Recenze

Tom-Si (muž 38 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Alfa Romeo 147 2.0 TS EX

9.92 Uživatelé

Hodnoceno: 119× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Alfa Romeo 147, foto 1 Alfa Romeo 147, foto 2 Alfa Romeo 147, foto 3 Alfa Romeo 147, foto 6 Alfa Romeo 147, foto 7 Alfa Romeo 147, foto 8 Alfa Romeo 147, foto 9 Alfa Romeo 147, foto 10
Alfa Romeo 147, foto 12 Alfa Romeo 147, foto 13 Alfa Romeo 147, foto 13 Alfa Romeo 147, foto 14 Alfa Romeo 147, foto 14 Alfa Romeo 147, foto 15 Alfa Romeo 147, foto 16 Alfa Romeo 147, foto 17 Alfa Romeo 147, foto 18 Alfa Romeo 147, foto 19 Alfa Romeo 147, foto 20 Alfa Romeo 147, foto 21 Alfa Romeo 147, foto 22 Alfa Romeo 147, foto 23 Alfa Romeo 147, foto 24 Alfa Romeo 147, foto 25 Alfa Romeo 147, foto 26 Alfa Romeo 147, foto 27 Alfa Romeo 147, foto 28 Alfa Romeo 147, foto 29 Alfa Romeo 147, foto 30 Alfa Romeo 147, foto 31 Alfa Romeo 147, foto 32 Alfa Romeo 147, foto 33 Alfa Romeo 147, foto 34 Alfa Romeo 147, foto 35 Alfa Romeo 147, foto 36 Alfa Romeo 147, foto 38 Alfa Romeo 147, foto 39 Alfa Romeo 147, foto 40 Alfa Romeo 147, foto 41 Alfa Romeo 147, foto 42 Alfa Romeo 147, foto 43 Alfa Romeo 147, foto 44 Alfa Romeo 147, foto 45 Alfa Romeo 147, foto 46 Alfa Romeo 147, foto 47 Alfa Romeo 147, foto 48 Alfa Romeo 147, foto 49 Alfa Romeo 147, foto 50 Alfa Romeo 147, foto 51 Alfa Romeo 147, foto 52 Alfa Romeo 147, foto 53 Alfa Romeo 147, foto 54 Alfa Romeo 147, foto 55 Alfa Romeo 147, foto 56 Alfa Romeo 147, foto 57 Alfa Romeo 147, foto 58 Alfa Romeo 147, foto 60 Alfa Romeo 147, foto 61 Alfa Romeo 147, foto 62 Alfa Romeo 147, foto 63 Alfa Romeo 147, foto 64 Alfa Romeo 147, foto 65 Alfa Romeo 147, foto 67 Alfa Romeo 147, foto 68 Alfa Romeo 147, foto 69 Alfa Romeo 147, foto 70 Alfa Romeo 147, foto 71 Alfa Romeo 147, foto 72 Alfa Romeo 147, foto 73 Alfa Romeo 147, foto 74 Alfa Romeo 147, foto 75 Alfa Romeo 147, foto 76 Alfa Romeo 147, foto 77 Alfa Romeo 147, foto 78 Alfa Romeo 147, foto 79 Alfa Romeo 147, foto 80 Alfa Romeo 147, foto 81 Alfa Romeo 147, foto 82 Alfa Romeo 147, foto 83 Alfa Romeo 147, foto 84 Alfa Romeo 147, foto 85 Alfa Romeo 147, foto 86 Alfa Romeo 147, foto 87 Alfa Romeo 147, foto 88 Alfa Romeo 147, foto 89 Alfa Romeo 147, foto 90 Alfa Romeo 147, foto 91 Alfa Romeo 147, foto 92 Alfa Romeo 147, foto 93 Alfa Romeo 147, foto 94 Alfa Romeo 147, foto 95 Alfa Romeo 147, foto 96 Alfa Romeo 147, foto 97 Alfa Romeo 147, foto 98 Alfa Romeo 147, foto 99 Alfa Romeo 147, foto 100 Alfa Romeo 147, foto 101 Alfa Romeo 147, foto 102 Alfa Romeo 147, foto 103 Alfa Romeo 147, foto 105 Alfa Romeo 147, foto 106 Alfa Romeo 147, foto 107 Alfa Romeo 147, foto 108 Alfa Romeo 147, foto 109 Alfa Romeo 147, foto 110 Alfa Romeo 147, foto 111 Alfa Romeo 147, foto 112 Alfa Romeo 147, foto 113 Alfa Romeo 147, foto 114 Alfa Romeo 147, foto 115 Alfa Romeo 147, foto 116 Alfa Romeo 147, foto 117 Alfa Romeo 147, foto 118 Alfa Romeo 147, foto 119 Alfa Romeo 147, foto 120 Alfa Romeo 147, foto 121 Alfa Romeo 147, foto 122 Alfa Romeo 147, foto 123 Alfa Romeo 147, foto 124 Alfa Romeo 147, foto 125 Alfa Romeo 147, foto 126 Alfa Romeo 147, foto 127 Alfa Romeo 147, foto 128 Alfa Romeo 147, foto 129 Alfa Romeo 147, foto 130 Alfa Romeo 147, foto 131 Alfa Romeo 147, foto 132 Alfa Romeo 147, foto 133 Alfa Romeo 147, foto 134 Alfa Romeo 147, foto 135 Alfa Romeo 147, foto 136 Alfa Romeo 147, foto 137 Alfa Romeo 147, foto 138 Alfa Romeo 147, foto 139 Alfa Romeo 147, foto 140 Alfa Romeo 147, foto 141 Alfa Romeo 147, foto 142 Alfa Romeo 147, foto 143 Alfa Romeo 147, foto 144 Alfa Romeo 147, foto 145 Alfa Romeo 147, foto 146 Alfa Romeo 147, foto 147 Alfa Romeo 147, foto 148 Alfa Romeo 147, foto 149 Alfa Romeo 147, foto 150 Alfa Romeo 147, foto 151
 

