, který jezdi mamka a ten i když podvozkově i motorově se začíná dotahovat tak ho kazi automat a i zvuk motoru podle mně zaostává oproti BMW.....Teď v zimě mně ještě nezradil ale máme určité rezervy v použitých pneu, ale holt kola od BMW už byly obute tak co nadělám, příště koupím jiné.....jinak jsme auto kupovali z kolekce Premium Selection a cena tam byla úžasná takže to bylo dalši pro, proč BMW....

              Pokud máš nějaké konkrétni otázky tak piš klidně i pod auto ;) Zatim bb

              Diesel power
              >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto za-mirec

                za-mirec 10.01.2010  23:20

                « Re: Re: jazdné vlastnosti X3 vs Q5

                JJ bmw je vo výbere hlavne kvôli motoru a hneď po tom je to technika ,ktorou auto disponuje. Lexus aj keď nie je tak technicky vyspelý ma hlavne oslovuje tým ,že je to ,,exotika´´ a nestratíš sa s ním v dave,ale bojím sa toho že by bol malý ešte som sa nedostal do predajne,narozdiel od bmw kde som bol veľkosťou auta príjemne prekvapený.Čo sa týka Mercedesu tak C ešte nie su v tak dobrých cenách a určite by som nebral ten automat a chcelo by to ten nový motor 250cdi s biturbom >:-[] Audina je super v tom že je 4x4 a má praktickú karosériu, motor je úplne v pohode,podvozok lepší priemer ,ale opať je to také nevýrazné auto čo sa hneď stratí aj keď tie S-line pakety tomu vedia pomôcť. Takže neviem no,každé má niečo do seba. Inak bmw má najlepši pomer cena,výkon,výbava,technika. Potom lexus a nakonci je audi tam má láka to 4x4 aj to že je to hatchback...
                • 00 Reagovat !

                  foto Vampix-Diesel-Power-

                  Vampix(Diesel Power) 10.01.2010  23:27

                  « Re: jazdné vlastnosti X3 vs Q5

                  4x4 je na tomhle autě super jenom v zimě a za určitých podmínek, jinak ti pokaždé poskytne zadní náhon více zábavy a jistoty, přece jenom když ti pohon nekeca do nápravy která má úlohu autem zatáčet tak je to něco jiného, navíc haldex znamená že to přece jede na předek a až při překluzu nebo extr. podmínkach poskytne pohon zadní nápravy, nebo se mýlím? Podvozek je lepší průměr ale BMW je vlastně špička ;) Nejlepší je sednout si do každého z nich, naše trojka na nás udělala takovy sportovní dojem, kterému se nedalo odolat. Strohý tmavý interiér se stříbrným vroubkovaným dekorem, volant řadici páka, ručni brzda obšite peforovanou kuži a cejchovano logem ///M, trošku stísněný prostor, pocit sezení velmi nízko....To auto na to že je to sedan má v sobě prostě úžasný nádech a provokuje mně pořád na to šlapat....i jeho projev na dvoulitr naftu...prostě nedal bych ho z ruky >:D >:-[]
                  • 00 Reagovat !

                    foto za-mirec

                    za-mirec 10.01.2010  23:35

                    « Re: Re: jazdné vlastnosti X3 vs Q5

                    jj presne tak čo sa týka haldexu ,a čo sa týka sedenia v 3er tak môžem potvrdiť že po nastúpení som myslel že už som na podlahe ,hlavne keď najnižšie auto s akým sa vozím je Rav4 >:D a keď 3er tak jedine s M volantom ,lebo ten normálny je strašný! No bude to ešte nadlho s tým rozhodovaním ,každopádne keby sa pohli ceny mercedesov správnym smerom tak určite ťa zavalím nejakými otázkami ;-)lebo to auto má tiež velmi láka no vzhladom k cenám o ňom moc reálne neuvažujem... Všetko závisi aj od toho aké budu aktuálne ponuky v danom čase pokiaľ bude Bmw v super cene a výbave v porovnaní ponúk A trojek tak nie je o čom a opačne.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Vampix-Diesel-Power-

                      Vampix(Diesel Power) 10.01.2010  23:39

                      « Re: jazdné vlastnosti X3 vs Q5

                      Jasně no :-) všechno závisi co , jak, kam, když :-) Cčko ma opravdu hezký design a biturbo poletí jako střela, strašná škoda že se do 3er nemontuje motor z 123d, takdy 2 litr biturbo...Cčko je fakt fajn auto ale po vysednuti z 3er se tam citim asi tak vysoko jako v novém BMW x1 >:D docela vysoko a volant vrrr, je tam ten klasicky, tenší a působí to velikosti jak plavecký kruh >:D a celkově posilovač řízení mi v Cčku moc nevyhovuje protože ona se tam nějak v závislosti na rychlosti mění ta síla posilovače...
                      • 00 Reagovat !

                        foto za-mirec

                        za-mirec 10.01.2010  23:45

                        « Re: Re: jazdné vlastnosti X3 vs Q5

                        JJ ten premenlivý posilovač máme aj v audine a tam je to dosť dobre urobené ,že nemám tomu čo vyčítať. To už od Cčka nie je ďaleko k E coupe a to je úplne prenádherné auto podla mňa ,ktoré sa rozhodne v dave nestratí a to by mi vyhovovalo ,len tá cena je o ďalších pár levelov zas vyššie. No nič budem o ňom snívať ,idem už aj na to >:D takže dobrú a díky za rady ;-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto Vampix-Diesel-Power-

                          Vampix(Diesel Power) 10.01.2010  23:50

                          « Re: jazdné vlastnosti X3 vs Q5

                          jo s tím E coupé ti dám za pravdu že je to krásný kousek, ale pořád mám ještě přednější sny u BMW :-) Tak šťastný výběr a ať už vybereš cokoliv, za půl roku tady čekáme recenzi ;) Tak dobrou noc a pěkné automobilové sny :-)
        • 00 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 11.07.2010  18:20

          « Re: Re: jazdné vlastnosti X3 vs Q5

          Problém je v tom, že xDrive, stejně jako Quattro, není žádný konkrétní systém. Starší BMW, jako třeba první X5, měly jiný systém pohonu všech kol - z čistě technického hlediska daleko lepší než ten současný, který je technologicky podobný Haldexu.

          Další věc, které je třeba porozumět, je fakt, že většinou vás zastaví elektronika (hlavně ESP) dřív, než narazíte na technické možnosti vlastního pohonu všech kol. Dobře naladěný Haldex vás může v terénu dostat dál, než stálý pohon všech kol. Pokud se bavíme o běžné jízdě po silnici, tak v posledních generacích i vícespojkové systémy jsou dostatečně rychlé na to, aby nenarušily plynulost jízdy.

          Torsen v Quattru je tedy úplně jiná liga než současný xDrive, ale, po pravdě, nesaháte si ani náhodou na jeho dno. Audi zdaleka nevyužívá jeho potenciálu. Je to drahé, ale kvalitní a bezporuchové řešení. Jediná možná slabina Quattra je v tom, že Audi nepoužívá symetrické uložení pohonného ústrojí - ale nejsem si tím jist.

          Viděl jsem laboratorní testy a třeba takový současný Passat s Haldexem dokázal dlouho držet krok s aktuálním Foresterem. Samozřejmě laboratoř není silnice, ale zase na silnici se těžko simuluje stoupání do kopce s trakcí na jednom kole :-) Až na ty úplně extrémní testy zvládl Passat vše a to má jen obyčejný Haldex. A po cestě porazil celou řadu papírově lepších systémů.

          Takže z toho plyne ponaučení - pokud to myslíte s terénem a špatnými podmínkami vážně, musíte si auto vyzkoušet. V moderním autě je celá řada elektronických systémů, které přímo zasahují do jízdy, a kterýkoli z nich může dělat problém. Od automatické převodovky po ESP.
  • 00 Reagovat !

    foto citrus

    citrus 14.04.2009  17:29

    Zdar...

    ...Q5 se hodně povedla, ale bohužel ne ta tvoje. 2,0 TDI místo moderního 2,0 TFSI to bych ještě pochopil, ale barvu a žilkované dřevo? To mi do hlavy neleze, ale je to prostě Q5 :yes:

    PS: Proč sis nedal bez označení motoru?

    No ta barva neni zas tak špatná ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto za-mirec

      za-mirec 14.04.2009  17:36

      « Re: Zdar...

      ahoj ,no povododne tam na miesto dreva mal byt hlinik ,ale mama tam chcela drevo.Takze bud tmave drevo a sedy interier alebo tmavy interier a blede drevo.Sam vidis ako to dopadlo,ale nazivo to vyzera krajsie,taky nadych luxusu ;-) A co sa tyka oznacenia,resp neoznacenia motora to sme neriesili ,myslim ze sa nemame za co hanbit :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Matt26

        Matt26 15.04.2009  21:54

        « Re: Re: Zdar...

