Diskuse

Alfa Romeo Giulietta (2010)

14.7.2010

Dva roky s Julií ---------------------- 2.7. 2012 jsou tomu přesně dva roky, kdy došlo k první a zatím jediné registraci mojí Jůlinky. Po celé dva…

 

Alfa Romeo Giulietta (_balu_)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 14.07.2010  21:17

    extra

    Bravo :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.07.2010  21:27

    krása

    gratulujem ku kúpe tohto auto... rád by som sa ťa opýtal akú to má reálnu spotrebu. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto -balu-

      _balu_ 14.07.2010  21:34

      « Re: krása

      Reálná spotřeba vůbec není špatná. Po dálnici si řekne o 8-8,5 (140-150km/h), mimo město se dá v pohodě jet za 6, s lehkou nohou se mi podařilo jet i za 5,5. V těchle vedrech co jsou teď mi při pojiždění prahou bere 7,4. Pokud ale vypustím démona v podobě DNA v poloze D, a užívám si naplno co motor nabízí, pak upřímně říkám, že nevím, ještě jsem nenašel strop :-) Na okruhu to bylo 23,5 l/100 km, ale to je údaj tak nějak o ničem :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Nicco

      Nicco 14.07.2010  22:32

      « Re: krása

      Toto je u Alfy nespravna otazka. Aj dieselove Alfy pytaju viac, ako TDI, ale zase su naramne tocive, takze aj diesel je sportovy. Kazdopadne na ten vykon dobre hodnoty.
      V podstate plati, ze kazdy 1,4T ma vykon ako 2.0i(alebo viac), ale spotrebu ako 1.6i
      • 00 Reagovat !

        foto halleck

        halleck 05.06.2015  16:38

        « Re: Re: krása

        Nasa dieslova Giulietta pyta zhruba to co TDI.... Akurat PP ukazuje o 1-2 dcl viac nez je realita. U VW je to naopak, tak potom sa moze zdat ze je to zrave.
        S kamosom s Octaviou 1.9 77kW sme to porovnavali cestou na dovolenku, rozdiel bol 0.3l a to mame o dost vyssi vykon a DPF k tomu....
  • 00 Reagovat !

    foto Carlos20VT

    Carlos20VT 14.07.2010  21:43

    Fantazie

    Kurna to seš ale rychlík.Ani nevím,že se už u nás prodává:-)
    To takhle rychle dodali? To se divím jestli je to na obědnávku.
    Jinak super výběr gratuluji:-) Snad nezklame:-)
    • 00 Reagovat !

      foto -balu-

      _balu_ 14.07.2010  21:47

      « Re: Fantazie

      Objednávka proběhla na základě obrázků, auto jsem v reálu předtím neviděl ani v něm neseděl, takže proto :))
    • 00 Reagovat !

      foto TomasPL

      TomasPL 14.07.2010  21:47

      « Re: Fantazie

      jasne uz sa to predava ja uz ju mam doma od 26.6. taku istu len bielu a seriovu vybavu distinctive + sport paket 2
      • 00 Reagovat !

        foto icetiger

        icetiger 14.07.2010  21:50

        « Re: Re: Fantazie

        ale bomba musí být 1,8 Turbo Benzina a těch 235 kobylek
      • 00 Reagovat !

        foto ethicon

        ethicon 14.07.2010  22:52

        « Re: Re: Fantazie

        akoto , ze ju uz mate?:)mam objednanu QV/235 cv a cakam uz 13 tyzden:-(
        • 00 Reagovat !

          foto TomasPL

          TomasPL 14.07.2010  23:11

          « Re: Re: Re: Fantazie

          jednoducho u nas vo warszawe su predajcovia alfy velmi schopni ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto R3ALista

    R3ALista 14.07.2010  22:25

    gratulace

    Moc krásný auto, recenze se ti povedla, dávám 3x10 ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

    Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 14.07.2010  22:27

    Slabé stránky

    ..velmi zajímavý auto,dobrá recenze,ale : napsat,že nevíš o slabých stránkách?Neznám auto,kde nenajdeš min.10 menších či větších přehmatů,chce se jen na to dívat objektivně ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto -balu-

      _balu_ 14.07.2010  22:33

      « Re: Slabé stránky

      Je mi to jasné, to přijde, zatím to ještě nedokážu :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

        Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 14.07.2010  22:50

        « Re: Slabé stránky

        balu - chápu ;-)
        Pokud doladíš recenzi (slabé stránky) a fotky (jsou zde mnohem kvalitnější fotogalerie),rád dám 3 x 10,zatím by to bylo 10auto,9 recenze,8 fotky,nějakou dobu počkám,nebudu ti to kazit
        ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto twistedTSD

    twistedTSD 14.07.2010  22:28

    krasavec

    taky zírám, sotva se to prodává a už je to tu...pěkná, moc :yes: ...jinak to foto s OII je docela výstižný >:D
    • 00 Reagovat !

