Diskuse

Škoda Octavia (2001)

12.1.2008

Toto auto je taková "česká klasika". Nikoho neurazí, ale nikoho nenadchne. Bylo koupeno 23.12.2001 v Cartec-u MB v Mladé Boleslavi. Byla to koupě hodně…

 

Škoda Octavia (911moby)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.01.2008  15:14

    auto

    welmi peka oktavka len skoda tej vibavy a motoru
    • 00 Reagovat !

      foto Lubosss1

      Lubosss1 12.01.2008  17:42

      « Re: auto

      stale lepsie ako 1.4 ....to do octaviek nemali davat, je to vysmech.
      • 00 Reagovat !

        foto 911moby

        911moby 12.01.2008  22:06

        « Re: Re: auto

        1.4 a 1.6 je podle mě ideál, když chceš jezdit podle předpisů >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Special-line

          Special-line 12.01.2008  22:13

          « Re: Re: Re: auto

          No 1.4 44kW bych fakt zažít nechtěl.
          • 01 Reagovat !

            foto MajoThePuk

            MajoThePuk 13.01.2008  14:22

            « Re: auto

            To sme dvaja...ja som zazil 1.6 75ps aj 1.4 16v 75ps aj 1.6 100ps...a ani jedno nie je pre !vochcafku" to prave aj ked ta 100ps je v pohode. Tie dve sa len trapia.
        • 00 Reagovat !

          foto ViktorMPI

          ViktorMPI 13.01.2008  19:13

          « Re: Re: Re: auto

          Aha, tak uz chapu jaktoze s tim jezdis za 5,5 litru >:D
          • 00 Reagovat !

            foto 911moby

            911moby 13.01.2008  19:28

            « Re: Re: Re: auto

            Neříkám, že s tím jezdím pořád za 5,5 litru, ale když je provoz a nespěchám, tak proč ne. Ale zase na druhou stranu když ji proženu po dálnici (Boleslav-Praha) "celou" cestu nad 170 tachometrovejch, tak si vezme 10-11. A když si zablbnu na okreskách (třeba v okolí Jablonce n. N.), to je většinou krátká rovinka a zatáčky, takže na trojku max. čtyřku, si vezme okolo 15.
            • 00 Reagovat !

              foto ViktorMPI

              ViktorMPI 13.01.2008  19:47

              « Re: Re: Re: Re: auto

              Jasne, souhlasim, ze kdyz se nespecha, tak se da jet taky se slusnou spotrebou .. 6-7 litrů v pohodě, ale pod 6 litrů jsem se dostal jen parkrat... tempomat dlouhodobe na 90km/h, mesto v malym provozu bez zastavovani nebo odjezd z nejakych hor. Ale pravda, ze to jde, kdyz se chce clovek kochat krajinou :). Kdyz se tomu slape, tak to fakt zere dost.. ja mel nejvic cca 14,5.. jak rikas trojka ctyrka, brzda, plny plyn.
    • 00 Reagovat !

      foto ViktorMPI

      ViktorMPI 13.01.2008  12:59

      « Re: auto

      Proc skoda motoru? Jel jsi s tim motorem nekdy? Majiteli se asi vic hodi benzin nez nafta a jestli si myslis, ze v provozu 1.9ka utece 1.6ce, tak na to zapomen. V OI jsem s tim sice nejel, pravda, ze motor je to celkem stary, ale osvedceny. Panove, nekoukejte pouze na papirove udaje.
      • 01 Reagovat !

        foto MajoThePuk

        MajoThePuk 13.01.2008  14:20

        « Re: auto

        Ked to vies tak tej 1,6 a hlavne tej starej 75ps utecies aj na kolobezke...Octavia s tym motorom je odpad. Najlepsie motory su boli aj budu v OI. jednoznacne 1,8T 150ps a 1,9TDi 110ps..neratam RS.
        • 00 Reagovat !

          foto ViktorMPI

          ViktorMPI 13.01.2008  19:09

          « Re: Re: auto

          Ked to vies, tak 1.6ce na okreskach neujede ani dvoulitr.. mluvim o 75kW, tak nevim, proc tu zminujes neco jinyho."tej starej 75ps utecies aj na kolobezke" zni opravdu jako vyjadreni cloveka, ktery tomu "rozumi". Mimo to nechapu, jak muzes srovnavat motory cenove uplne nekde jinde.. to by pak mohl kazdy litat v RS.
          • 00 Reagovat !