        Jasné že nie, nie každý v tom musí mať trojliter a aj nie každý ho chce. Aj vzhľadom na hmotnosť to musí "jechať" krásne. A je to AUDI! To hovorí za všetko ;-)
        Ale kámo, popridávaj ešte nejaké fotečky nech sa trochu pokocháme
        Niečo v takomto štýle:
        [odkaz]
        [odkaz]
        [odkaz]
        nejaká pekná krajinka al. scenéria a tiež aj nejakú zo zapnutými svetielkami, nech vidíme ako tie diódky ale aj xenóniky svietia ;-)
        A aj nočné podsvietenie interiéru by nebolo zlé
        [odkaz]
        • 00 Reagovat !

          foto za-mirec

          za-mirec 15.04.2009  22:14

          « Re: Re: Re: Zdar...

          Dakujem za podporu :-) jj fotky som mal a aj mam v plane len boli sviatky tak akosi som sa pri tolkych navstevach k tomu nedostal, ale hned ako to bude mozne tak nafotim a popridavam fotky,len prosim trpezlivost ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Matt26

            Matt26 17.04.2009  11:43

            « Re: Re: Re: Re: Zdar...

            no výborne, pekné, pekné, zvlášť táto: [odkaz] - len tak ďalej ;-) :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto za-mirec

              za-mirec 17.04.2009  12:03

              « Re: Re: Re: Re: Re: Zdar...

              moc moc diky za pochvalu ,nafotene asi dve hodiny dozadu.Len ma mrzi ze bolo zamracene takze nebolo vidno v pozadi malu fatru(vsade zelen a na vrchole sneh,pekne by to bolo) :-( ,ale dnesok bol jediny den na new photos ,inak by som to odkladal bohvie zas do kedy :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Cujo

    Čujo 20.04.2009  17:31

    KRASNA

    som prisiel na MACZ a co nevidim..nove auti v top 10..tak reku kuknem a som velmi velmi prijemne prekvapeny..perfetkna recenzia..nadherne auto a naromalny uzivatel na ktorom vidno ze sa kus snazil aby to nejako vypadalo :yes: takych nam tu treba
    :-) kvé päťka je krasne auto..dnes ked sme sli s mamcou do skoly tak sme sli za jednou a na jej zadok som sa nevedel vynadivat.Hlavne tie LED svetla to nadherne dotvarali..ako vidim tak dalsi severan :-) som rad ze sa takto pekne rozrastame :yes:
    uz to len spravit zraz na nejakej neutralnej pôde a bolo by to na 1 :yes: ..aa zabudol som...mas za vsetko 10b..super robota :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto za-mirec

      za-mirec 20.04.2009  17:36

      « Re: KRASNA

      moc moc diky za pochvalu ,recenziu som zacal pisat este ked sme auto objednali,no a ked som zverejnil tak som bol neprijemne prekvapeny ze nie som medzi novacikmi vzhladom na zalozenie recenzie ,takze bola to dlha cesta sem na vrchol >:D este raz diky za pochvalu.
      • 00 Reagovat !

        foto marekkk

        marekkk 20.04.2009  18:20

        « Re: KRASNA

        Q5 sa mi paci ale neviem preco si neuvazoval o RAV4 novej generacie???? my ju mame a myslim si ze moze konkurovat aj x3 xi q5 aj v testoch som zaskoceny preco ju neporovnavaju s tymito znackami a ked aj drbnu tam najslabsiu vybavu a slaby motor nikdy som nevidel test kde je Q5 X3 s 2.0tdi a rav4 s 2.2d-4d so 180ps??? aj vo vybave si myslim ze moze konkurovat my mame vybavu X a je to super stroj.ked sme ju kupovali taktiez sme nechceli ako sa ludovo povie vycnievat z radu takze x3 padla a po dalsie si tiez myslim ze cena ravky tak isto nepada rapidne dolu a spolahlivost toyoty kazdym rokom stupa co som sa pytal par ludi medaky su auta co su dooost casto v servisoch u audi neviem ale vozil som sa 2tyzdne v A6 3.0tdi a je to super kara len tiez tej elektroniky a tlacidiel je tam az priliz >:D
        • 00 Reagovat !

          foto za-mirec

          za-mirec 20.04.2009  18:28

          « Re: Re: KRASNA

          Asi si si vsimol ze moje auto je ravka druhej generacie a fakt je malo veci co by sa tomu autu dalo na svoj vek vycitat :yes: ale co sa tyka novej generacie tak hned po predstaveni az do sucasnosti sa nepaci nielen mne ale ani rodicom tak ako exterier tak takisto aj interier v porovnani s mojou ravkou je jasne ze je lepsia ale nielen na audi ale ani napr. na ford kuga alebo vw tiguan sa nova ravka jazdnymi vlastnostami,kvalitou spracovania atd. nechyta,aspon podla toho co som ja cital a preto nie je asi ani v porovnavacich testoch lebo nie je moc co porovnavat. A este k tomu motoru ano je uplne super s tym suhlasim a sam so sa v novej ravke chvilu vozil s tymto motorom ale chcel by som ho jedine v Lexuse IS 220d ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto MichalSN

    MichalSN 20.04.2009  19:33

    konecne zmena

    Sice Q5 mi velmi blizka nie je, jedine audi ktore sa mi kedy pacilo je Audina 6 r.v. okolo 2002

    ale paci sa mi zmena ktora nastala v prednych radoch MACZ.. prva 5 ma uz dost nudila popravde :))

    tak sa udrz :))
    a vela vela stastnych km :-)
    • 00 Reagovat !

      foto za-mirec

      za-mirec 20.04.2009  19:41

      « Re: konecne zmena

      diky moc, dufam ze sa udrzim :-) ale vzhladom na kvalitu fotogalerii(tymto respect hlavne s-mikovi alebo tomovi944 a potom aj vsetkym ostatnym >:D ) to asi nebude lahke...
    • 00 Reagovat !

      foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

      Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 20.04.2009  19:46

      « Re: konecne zmena ?

      just.michael - je pravda že má suprově napsanou recenzi (až na to,že bych nepsal do kladných vlastností image - je to SUV a to jaksi image moc nemá),poměrně slušný fotky,ale já bych přivítal změnu ve smyslu,že se tam objeví TOP auta.Ať se na mě nikdo nezlobí,ale dieslová SUVčková audina není v žádném případě zajímavé auto.Jezdí jich dost,do terénu může to auto pouze nahlídnout,místa je vevnitř jako v každém běžném kombi,jezdí průměrně,na krajnici zabírá moc místa,zkrátka klasické SUV.Je to pouze můj názor a na ten mám snad nárok.
      • 00 Reagovat !

        foto MichalSN

        MichalSN 20.04.2009  19:50

        « Re: Re: konecne zmena ?

        mojito macz to je moj druhy domov .. neviem ako by to mali vymysliet s tym topom..

        podla mna jedno z ako takych rieseni je aby sa TOP menil podla kategorii ... napr. pondelok - sportiaky utorok - SUV streda - dodavky .. to je len priklad...

        sice najviac by sa mi to pacilo aby sa to menilo kazdu hodinu ... automaticky .. bolo by to zaujimave .. nemuseli by sme vkuse pozerat na to iste... co je a musis uznat nudne ...
        • 00 Reagovat !

          foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

          Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 20.04.2009  19:58

          « Re: konecne zmena ?

          just.michael - souhlas,s Ricardem jsme kdysi mluvili o změnách v TOPce,dával jsem i (myslím,že i zajímavý) návrh.Bohužel,vše je při starém a štve mě to.
          Ale dokud nenastane nějaká změna (snad se jí dožijeme) musím na svém tvrzení trvat i když se to spoustě lidem líbit nebude ;-\ .Snažil jsem se to napsat slušně,jelikož si myslím,že každému se líbí něco jiného (a to je dobře).Určitě si četl názory motoristických novinářů na SUVčka.Ty se s tím nepářou a k smrti je nenávidí...tak radikální teda nejsem ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto za-mirec

            za-mirec 20.04.2009  20:05

            « Re: Re: konecne zmena ?

            Ako urcite nie som ten typ cloveka co bude druhych za kazdu cenu presviedcat o svojej pravde.Nepacia sa ti SUV ok nie si sam ,ale mne sa pacia a mam tuto triedu rad ,isto radsej ako kombi.
            No a co sa tyka toho TOP 10 tak ja som tam len 3 hodinky takze som rad ze som rad ale suhlasim s tym ze by tam auta nemali byt dlhsie ako mesiac,dva vkuse preco to nefunguje ako top recenzie ze sa to pravidelne meni, to uz ja neviem.Takze hadam mi nechcete vycitat ze som v top ten 3 hodiny ked niekto tam je vyse 3 mesiacov >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

              Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 20.04.2009  20:15

              « Re: konecne zmena ?

              za-mirec - já ti teda rozhodně nic nevyčítám,to snad ani tak nevyznělo.Měnit TOP 10 každé 3 hodiny?To je naprostý nesmysl!To bude např.Porsche nebo vetta 250 a Fabia HTP 1?Prostě,dokud sem nikdo nedá něco lepšího než Porsche tak tam bude třeba 50 let a z hlediska spravedlnosti je to dobře (navíc to aktualizuje a je i aktivní - narozdíl od některých jiných).Ať se vám to líbí nebo ne,je to prostě tak.
              ROZDĚLIT auta do kategorií - to je jediná správná a nanejvýš spravedlivá cesta.To mi nikdo nevymluví ani náhodou!Dokud to nebude,měla by být v ,,topu,,auta něčím vyjímečná,něčím exklusivní.Můj názor.. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto MichalSN

            MichalSN 20.04.2009  20:09

            « Re: Re: konecne zmena ?

            mojito ked si si nevsimol... garazujem (teda rad by som ale nemam tak velku garaz tak to len stoji na dvore) druh z tejto riše ..

