Recenze

9 Majitel

Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD Progression

9.91 Uživatelé

Hodnoceno: 61× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Alfa Romeo 156, foto 2 Alfa Romeo 156, foto 3 Alfa Romeo 156, foto 4 Alfa Romeo 156, foto 5 Alfa Romeo 156, foto 6 Alfa Romeo 156, foto 7 Alfa Romeo 156, foto 8 Alfa Romeo 156, foto 9
Alfa Romeo 156, foto 10 Alfa Romeo 156, foto 11 Alfa Romeo 156, foto 12 Alfa Romeo 156, foto 13 Alfa Romeo 156, foto 14 Alfa Romeo 156, foto 15 Alfa Romeo 156, foto 16 Alfa Romeo 156, foto 17 Alfa Romeo 156, foto 18 Alfa Romeo 156, foto 19 Alfa Romeo 156, foto 21 Alfa Romeo 156, foto 22 Alfa Romeo 156, foto 23 Alfa Romeo 156, foto 24 Alfa Romeo 156, foto 25 Alfa Romeo 156, foto 26 Alfa Romeo 156, foto 27 Alfa Romeo 156, foto 28 Alfa Romeo 156, foto 29 Alfa Romeo 156, foto 30 Alfa Romeo 156, foto 31 Alfa Romeo 156, foto 32 Alfa Romeo 156, foto 32 Alfa Romeo 156, foto 33 Alfa Romeo 156, foto 34 Alfa Romeo 156, foto 35 Alfa Romeo 156, foto 36 Alfa Romeo 156, foto 37 Alfa Romeo 156, foto 38 Alfa Romeo 156, foto 38 Alfa Romeo 156, foto 41 Alfa Romeo 156, foto 42 Alfa Romeo 156, foto 44 Alfa Romeo 156, foto 45 Alfa Romeo 156, foto 100 Alfa Romeo 156, foto 101 Alfa Romeo 156, foto 102 Alfa Romeo 156, foto 103 Alfa Romeo 156, foto 104 Alfa Romeo 156, foto 105 Alfa Romeo 156, foto 106 Alfa Romeo 156, foto 107 Alfa Romeo 156, foto 107 Alfa Romeo 156, foto 108 Alfa Romeo 156, foto 109 Alfa Romeo 156, foto 110 Alfa Romeo 156, foto 111 Alfa Romeo 156, foto 112 Alfa Romeo 156, foto 113 Alfa Romeo 156, foto 114 Alfa Romeo 156, foto 115 Alfa Romeo 156, foto 116 Alfa Romeo 156, foto 117 Alfa Romeo 156, foto 118 Alfa Romeo 156, foto 119 Alfa Romeo 156, foto 120 Alfa Romeo 156, foto 121 Alfa Romeo 156, foto 122 Alfa Romeo 156, foto 123 Alfa Romeo 156, foto 124 Alfa Romeo 156, foto 125 Alfa Romeo 156, foto 127 Alfa Romeo 156, foto 128 Alfa Romeo 156, foto 129
 

Technické info

Přezdívka auta Druhá bejvalka :) Rok výroby 2002 Koupeno ojeté najeto [km]:180000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1910 výkon [kW]: 85 kroutící moment [Nm]: 275 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10 maximální rychlost [km/h]: 191 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 360 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6

Popis vozu

UŽ SE MAZLÍK BROUZDÁ V JINÉM KRAJI, PRODÁNO

Do roka a do dne… vlastně ne, trvalo to tři roky než se mi opět do rukou vrátil volant Alfa Romeo.
Tohle auto mi zůstalo na dobro v srdci. Po té co jsem se v roce 2004 rozloučil s červenou 156kou sedan rv98 byla jen otázka, kdy nějakou zábavnou kočku pořídím. Nakonec přišla volba na tu samou, jen přibyly čtyři roky, kufr s okny a pár koníků navíc.

Hledal jsem hledal, až v září08 našel krásku Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9JTD Progression. Tmavě modrá metalíza bez škrábanců, perfektně udržovaný interiér, kompletní servisní historie ze SRN, pravidelné garanční prohlídky, prostě vše jak má být… a naštěstí i bylo. Skoro.

