Mercedes-Benz E (2003)
13.8.2008Zdravim vsechny ctenare MA.CZ, kteri zabrousili az k recenzi na me pjetikilo. Jsem tady podruhe, tak tentokrat doufam ze to bude lepsi nez posledne ;)…
Mercedes-Benz E (AnGeor)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
AnGeor 22.01.14 22:48
« Re: Hluboká poklona za tvojí vyčerpávající zpověď a recenzi
Tak presne kvuli tomuhle jsem tu recenzi psal ;) Jsem rad ze jsem ti pomohl s vyberem a ze jsi zahodil 350 :-) 500 je jine kafe...
Moje petikilo je ted na duchod u otce a ja se vzdy tesim az ho budu moct vytahnout :-) Uz ma najeto 315t a je 11 let stare, ale stale vse funguje jak ma. SBC nastesti stale drzi, taky si rikam ze uz kazdou chvili na otce blikne info o chybe, ale stale nic.
Nedavno auto zacalo prez noc padat na *, asi mech. V MB mi rekli, ze je prorezla trubicka ktera vede vzdych do mechu. Nechal jsem to zkontrolovat jinde a svete div se, ty trubicky nejsou kovove :-) Takze jsem z US poslal mechy, oba dva vysly na cca 15t a auto uz zase jezdi jak ma.
Ja jsem z nej i po letech porad unesen a taky uvazuju ze poridim po FL verzi, ale jestli uz do toho znova pujdu, tak to bude E63 :-!
Mej se fajn a uzivej :yes: -
sedlak11 07.01.14 00:18
« Hluboká poklona za tvojí vyčerpávající zpověď a recenzi
......budou to tři roky co jsem začal jak na českým, tak německým netu dychtivě hledat informace ohledně vysněného MB. Odjakživa jsem osedlával a osedlávám US offroady a tak bylo jasné, že i vysněný budoucí MB musí být "čtyřmatik" a minimálně kombík (jsem velký sedlák).
A tak začalo porovnávání dieslových šestihrnců s benziňákama všech kategorií. Už už jsem byl rozhodnut že jedu pro 350tku v benzinu když jsem se začetl do tvého článku, který jsem přečetl snad dvacetkrát. Po té začalo hledání a porovnávání pro a proti opět nanovo....... Zkrátím to: rok a půl mám v garáži E500 T 4matic v okrověplatinové metle s smetanovokrémovým interiérem. Ačkoliv je to auto 8let staré, komfort a jízdní vlastnosti jsou prostě neuvěřitelné !!!
4kolka + měchy + štelovatelná tuhost tlumičů + 306 koní z osmihrnce je tak báječnej emoční koktejl, který si i po roce a půl na mém obličeji stále vynucuje přihlouplý úsměv podpořený úžasem s jakou samozřejmou elegancí požírá jak kilometry, tak benzín v nádrži. Přiznám se, že tak jak uvádíš ve své recenzi " v manuálním režimu nechat zařazenou dvojiku " a řezat známé okrsky je TOP zážitek.
Moje pětikilo nemá žádné folie na oknech, výfuky netrčí ven, nýbrž jsou schované za nárazníkem v zadu, kromě hvězdy MB není na pátých dveřích žádný nápis a ani znak V8 nezdobí bok předních blatníků. Vypadá prostě jako pravé sedlácké éčko s dvěma dětskými sedačkami na zadních sedačkách. O to větší překvapení zažil majitel nového VResa, který si umanul minulý týden, že ho žádnej sedlák v merglu na mokré silnici předjíždět nebude a před zatáčkou začal zrychlovat. Po té co jsem byl nucen se za něj zařadit, tak jste měli vidět jeho obličej když Mercedes při výjezdu ze zatáčky ho nepředjel, ale regulérně předskočil. 4matic maká prostě nádherně. O zimních měsících ani nemluvě. I když mám velice kvalitní (sériovou) hudbu, málo kdy ji zapínám, ta pravá melodie se totiž nenásilně line z venčí od motoru.
Jsem z něho tak nadšený, že zvažuji koupit to samé, ale po roce 2007, kdy deutsche inženýři tím že přidali jeden ventil na válec navíc, zvedli výkon skoro na 390koníků. Jelikož jezdím dost svižně, tak dlouhodobá průmerná letní spotřeba nepadá pod 16lt. a ta zimní je 17lt. Největší průměrná 33lt. když jsem táhnul na podvalu třítunový minibagr. Náklaďák by to zvládl za míň. Jestliže jedu s rodinou a striktně dodržuji limity, tak těma osmi válcema proteče 10,5lt. Ale to už i manželka nadává že se vleču jak spokojený německý důchodce. Občas jsem se někde na netu dočetl, že se daří někomu s E500 jezdit za nesmyslných 8,5lt ! To snad leda, že by vyřazoval z kopce do neutrálu a vypínal při tom motor :-)
"Nejodpornější" oprava byla přední pravý tlumič 45 000,-kč (zničeho nic zůstal ležet nakloněn na zemi stav 110Tkm) a v zápětí 42 000,-kč za výměnu elektrohydraulické jednotky SBC. Tyto jediné dvě součástky, které jak uváděj na německém webu jsou občas poruchové. Co mě ale vážně trápí jsou z mého pohledu a stylu jízdy lehce poddimenzované brzdy. Už jsem si proto objednal předky od AMG :-)
Takže...
Ještě jednou díky za tvůj čas a že ses s námi ostatními podělil o tvé zkušenosti a zážitky s tímto skoro perfektním vozem. Jery
:yes: -
-
Hazoš 29.10.11 05:15
« Dik za recenzi
Ahoj diky moc za ipravdu krasny pocteni, prolejzam uz dlouho krizem krazem a hledam vic info o w211kach a predevsim o petikilu.
Tohle mi hodne pomohlok tomu, byt zase bliz k definitivnimu rozhodnuti. Mam zatim e46 30i v automatu a spis si s tim na limuzinu tohodle typu hraju a ten zvuk v8 tomu proste chybi. Tak jak pises v8 je v8 zadny 320cdi.
Mel bych jeden dotaz. Zrovna zminovany cdi ma kamarad a v zime bez dvou pytlu cementu v kufru rika ze je to silne neovladatelny a kdyz jsem v tom jel ta * tomu az neskutecne tancuje. Jaky mas zkusenosti ty?
Ps: mas to opravdu top! 30b -
Hazoš 29.10.11 05:13
« Diky za recenzi :-)
Ahoj diky moc za ipravdu krasny pocteni, prolejzam uz dlouho krizem krazem a hledam vic info o w211kach a predevsim o petikilu.
Tohle mi hodne pomohlok tomu, byt zase bliz k definitivnimu rozhodnuti. Mam zatim e46 30i v automatu a spis si s tim na limuzinu tohodle typu hraju a ten zvuk v8 tomu proste chybi. Tak jak pises v8 je v8 zadny 320cdi.
Mel bych jeden dotaz. Zrovna zminovany cdi ma kamarad a v zime bez dvou pytlu cementu v kufru rika ze je to silne neovladatelny a kdyz jsem v tom jel ta * tomu az neskutecne tancuje. Jaky mas zkusenosti ty?
Ps: mas to opravdu top! 30b