            SUV su pre mna prdy to je jasne .. ale nechcem aby si mirec teraz nieco zle o mne myslel ..
            proste mam vectru a prave preto GTS .. pretoze sakra dobre drzi a riadneto s nou slape... a natriem to kazdemu suv na SVK cestach ... a prave preto mam OFF road .. pretoze sa na ceste na nic nehrajem a dem si pekne po krajicku ... max 110 pretoze viem ze jedna malicka chyba a s tym enterprisom proste neubrzdim .. ale v terene to opat natriem kazdemu suv .. proste ano vlavo ani vpravo .. je to take .. nazvem to bezpecna trieda .. sedi sa hore pohodlne .. a bezpecne :-)
            • 00 Reagovat !

              foto za-mirec

              za-mirec 20.04.2009  20:16

              « Re: Re: Re: konecne zmena ?

              presne toto je ten spravny pristup kupit si z kazdej triedy to najlepsie :-) avsak ide o to na co to auto clovek potrebuje.Ako som povedal isto mam radsej SUV ako kombi.Ale na obranu SUV triedy musim povedat ze su to kazdopadne najuniverzalnejsie auta ako na priestor,jazdne vlastnosti ako na ceste tak i v terene.
              Prakticky priklad zo zivota ,clovek sa vyberie do brna (trasa drietoma,stary hrozenkov,buchlov ,brno) na starte 5st nad nulou bez snehu ,po 150 km clovek pride do kopcov a vsetky tie sedany co ma poceste predbehnu zrazu stoja lebo je tam vrstva utlaceneho snehu... takze nevratis sa a nevymenis si auto.Myslim ze viete co som tym chcel povedat.
              • 00 Reagovat !

                foto MichalSN

                MichalSN 20.04.2009  20:23

                « Re: Re: Re: Re: konecne zmena ?

                a prave preto chodim v zime L200 kou a lete GTS kou >:D >:D >:D :yes: :yes: :yes:
                • 00 Reagovat !

                  foto za-mirec

                  za-mirec 20.04.2009  20:25

                  « Re: Re: Re: Re: Re: konecne zmena ?

                  no a my menej majetni jazdime na SUV >:D ako uprimne keby si mohol mat len jedno auto tak co by si si vybral teoreticky???
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 20.04.2009  20:53

                  « Re: Re: Re: Re: Re: konecne zmena ?

                  Michael,
                  nechcem utocit osobne ale znepokojuje ma tvoj prispevok typu ze SUV su prdy. Toto nemoze nikdy fanusik 4 kolies napisat, o akejkolvek kategorii, mozes napisat ze sa Ti nepacia, resp. k nim neinklinujes, ale nie ze je to *. Ja mam tiez sen Audi S8, ale z Q7 ci XC90 budem vzdycky slintosit, ako psik ked vidi cerstvu klobasku.
                  Audi Q5 nieje SUV, je to kompaktne SUV, je to uzasny pocin automobilky styroch kruhov, nejaky zdravy kompromis medzi A4 a Q7, proste to auto musis chciet a chciet byt hlavne iny.
                  Ty v lete prides GTSkou a v zime L200, kdekolvek zaparkujes nikto sa neobzrie, ale Q5 je v kurze a kam prides, vzbudzujes zaujem - a este chvilku budes, kym ich nebude tolko co fabii na cestach.
                  Posledna vec ktora sa mi fakt nepaci ze vyrok ze s GTSkou ponahanas vsetky SUV. Uprimne si myslim ze oznacenie GTS na Vectrach je cisto nahodne, pretoze oznacit model GTS a dat mu seriovo dieslovych 110kW, to je urazka! ... smerujem k tomu ze aj Audi A6 (dlha krava) s 3.0TDi je vacsi sportovec ako Vectra GTS.
                  • 00 Reagovat !

                    foto za-mirec

                    za-mirec 20.04.2009  20:58

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: konecne zmena ?

                    Diky moc za obranu triedy suv ;-) Aj ked iny budem s Q5 mozno tak dva, tri mesiace ,ale potom...no uvidime ,dufam ze to bude vynimka co najdlhsie.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                    Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 20.04.2009  21:10

                    « Re: konecne zmena ?

                    Lacii - s tím ,,slintáním,, po Q 5 tos snad nemyslel vážně ;-\ .Vždyť jich vidím aspoň min. 5 denně !!!!V tom případě bych u Astona měl totální výron,který by mě dozajista zabil!!!
                    Jestli se někdy nějaké SUV zapíše do historie tak sním vlastní tkaničky (možná,ale možná Cayenne,že zachránil Porsche - to všechna čest)ale jinak.... ;-\
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      "-- skrytý --" 20.04.2009  21:25

                      « Re: Re: konecne zmena ?

                      Read carefully please!
                      Slintam po Q7 alebo XC90, samotny kompakt SUV Q5 je zdravy mix, ktory tu chybal,...
                      Neviem co konkretne myslis "historiou" do akej by sa malo akekolvek SUV zapisat, urcite nevyhra Hungaroring ani 24h LeMans ale povedz mi ake auto vzbudzuje vacsi respekt a zaujem ako Cayenne ci RangeRover, mozes mat nasekane vedla seba A8, Phaeton, Sclass a na druhej strane Cayenne, ML, ci RR a vsetci si pojdu obzriet radsej tie SUVka - o tom by vedel najviac Svihak, kedze tie vozitka meni ako ja mobily.
                      A uz ked spajame SUV s historiou, tak minimalne motorovo viem ze 2.2iCTDi pouzivany v CRV je dizel roka 2005 a najnovsi 4kruhovy pre Q7, 6.0 V12 500ps, to je slusna odchylka od seriovej vyroby, vhodna ako historicky milnik ;)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                        Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 20.04.2009  22:10

                        « Re: konecne zmena ?

                        Lacii - historii myslím to,že se o tom autě bude v nějakém smyslu mluvit třeba 10 let po ukončení výroby.O žádnem SUV nikdo ani nevzdechne (možná mimo Cayenne),automobilky je dělaly protože byl o ně zájem,v dnešní ekonomické krizi jdou prodeje strmě dolů a v Americe (země zaslíbená)....darmo mluvit.
                        Dnes dělají spíš nezařaditelná auta jako např.Kuga atp.Aby bylo jasno : dnešní trend je : malá hmotnost,velké přeplňování,co má nad 1,6 t je špatně (mimo 4kolky samozřejmě).
                        • 00 Reagovat !

                          foto marekkk

                          marekkk 20.04.2009  22:14

                          « Re: konecne zmena ?

                          tak ja si myslim ze aj sportaky zas maju daco do seba ale preferujem aj tak nahon na vsetky 4
                        • 00 Reagovat !

                          foto Dylan-McKay

                          Dylan McKay 20.04.2009  22:14

                          « Re: konecne zmena ?

                          Počkej počkej, zase úplně celý svět neschudl... >:D

                          SUV má kořeny v 4x4 všeobecně, dědeček Jeep Willys. Podle mého auto století.
                          • 00 Reagovat !

                            foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                            Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 20.04.2009  22:22

                            « Re: konecne zmena ?

                            Švihák - celej ne ale ti bohatí povětšinou ano.Jeep Willys - já se teda moc nevyznám,ale není to offroad?
                • 00 Reagovat !

                  foto Dylan-McKay

                  Dylan McKay 20.04.2009  21:04

                  « Re: Re: Re: Re: Re: konecne zmena ?

                  Prosím tě, co chceš taky na L200 hledat za luxus, který pořádná SUV mají?
                  To porovnáváš neporovnatelný. Skoč si k Audi, a popros je o jízdu... :-!
            • 00 Reagovat !

              foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

              Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 20.04.2009  20:21

              « Re: konecne zmena ?

              just.michael: nevšiml - OFF road je ale přece úplně jiný kafe,to si na teréňák nehraje,to je prostě ,,kopcovité náčinní,,.Nemusím je,ale mají aspoň smysl,a ne malej!A hlavně.. na nic si nehrají!
              Máš aut na svižné svezení a máš ,,mastodonta,, do terénu.Beru a respekt,značka ideál :-)
              • 00 Reagovat !

                foto MichalSN

                MichalSN 20.04.2009  20:25

                « Re: Re: konecne zmena ?

