Honda Civic (2008)
23.2.2008Nový Civic Type-R bývá novináři a často i příznivci Hondy označován jako "slabší" nástupce předcházející generace, je težší, má jen o jednoho koně více,…
Honda Civic (padam)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Rubb 16.03.11 18:47
« Re: Fake???
Hned je to s tím grafem zajímavější. Dle toho, že momentová křivka odpovídá charakterem (ne hodnotami) spíše atmosferickým motorům, než plochým křivkám turba, tak asi motoru chuť po otáčkách opravdu zůstala ;-)
Co se týká životnosti, pamatuju si na nějakou předváděčku tuningové firmy (Octavia RS 1.8T) s motorem upraveným na 270kW (jednalo se ale o transplantaci motoru z Audi TT se sériovým výkonem 165kW), kde tvrdili, že motor je schopen najet asi 100tis km, při slušném zacházení až 150tis. Byl tam ale dělán i spodek motoru (ojnice, klika, uložení)... Osobně myslím, že pokud motor zůstal beze změn, tak vydrží, když dobře, tak těch 60tis. Ale to je jen názor (ničím nepodložený) ;-)
Jinak ale obdivuju odvahu, jsou to celkem velké investice :yes: -
-
-
padam 19.02.11 20:25
« Re: kompresor
Graf z brzdy určitě dodám, pravděpodobně někdy během března se vůz se objeví i v detailním porovnání na [odkaz]
Natočil jsem ještě další dvě videa:
Zrychlení na 2,3,4rs (3 lidi v autě) - [odkaz]
Zrychlení na 3 a 4rs (3 lidi v autě) - [odkaz]
Co se týká pocitů tak myslím, že se podařilo zachovat charakter CTR, zdravě se dere k omezovači a nezdá se, že by se chtěl motor někde zastavit. Náběh výkonu je naprosto lineární, žádný turbo-kopanec ani lag se nekoná. -
VipermCZ 19.02.11 00:00
« Re: kompresor
jo, tak tohle bude asi maly peklo.. :-) jestli to sleduju spravne, tak teprve druhy type-r a prvni 8G s kompresorem v CZ.. libovka.. :-) tak at to slape a taky se primlouvam za graf z brzdy a osobni zkusenosti - napr. jestli tomu autu zustala ta zdrava chut prekonat omezovac a pokracovat v letu:)