            foto 911moby

            911moby 13.01.2008  19:57

            « Re: Re: Re: auto

            Víš ViktoreMPI uživatel "The Puk" má doma v garáži takový žihadla, že větší neexistujou. Ukazuje tu, že zná nabídku motorů pro OI, to je asi tak všechno. 1.8T 110 kw má strýc a po městě to žere 12-13 litrů, naše 1,6i 75 kw si veme max. 9-10 (doufám, že s tím souhlasíš). Motor je to super, ale já bych ho nevyužil. A nechce se mi jezdit s průměrem 9 l na sto. S 1.9 TDI 81 kw zkušenosti nemám, ale má ji soused a chváli si ji. Ale na můj vkus má drahé povinné ručení a mě se diesel nevyplatí. Najel jsem necelých 70 tisíc km za 6 let. Takže uživateli "The Puk" neberu ti tvůj názor na motory, ale napsat, že nejlepší je ten a ten bych si netroufnul, protože každý vyznává jiný jízdní styl, jezdí jiný počet km ročně atd.
            • 00 Reagovat !

              foto ViktorMPI

              ViktorMPI 13.01.2008  20:38

              « Re: Re: Re: Re: auto

              Ja souhlasim..motor (benzin×nafta) vybiras podle poctu kilometru, jake najezdis a jak dlouhe cesty jezdis, takze kazdemu se hodi neco jineho. Mne se zas nejvic libi 1.8 TSI, ale ta se objevila teprve ne tak davno. Samozrejme, ze jsou daleko vykonejsi auta, coz se vyuzije predevsim v pruznem zrychleni pri predjizdeni, ale v beznem provozu prilis ne. Kdyz si chce clovek uzit svizne jizdy a neni uplna lopata, tak i ta nezatizena 1.6ka jede. Jakakoliv Octavia neni sportak!
          • 01 Reagovat !

            foto MajoThePuk

            MajoThePuk 13.01.2008  20:40

            « Re: Re: Re: auto

            aky mas komplex? ja viem dobre citat..ale dovolil som si spomenut starsiu 1,6...keby si cital vsetko co som napisal som 1,6 100ps pochvalil..ale uz viem preco taky agresor je s teba...aj vo svojej oktavii mas tento motor..tak to uz chapem...super :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto ViktorMPI

              ViktorMPI 13.01.2008  20:46

              « Re: Re: Re: Re: auto

              >:D to ne, ja opravdu komplex nemam a nepotrebuju si tady utesovat sve ego, jen se snazim slusne reagovat, tak se nerozciluj. Cetl jsem nejprve tvuj prispevek reagujici na muj, ve kterem pises "1,6 a hlavne tej.." a ne "starsi 1,6..", takze jsem to musel vzit obecne i na 102 hp. Pokud jsem to gramaticky pochopil spatne, tak se omlouvam.
              Ja prece zadny agresor nejsem, jen pisu sve nazory, kdyz s tim motorem mam co docineni.
              • 00 Reagovat !

                foto MajoThePuk

                MajoThePuk 13.01.2008  22:10

                « Re: Re: Re: Re: Re: auto

                Oukej..len ja by som tiez nenapisal nic na nieco s cim so do cinenia nemal aj ja...preto tvrdim, ze 1,6 75kw je slusny zaklad na oktaviu, ale..vsetko co je menej ako 1,6 75kw je skoda reci v tomto vozidle. tot vse. a tym, ze som vyslovil nazor ze idealna volba do O I. je 1,8T alebo 1,9TDi 110ps...je to preto lebo proste su to motory ako usite na to auto..nenapisal som to preto aby som urazil majitelov oktavie s inym motorom...mal som moznost jazdit na oktavii asi s kazdym motorom okrem TDi 77kw..takze ten nehodnotim.
                Ale sak koniec koncov toto je diskusia takze je normalne ze si vymiename nazory, no nie? :yes:
                • 00 Reagovat !

                  foto ViktorMPI

                  ViktorMPI 13.01.2008  22:40

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: auto

                  Ok, beru. Ted je to upresnene a muzu relativne souhlasit. Pod 100 koni v Octavii bych uz asi taky nesel.
                  Ano, od toho tu diskuze je.
      • 00 Reagovat !

        foto 911moby

        911moby 13.01.2008  19:34

        « Re: Re: auto

        Koukal jsem na tvoji recenzi... taky Octavia, sice II ;-) a máš v ní stejný motor. :yes: To jak tam popisuješ motor, tak s tím naprosto souhlasím. A dokonce dodám, že když mu naložíš a podržíš ho nad 4 tis. otáček, tak i autu udělí slušnou akceleraci.
        • 00 Reagovat !

          foto ViktorMPI

          ViktorMPI 13.01.2008  19:55

          « Re: Re: auto

          Jo, budme radi za to MPI 8V, ktery dobre jede uz od strednich otacek (u me tak od 2500 otacek, kdy mu udajne prijde vic vzduchu).. FSI 16V je taky fajn, ale zbytecne drahy podle me, kdyz to nema ani 6tikvalt, ktery ve VW je; a 1.6 16V co mi rikal majitel Roomsteru, tak to musi porad vytacet a stejne pry nic moc.
  • 00 Reagovat !