                Vladi, napisem ti do tvojej recenzky :))

                dost bolo suv .. proste su (v) >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Dylan-McKay

            Dylan McKay 20.04.2009  20:27

            « Re: Re: konecne zmena ?

            Já zase nesnáším sporťáky. Mají stejně velké motory jako SUV, a jsou proti SUV děsně nepraktický. Ne SUVéčkám, kam se vejde 5-7 lidí, ale sporťákům by měli zakázat jezdit do měst (viz. GB)...
            • 00 Reagovat !

              foto za-mirec

              za-mirec 20.04.2009  20:31

              « Re: Re: Re: konecne zmena ?

              Konecne sa ozval niekto na obranu triedy SUV :-) ,uz sa ta ani nejdem pytat na nazor na Q5 lebo sa bojim co povies >:D
              • 00 Reagovat !

                foto Dylan-McKay

                Dylan McKay 20.04.2009  20:41

                « Re: Re: Re: Re: konecne zmena ?

                Q5 je úžasná. Nechci se moc té diskuse účastnit, protože nesnáším odpůrce SUV, tedy hlavně ty jejich prázdné argumenty, které ani sami nevymysleli. Byl bych sprostý...
                • 00 Reagovat !

                  foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                  Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 20.04.2009  21:00

                  « Re: konecne zmena ?

                  Švihák - mě připadají mé argumenty dost PLNÉ !!!Nejsem odpůrce SUVček a ani jsem to vžádném příspěvku nenapsal.. to ti zpropadení novináři!Já zkrátka jen nejsem příznivcem SUV,toť vše..
            • 00 Reagovat !

              foto MichalSN

              MichalSN 20.04.2009  20:34

              « Re: Re: Re: konecne zmena ?

              šviháku ..

              čo to sem pletieš... ved Ty maš predsa BMX .. >:D len s vacsou svetlo vyskou a difuzorom >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

              Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 20.04.2009  20:41

              « Re: konecne zmena ?

              Švihák - to jsi trochu popletl..opravím tě : SUV čka mají motory jako sporťáci,ne obráceně,před já nevím snad 15 lety kategorie SUV ani neexistovala.Proč bych k.u.r.v.a vozil 5-7 lidí ať jdou pěšky nebo jdou svým autem !!!!Kdo ten bordel po nich má v autě pak uklízet !!
              • 00 Reagovat !

                foto Dylan-McKay

                Dylan McKay 20.04.2009  20:43

                « Re: Re: konecne zmena ?

                Mojito, ty mě vždycky nejdřív nas.ereš, a pak zase rozesměješ! >:D
                Proč cukr a bič na šviháka?

                Přece existují projekty i dvoumístných SUV, jedno už i jezdilo: [odkaz]
              • 00 Reagovat !

                foto za-mirec

                za-mirec 20.04.2009  20:45

                « Re: Re: konecne zmena ?

                ale este sme tu nemali argument na univerzalnost suv,takze... a co je vacsi bordel ked 10 ludi pride na 5 tich lambo gallardach alebo na 2 Ml 63amg?
                • 00 Reagovat !

                  foto Dylan-McKay

                  Dylan McKay 20.04.2009  20:48

                  « Re: Re: Re: konecne zmena ?

                  Já to beru tak, že moje SUV je vykonější než 350Z. A já si v něm odvezu televizi, když na to přijde tak i babičku s kozou na pole, na zadních sedačkách si můžu dopřávat sexík... No nemá cenu rozepisovat... ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto za-mirec

                    za-mirec 20.04.2009  20:51

                    « Re: Re: Re: Re: konecne zmena ?

                    Presne tak SUV rulez :yes: :yes: :yes: Ako som povedal aj ked ma clovek viac aut aby mal z kazdej triedy to najlepsie ,tak su situacie ked potrebujes jazdne vlastnosti toho auta co mas zrovna v garazi no a nepojdes domov vymenit si auto...
                    • 00 Reagovat !

                      foto Dylan-McKay

                      Dylan McKay 20.04.2009  20:58

                      « Re: Re: Re: Re: Re: konecne zmena ?

                      Prej SUV není do terénu... Co nás tam furt vyhánějí! >:D
                      To je jako bych psal, že sporťák patří jen na okruh, a ne na silnici... >:D
                      • 00 Reagovat !

                        foto za-mirec

                        za-mirec 20.04.2009  21:01

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: konecne zmena ?

                        Svata pravda !!!! Stavim sa ze isto bolo v terene viac suv ako bolo na okruhu tych sportovych focusov ST,octavii RS a podobne
                  • 00 Reagovat !

                    foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                    Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 20.04.2009  21:04

                    « Re: konecne zmena ?

                    Švihák - to vše co můžeš dělat v SUV ale jde i v kombi,velká babička a malá koza se tam v poho vlezou !A zadní sedačky?Možná jediná výhoda oproti 2 místným ,,plackám,,.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Dylan-McKay

                      Dylan McKay 20.04.2009  21:09

                      « Re: Re: konecne zmena ?

                      Ať se klidně všichni SUV vzdají, já ne. Dnes jsem byl v Hradci, zítra jedu do Kolína, ve středu zase jinam. Já už si to nedovedu představit v něčem jiném. Bojím se v klasickém osobáku, nerad se soukám z nízkého auta.
                      SUV, nejlepší auto pro můj svět.

                      mojito, trochu jsi mi zahřál krev, tak ti to vrátím malou soutěží.
                      Heledej 10 rozdílů: [odkaz] a [odkaz] >:-[] ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                        Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 20.04.2009  21:12

                        « Re: konecne zmena ?

                        Švihák - hezká soutěž,ale moc těžká :-) .Hele přečti si můj příspěvek Lacii,tak špatnej zas nejsem...uvidíš!
                        • 00 Reagovat !

                          foto Dylan-McKay

                          Dylan McKay 20.04.2009  21:17

                          « Re: Re: konecne zmena ?

                          Ale já vím, že nejsi špatný. Akorát jsi ještě nejel pořádným autem, nic víc... ;-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                            Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 20.04.2009  21:32

                            « Re: konecne zmena ?

                            Švihák - ale jel...Opel Omega,zetko ve sport.úravě,Michalovo Turbo a teď ,,rocco,,.Jsem zvědav,kolik se do mě pustí lidí ,až ho sem dám,jelikož mimo 2 drobností je téměř neprůstřelný,tedy ve své kategorii,tím jsem si naprosto jistej.
                            • 00 Reagovat !

                              foto Dylan-McKay

                              Dylan McKay 20.04.2009  21:47

                              « Re: konecne zmena ?

                              Máš u mě 10 10 10, protože je mi jasné, že recenzi ani fotky neošidíš...
                      • 00 Reagovat !

                        foto marekkk

                        marekkk 20.04.2009  21:12

                        « Re: konecne zmena ?

                        ja suhlasim so svihakom SUV je super vec komfort bezpecnost proste ine auto uz ani nechcem
                        • 00 Reagovat !

                          foto Dylan-McKay

                          Dylan McKay 20.04.2009  21:18

                          « Re: Re: konecne zmena ?

                          Ahoj marekkk, neříkáme že SUV je nejlepší, ale je silně návykový, a bez něj by to už nešlo... ;-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto marekkk

                            marekkk 20.04.2009  21:22

                            « Re: konecne zmena ?

                            asi tak my mame 2suv sice nic extra Rav4 x vybavu a JEEP compass na tom teraz jazdim a suv je fajn a neviem ako si moze niekto kupt sedan to je taka kktina ze az kupili sme lcd 108palcov ci tak nejak a krasne sa do toyoty zmestil a do sterkeho thalie ani mikrovlnku nevopchas
                            • 00 Reagovat !

                              foto za-mirec

                              za-mirec 20.04.2009  21:25

                              « Re: Re: konecne zmena ?

                              ako hovorim suv nenahradis nech je akekolvek :yes: :yes: :yes: a to je uz Q5 druhe suv co mame. a vybrali sme si ho prave preto aky zmysel suv trieda ma.
                            • 00 Reagovat !

                              foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                              Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 20.04.2009  21:37

                              « Re: konecne zmena ?

                              marekkk - když jsem slyšel že Češi a Slováci si potrpí na velikost kufru a že podvozek a jízdní vlastnosti moc neřeší,tak jsem si myslel,že snad v tomto nejsme zase unikát.Možná jsem se spletl,ach jo ;-\
                            • 00 Reagovat !

                              foto jpor-RSKa-

                              jpor (RSKa) 21.04.2009  22:15

                              « Re: Re: konecne zmena ?

                              tak ťa povozím na sedane že ti spodné prádlo zmení farbu starec...potom budeš vedieť načo je sedan.
                              Všetko má svoj význam, sedany aj SUV.
                              Dnes som zase na ML-ku šiel takým terénom že až, a bolo to tiež super, ale iným spôsobom :-!
                              • 00 Reagovat !