Technické info

Přezdívka auta Alfička Rok výroby 2001 Koupeno ojeté najeto [km]:163000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1970 výkon [kW]: 110 kroutící moment [Nm]: 181 zrychlení 0-100 km/h [s]: 9.3 maximální rychlost [km/h]: 208 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 / 18 * zavazadlový prostor [l]: 280 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 9

Popis vozu

Svou recenzi této krasavice jsem pojal stylem, jak jsem se původně nechtěně stal nadšeným Alfistou. Abych mohl začít psát tuhle story, je třeba se vrátit do roku 2004, kdy inkoust na mém řidičském oprávnění ještě nestačil pořádně uschnout a já si koupil první vůz. Byla to stařičká Honda Civic EG3 s motorem 1.5 16V a rokem výroby 1992. Tohle auto jsem zakoupil před více než čtyřmi lety, když mi bylo čerstvě 18, v úplně sériovém stavu. Jak už to tak bývá u mladých kluků zvykem, tak jsem nebyl s autem spokojený, co se týká vzhledu, a začal jsem ho upravovat. Samozřejmě jsem začal se svítícíma ostřikovačema a dalšíma blbostma, které šly posléze z auta pryč. Postupem času jsem na něj dal 18“ kola Kosei z Japonska, sportovní podvozek, kompletně zavařil a udělal celolak z Lamborghini Murcielago. Samozřejmě tyto úpravy stály mnohem více, než byla původní cena auta. Jenže postupem času jsem si začal uvědomovat, že auto je už hodně staré a na jízdních vlastnostech a požitku z jízdy to bylo znát. Jízdní dynamika nic moc, o vrzání a hlučnosti interiéru ani nemluvě. Prostě staré neodhlučněné auto. Bylo to auto na parádu, ale požitek z jízdy postupem času nic moc. Nehledě na to že už mě přestalo bavit klidit se policajtům z cesty, jelikož vždycky když mě viděli, tak mě zastavili a napařili pokutu. Prostě moje auto bylo moc nápadné a bylo pro ně snadným terčem :-) Takže i když nemám za celé 4 roky ježdění žádné pokuty za rychlost, tak jsem se na "blacklistu" zlínských policistu ocitl hodně rychle. Na počátku tohoto roku jsme se s přítelkyní dohodli, že naši Hondičku prodáme a koupíme něco novějšího. Od doby podání inzerátu a prodeje automobilu uběhlo několik měsíců. Nakonec se našel nadšenec, který si Hondičku koupil.