Vtipné jsou datumové rozdíly uvedené v papírech:

Vyrobeno 05/2002
Do provozu 12/2002
Modelový rok 2003
Na většině dílů je vyražen datum výroby 2001 :-)


A co jsem to dle techníčáku a servisky vlastně pořídil:

FIAT AUTO, TORINO, ITÁLIE
ALFA ROMEO 156 SPORTWAGON
1910ccm 85kW / 116k

Výbava Progression:

ABS, EBD, ESP(VDC), ASR
Sportpacket
Sportovní podvozek
Sedadla Alfatex
Sedadla vyměněna za perforovanou skořicovou kůži s vyhříváním.
8x Airbag
Dvouzónová automatická klimatizace
Rádio CD s 6 reproduktory
Palubní počítač
Informační systém kontroly tlaku v pneumatikách, opotřebení brzd a hladiny provozních kapalin.
Vyhřívaná, elektricky ovládaná zpětná zrcátka
Vyhřívané čelní sklo
Vyhřívané zadní sklo
Elektricky ovládaná přední okna
Mlhová světla
Kožený volant, řadící páka a ruční brzda
Loketní opěrka vpředu
Loketní opěrka vzadu + ski box
Sklopitelná dělená zadní sedadla
Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
12V zásuvka v zavazadlovém prostoru


Do maximální spokojenosti, xenony, stavitelný podvozek a audiosystem Bose. Škoda, alespoň ty xenony by marné nebyly...

Volba byla celkem jasná, nijak zvlášť jsem o něčem jiném neuvažoval, ale přeci jen během hledání vhodného kousku přišly myšlenky jestli člověk nemá utratit peníze rozumněji za nějakou podobně zábavnou konkurenci. Abych byl konkrétnější, tak jsem občas pošilhnul po BMW E46 Combi, Fordu C-MAX, MB-C nebo Passatu Variant. Jednou se mi také naskytla velmi lákavá nabídka na sportovně střihlou Octavii Combi GT 1.9 TDI 96kW v luxusním stavu a maximální výbavě. Prodejce však měl extrémně dlouhé odezvy, takže k potvrzení, že by byla k mání došlo až dva dny po koupi Alfy. Předem zmíněné vozy měly vždy nějaké větší nebo menší ale, takže celkem záhy ze šilhání opadlo.

Pro zvědavé jsem jako celkem rychle vyřadil MB-C, cena většinou neodpovídala stavu, celkově značná poruchovost, neoslňující jízdní vlastnosti, vysoké opotřebení a nevalné motory. Passat bych vzal jedině V6 v highline nebo nejsilnější 1.9ku 4Motion , což byl pak opět případ buď neodpovídajcí ceny nebo vylítaného auta. Simírovská E46 se mi moc líbila, ale nenašel jsem žádnou která by se mi líbila natolik abych o ni uvažoval, navíc zadokolku bez 4x4 bych asi nepřekousl. Poslední mohykán C-Max byl ročníkově bezkonkurenčně nejmladší a relativně nejméně problémový. Focusový podvozek by poskytnul i žádané parametry, ale kámenem úrazu se asi stal dodávkovitý interiér z betonových plastů (ještě před FL) a často podezřelé tachometry... což je módní záležitost napříč všemi vozy. Když vidim pět staré auto v tzv. TOP stavu za exkluzivní super ultra slevu cenu a má najeto 50.000km, musim se smát a zároveň litovat budoucího majitele.

To by stačilo, takže zpět k Alfě.

Holka je obuta na letních pneumatikách Fulda Excelero 215/45 R17 (posléze zimních 195/65 R15 GY Ultragrip7), a zaplať pánbuch, že první majitel nedal autu absolutně žádný tuning.

Cuore Sportivo s naftovým srdcem není žádný supersport, ale na všechno včetně zábavy stačí víc než dostatečně. Extra tuhá fitness spojka zakousne převod a ručička tachometru ochotně vyrazí na cestu se solidním zátahem. Nástup turbodmychadla je plynulejší než u TDI, ale i tak je cítit… a upřímně, tak velký rozdíl to zase není. Traktorové studené starty jsou odstrašující, a i přes slavný CommonRail, nevím které generace, mi přijde hlučnější než staré PD a to včetně hluku a vibrací v interiéru. JTD trochu méně duní a má při vyšších otáčkách hezčí zvuk.
Nafta mi nesmrdí, většinou jsem preferoval dieselová auta, takže natočení ala Ford Transit nevadí ;-) Naopak když se při studeném startu párkrát ťukne do plynu, tak v rozmezí 1000-1500ot. má prakticky identicky zastřený zvuk jako šestiválec :-)

