Volkswagen Polo (2002)
25.4.2007Na začiatok spomeniem, že auto som hľadal dlho. Nemal som presne vytipované, že chcem Polo, ale ovplyvnilo ma to, že som predával jazdené autá, takže…
Volkswagen Polo (Lubosss1)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Slavek-TDM 12.08.10 06:39
« Spotreba oleje
Bohuzel nejsi zdaleka sam a problem to bude zrejme spatne odtranitelnej:
[odkaz]
Stiratka na ventilech je asi nejlevnejsi moznost, ale v diskuzi na kterou jsem dal link se pise, ze se po vymene spotreba nesnizila. Takze bud to jde kolem vstriku a nebo zkrz krouzky, oboji je velmi nemile.... -
sportivo 06.12.08 22:57
« teda zastal si si dobre :D
nazdar ľuboš,
na tých posledných letný fotkách si si zastal super, ihned som identifikoval miesto fotenia, Výjazd z luhyne a potom po odbočení do prava na hlavnu po závorách krásny to kraj ČERHOV >:D ;-)
polo si obul do tých dezentov super, má to image. prajem veľa štastných KM
-
McVladin 27.03.08 01:31
« zaujimave
ako vo vela autach komplikuju tie ziarovky v svetlach proste ked chces menit rozober polku auta ale hlavne ze v povinnej vybave ich musis mat:D to mi pride najvtipnejsie.....sdi je pre mna nostalgia:D je to totiz prvy motor ktory ma v zivote viezol:D a polo je fajn kamoska ma s automatikou a 1.6motorom....spokojnost.... -
"-- skrytý --" 02.02.08 10:20
« Zlá svítivost světel
Kup si Philips VisionPlus nebo ještě lépe NightGuide.
Já jsem na svém autě vyzkoušel snad všechno, co je na trhu (optika H4 není poslední výkřik techniky). Originál žárovky mě opravdu neuspokojovaly...
Podstatné postřehy:
Osram Silverstar byly dobré, ale měly velice krátkou životnost.
Philips VisionPlus byly světelně ještě lepší, a ještě k tomu měly "normální" výdrž.
Teď mám Philips NightGuide, což jsou víceméně VisionPlus s interferenční vrstvou na části skla pro zbarvení paprsku na 3 barevné zóny, ale o tom se dočteš pod mojí recenzí. Drahé jak čert, ale DOPORUČUJI. Nejsou to vyhozené peníze. -
"-- skrytý --" 01.02.08 09:19
« Srovnání Polo SDi vs Felicia MPi
Čoveče v roce 1997 přišel na trh Seat Cordoba Vario (kombík). Do té doby jsme měli felicii GLXi 1,3 50 kW. Táta s tím byl docela spokojený, ale Vario se mu natolik zalíbilo, že do něj šel. Vybral si motor SDi 47 kW, protože měl mít nízkou spotřebu a nebyl až tak drahý (370 000 kč). Byl to náš první diesel, a otce to dokonale uchvátilo. To autíčko běhalo jak drak (lépe než Felicie 50 kW) a bralo 4,3 litru v průměru. Od té doby jedině xDI :-)