Co se týče novějšího auta, měl jsem celkem jasné požadavky. Rok výroby minimálně 2001, klimatizace, hlavně moderní vzhled a to jak exteriéru vozu, tak jeho interiéru, a pokud možno výkonný motor. Z výše zmiňovaných důvodů odpadli Golf IV a Seat Leon, jejichž sparťanský interiér mě hned odradil. Dále se mi zamlouvaly nové kulaté Ibizy a nové Fiesty. Auta to byli jak zvenku tak z interiéru moc pěkné a moderní, ale bohužel se v mé cenové kategorii nevyráběly s pořádnými motory. Jednoho dne jsem viděl po městě jet Alfu Romeo 147. Ne že bych tohle auto nikdy neviděl, ale nějak jsem neměl představu, kolik stojí a celkově se o něj nějak nezajímal. Tak jsem potom večer hned sedl na internet a překvapil mě hlavně moderně a sportovně vypadající interiér a obrovská výbava tohoto auta. Cena byla vzhledem k výbavě a designu hodně příznivá. Začal jsem si pročítat různé recenze na internetu a prohlížet fotky a videa. Postupem času jsem se do tohoto auta přímo zamiloval, Alfa má totiž obrovské sportovní charisma a to mě úplně dostalo. Jde to vystihnout dvěma slovy - CUORE SPORTIVO neboli sportovní srdce (hlavní slogan Alfy Romeo). Samozřejmě jsem si posléze přečetl několik článků shazujících spolehlivost těchto italských aut. Ale po přečtení několika fór, jsem zjistil, že to snad nebude tak žhavé – hlavně co se týká 147ček. Je to hlavně o tom, jak se majitel o auto stará. To sportovní charisma tohoto auta mi za to prostě stálo. Začal jsem teda hledat na netu inzeráty. Bohužel se mi ale žádná 147čka nezamlouvala na 100%. Většinou byli stříbrné, což se mi nelíbilo, další zase neměly kožené sedačky, jiné byly pětidveřové atd. Můj hlavní požadavek byla také servisní knížka, jelikož to u Alfy přispívá k větší jistotě. Každý den jsem hledal na internetu nové inzeráty, ale neobjevila se prostě žádná, která by mne opravdu chytla. To byly bohužel až ty mnohem dražší kousky. Pomalu jsem se začal smiřovat s tím, že Alfičku asi nekoupím. Jednoho dne jsem zabrouzdal znovu na stránky ojetých aut, a učaroval mne černý VW New Beetle s motorem 1.8T dovezený z USA v limitované edici 5000ks. Byl černý s béžovou kůží. Bohužel se pak zjistilo, že auto je bourané a hodně špatně zpravené. Takže z koupě nebylo nic. Další týden jsem si vyhlédl novější Mondeo 2.0 Zetec v dobré výbavě a paketem z Mondea ST220. Sice trošku větší auto než jsem původně chtěl, ale vypadalo krásně. Bohužel ten den kdy jsme si pro něj měli dojet, vypadlo z majitele, že v inzerátu omylem špatně uvedl cenu a že stojí o 100 tisíc víc :-) Takže zase nic, už jsem se začal smiřovat s tím, že si asi koupím nějakou Fiestu s motorem 1.4, jelikož nějaké auto už jsem nutně potřeboval. Ale jednoho dne jsem po delší době jen tak namátkou prošel rubriky Alfa 147 a objevil jsem nádhernou černou v plné výbavě a dokonce i s navigací, Cena vypadala velice zajímavě, tak jsem hned zvedl telefon a volal. Auto ještě bylo k mání, ale bohužel jsem byl druhý v pořadníku. Ještě k tomu na něm původní majitel měnil ložiska a tak se muselo čekat. Já chtěl za každou cenu dojet, ale začalo to komplikovat i počasí, protože majitel bydlel až na horách atd. Nakonec jsem na majitele přitlačil a slíbil jsem mu flašku moravské slivovice :-) Počasí nám asi po týdnu začalo taky přát a tak jsme se nakonec dohodli a auto mi dovezl. Hned po prvním svezení bylo jasné, že je rozhodnuto. Dostalo mne neuvěřitelně přesné řízení, nádherný interiér a hlavně dynamika a zvuk motoru. Prostě všechno. Slovo dalo slovo, sepsala se smlouva a Alfa byla moje :-)