                                foto marekkk

                                marekkk 21.04.2009  22:21

                                « Re: konecne zmena ?

                                no ok ked budes v mt abo pojdes do mt neni problem ;-) ja milujem rychlu jazdu ved videl si vidka
                    • 00 Reagovat !

                      foto za-mirec

                      za-mirec 20.04.2009  21:10

                      « Re: Re: konecne zmena ?

                      a co ten priestor ako to ze je Q5 vacsia ako A4-ka ??? a co ta svetla vyska? a co ten vyhlad z auta? a co ta bezpecnost ? A este by ma zaujimalo ktore kombi je take velke ako Range Rover.Snad tu nebudeme tvrdit ze sa najde kombi ktore by sa s tymto SUV dalo zrovnavat.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                        Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 20.04.2009  21:27

                        « Re: konecne zmena ?

                        za-mirec - mám dojem že v Autotipu nebo jak se to jmenuje,vzali 7 značek,která vyrábějí kombi a SUV a srovnávali prostor.Výsledek 6 : 1,vyhrál poze SUVčkový Mercedes...moc zaujatě nevypadaly,samý čísla a grafy jen tak na okraj ;-) .Bezpečnost ? Pokud se políbíš s kamiónem tak i v SUVčku budou kluci od Narexu vystříhávat min.2 hoďky,takže zase nic.Výhled?Když pojedu Neoplánem tak tam je lepší,ale proč bych to dělal,že?Světlá výška?K čemu je dobrá?Když potkám divočáka tak by mi pomohl snad jen Hummer,ale ten je ale hnusnej...po Brně jezdí jeden oranžovej,majitel je asi po lobotomii ;-\
                        • 00 Reagovat !

                          foto za-mirec

                          za-mirec 20.04.2009  21:35

                          « Re: Re: konecne zmena ?

                          ved ok ,ale tak napr tu v brne (aj teraz som tu ,kralovo pole) co je vacsia sanca ze sa stretnes s kamionom alebo osobnym autom.Hadam nemusim hladat link na crash test Q7 vs fiat 500. A aj mimo mesta s cim lepsie obehnes napr v zime ,no ja osobne by som mal lepsi pocit z Cayenna ako z nejakeho lamba.
                          • 00 Reagovat !

                            foto Dylan-McKay

                            Dylan McKay 20.04.2009  21:48

                            « Re: konecne zmena ?

                            ...tak nějak se proti těm magorům v oktávkách cejtím líp, to je pravda... :-!
                          • 00 Reagovat !

                            foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                            Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 20.04.2009  22:03

                            « Re: konecne zmena ?

                            za-mirec - v Königu asi na kamion nenarazíš,ale věčně v něm nebudeš.Viděl jsem crash mini proti nějakýmu obrovi )přsně nevím co to bylo),ale nechtěl bych sedět ani v jednom z nich.
                            Já osobně nechápu jaký smysl má SUV...když mi to někdo vysvětlí,rád se poučím ;-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto za-mirec

                              za-mirec 20.04.2009  22:09

                              « Re: Re: konecne zmena ?

                              Ako hovorim podla mna je najvacsia vyhoda univerzalnost.Co to znamena? Budem hovorit konkretne ,napr. Q5-ka má jazdné vlastnosti zrovnatelné s beznymi osobnymi automobilmy ,priestor taky ako ma kazde kombi,vyhlad aky klasicke auto neposkytne atd atd.Nezazijes nepochopis ;-) Kazdy ma svoj nazor a svoj vkus a ja to respektujem :yes:
                              • 00 Reagovat !

                                foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                                Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 20.04.2009  22:14

                                « Re: konecne zmena ?

                                za-mirec - mimo výhled je vše konvenční jako u běžných aut,alespoň to tak píšeš.Já nevěděl,že se kupují SUV kvůli výhledu....poučil jsem se.
                                Já v SUV jel,ale zážitek mám z toho asi jako když jsem jezdil Superbem v TDIčku,tzn.skoro žádný ;-\
                                Souhlas,každý má svůj názor a nebudem si ho brát,o.k.? ;-)
                                • 00 Reagovat !

                                  foto za-mirec

                                  za-mirec 20.04.2009  22:19

                                  « Re: Re: konecne zmena ?

                                  Ako napisal svihak zajazdi si na niecom ako je Q7 4.2tdi a to porovnaj so superbom ;-) a ako si napisal ty kazdy ma svoj nazor a nebudeme si ho brat :-) moc moc diky za diskusiu :yes: inak btw este si mohol napisat ake suv si jazdil
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                                    Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 20.04.2009  22:29

                                    « Re: konecne zmena ?

                                    za-mirec - taky děkuji za diskuzi,byla většinou věcná a bez větších urážek a tak to má být.To srování se ,,supem,,neber zas tak moc vážně.Respektuji tě a každopádně ať si jezdí každý s čím chce (mimo Fabii 1,2 HTP). ;-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto Dylan-McKay

                              Dylan McKay 20.04.2009  22:11

                              « Re: konecne zmena ?

                              To si děláš srandu, ne? Proč vysvětlovat SUV? Jaký smysl mají dvoudvéřová auta? Jaký smysl mají sporťáky? Jen v tomto porovnání mají SUV smysl rozhodně větší...
                              Nehledě na stav silnic (u mých 22" je to vyjímka), už připomínanou bezpečnost. Euro NCAP SUV typu X5 nebo RR hodnotí pozitivně, nezamrzej v době Patrolů a Lady Niva...

                              Ještě bys měl vysvětlit, jaké SUV chceš vysvětlit. Jestli třídu RAV4, Santa Fe nebo Q7 či Hummer. Fakt špatně položená otázka.
                              Je rozdíl i mezi spartánským vybavením a luxusem...
                              • 00 Reagovat !

                                foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                                Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 20.04.2009  22:19

                                « Re: konecne zmena ?

                                Švihák - pokud tě to bude zajímat,ti smysl sporťáku napíšu,ale ne dnes,už mě to u PC nebavíííííí.
                                Ježiš nepiš o bezpečnosti,o tom jsem psal níž to neberu a Patrol to je spíš offroad a velmi velmi dobrej..prý.
                                Vysvětlení mě zajímá spíš u těch aktuálních SUVček.Zítra,ok? ;-)
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Dylan-McKay

                                  Dylan McKay 20.04.2009  22:22

                                  « Re: konecne zmena ?

                                  Patrol se ale v nárazovém testu sesypal jako domeček z karet. SUV už je na tom podstatně jináč. Bavíme se ale doufám o autech typu Cayenne, X5, Q7 atd. a ne o korejcích a japoncích... :-!
                              • 00 Reagovat !

                                foto Matt26

                                Matt26 20.04.2009  22:21

                                « Re: Re: konecne zmena ?

                                Každé auto má pre svojho majiteľa zmysel, mojito, v tomto sa musím zastať chlapcov. Každému podľa jeho gusta. Už nie sme v totalite, že je na trhu len jedna značka.
                                Aj keď na druhej strane SUV tiež moc nemusím - do terénu to v 99% ani nepáchne a žere to omnoho viac pohonných hmôt, ktorých je zatracene málo. ;-\ Ale neodsudzujem ich a niektoré kúsky - ako tu napríklad Q5 sa mi hrozne páčia. Už to nie je taký mamut, kompaktné, úsporné, pekné :-)
                                • 00 Reagovat !

                                  foto marekkk

                                  marekkk 20.04.2009  22:27

                                  « Re: konecne zmena ?

                                  nas jeep compass ma spotrebu 6litrov no sice ked na nom ide oco ked ja tak 8-9 ani ja moc nemusim velke suv take s motorom do 3.0 su v poho tie silnejsie su na nase cesty na figu
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto za-mirec

                                    za-mirec 20.04.2009  22:31

                                    « Re: Re: konecne zmena ?

                                    no my zatial konzumujeme okolo 8 litrov nafty ,ale este nezabehnuty motor.Ale min bolo 6.7 a max 10.5 zavisi od stylu jazdy ;-) potom pridam dojmy z dialnice do noviniek dnes uz fakt nie.
                                • 00 Reagovat !

                                  foto za-mirec

                                  za-mirec 20.04.2009  22:33

                                  « Re: Re: Re: konecne zmena ?

                                  inak k tej teme suv a teren mal svihak veeeelmi peknu poznamku ,tak si to mozes pozriet v diskusii uz sa mi to nechce znova prepisovat.A inak diky ze chvais Q5-ku aj ked to nie je tvoj styl :yes:
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                                    Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 20.04.2009  22:47

                                    « Re: konecne zmena ?

                                    za-mirec - na vše jsem Švihákovi odepsal...kvůli psaní jsem si ani nenamíchal mojito a to mě dost s.e.r.e!
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto za-mirec

                                      za-mirec 20.04.2009  22:50

                                      « Re: Re: konecne zmena ?