Abych taky chválil, tak přes několik týdnů pokusů a celkem dost dynamické jízdy, jsem na průměrné spotřebě 6,4 litru na 100km (dle počítače). Když nepospíchám, tak lze jezdit i okolo pěti. Poskakování po městě znamená maximálně 7 litrů, většinou však i bez lehké nohy jezdim za šest a půl. Zimní blbnutí na zasněženém letišti vyplivlo z palubního počítače děsivou hodnotu průměrné spotřeby 25 litrů nafty na sto kilometrů :-D
S pouze pětistupňovou převodovku motor nijak hodně netočí a dálniční tempo potřebuje cca 2600ot./min. (šestka bohužel přibyla až po šesti letech výroby pro 16V Multijety 103 a 110kW)
Vzhledem k delším převodům láduju jedničku častěji než jsem byl zvyklý, pod 10km/h druhý převod moc ochotný není.
Pokud chci auto opravdu rychle rozpohybovat, tak dvojka přichází o dech celkem záhy při nějakých 60km/h, přijde na řadu úžasná lokomotivní trojka až někam ke 120km/h, čtyřka tahá do 160km/h a pak už méně ochotná pětka to dovleče za hranici 200. Kolik jede zpátečka nevim ;-) Rozsah využitelných otáček je standartní, do cca 1500 se nic neděje, pak nastoupí turbodmychadlo a až ke 4000 otáčkám citelně tahá, dále už to samozřejmě smysl nemá.
Převodovka je tužší, přesnost obstojná ale poněkud gumová (ital). Dráhy by mohly být určitě jemnější a hlavně kratší. Chtě něchtě, na cvakačku z dílen VW to bohužel nemá ani náhodou.

Od motoru k podvozku. Tady se nebudu probírat historií, podvozek a následné jízdní vlastnosti jsou zkrátka vynikající. Přední čtyřprvkové zavěšení, vzadu rozvinutý McPherson, na svoji dobu velmi vysoká torzní tuhost, k tomu široká kola, tuhý posilovač řízení s proměnlivým účinkem, sportovní podvozek, nízko položené těžiště, minimální náklony… co víc si přát. Všechno má své mouchy, ale na dobré silnici jede jak po kolejích. Lup doleva, lup doprava… úžasná motokára, a to i s těžkým dieslovým předkem.
Stinými stránkami jsou opotřebovaná především přední ramena a jako další nemoc vrzající silentbloky. Originálního sportovní podvozku, který je snížen o 30mm jsem se docela bál, aby to nebyl kostitřas, ale k velkému překvapení je jízda sice tvrdší, ale v rámci možností pohodlná... žádné lámání páteře se nekoná.

Měl bych jen chválit, ale postěžovat si musím nad vyjetými kolejemi a příčnými nerovnostmi na vozovce. Hlavně hluboké koleje umí slušně zacvičit s nervovou soustavou, když vám silnice z ničeho nic ukradne volant z ruky. Za to můžou především široká kola, protože na zimních 195/65 R15 se nic takového neděje. Paradoxně průměrné jízdní vlastnosti jsou na těchto užších kolech lepší než s letními salámy. Ty sice nejdou urvat na rovném povrchu ale při překonávání českého tankodromu je to chvílemi boj. :-( V neoblibě má především krátké nerovnosti jako jsou trhliny v asfaltu, mostní závěry apod. V zatáčce si může nezatížěná záď lehce odskočit, je to zkrátka komfortnější prkno. S ostatními vlastnostmi je to jen radost z jízdy. Prudké změny směru zvláda bravurně a pokud se to přežene, přijde rychle na řadu zkrocení od ESP, které je trvale zapnuté bez možnosti výběru. Zadní náprava zůstává v klidu bez sebemenších náznaků přetáčivosti. Nedotáčivost je relativně malá i když od předokolového dieslu očekávatelná. Výjezd ze zatáčky pod plným plynem hrne 275Nm ven ze silnice i za horlivého blikání ASR a omezování výkonu, stačí ale jen lehce ubrat plyn a kola se v mžiku vrátí do stopy.

Další stinou stránkou Alf je velký poloměr otáčení. Rychloparkování u supermarketu moc nejde, kapota je dlouhá a vystouplý nárazník není vidět, takže je třeba dávat velký pozor a nechávat si rezervu.

Další celkem provařenou záležitostí jsou rány od podvozku. Zarážející je, že se dodnes nic nezměnilo o čemž by mohli majitelé nových Punt, Brav, Delt vyprávět.
V mém případě jsou rány nejen od podvozku ale jako bonus i do podvozku. Sportpacket už tak nízké auto ještě snižuje, takže opět při bitvě na českých silnicích škrtám spodním krytem častěji než by se mi líbilo. Nechápu jak můžou jezdit tuzingáři, kterým auto leží na silnici!?!