Je to Alfa Romeo 147 2.0 Twin Spark v maximální výbavě Distinctive. Rok výroby je 2001 a najeto má něco přes 153 tisíc kilometrů. To je sice trošku víc než jsem si představoval, ale k autu je servisní knížka a bylo pravidelně servisováno v autorizovaných Alfa servisech ve Švýcarsku, takže mám zaručeno, že údaj je pravdivý. Co mne na ní hned překvapilo, jak jsem do ní sedl byl neskutečně zachovalý interiér, palubní deska, sedačky prostě vše je téměř jako nové. Předchozí majitel se asi o Alfičku pěkne staral. Jak již jsem psal výše, jednou z největších předností této Alfy je design a to jak vnější tak i vnitřní. Zepředu upoutá samozřejmě pozoruhodná trojúhelníková maska inspirovaná modelem 6C 2500 Villa d Este - tzv. scudetto, typický poznávací znak všech vozů Alfa Romeo. Uvnitř zase každého dostane vyloženě sportovní tvar budíků a nádherný volant. Moje Alfa má dvoulitrový motor o výkonu 150 koní. Jeho dynamika je jedním slovem úžasná. Nádherný je také jeho zvukový projev ve vyšších otáčkách. Samozřejmě, že o proti verzi GTA a jejímu 3,2 motoru o výkonu 250 koní je to slabý odvar, ale jede moc krásně. Ale co mne u tohoto auta dostává nejvíc je neuvěřitelně přesné řízení. Kdo nezkusil, neuvěří. Ne nadarmo bylo v recenzi na tomto webu řízení ohodnoceno 10 body z 10. Auto drží jako přibité a řízení je neuvěřitelně informativní. Jízdní vlastnosti jsou prostě excelentní, sportovní vůz jak má být. Co se týče spotřeby tak po městě jezdím tak za 8,8 litru s lehkou nohou. Ale když jedu nějakou dálku tak není problém jet i při svižnější jízdě za nějakých 7 až 7,5 litru. V extrémních podmínkách také na druhou stranu není vůbec žádný problém jet za 13 litrů až téměř nekonečno :-)

Teď něco k výbavě mojí Alfy:
- 17" příplatková kola s letními pneu Bridgestone Potenza 215/45
- 6 airbagů
- stabilizační systém ESP (u Alfy označovaný jako VDC)
- kontrola prokluzu ASR
- ABS s EBD
- samozřejmostí je palubní počítač integrovaný mezi budíky
- dvouzónová digiklima s aktivním pachovým filtrem, která automaticky přepne na vnitřní cilkuraci vzduchu, když jedete třeba za starou Liazkou :-)
- systém Connect NAV+, který obsahuje vizuální i hlasovou navigaci, telefon a samozřejmě autorádio. Příjemné je že pokyny z navigace ukazuje před křižovatkou i na palubním počítači, to samé jméno volajícího při příchozím hovoru atd.
- měnič na 10 CD v kufru
- audiosystém s 8 reproduktory, který hraje velice krásně a čistě
- multifunkční kožený volant s ovládáním autorádia a telefonu
- tempomat
- velmi pohodlné černé kožené sedačky prošívané červenou nití s výborným bočním vedením
- originální autoalarm
- a samozřejmě vše v elektrice (okna, zrcátka)

Silné stránky

Jak již jsem několikrát uvedl nejsilnější stránkou tohoto vozu je neuvěřitelně kvalitní podvozek a řízení. Daní za výborný podvozek je jeho tvrdost a s tím související častá výměna unavených ramen nápravy - doufám, že mne v nejbližší době nečeká :-) Samozřejmě design považuji za mimořádně vydařený a sportovní, proto jsem si také 147čku vybral. Designem vozů mě prostě Alfa Romeo dostala už teď se těším na novou Alfu Mi.To :-) Co se týče interiéru, vše hodnotím na výbornou. Plasty jsou špičkové, jsou příjemně měkké, slícování perfektní a nikde nic nevrže. Sedačky jsou nadmíru pohodlné, ale zároveň velice sportovní. Origo ozvučení Bose hraje krásně. Také vytlumení vozu hodnotím na výbornou. Auto má na svůj ročník výroby neuvěřitelně obrovskou výbavu, neschází mi snad vůbec nic. A samozřejmě kladně hodnotím výkon a zvukový projev motoru. S tímto dvoulitrem není problém jet na 5tku po městě, ale když pedál prudce sešlápnu, tak se auto i se zařazenou pětkou krásně rozpohybuje... Jak jsem měl auto první den, zkoušel jsem na D1 maximálku a do mírného kopečka jsem s ní jel 220 km/h. Což mi trošku nejde do hlavy, jelikož papírově je uvedeno 208 km. Ale na aktuální spotřebu jsem se radši, ale nedíval :-)

Každopádně jedno je jísté, do tohoto auta jsem se okamžitě zamiloval. Po roce používání můžu s klidným svědomím říct - neměnil bych. Alfa mi strašně přirostla k srdci a vím že až bude mít Alfička nejlepší za sebou tak moje další auto bude taky z této italské stáje. Nejspíš Alfa GT, 147 GTA anebo když se podaří tak Brera...

