Opel Vectra (2005)
30.4.200829.4.2008 Opel Vectra Caravan 1,9 CDTI Sport 110 kw Tak jsem si konečně splnil svůj sen,koupit si pořádný auto.Začalo to zhruba před rokem,když moje…
Opel Vectra (lubaan)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
vitek.dos 06.08.12 20:09
« Ahoj prosím o radu
Ahoj Měl bych dotaz. Možná máš podobné zkušenosti. Mám Opel Vectru 1.9 CDti Sport rok výroby 2005. Najeto 126 000 km. Měl bych na tebe takový dotaz. Zdá se mě, že auto na 1 a 2 rychlostní stupeň málo táhne. Nemá to takový odpich od nízkých otáček. Prostě jakkdyby se mu moc nechtělo. 3-4-5-6 žádný problém.
Děkuji za odpověď. V -
lubaan 28.05.11 16:53
« Re: po rokoch a vela km
Tak teď má auto najeto 226000 km a pořád jezdí,neni problém.Samozřejmě za tu dobu se muselo pár věcí opravit,ale na ty kilometry to myslim ujde.Víceméně to byly většinou spotřební věci.Ale taky jsem třeba měnil sání a opravoval alternátor.Ale s tim při těch km tak trochu musim počítat.Zatim jsem s autem pořád spokojenej ;-) -
vitek.dos 27.12.10 08:43
« Vectra 1.9 CDti Sport 110 Kw
Ahoj jsem tady nový. DOufám, že se mi podaří a budu mít chvili času sem dát moji Vectru 1.9 Cdti Sport, kterou jsem si pořídil před 2 lety. Rád bych se vás zeptal. Vznikl mi problém na přední nápravě. Při nájezdu na nerovnost hrb, nebo retarder mě přední náprava při zhoupnutí hlasitě vrže. Nevíte někdo čím to může být? Děkuji všem za info. -
lubaan 10.11.10 10:57
« Re: Dotaz obecně
Ahoj
No jestli bych doporučil Vectru?Klidně doporučil.A ne jen proto,že jí mam.Ale z těch 3 aut,co uvažuješ je to celkem jedno,který koupíš.Všechny jsou poměrně složitý auta s dobrou výbavou a je v nich dost věcí,který se můžou pokazit.
Jo když jsem měl Astru,tam to bylo jiný,taky jsem jen lil naftu,olej a vodu do ostřikovačů,semtam kotouče,pakny,vejfuk.Ale Astra měla jednu řídící jednotku na centrál,Vectra jich má podle výbavy min.10.Je fakt,že jsem často opravoval,ale neni to zase tak hrozný-nejdná se o významný závady a dělam to jen proto,abych to měl v pořádku a proto,že mě to baví a odreaguju u toho od každodenní práce.Polovina věcí,který jsem opravoval byla vinou zanedbaný údržby předchozího majitele.Jinak výměna brzd,vlnovce,čepů,ramen,rozvodů atd se nedá považovat za neduhy,to je prostě spotřebka.Já to v recenzi popisuju,protože to dělam sám,pak to vypadá,že se v tom pořád vrtam,ale jiný lidi to prostě dají do servisu.
Vectra rozhodně neni špatný auto.Pár lidí,který mají prémiový auta byli docela překvapený,když jsem je svez a uznali,že Opel udělal v posledních letech kus dobrý práce.
Jinak Toyotu Avensis jsem taky původně uvažoval,ale prej jsou na ně drahý náhradní díly.
Podle mě je jedno,co koupíš.Pokud to bude střední třída po roce 2005,všechno bude mít nějaký ty neduhy,ať už to bude jakákoliv značka.Vectra má typický neduhy-klapky v sání(u 110kW motoru),dvouhmotovej setrvačník,Egr ventil,čidla parkpilota,často zlobí adaptivní světla,pokud je auto má,nic víc už mě nenapadá. -
"-- skrytý --" 08.11.10 17:10
« Dotaz obecně
Zdravím,
předem díky za pěkný čtení ohledně totoho kombíku.
Koukám se po novém (tj. ojetém) autě, chci něco do max. 5ti let stáří, do 150 000 km a 250 tis. Kč.
Původně jsem měl favority jinde - Toyota Avensis a Mazda 6 - obě v dieselu a kombíku, ale po "doporučení" jsem začal koukat i na Vectru C.
Jezdím cca 15 tis. ročně, 75% město (klasických max. 15 km následování delším stání) a zbytek víceméně dálnice.