                                      ale tak jeste porad to mojito stihas ;-) ,nebo si to musis namichat pred tim jak si sednes k PC >:D
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                                        Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 20.04.2009  23:01

                                        « Re: konecne zmena ?

                                        za-mirec- jo příště si to namíchám dopředu,dík za tip >:D .Ne vážně,občas nějaké drobné ,,jiskření,,na MACZ nezaškodí,je to jen web a ten snese vše.Víš kolik uživatelů tu diskuzi četlo a možná se i místy pobavilo či pobouřilo? ;-)
                                        P.S. : až sem přidám auto,tak s tím budu počítat >:D
                                        • 00 Reagovat !

                                          foto za-mirec

                                          za-mirec 20.04.2009  23:05

                                          « Re: Re: konecne zmena ?

                                          jako presne kvuli tomuhle sem se pridal na MACZ hlavne kvuli diskusiim :-) jj jiskreni v te spravni mire k te diskusii patri.Jenom skoda ze nepridal dadanek svuj nazor na suv >:D bych byl zvedavej
                                          • 00 Reagovat !

                                            foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                                            Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 20.04.2009  23:09

                                            « Re: konecne zmena ?

                                            za-mirec - Dadánek by asi ,,kopal,,za tebe >:D .
                                            Sakra nevím co se stalo Tomovi 944,byl v Sosnové na okruhu a asi nějakej problém,snad mi to někdo napíše.Jestli mu ,,nekleklo,,poršátko,snad se pletu.
                                            • 00 Reagovat !

                                              foto za-mirec

                                              za-mirec 20.04.2009  23:12

                                              « Re: Re: konecne zmena ?

                                              kua uz se ta diskuse neda ani cist >:D jj tom ma genialni porsatko ,uz sem mu ho chvalil a ty fotky taky,velka skoda ze uz nedelaji hranaty porsche :-( doufam ze nema zadny problemy byla by to velka skoda.
                                              • 00 Reagovat !

                                                foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                                                Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 20.04.2009  23:28

                                                « Re: konecne zmena ?

                                                za-mirec - asi má,už mě poslali na SZ fotku jak mu tlačí auto z okruhu ;-\ .Zítra mu brnknu,ale on to jistě napíše co se stalo.
                                                Všem na MACZ dobrou noc a úspěšný zítřejší den!
  • 00 Reagovat !

    foto rasto111

    rasto111 20.04.2009  19:44

    Ahoj

    ...krasna, blahozelam a nech dlho sluzi!!!
    • 00 Reagovat !

      foto za-mirec

      za-mirec 20.04.2009  19:47

      « Re: Ahoj

      jj pre teba plati to iste,krasne auto mas, uuuuuuuplne nadherne ,som fanatik do mercedesov :-)
  • 00 Reagovat !

    foto MichalSN

    MichalSN 20.04.2009  19:45

    obrat v stope

    >:D

    tak som si to precital .. hlavne tu cast ZIVOT s audi q5 .. chlapec tak tu nie je vidiet .. tu je citit z kazdeho slova ze s tym autom zijes .. a urcite sa pozeras von oknom ak odchadza z domu a niesi soferom Ty >:D

    poznam to ale zatial som to zazil len pri jednom, jednej jedinej kraske Laske .. ktoru si urcite zadovazim spat... prd nie zadovazim ... Ja sa k nej vratim...
    mesiac predtym ako som ziskal driving license .. otec predal BMW 540i AC SChnitzer (350PS) ... bal sa, ze sa zabijem .. a ja Ti vravim kámo.. /milovnik aut/ ...

    Zabil by som sa ..

    Miluj autá, Miluj ženy

    Michal
    Spišská N. Ves
    • 00 Reagovat !

      foto za-mirec

      za-mirec 20.04.2009  19:52

      « Re: obrat v stope

      presne take nieco zazivam aj ked nastupujem do svojej ravky ako je to fajn auto ale hned ako si clovek spomenie ze vedla v garazi je audina tak ta prejde radost ,to uz len ostava sa uskromnit vytocit motor do 7 000 otacok a prist na ine myslienky >:D

      A co sa tyka tej tvojej lasky ,vermi ze ti verim ze by to mohlo dopadnut veeeeelmi zle.Ked si teraz spatne prebehnem ako som jazdil ked som dostal vodicak ,kde som obiehal a tak pod. fakt som mal obrovsku davku stastia a cim silnejsie auto tym viac si clovek veri a tym horsie to dopada.

      Super auta,super zeny, super zivot ;-)

      PS a zelam ti skory navrat k tvojej osudovej 540i AC SChnitzer
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.04.2009  20:29

    žilina

    krasne auto a hlavne zo žiliny:)
    • 00 Reagovat !

      foto za-mirec

      za-mirec 20.04.2009  20:48

      « Re: žilina

      presne tak ,dufam ze sa ti pacia fotky ,,moje rodne mesto´´ a teda aj tvoje ;-) inak ty mas tiez pekne fotky tych porsche a tak .Je to super mesto :yes: :yes: :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 20.04.2009  21:08

        « Re: Re: žilina

        Musim len suhlasit, Zilina rulezz, ... nikdy neobanujem den ked som si vybral ze studovat pojdem do ZA a nie do BA, v Zilinke je proste dobre :-)
        • 00 Reagovat !

          foto za-mirec

          za-mirec 20.04.2009  23:15

          « Re: Re: Re: žilina

          Ja sice studujem v brne a je to tu minimalne tak super ako u nas,mozno az na tie slecny,opat dalsia miss slovenska je zo ziliny aj preto sa vzdy rad vratim domov. :-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 14.06.2009  15:24

            « Re: Re: Re: Re: žilina

            presne moje slova...ja som podobny pripad...studujem v brne no som rodeny zilincan :-)
            mesto je to krasne a brno je tiez super by som povedal...fotky mojho bava su zatial len odtial...no niekedy hadam aj v ziline najdem pre moje nizke coupe dostupne miesto na fotenie >:D
            v cesku by tie slecny mohli byt trosku krajsie to je pravda...no jednoducho na tie slovenky nema nikto :-)

            inak mirec...recenzia super...ten pribeh nemal chybu :-) davam desiatky :-) tie fotky s medakom su fakt pekne ;)
            • 00 Reagovat !

              foto za-mirec

              za-mirec 14.06.2009  20:57

              « Re: Re: žilina

              Diky moc za pochvalu ,ta vzdy potesi :), aj tvoje bawo je velmi pekne a vkusne auto podla mna. Kludne ked bude cas a chut tak mozeme pofotit spolu...
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 14.06.2009  22:06

                « Re: Re: Re: žilina

                nie som proti... : ) celkom by to mohlo k sebe sediet...len treba vybrat cestu pristupnu po asfaltke >:D
  • 00 Reagovat !

    foto janos

    janoš 20.04.2009  22:44

    19"

    Teda jestli tam jsou 19" tak bych z foto nepoznal jak se zdají menší,vypadají tam tak na 17". Jináč moooc fešná audinka :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto za-mirec

      za-mirec 20.04.2009  22:53

      « Re: 19"

      diky za pochvalu, jj jak sem psal v recenzi strati se to na tom aute ,kdyz dame na zimu mensi tak sem zvedav jak to bude vypadat >:D ,jinak na parkovisku je to poznat oproti ostatnim autam ze je to o neco vetsi rozmer nez se bezne nosi ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Deutscher

        Deutscher 21.04.2009  08:02

        « Re: 19"

        to sa iba zda preto ze tam su dost velke otvory v podblatnikoch, že ? ;-) inac je krasna a aj ta farba. jedno co by som ja nestrpel drevo v interieri... inac 10b :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto princ

    princ 20.04.2009  22:55

    Q5 versus A6

    Rovněž jsem uvažoval o Q5, ovšem podmínkou byl automat a 3,0tdi. Jenže nové auto mělo sloužit i jako rodinný vůz, což už byl problém. V A6 je v zadu více místa a tak nase volba padla na A6. Jelikož jsem měl možnost si vyzkoušet Allroada, tak bylo rozhodnuto - naprostá žehlička všech nerovností. A čím více jsem ze začátku srovnával Q5 versus A6, tak jsem se utvrzoval v tom, že Allroad bude správná volba. Ani adaptivni podvozek nenabidl to co vzduch u Allr. Navíc ovládaní MMI není zrovna z pohledu ergonomie nejlepe vyřešeno u Q5.
    Trošičku mě zarazilo, že jste si neobjednali sport. sedačky, nějak mně to přijde na těch normálních a navíc látkových takové ne zcela ideální - raději bych oželel ten memory paket a raději alcantara+sport. sedáky.
    • 00 Reagovat !