K exteriéru který je zepředu starý neuvěřitelných 11 let (+ záď kombi 8let), nemám dodnes co výrazněji vytknout, 156ka je v mých očích velmi zdařilá a nadčasová. Kdyby se vyměnila optika předních a zadních světel za modernější, čirou a všelijak stylizovanou, tak je to stále současné auto bez větších známek stáří.
Design však naprosto přebil praktičnost, tudíž stále špinavé prsty od pátých dveří, které nemají úchyt, na kombi maličký kufr a celkově nevelké proporce interiéru jsou na snadě. Vše je ale po usednutí rychle odpuštěno :-) Jedinné neodpustitelné jsou katastrofálně svítící přední světlomety. Kdo nejezdil v noci se 156, není chlap! ;-)

Interiér provázející Alfu v letech 97-02 se mi dvakrát nelíbil a kvalitativně také neoslnil. Faceliftovaný vnitřek už je naštěstí jiné kafe i když stále by bylo co vylepšit. Zpracování je však dobré, slícování solidní, všechno na svůj věk drží kde má, vše funguje, nikde nic nevrže, necvaká, nepíská, což u Alf často nečtu. Jako slabinu by někdo mohl považovat sportovněji laděné pedály, které jsou velmi blízko u sebe. Se zimní obuví zkrátka moc nenajezdíte.
Veškeré ovládače jsou lehce dostupné, ergonomicky bez prohřešků. Čitelnost budíků je pro řidiče dobrá, opět žádné excesy. Spolujezdec naštěstí v tubusech nic nevidí :-)
Z druhé stránky je displej palubního počítače mizerně čitelný za slunečného počasí, navíc při velkých teplotách se tekuté krystaly začnou zneviditelňovat :-)) (tropické teploty a rozpálená palubka, nebo intenzivní vytápění při mrazech) Co jsem se kde dočetl, tak to je výrobní vada napříč všemi 147/156/GT. Další "funkcí" kokpitu je rychlá změna teplot. Ve velkém horku zapnu klimatizaci a ledový vzduch v trubkách začne rozhycovanou palubku dráždit, což vyvolá několik cvakajících pazvuků.

EDIT: Po 10.000km po českém tankodromu mohu říct, že vnitřek dostává zabrat, ticho už není tak tiché a semtam něco povrzne což mi likviduje nervovou soustavu. 180.000km v německu byla jako nová a po deseti v česku se celá rozklíží :-(

Co se týče té praktičnosti, 156ka je prostě zajímavě malá :-) Není si kam dát třeba láhev vody a loketní opěrka ve dveřích je příliš nízko. Taktéž výhled ven je díky MALÝM oknům nevalný. Do auta se kvůli MALÉ výšce hůře nastupuje a ještě hůř vystupuje. Na pohled pěkná zrcátka jsou taky MALÁ, celé zadní okno je MINIaturní a ještě k tomu vysoko. Vzhledem ke kategorii auta spadající do střední třídy je prostor pro posádku zkrátka MALÝ :-) Na druhou stranu určitá stísněnost je zase pozitivum, jelikož vzbuzuje sportovnější pocit, že jste součástí auta, obepnuti hromadou hmoty.
Když už jsem psal o tom kufru, tak je sice taky MALÝ (paradoxně menší než u sedanu), ale pravidelný a dobře využitelný. Po jednoduchém sklopení sedadel vznikne téměř rovná plocha bez schodu, takže při troše fantazie by se i něco přestěhovat dalo. Páté dveře se otevírají vysoko i s pořádným kusem střechy. Moc pěkný a kupodivu i šikovný detail. Chybí ale nějaký výraznější odtok, takže když rychle otevřete páté dveře na kterém se nachází nemalé množství vody, nestíhá to "žlab" pobrat a může se přelít až do kufru, resp. na krycí roletku.
Stejný nešvar je opakuje u zaoblené střechy bez jakýchkoliv lišt a odtokových kanálků. Pokud se nahromadí kapky na střeše a rádi jezdíte s otevřeným oknem, tak první zatáčka se odmění sprchou na rameno nebo ještě lépe přímo do klína.