Když čtu, že na stále musíš něco opravovat a kontrolovat, tak mám z Vectry rozporuplné pocity. Nemám čas, místo, znalosti a ani prostředky si s autem hrát -> proto pův. volba na "spolehlivé" Japonce. Doteď jezdím v Protonu 415 (alias Mitsubishi Lancer V) a jen leju benzín, olej a vodu do ostřikovačů, ale vážnější závady neznám (r.v. 1998, teď cca 150000 km). Problémy se starty při -15°C nebo nefukčnost nějakého vnitřního aparátu apod. neznám, tak se chci zeptat, jestli bys mi tvoji Vectru doporučil jako další auto doporučil nebo nedoporučil.
Motor má prý výborný, ale ty ostatní "neduhy" mě odrazují :-(.
Předem díky za odpověď -
"-- skrytý --" 07.05.10 23:28
« změna Vectry
Ahoj, dnes jsem vyměnil Vectru B sedan za Opel Vectra Elegance 1.9 CDTI 110 KW (naprostá spokojenost s oběma), ovšem jsem jako v Jiříkově vidění. Můžeš mi prosím poradit, kde najdu manuál, ať neprosedím víc času na parkovišti, než jízdou ? Dík Petr Ohera -
"-- skrytý --" 13.03.10 10:15
« Setrvačník+spojka... Diagnostika??
Připojím zkušenost se setrvákem a spojkou (Vectra C Caravan, 110kw, r.v. 2006, naj cca 150tkm). Cena v DE v servisu Opel 800+500 Euro (s daní, bez spojky - jen setrvák s prací). U nás 26 tisíc setrv. + spojka + práce (cena s DPH, díly byly orig. co tam bylo...). Teď sháním program + kabel na diagnostiku, mám něco do r.v. 2004, takže bych rád novější, poradí mi někdo? Nechci s každou ptákovinou jezdit na diagnostiku do Opela za 600 Kč, to je trochu blbý... :-( -
"-- skrytý --" 07.12.09 15:13
« Re: Re: Re: Re: !? AFL bixenony ?!
Hoj vsem, tak musim konecne se slavou oznamit ze denni sviceni funguje jak ma >:D . Ale pravda je ze i v autorizovanym rikali..naklapeni a odbocovaci svetla svitit budou dal. Az po namitce, ze pri dennim sviceni nesviti mlhovky ci dalkovy..tak to zkusime..a ejhle. Najednou na diagnostice naskocilo 5 rezimu denniho sviceni.Nechal jsem tam dat privni a hotovo! Pocat. poloha=obrysovky. Nastartovani= potkavacky+budiky a ovladace svetel BEZ naklapeni bixenonu a rozsveceni odbocovacich svetel. PARADA! Jak malo stacilo ale jakej porod to byl ;-\ -
"-- skrytý --" 07.12.09 15:04
« Portal na mobilni telefon??!!
Ahoj,vsem, poridil jsem si nedavno auto mych snu (se znacnou pomoci kamose ktery ovlada nemcinu levou zadni :-) ) a pod ruckou se misto mini prihradky nachazi PORTAL na MOBILNI telefon.
NEMATE nekdo ZKUSENOSTI s timhle zarizenim? Variantne se da pouzit zabudovane handsfree pres bluetooth, ale mam sony ericssona K790i a po chvili pripojeni se telefon odpoji tak se snazim neco vymyslet..nebo spis zkusit najit nekoho kdo by pomohl! -
lubaan 03.11.09 19:05
« Re: Re: Re: !? AFL bixenony ?!
No co si budem povídat,známe autorizáky,někde je to opravdu bída,jinde maji výborný znalosti.Ale většinou jsou zvyklí na práci typu vyměníme všechno co můžem.A práci u který se musí na něčem pokoumat moc dělat nechtějí a když už,tak to dělá mechanik z vlastní vůle a při tom se modlí aby ho šéf neviděl.Ale aktivovat denní svícení by pro ně měla bejt opravdu standartní práce,když přišla povinnost svítit,tak to dělali za pár korun na počkání u všech modelů Opel.U starších aut dávali na to spec.krabičku.Ale u Vectry C stačí aktivace přes diagnostiku.
Každopádně fajn kára (taky jsem o ní kdysi uvažoval) a kupa super fotek (mám rád fotky, kdy člověk může vidět víc, než jen karosérie a interiér). Tak ať vydrží a dělá kupu radostí a málo starostí. ;-)