      foto za-mirec

      za-mirec 20.04.2009  23:02

      « Re: Q5 versus A6

      presne k tomuto istemu zaveru sme dospeli aj my ze A6 allroad je vetsi a lepsi z hlediska podvozku .No vzhledem k cene a k tomu ze je to novjejsi model a podle mne hezci to vyhrala Q5 a k tomu ovladani mmi zavisi od vybavy jak to ma Q5-ka umiestnene. Napr ten interier ktory ma aj navigaciu je podla mna skaredy je tam obrovska diera v tom stredovom panely.
      Inak sme s Q5 nadmieru spokojny :yes: :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Pete75

    Pete75 22.04.2009  07:31

    Hezká Q5

    Ahoj, chválím hezké autíčko, dal jsem 3x10. Jen pro mě osobně je boj Q5 vs. A6 rozhodnutý ve prospěch A6, už to tady někdo psal. Navíc Q5 vychází z A4, takže je v ní logicky míň místa vzadu než v A6. Ale i tak půjdu zpět do A4, resp. S4 :-)
    • 00 Reagovat !

      foto za-mirec

      za-mirec 22.04.2009  22:37

      « Re: Hezká Q5

      Diky za hodnotenie ,tvoja A6 si takisto nič iné nezaslúži ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Kubyyyk

    Kubyyyk 29.04.2009  12:28

    Hodnocení Audi Q5

    Auto: 10b. - "Kvépětka" je skutečně podařený auto a rozhodně působí celistvějším dojmem, než větší Q7. Volba motoru více než rozumná a dostačující a celkově se vám výběr Q5 povedl. Kamarádka jí dostala k Vánocům v bílé barvě, na největších kolech, s full výbavou a motorem 2,0 TFSI 155kW - jede to nádherně, ale je tam blbá spotřeba.

    Recenze: 10b. - Zde není co dodat. Auto jsi popsal skvěle a tvá recenze má hlavu a patu, což je v dnešní době na MACZ celkem vzácnost. Napsal jsi to objektivně a to se cení.

    Fotky: 10b. - Fotek je akorát. Nafotil jsi samotné auto, hlavní detaily a interiér. Auto máš focené na více místech, takže zde taky pohoda. Když ještě nějaké pěkné přidáš,budu jedině rád.

    Takže celkově za plný počet bodů. Přeju hodně šťastných km bez problémů. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Dadanek-AlkoholixXx-

      Dadánek (AlkoholixXx) 29.04.2009  12:35

      « Re: Hodnocení Audi Q5

      Hodnocení tvého příspěvku: 10b. :yes: :yes: :-) ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto za-mirec

      za-mirec 29.04.2009  14:00

      « Re: Hodnocení Audi Q5

      Moc moc diky za pochvalu ;-)

      Čo sa týka toho motoru 2.0 TFSI tak musí to byť bomba ,ale tá spotreba... skrátka presne ako si to popísal.

      Škoda, že si ešte nezhodnotil príspevok ,,život s Q5´´ >:D

      A čo sa týka fotiek ,tak určíte sa chystá ešte minimálne nejaká night edition ,ale nedovolím si odhadnúť kedy.

      Takže ešte raz diky moc a tiež čo najviac km s minimom problémov ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto jmurjr-H22A7-

    jmurjr (H22A7) 11.06.2009  20:28

    stretko

    stretko vyslo velmi dobre, vcera bolo lepsie pocasie ako dnes. dakujem, ze si prisiel.

    a fotky tiez vysli slusne. hlavne interier sa podatil ;-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto za-mirec

      za-mirec 11.06.2009  20:38

      « Re: stretko

      Ja diky ze si to v podstate zorganizoval ;-) zbytok fotiek dodam zajtra ,lebo som presvihol limit ci co to >:D Nedal som tam uplne vsetky ,ale dufam ze nevadi.
      • 00 Reagovat !

        foto jmurjr-H22A7-

        jmurjr (H22A7) 11.06.2009  20:45

        « Re: Re: stretko

        daj kolko uznas za vhodne a kolko sa ti paci. cestou domov som nasiel jedno super miesto na fotenie...
        • 00 Reagovat !

          foto za-mirec

          za-mirec 11.06.2009  20:51

          « Re: Re: Re: stretko

          Jj ja som si dnes v ziline vyhliadol zopar presklenych budov ,kde sa auto krasne zrkadli. Takze ked bude trocha casu a chuti tak mozeme dohodnut bud to tvoje alebo moje miesto.Inak to tvoje sa nachadza kde???
          • 00 Reagovat !

            foto jmurjr-H22A7-

            jmurjr (H22A7) 11.06.2009  20:53

            « Re: Re: Re: Re: stretko

            pridam fotky o minutku, kusok za BY som ho nasiel... len ine uhly by boli lepsie.
            • 00 Reagovat !

              foto za-mirec

              za-mirec 11.06.2009  21:00

              « Re: Re: Re: Re: Re: stretko

              jj pozrel som fotky ,v pohodicke miesto ,koberceky budu vyzerat >:D >:D >:D
              • 00 Reagovat !

                foto jmurjr-H22A7-

                jmurjr (H22A7) 11.06.2009  21:01

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: stretko

                nebolo to take hrozne. nastastie nebolo mokro a nelepilo sa to na topanky, inac by som asi hromzil >:D >:D >:D
  • 00 Reagovat !

    foto jmurjr-H22A7-

    jmurjr (H22A7) 12.06.2009  08:00

    Mercedes B znova v top ten

    Po skoro dvoch rokoch je Mercedes B znova v top ten, kde bol cca mesiac. Sice iba obrazok ale predsa >:D :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto lancer24

    lancer24 18.06.2009  08:17

    takže fotky v Bytči na moste čo?:D

    fajn auto treba uznať,a celkom dobre miesto na fotenie predsalen stary most je odstaveny >:D
    • 00 Reagovat !

      foto jmurjr-H22A7-

      jmurjr (H22A7) 18.06.2009  08:52

      « Re: takže fotky v Bytči na moste čo?:D

      miesto bolo naozaj super, skoda, ze sme dorazili o par minut neskor ako bol idealny cas (menej svetla). niektore fotky su podarene ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto za-mirec

      za-mirec 18.06.2009  10:22

      « Re: takže fotky v Bytči na moste čo?:D

      Diky za pochvalu auta aj miesto boli fajn ,ale vsetko by to bolo na nic keby nebol dobry fotograf ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto ByCool

        ByCool 15.01.2010  19:01

        « Re: Re: takže fotky v Bytči na moste čo?:D

        Zdravím, na fotenie v BY sú aj lebšie lokality :-) ale to je vec názoru. Ak môžem poradiť dobre miesto na fotenie je po ceste do Súľova v kamenom lome. Ale tých miest na foto by sa našlo veľa. Ináč, dosť vážne uvažujeme doma nad Q5 so spomínaným motorom. Budeme musieť skočiť do Galimexu, tak či tak ma tam čaká výmena mazadiel a filtrov.
        • 00 Reagovat !

          foto za-mirec

          za-mirec 15.01.2010  19:40

          « Re: Re: Re: takže fotky v Bytči na moste čo?:D

          JJ súhlasím ,že sú aj lepšie lokality v okolí ,ale vzhladom na nedostatok času v tej dobe... A čo sa týka Q5 môžem jedine odporučiť a podporiť výber ;-) Ja sa chystám do galimexu v pondelok ,zvolávacia akcia na Q5 ohladne uchytenia A stĺpikov ,po návšteve servisu pridám potom do noviniek.
          • 00 Reagovat !

            foto ByCool

            ByCool 15.01.2010  20:24

            « Re: Re: Re: Re: takže fotky v Bytči na moste čo?:D

            Čo su zle uchytené? Ja tam pôjdem, až budem mať čas :-! Palubák mi hlási Servis od začiatku decembra, len nebolo kedy tam ísť :*)
            • 00 Reagovat !

              foto marekkk

              marekkk 30.01.2010  14:45

              « Re: takže fotky v Bytči na moste čo?:D

              ale ale niekto vymaakol slotu :-! :-!
            • 00 Reagovat !

              foto za-mirec

              za-mirec 30.01.2010  17:53

              « Re: Re: Re: Re: Re: takže fotky v Bytči na moste čo?:D

              No boli dobre uchytene ,ale zlym uchytom >:D ale uz je vsetko ok ,dalej prebehla reklamacia na sklapanie prostrednej sedacky kvoli vaku na lyze ,tam bol zas problem ze nieco v tom mechanizme vypadlo a vobec to nefungovalo. Ale uz je vsetko OK ,takze dufam ze to tak co najdlhsie ostane.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.07.2009  15:06

    pěkná pěkná pěkná

    auto super, barva, motor, všechno super ale to dřevo...já bych si NIKDY.... a nikdy neříkej nikdy... ale na ten hliník si mamku měl zlomit! s tchýní by to možná bylo těžší ale taky by to šlo. Ale jinak pěkná audí, přeji pěkné poježděníčko! Ať šlape!
  • 00 Reagovat !

    foto CtvrtSardel

    CtvrtSardel 07.07.2009  12:02

    Hodnocení

    Ahoj, Q5 je takový crossover než mini SUV.
    Což je u mě kategorie aut takříkajíc "na nic".
    V terénu si poradí jen o málo lépe než běžné audi s quattrem, a díky své vyšší karoserii a hmotnosti jenom víc žere. Tyhle auta mě vážně ničím neoslovují a připadají mi pouze módní výstřelek vhodný pro pozéry a manželky.
    Nechci tě tím urazit, ale odůvodňuji své hodnocení. Tohle auto u mě prostě neboduje.
    Jinak fotky máš krásné, recenze je taky na vysoké úrovni! :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto za-mirec

    za-mirec 01.10.2009  20:40

    Zermatt a auto.