Slabé stránky

Daní za přesné řízení je omezený rejd přední nápravy, ale na to jsem byl již zvyklý ze svého Civica, a také samozřejmě výše zmíněná životnost ramen. Moje Alfa je navíc vybavena od původního majitele sportovním podvozkem Eibach, který se dodával ve sportpaketu, takže podvozek je trošku tvrdší. Nebo lépe řečeno hoooodně tvrdý. Co se taky dá očekávat od sportovního hatche :-) Mohlo by to být i trošku lepší co se týče spotřeby, ale za ten sportovní zážitek z jízdy to stojí. A samozřejme malý tlak ostřikovačů předního skla, to určitě znají i ostatní majitelé 147čky. Ocenil bych také šestý rychlostní stupeň u převodovky na cestování po dálnici. Při 130 mám spotřebu lehce pod 10 litru a to je dost. Trošku mi chybí převodovka Selespeed, ale to samozřejmě není problém auta, ale mého výběru. Bohužel jsem na žádnou krásnou 147čku se Selespeedem nenarazil.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Kompletní výměna rozvodů a oleje (samozřejmě Selenia 20K 10W-40) a také výměna silenbloků na přední nápravě, jelikož po ránu moje Alfička trošku při propružení "gumově" vrzala. Děláno u pana Daťka v Ostravě. Můžu jen doporučit, je to Alfista, má více než super ceny a vyzná se. Zaplatil jsem 12 000,- a jel jsem spokojeně domů. :-) Silenbloky stály všechny asi tisícovku a od té doby je s vrzáním klid. Ale začíná se mi ozývat zadek tak budu muset vyměnit i ty zadní.

První "větší" problém se projevil po ujetí 12 000 km. Při brždění mi kopalo do brzd a pedálů ABS, už jsem se bál co se na Alfičce posralo ale nakonec to byly jen zanesené čidla ABS. Asi měsíc po jejich vyčištění mi auto začalo nepříjemně vibrovat a hučet z přední části vozu při přidání plynu. Bylo to cítit jak ve volantu tak také v řadící páce a pedálech. Více se to projevovalo při vyšších rychlostech a při motoru v tahu. Jakmile jsem vyřadil nebo sešlápl spojku, bylo pro vibracích. V servise mi zjistili špatný pravý vnitřní kloub poloosy. Tady musím upozornit na špatný přístup autorizovaného servisu (Zlín a také Prostějov), kde mi pořád dokola tvrdili, že kloub samostatný se nevyrábí a že si musím objednat celou novou poloosu za 8 000,-. Zajímavé je, že v Eperu jsem si našel, že kloub se samostatně prodává a samozřejmě tam bylo i jeho číslo. Takže jsem kontaktoval neautorizovaný servis Alfa, Fiat - ADH Car v Hulíně a tam mi samotný kloub vyměnili. Cena 1 200,- plus dvě hoďky práce. Od té doby jezdím se vším jen tam, technici se tam vyznají a každý týden jezdí do Itálie pro díly, takže jakýkoliv díl si u nich seženu za super peníze. Vždycky se snaží najít díl za co nejlepší peníze což se u autorizovaného servisu čekat nedá. Takže když nebudu počítat rozvody, tak jsem do Alfičky za skoro půl roku a 13 000 ujetých km nasypal do oprav 2 500,-. To si myslím že není nic :-) V nejbližší době mě čeká pouze výměna zadního tlumiče výfuku, jelikož je už trošku porezlý a vypadá to hrozně a také vyměním všechny silenbloky na zadních ramenech. Doufám, že bude jezdit jako hodinky, rád bych vyvrátil teorii o nevalné kvalitě těchto vozů. Je to škoda, jelikož tato tradiční sportovní italská značka si zaslouží více uznání. Kdo ji vyzkouší, hned si ji zamiluje :-) Já můžu po půl roce užívání spokojeně říct - něměnil bych. Snad jen za Alfičku Mi.To - ta mě láká :-)))