Možná se teď může zdát, že si jen stěžuju (ano, jsem hnidopich a detailista), ale opak je vlastně pravdou, alfička je parádní v drtivě většině důležitých parametrů. Poměr ceny, zábavy, úspornosti i praktičnosti je výborný a tak se dají tyto detaily lehko přehlédnout. Zkrátka když ji miluješ, není co řešit ;-)

Silné stránky

- nestárnoucí design a relativní exkluzivnost
- celkem kvalitní a útulně zpracovaný interiér
- nízký posez, sportovní sedadla
- vynikající jízdní vlastnosti, kam se auto pošle, tam jede
- nadstandartní výbava včetně elektronických pomocníků aby opravdu jela kam měla
- radost z jízdy, radost z jízdy a radost z jízdy
- dobrý motor, úsporný i rychlý
- třetí převodový stupeň je radost sama, slušně pobere pásmo 30-100km/h kde má vždy plno sil.
- o starost méně, výfukové potrubí je komplet z nerezu, celý podvozek téměř bez koroze

Slabé stránky

- vyšší hluk turbodieslu, vibrace
- s betonovou spojkou je obtížnějši popojíždění v kolonách
- nízký podvozek, kontakt krytu motoru s asfaltem často nevyhnutelný
- hůře svítící přední světla, kdo je zvyklý na nová auta, projektorová světla apod., tak 156ka je jak návrat do třetihor.
- mizerně hrající originální rádio Blaupunkt, navíc s vypnutým motorem se vypne i rádio. Bez klíčku v poloze žhavení nejde zapnout. CD začíná hrát pouze od první skladby, což je po několika startech na palici.
- palubní počítač má pomalejší refresh a nastavená pozice (sleduji spotřebu paliva) se vždy po vypnutí motoru hodí zpět do pozice zobrazování hodin
- displej palubního počítače je háklivý na teploty a světlo
- velký poloměr otáčení
- málo místa na zadních sedadlech, malý kufr, na středně třídní vůz celkové malé proporce
- nemá tempomat
- horší výhled ven, především dozadu při parkování
- nutnost pravidelné a velmi poctivé údržby
- náhradní díly, vysoká cena, hůř se shání, nekvalitní druhovýroba (Made in Poland)
- papírově už jen průměrný výkon motoru
- okno spolujezdce nemá dvojklik
- na laku je hned všechno vidět, ať už sebemenší špíná nebo škrábance od parkujících neumělů :(

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Musel jsem vyměnit přední nárazník, který jsem si nechal na doporučení nastříkat v autosalonu/servisu Honda. Pokud pominu vysokou cenu, tak jsem jej hned musel reklamovat, jelikož jaksi zapomněli nastříkat lišty. A to tam měli celé auto včetně starého nárazníku. Slepý by to nepřehlédl. (celkem cca 8000)

Měnil jsem také přední světla, samy o sobě svítí bídně a po x letech je to ještě horší, navíc už měly tendenci šednout jak mléčná žárovka. (4000)

Z níže uvedených důvodů se odebral do věčných lovišť termostat (3000)

Po naběhaných 180.000km se už dveře u řidiče něco naotvíraly, takže se vymlel nýt omezovače dveří. Omezovač funguje ok, ale cvaká jak stodvacítka. Estetická pohroma :-) Zub času se také projevil na napínací kladce a řemenici. Obojí zapříčiňovalo drnčení při rozjezdech na nízké otáčky motoru. Vše vyměněno. (4700)

Odešel předřadník odporu ventilátoru chladiče, špatným zapojením při opravě mi ho odpálili. Jestli se někdo ptá zda je něco takového možné... ano je to možné, zapojili mi ventilátor tak, že foukal z motoru ven. Neuvěřitelné. Odpor výměněn (200)

Konečně vyměněna volnoběžka alternátoru. Když jsem viděl, že volnoběžka je součástka o velikosti zhruba 2x3cm a chtějí za ní bezmála 3000Kč, myslel jsem, že mě omyjou! Provedena další prohlídka, kontrola, výměna oleje a filtru. (5000)

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Soukromý prodejce, přístup dobrý. Některa fakta byla zamlžena, ale jinak víceméně ok.

 

Novinky v recenzi

2.8.2009 19:00

The End

Netrvalo to ani den a sesypalo se pár nabídek, domluveno se slečnou, v úterý jde mazlík do světa.

31.7.2009 16:42

Loučíme se

Tak to netrvalo ani rok a mazlík jde pryč. Stáj jsme zase omladili, takže holka je na prodej.