  • 00 Reagovat !

    foto escorpion

    escorpion 24.10.2009  10:12

    farba

    Nádherné auto. Môj sen je 3.0 TDI a pomaličky sa k nemu blížim. Aká je farba auta ? Modrá stratos perleťová ? Inak cenník audi je neprehľadný, povinná výbava pre danú motorizáciu atď.
    • 00 Reagovat !

      foto za-mirec

      za-mirec 30.10.2009  16:30

      « Re: farba

      JJ farba je stratos perleťová, jedna z naj čo sa dá vybrať,ďakujem za pochvalu ;-) inak na živo sú krásne aj Monza Silber a módna biela je tiež v pohode dosť zvýrazní auto. Čo sa týka výbav ,predajca nám dal samostatnú A4-ku čo je v základe a katalóg s tým čo sa pripláca. 3.0tdi musí byť úžasná, troška lutujem že sme nezobrali automat a nastavitelný podvozok,ale dá sa to aj bez toho inak je to geniálne auto a aj po pol roku sa z neho teším ako keby malo týždeň.

      Inak držím palce nech sa ten sen čím skôr splní ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Martin-Benes

    Martin_Beneš 11.12.2009  18:59

    q5

    tohle auto je snad jediné SUV, které se mi líbí. Kdybych měl peníze, vybral bych si mezi audinama A5 3dver 3.0 TDI. Pocitam, ze az zestarnu, budu chtit neco spis v duchu Q5... A chvalim barvu, opravdu tomu slusi :yes: preju hodne stastnych km s audi i toyotou :-)
    • 00 Reagovat !

      foto za-mirec

      za-mirec 11.12.2009  20:01

      « Re: q5

      Diky moc ,ale ten tvoj leon a najnovšie s čiernou strechou čo sa týka dizajnu nemá chybu ,jediná škoda že tam nie je možnosť 4motion :-( každopádne ešte raz vďaka za pochvalu a taktiež prajem veľa úspešných km :-)

      • 00 Reagovat !

        foto Martin-Benes

        Martin_Beneš 12.12.2009  13:16

        « Re: Re: q5

        no taky jsem s leonem navysost spokojen :-) jinak vcera jsem zapomnel hodnotit, dnes jsem to napravil...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.01.2010  12:35

    3.0TDI

    Ahoj, auto naozaj krasne, interier v pohode, farbu ti zavidim, aj vybava je super ;-)
    Ja mam Q5 3.0 TDI a aj to mam niekedy pocit ze by som tam potreboval nieco silnejsie, takze 2.0TDI by som vobec ani neriesil. Vravis ze 3.0 TDI je drahe - mohli ste usetrit napriklad na elektronicky nastavitelnych sedadlach s pamatou, co je podla mna zbytocnost a takisto aj 19" su dost drahe. Ja mam v lete 18" a v zime 17" a je to uplne dostacujuce, nie su to nizkoprofilovky, ale do takeho auta sa aj tak skor hodia "balony" gumy podla mna, hlavne ked jazdis obcas aj v terene. Dokonca tieto 17" ked porovnam s nejakou X3 co parkuje vedla mna tak su na prvy pohlad ovela vacsie a vobec nevyzeraju male. Takze prva moznost by bola usetrit na vybave, druha moznost kupit si Q5 z nemecka, s dobrou vybavou kupis malo jazdenu 3.0TDI uz za menej ako 48tis EUR, co asi nie je velky rozdiel oproti novemu 2.0TDI s vybavou... ;-). Podla mna je to proste malo 125KW do takmer 2 tonoveho auta. Ale co sa tyka spotreby tak je to urcite najlepsi vyber. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto za-mirec

      za-mirec 08.01.2010  16:36

      « Re: 3.0TDI

      Diky za pochvalu, tak jasné ,že s jedlom rastie chuť. Vozil som sa na Q7 4.2tdi to ti potom tých 170 koní pride o polovicu menej. Čo sa týka sedadiel ,je tam pamäť na to že keď prídem na víkend domov ,iba si vezmem svoju klúč a sedačka sa mi hneď upraví...takže závisí od potreby ,čo sa týka 19´´ tie boli fakt drahé ,ale zas keď má človek kúpiť poriadny elektrón a následne ho obuť ,až taká úspora by to nebola. Q5 sme objednávali medzi prvým takže v tej dobe ešte po nemecku žiadne predvádzačky 3.0tdi na predaj nebehali. Jediné čo v tom aute chýba je S-tronic to mi je dnes trocha lúto, ten 3.0 tdi až tak moc nelutujem pretože už teraz sa v tom aute čo sa týka rýchlostných limitov moc neobmedzujem takže presne viem ako by to vyzeralo >:D V akej farbe máš Q5 ty???
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 10.01.2010  14:27

        « Re: Re: 3.0TDI

        ja mam ciernu metalizu, ked je umyta tak vyzera krasne, hlavne na slnku, ale ked je spinava tak je ako obycajna cierna >:D . Keby som vedel ze existuje takto farba co si si dal ty tak by som o nej vazne uvazoval ;-) . Inak drevo v interieri mame aj my... ale tmave a vyzera to pekne. toto tvoje vypada tiez dost zaujimavo, hlavne ta kresba dreva pekne vynikla :). A spotreba ti ako vychazda na tom 2-litry? Mne priemerna 7,9 litra, ale zato ze vacsinou chodim po meste... inak na dlhej trase okolo 7,1-7,2 takze celkom v pohode.
        • 00 Reagovat !

          foto za-mirec

          za-mirec 10.01.2010  15:53

          « Re: Re: Re: 3.0TDI

          JJ to tmavé drevo sa aj nám viac páčilo ,ale zas by nevyniklo v tmavej prístrojvke tak ako toto bledé.A tou kresbou sme boli úplne zaskočený pretože vo vzorkovníku to tak vôbec nevyzeralo,ale je to pekné a aj mne osobne sa to veľmi páči, má človek z toho interiéru hneď úplné iný pocit ;-) A čo sa týka farby najkrajšia na Q5 je Monza silber, ale modrá je hneď po nej takže vďaka za pochvalu :-) Čiernu sme nechceli hlavne preto aby audinu opticky moc nezmenšila. Čo sa týka spotreby tak v priemere okolo 7,1 ,napr do švajčiarska sme mali naposledy priemer 6,7. Máš super ten S-tronic ten podľa mňa drží spotrebu dole. V meste to máme tiež okolo 8.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.01.2010  01:23

    Advanced key

    Chcel by som sa ta opytat aku mate skusenost s advanced key? Objednali sme si 3,0 Tdi s Sline aj advanced key ale tazko sa zhanali referencie na toto iba na de fore som nasiel neake poruchy tak preto by som rad vedel ako ste na tom plus neake prakticke info vyplyvajuce z pouzivania Dakujem
    • 00 Reagovat !

      foto za-mirec

      za-mirec 10.01.2010  10:46

      « Re: Advanced key

      Skúsenosti asi také ,že systém funguje tak ako má,žiadne problémy. Je to maximálne pohodlné a ako som spomínal vyššie dá sa to v spojení s elektrickými sedadlami nastaviť tak aby ku každému klúču bola uložená iná poloha sedačky. Ďalej to funguje tak ,že pokial je celé auto zamknuté a otvoríš len kufor a následne ho zatvroíš tak auto ostáva celý čas uzamknuté ,ale to neviem čí súvisí s advanced key alebo s elektrickým zatváranim kufra. Ešte ma napadá ,že sa dá nastaviť automatické sklopenie spatných zrkadiel po zamknutí ,ale to asi pôjde aj na klasický klúč. Skrátka je to veľmi praktická a super vec ako celá Q5 >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Brandon-Walsh

    Brandon Walsh 30.01.2010  14:48

    722

    nie je to auto slotovho syna ?
    • 00 Reagovat !

      foto Filip-

      Filip . 30.01.2010  16:47

      « Re: 722

      Sviniar jeden :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Filip-

        Filip . 30.01.2010  16:47

        « Re: Re: 722

        To je mimochodom ludove auto z nasich dani >:D
    • 00 Reagovat !

      foto za-mirec

      za-mirec 30.01.2010  17:28

      « Re: 722

      jj ,myslim ze uz to pisali asi vsetky svk media ,takze ked to tu napisem ja ,ze je to jeho tak sa nic nestane :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…