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Maximální spokojenost. Auto jsem kupoval na inzerát od pána, který si jej dovezl ze Švýcarska. Na ceně jsme se rozumně dohodli a dokonce mi auto dovezl ze 450 kilometrové dálky :-). Týden před prodejem na autě vyměnil ještě přední ložiska. K autu jsem dostal veškerou dokumentaci - servisku, veškeré návody k autu, k navigaci, originál dva klíče, kódy k imobilizéru a autorádio. Také jsem dostal zimní kola s novými pneu GoodYear. Jak je pán doma nakládal, tak vyhodil z kufru měnič na CD a nechal ho doma. Po koupi mně na to hned upozornil a měnič mi poslal poštou. Já původně ani nevěděl, že ho k autu mám dostat :-)

Úpravy

Sportovní podvozek Eibach od původního majitele. Co jsem se dočet na internetu tak se dodával jako součást sportpaketu. Jinak si myslím, že veškeré úpravy tohoto v sérii krásného auta jsou na škodu. Na 147čce uznávám pouze větší a hezčí kola popřípadě decentní koncový tlumič, toť vše.
Jelikož se mi původní kola po roce jaksi omrzely, tak jsem na auto dal nové originální Alfa Romeo kola o rozměru 7x18" obuté do gum Pirelli PZero Nero 215/35. Jsou to docela exklusivní kousky z limitované edice 147 Quadrifoglio Verde.

 

Novinky v recenzi

14.1.2011 18:00

Alfička prodána

Tak po třech letech jsem se svojí krasavicí rozloučil. Můžu jen říct, že to bylo výborné auto a za celé ty tři roky mne ani jednou nezklamalo. Kromě provozních záležitostí (brzdy, výfuk) se na něm nevyskytla žádná závada. Alfu Romeo tedy mohu jen doporučit a k této značce se určitě ještě vrátím. Nyní je předemnou jeden velký skok do jiné (byť charakterem podobné) značky a jsem rád, že nový vůz bude taky z moje.auto.cz :-)

26.11.2010 11:37

Alfička na prodej

Po téměř tříletém bezproblémovém soužití s touto černou dámou musím oznámit, že ji rád předám novému majiteli který si ji bude hýčkat :-) Auto je v super technickém stavu. Tři měsíce zpět jsem nechal dělat kompletní renovaci laku. Na autě nejsou žádné ťukance ani mikroškrábance - stav nového laku. Cena 119 000,-

27.3.2010 09:45

Novinky na novou sezónu

Aby iluze limitované verze Quadrifoglio Verde byla dokonalá, objednal jsem u svého dealera kryty zrcátek v provedení Satin Chrome. A taky Alfa dostala nové čepičky ventilků značky Novitec :-)

29.4.2009 17:35

Tak konečně jsem se dostal k nafocení série nových fotek s novýma kolama. Snad se budou líbit...

17.4.2009 23:14

Tak jsem přidal pár nových fotek auta nafocených na výletě v Českém Krumlově a Lipně...

9.4.2009 21:36

Tak dnes jsem konečně navštívil pneuservis a obul nové 18" kola s pneu 215/35 R18 Pirelli P Zero Nero. Je to prostě nádhera, nemám slov. Prostě úplně jiné auto...

6.4.2009 12:34

Tak dneska mi dorazily nové kola z Itálie. Gumy Pirellli P Zero Nero už jsou taky na cestě, takže snad tento týden už bych mohl obout na letní. Jsou to originál kola z limitované verze 147 Quadrifoglio Verde v rozměru 7x18...

1.4.2009 22:58

Tak včera jsem prodal své krásné 17" kola, které jsou na fotkách. Ale už jsou na cestě nové z Itálie a budou to samozřejmě taky originál Alfa Romeo, jen trošku více exklusivnější...

25.2.2009 20:37

Dnes jsem po téměř jednom roce vyměnil olej, samozřejmě Selenia 20K 10W-40. Jakmile bude lepší počasí udělám konečně nějaké nové foto. Na jaro se chystám na výměnu předních brzdových kotoučů a zadního tlumiče výfuku. Dnes se také moje Alfa dostala na první místo v kategorii Alfa Romeo - děkuji Vám všem za hodnocení :-)

20.2.2009 18:01

Tak, po dlooooouhých třech měsících jsem dneska konečně zase vyjel a Alfičku pořádně provětral. Už mi to docela chybělo, vypadá to, že přestávku zvládla bez problémů :-) Příští týden se chystám na výměnu oleje a další provozní věci...