21.6.2009 18:33

Vyměnil jsem vnitřek. Původní látkový Alfatex za skořicovou kůži. Sedačky jsou perforovaný na odvětrávání, navíc s vytápěním pro zhýčkavou p*del :-)

8.3.2009 13:03

Epizoda spotřeba

Mazlík jezdí zadarmo. Včerejší svižná cesta ve třech lidech s řádně naloženým kufrem. Vary -> Praha -> popojíždění napříč celou Prahou a zpět do Varů. Průměrná rychlost 77km/h !!! ...a mazlík si vzal jen 5,1 litru naftičky.

2.3.2009 11:59

Barvy na předním znaku měly svá nejlepší léta za sebou, tak jsem se vrhnul na výměnu. Z banální záležitosti se vyklubala několikahodinová operace, jelikož původní majitel provedl protikrádežovou úpravu a znak byl místo jednoho šroubku po celém obvodě přilepen. Nezbylo než sundat celé chromované srdce, provrtat pekelně tlustý hliníkový znak, pak ho vystřihat nůžkami na železo a nakonec zbytek vyrvat ven. (viz. foto) No hlavně, že už je hotovo a svítí opět novotou ;-)

21.1.2009 21:05

Byli jsme si zablbnout na zasněženém letišti. Chvílemi mi jí bylo až líto, když jsem bokem drbal sníh jak rolba. Smekám před tím, co předváděla elektonika... i při rychlostech okolo 80km/h na zledovatělém povrchu téměř nešlo dostat auto do horkých chvil a 99% situací jsem celkem hladce ustál. Motor i brzdy dostaly co proto, gumy smrděly jak čert :-)

12.1.2009 00:00

Brutální mráz už zanechal své stopy. U servisovaných a nových aut nepředpokládám tak samozřejmou věc jako nedostatek fridexu, což byla bohužel chyba lávky, a před několika dny mi to komplet zamrzlo :-( Naštěstí jsem si toho všimnul za minutu dvanáct, takže motor i všechny trubky vydržely bez následků. Do věčných lovišť však odešel termostat = musim koupit za 2500 nový :-/
Objevilo se i pár prvních nemocí, sepíšu později až to budu řešit.

14.12.2008 00:00

Proti všem pravidlům nákupu ojetého vozu jsem nechal udělat podrobnější prohlídku až po čtvrt roce provozu. Nenalezno nic k závadě, obávaná a náchylná horní ramena na přední nápravě jsou v pořádku, podvozek v perfektním stavu, motor i elektrika také ok. S přicházející zimou se standartně začaly ozývat přední silent bloky, jdou však slyšet jen za sucha. Jakmile se do inkriminovaných částí dostane vlhkost, gumovrz se eliminuje. Nijak to neřeším, vlhko je téměř pořád a po zimě to opět ustane :-)
Vyměnil jsem jen původní stěrače za bezramínková, stírá to výborně, navíc zcela bezhlučně.

8.12.2008 00:00

6.12. cesta z Chebu do Prahy nadprůměrnou rychlostí ve dvou lidech. Když na mě v Nuslích budík vyplivnul průměrnou spotřebu 4,2 litru na 100km nechtělo se mi to ani věřit :-)

7.11.2008 00:00

Přezuto na zimní plískanice, pekelné plechy a UltraGrip 195/65 R15. Už aby bylo léto :-)

30.10.2008 00:00

Po dlouhém přemáhání jak nenarušit linii středového panelu jsem vyměnil originální chrchlu Blaupunkt za nové rádio Alpine a konečně jsem spokojen. Hraje výborně!

Video

Přímý odkaz na video.


Přidat názorDiskuse: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD Progression

zobrazené auto není aktivní, nelze diskutovat

Další vozy Alfa Romeo 156



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
9

Všeobecné špatná, u mě v rámci možností dobrá. Čas ukáže

praktičnost
8

MPV to neni

prostornost
8

Méně místa tak nějak všude :-)

jízdní vlastnosti
10

radost

jízdní komfort
9

Na sportovní podvozek a celkově tvrdší pojetí je dobrý

provozní náklady
9

Čas ukáže, zatim to chce naftu ;-)

náhradní díly
8

Žádná sláva

výkon motoru
9

Spokojenost

spotřeba
9

Špatně se jezdí s lehkou nohou, ale i tak je spotřeba velmi dobrá.

hlučnost motoru
8

Rolls Royce to taky neni

kvalita sedadel
9

Spokojenost

brzdy
9

Bez problému

zavazadlový prostor
9

Věděl jsem do čeho jdu, takže žádné zklamání






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…