    foto MajoThePuk

    MajoThePuk 13.01.2008  14:24

    HODNOTENIE

    Davam ti 8...preco? no..tak v prvom rade tato octavia hoci je to kvalitne urobene auto nie je nic moc s tym motorm a ta vybava sa v takom aute povazuje za zart (sudruhovia v skode radi zartuju). No, ale ked doplnis foto co sa aj interieru a exterieru tyka myslim, ze tvoju recenziu mozem ohodnotit aj lepsie ako celok...vela stastnych km prajem je to poctivo urobene auto mam ich v robote 150 kuskov ehh :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto 911moby

      911moby 13.01.2008  20:01

      « Re: HODNOTENIE

      Za hodnocení děkuju. Taky ti přeju hodně km bez nehod (nejenom tobě, ale všem). K těm fotkám - zatím neuvažuju sem dát více fotek exteriéru, protože to auto bude vypadat pořád úplně stejne ;-\ a na interiéru pracuju - musim ho nejdřív pořádně vyčistit a pak nafotit, ale to až bude čas.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 06.02.2008  18:14

      « Re: HODNOTENIE

      Musím říci, že je to recenze velmi kvalitní. Je objektivní a je tu spoustu "papírových" informací pro všechny zdepřítomné "znalce". Auto je to v pohodě, taky jsme ho doma měli, akorát v kombu a s 1.9... bez problému. Prostě Škoda, Das Auto ;-) hodně šťastných km.
      • 00 Reagovat !

        foto 911moby

        911moby 06.02.2008  18:30

        « Re: Re: HODNOTENIE

        dík za hodnocení.... :yes: koukám, že máš oplíka, na ty jsem ulítlej... :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto pedro26

    pedro26 14.01.2008  17:54

    Octavia

    Čus,
    nesouhlasil bych s tím, že ...nikoho nenadchne... Pokud si projdu zaparkovaný auta na našem náměstí, nebo parking u nás v práci, tak je spousta lidí, který by svoje starý kraksny vyměnili i za Octávku a určitě by od ní neutekli. Tvoje auto vypadá pěkně - co je s tím lakem? Dost mě překvapilo to silný rosení oleje ve spojích. To bych v 70t nečekal. Nevím na kolik to spočítá body, ale míň hodnotím fotky ( málo ).
    • 00 Reagovat !

      foto 911moby

      911moby 14.01.2008  21:24

      « Re: Octavia

      ten lak je prostě špatnej v porovnání s autem co jsem měl před tím (Opel Astra - tmavě zelená metalíza). na některých místech je vidět, jak je poškozený a proniká tam nižší vrstva laku... na dálku to vidět není, ale když oktávušu meju, tak si toho všímám a modlím se, aby se to neodlouplo víc...
    • 00 Reagovat !

      foto 911moby

      911moby 14.01.2008  21:29

      « Re: Octavia

      s tím olejem nevím přesně jak to myslíš... ale jestli myslíš fotku tuším že 10 a 11, tak to je (myslím si) z velké části způsobeno tím, že jsem urval spodní kryt motoru a že je to "tekutina stejné konzistence" jako třeba na hliníkáčích. takže usuzuju, že je to z brzd... ale třeba se mýlím, technice moc nerozumím... takže mě kdyžtak někdo opravte, čím by to mohlo být způsobeno...
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "bohuš" [80.188.176.XXX] 15.02.2008  06:55

      « Re: Octavia

      Podle madla dveří a dalších znaků to má najeto tak 200000km :'-(
      • 00 Reagovat !

        foto pedro26

        pedro26 15.02.2008  16:42

        « Re: Re: Octavia

        Tak to nesouhlasím. Je vidět, že nejsi z oboru. To madlo je lakovaný a lak na plasty ve starých, ale i v nových Octávkách a jiných autech koncernu, A8, nebo Touareg nevyjímaje, používali až do loňska lak, který není schopen odolávat náporu opalovacích krémů. Stačí se teda před odjezdem na pláž namazat Niveou ( to je největší svině ) a vomatlanejma rukama šáhnout na to madlo. Uděláš to párkrát a lak je dole. A to můžeš mít i auto s 20000km. Od loňska používá koncern takzvaný Cremebestaendigt lak a ten to vydrží. V Octávce myslím, že ty madla od loňska nelakujou vůbec
  • 00 Reagovat !

    foto Ronnyp-RSKa-

    Ronnyp (RSKa) 14.01.2008  21:33

    dotaz

    v tom videu davas na dvojku kilo???
    • 00 Reagovat !

