Škoda Forman (1993)
1.9.2007Dovoluji si vám představit vůz, jehož by ve svém portfoliu měla chtít nejedna automobilka! Prosím, pusťte si k této recenzi hudební skupinu Šum…
Škoda Forman (filko)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
filko 18.11.10 22:03
« Re: Paráda
Tak, jde o to, co měly reprezentovat. Je pravda, že v 93. byl Forman Silver line skoro nejluxusnější škodovkou. Na druhou stranu, pokud má auto reprezentovat tvrdýho chlapa, pak ano: je reprezentativní. Pokud má reprezentovat stav českého vozového parku, pak teké ano: je reprezentativní. Takže záleží na úhlu pohledu.
Na formana byl ten úhel většinou zespodu (zpodauta). -
EmilBuisson 16.03.10 20:09
« Re: Re: Re: Felicia 280.000km
Podle mě autu nejvíc vadí (pokud je takhle jako v tvem pripade vlastneno nekde ve firme) zmena jizdnich stylu. "Nase" firemni Fabia mela najeto 250 tkm a byla uplne odvarena jak prez motor tak prevodovku, ale bouchaly silenbloky jak pod motorem tk pod prevodovkou- aspon si to myslim -
filko 17.03.09 22:01
« Re: FELICIA NAJETO 649.000km
No, já bych se kluků zastal. Velké nájezdy baví všechny. Každý má radost, když vůz typu se kterým jezdí najede hodně. Je to takový důkaz kvality. Vždyť i toho golfa nebo co to bylo ocenili z fabriky.
Na druhou stranu, myslím, že můj kolega tomu autu nedával ani průměrný servis, ale abych mu nekřivdil. Řekl bych, že o tom trochu vypovídá ten zmrzlý motor.
Jinak jsem dnes poprvé vytáhl jamahu a byl jsem zrzlý zase já. -
"-- skrytý --" 17.03.09 21:30
« Re: Re: Re: FELICIA NAJETO 649.000km
Kucí vy se tu furt poděláváte z velkých nájezdů... Pokud auto dostává kvalitní servis a majitel s ním nezachází jako prase, tak to díky moderním olejům v motoru a převodovce není vesměs žádný problém. Takhle velký nájezd je problematický zejména u starších socialistických vozidel vyráběných často na těžce opotřebovaných strojích pamatujících ještě Franze Josefa...
V našich končinách to není obvyklé hlavně kvůli přístupu majitele, pro nějž je automobil často jakýmsi druhem spotřebního zboží, ke kterému není třeba mít zvláštní vztah. Na kvalitu silnic to moc svádět nelze, poněvadž jednotlivé díly podvozku podléhající opotřebení kvůli silnici lze snadno opravit či vyměnit (na to mysleli už při vývoji), což ovšem český majitel většinou neudělá odpovídajícím způsobem (ledaže by to bylo zadarmo), a auto se pak časem rozpadne (podotýkám, že předčasně)...