14.12.2008 00:00

Tak Alfička je bohužel již téměř měsíc zazimovaná. Bohužel trochu neplánovaně a nechtěně... Holt stačí jedna rychlejší jízda v noci a je to hned - papíry v depozitu. Ale za blbost se holt platí, ponaučení z toho mám. Znovu vyjedu až v únoru. Už ted se nemůžu dočkat... :-)

5.10.2008 00:00

Přídáno moje nejoblíbenější video s Alfou 147. A pro ty které zajímá akcelerace a hlavně krásný zvuk motoru je link zde:
http://www.youtube.com/watch?v=DcBCu7Fq150

23.9.2008 00:00

Po delší době a ujetí téměř 13 tisíc kilometrů přidány první zkušenosti se servisem. Nejdříve se ozvalo ABS - byly to pouze zanesené čidla a zanedlouho poté se projevila unavená pravá poloosa - nebo spíš její vnitřní kloub. Podrobnosti v sekci Zkušenosti se servisem

15.4.2008 00:00

Tak, konečně jsem se dostal k nafocení nových fotek a vyleštil jsem motor :-)

13.4.2008 00:00

Tak minulý týden jsem nechal udělat komplet rozvody s novou vodní pumpou a variátorem. Vyměnil jsem olej za Selenii 10W40 a nechal vyměnit všechny 4 silenbloky na horních ramenech přední nápravy. Auto dostalo lepší zvuk motoru po výměně variátoru a podvozek se stal o hodně klidnější - silenbloky už byly KO. A hlavně už auto ráno nevrže :-) Vše jsem si nechal dělat u p. Daťka v Ostravě-Mošnově, servisuje hodně italská auta, zvláště Alfy, tak tomu rozumí. A cenovka úplně luxusní - 13 tísíc včetně práce. Dělal na tom celý den a vzal si 2000,-. V týdnu přidám více fotek.

Video

Přímý odkaz na video.


Přidat názorDiskuse: Alfa Romeo 147 2.0 TS EX

Další vozy Alfa Romeo 147



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9

Řešil jsem pouze špatný vnitřní kloub poloosy a vrzající silenbloky, ale to je běžná věc u starších aut. Čeká mě výměna zadního tlumiče výfuku. Jinak rok bezproblémů.

praktičnost
6

Je to třídveřák takže pro vícečlennou rodinu ne moc praktický, ale mě to stačí.

prostornost
9

Prostor vpředu je neuvěřitelný na tak malé auto, nic nezavazí a člověk se může krásně natáhnout. Je to dáno parádně vykrajenou palubovko. Místa v zadu je taky hodně.

jízdní vlastnosti
10

Jedním slovem exceletní, největší klad tohoto auta. Řízení je neuvěřitelně informativní a strmé. Chce to vyzkoušet...

jízdní komfort
7

Podvozek je nastaven poměrně tvrdě. Já mám oproti sérii ještě sportpaket s tvrdším podvozkem tak je to znát. Ale jinak by auto nemělo tak výborné jízní vlastnosti.

provozní náklady
6

Spotřeba je trošku vyšší, zvláště ve měste a na dálnici, ale u takového sportovního hothatche to lze očekávat.

náhradní díly
7

Originál díly i servis patří k těm dražším. Ale hodně dílů jde sehnat v náhradě.

výkon motoru
9

Pro mne plně dostačující, dynamika výborná. Jen by mohl táhnout více od spodu. Do 3000 je reakce na plynový pedál vlažnější.

spotřeba
6

Kdyby byla nižší tak bych se vůbec nezlobil...

hlučnost motoru
10

Auto je krásně odhlučněné, při vyšších otáčkách se začíná projevovat krásně hluboký sportovní zkuk. Ale není to na škodu, spíš naopak.

kvalita sedadel
10

Výborná, jsou neuvěřitelně pohodlné a přitom sportovní s výborným bočním vedením.

brzdy
8

Jsou pěkně ostré, ale při opakovaném brzděním trošku vadnou. Mohlo by to být trošku lepší.

zavazadlový prostor
5

Průměrný, dvěma osobám to stačí. Rodině asi ne.






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…