      foto 911moby

      911moby 15.01.2008  16:57

      « Re: dotaz

      sice to neni přímo moje video (našel jsem ho náhodou na youtube), ale na dvojku kilo uděláš v pohodě... zkoušel jsem to už několikrát...
      • 00 Reagovat !

        foto Ronnyp-RSKa-

        Ronnyp (RSKa) 15.01.2008  17:02

        « Re: Re: dotaz

        hmmm ale ja mam ten samy motor a kdyz sem to zkousel tak sem dal tak 90 se mi zda mozna neco pres
        • 00 Reagovat !

          foto 911moby

          911moby 15.01.2008  21:54

          « Re: Re: Re: dotaz

          jsem koukal máš ho v VW Jetta... fajn auto... no nevim čím to je, ale fakt se mi to povedlo... otáčky cca 6300-6400
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.01.2008  00:13

    hodnotenie.

    no dakujem za 10 bodov ale u teba to take nebude... dopln foto interieru a trochu sa skus rozpisat. zatial auto= 10, Renzia=7 a fotky= 9. ak doplnis pzvi sa rad ohodnotim. caf
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.02.2008  18:44

    hodnotenie

    mas to u mna za 9 ;-)
    recenzia slusna, fotky je ich dost ale chyba interier a auto je tiez dobre len ta motorizacia mi nejak nesedi
    • 00 Reagovat !

      foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

      TurboKluk(smazat hodnoceni) 02.02.2008  20:01

      « nadherne auto

      Kamo uplně nadherne auto, ten lak je jako z partesu a nadherne kola, fakt nadhera gratuluju a ten motor neni zas tak spatny vetisina tuningu ktere jsou snizene ze sotva jedou, oblepene vinylama a zhyzdene spojlerama a imitacema sani jeszdi s 1,2 nebo 1,4 takže pohoda.
      • 00 Reagovat !

        foto 911moby

        911moby 03.02.2008  09:58

        « Re: nadherne auto

        dík... jen to s tou chválou tak nepřeháněj... >:D
  • 00 Reagovat !

    foto MajoThePuk

    MajoThePuk 06.02.2008  19:51

    Uprava hodnotenia..

    Vidim, ze tu pribudli ako fotky tak aj recenzia sa rozsirila takze logicky upravujem hodnotenie a z celkových 8b to mas teraz za 9,67b :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto 911moby

      911moby 06.02.2008  21:11

      « Re: Uprava hodnotenia..

      dík... všechno nemůže být hned super, až s průběhem času se to bude postupně vylepšovat (doufám)... a ty fotky jsou pořád nic moc, přibudou až na jaře... teď stojí oktávka v garáži :-(
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.02.2008  23:48

    Ahoj

    Dobrá recenze.Auto má opravdu super barvu,škoda, že s ní máš takové problémy ;-\ .Přeji ať ještě dlouho slouží
    • 00 Reagovat !

      foto 911moby

      911moby 09.02.2008  00:19

      « Re: Ahoj

      Díkas... ;-) no, co říct k té barvě... není to metalíza, takže na ni jsou víc vidět oděrky a škrábance, ale s tim nic nenadělám... na druhou stranu, když oktávku trošku navoskuju a pak na ni zasvítí slunce, tak vypadá fakt dobře (fuj, co to tu smrdí, žeby samochvála??? >:D ) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto supersoul

    supersoul 10.02.2008  01:33

    Diky za hodnoceni!

    Fotky budou, to co je tam zverejnene jsou fotky, ktere jsem narychlo udelal tesne po koupi auta. Kdyz se vzpamatuje pocasi tak mam v planu udelat nejakou "photo session". Kazdopadne dik za bodiky :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto 2-0VTEC

    2.0VTEC 24.02.2008  15:12

    Hodnotenie

    Pekna recenzia,aj foto,tak co dodat,len 10 a vela stastnych km. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Jeronimo-

    Jeronimo_ 01.09.2009  23:20

    paráda

    ahoj, ted mam moznost poridit si sluzebni octavku. vaham mezi tdi a prave 1,6 >:D zni to blbe ja vim ale nechci si zvykat na naftu....jeste si chci uzivat vysokejch otacek a poslouchat jak hoří benzin. a jeste navic kdyz palivo nebudu platit ja ale firma.
    moc se mi libi tvoje recenze, máš ode mně 10 bodů. mám svýho milovanýho laurina feldu tak ho taky skoukni ;)
  • 00 Reagovat !

    foto David-Kos

    David Kos 27.12.2009  12:04

    Hodnocení:

    dávám 3x10. Recenze velmi vydařená, čtivá, informativní. :yes:
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…