      foto pelikos

      pelikoš 15.07.2010  16:51

      « Re: krasavec

      povedené, >:-[] ;-) jakpak pojede asi tato nit...
  • 00 Reagovat !

    foto Sonny-Crockett

    Sonny Crockett 14.07.2010  22:38

    Julča pěkná

    Mám alfy moc rád, a přesto mě Giulietta nejdřív na fotkách nechytla. Vadilo mi jak je divně nafouklá, vysoká a tak různě, ale pak jsem jí jen potkal na silnici jak taková krásná červená projela kolem a byl jsem z ní hotovej ;-) Je to fešanda no, doufám že Alfě pomůže ze srabu tak jak se od ní očekává. A pokud se vážně začne dělat i jako kupé, tak se zas vrátím od Fiata zpět k Alfám >:-[]
    Užij si jí, je to vážně kočka.
  • 00 Reagovat !

    foto Uwe-Filter

    Uwe Filter 14.07.2010  22:39

    Wow

    Teda to je nádhera - gratulace ke skvělé volbě motoru i barvy ;-)
    To budeš asi jeden z prvních v Čechách co? :-) Tak to přeji mnoho šťastných kilometrů a nezapomeň zdravit Alfisty... :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 14.07.2010  22:41

    Sekec mazec

    Doufám, že se u nás najde vícero stejných nadšených kupců jako jsi ty a na tom pomyslném celorepublikovém parkovišti to nebude vypadat tak tragicky jako na té fotce s Octaviemi s poklicemi na kolech.

    U mě máš zatím 3xbravo a brzo dodám bodíky :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Matt26

    Matt26 14.07.2010  22:46

    Giulietta

    Je absolútne úžasná. Suverenita talianskeho dizajnu opäť víťazí. Po krásavici 159/Brera, vydarenom Mite tu dizajn dosiahol dokonalosť(aspoň pre mňa). Vedel by som sa na ňu pozerať hodiny. Mohol by si nás časom potešiť ešte nejakými večernými/nočnými fotkami svetiel a interiéru. No a keď sme pri interiéry, to rovno môžeš uviesť ako slabú stránku - volant. Je fakt hnusný, s otrasným tvarom a lá Fiat stilo r.v.99". Ako vôbec mohli do tak nádherného auta niečo také použiť. 8-s . Danosti motora sa ukážu časom. Aj keď tento taliansky s Multiair-om by mohol byť schopnejší ako Tsí-čka od škodovky.
    Každopádne, recenzia dobrá, fotky v celku tiež ale okrem známky za auto to nikde inde za 10 nie je. Takže zostáva už len viera že si automobilový nadšenec a budeš navštevovať a obohacovať MA.cz novými fotkami a poznatkami o tvojej krásnej Juliettke ;-) . Veľa šťastných km a nech ešte dlho robí radosť :-!
    • 00 Reagovat !

      foto TomasPL

      TomasPL 14.07.2010  23:07

      « Re: volant

      v pakete sport 1 alebo 2 dostanes sportovy volant, ale ten nieje tiez nic moc - vadi mi tam alcantara striedana s kozou...
    • 00 Reagovat !

      foto -Teddy-

      _Teddy_ 15.07.2010  08:32

      « Re: Giulietta

      Nemozem si pomoct, ale u mna ten krasny dizaj neskutocne zraza asymetricky umiestnena znacka vpredu. Posobi to na mna ako past na oko! Toto auto by asi malo jazdit bez prednej spz-tky, inak ten predok nedokazem prekusnut...

      Zato zadna cast, tam sa neda najst chyba. Jednoducho parada. A prekrasna grafika svetiel, tie "fajky" ma fakt dostali.
      • 00 Reagovat !

        foto -KTM-nejlepsi-motorka-sveta---

        ..KTM-nejlepší motorka světa:-)) 15.07.2010  08:44

        « Re: Re: Giulietta

        Přední spz mít nemusíš,stačí místo ní samolepka >:D,ale na tiskovce musíš říct,že jsi jí ztratil když jsi jel po lesní cestě a bylo tam fakt nizoučko >:D >:D >:D
        Věci Vyděračské >:-[] >:-[] >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto PlumJelinek

    PlumJelinek 14.07.2010  22:49

    Od koho?

    ....koukám, že máš Alfičku od Srby.... jen se zeptám, kdo ti jí prodával?
    Co se týče auta, ode mě můžeš slyšet jen samou chválu :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.07.2010  23:12

    Barva

    Super recenze jen si nemuzu pomoc cervena je cervena :-)
  • 00 Reagovat !

    foto pumpkin

    pumpkin 15.07.2010  08:48

    Bez srdca by sme boli iba stroje

    Nádherné auto, pekne napísaná recenzia, takže 3x10 dávam.
    Ale Umu Thurman ti k tomu asi nepribalili, však? ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto RS

    RS 15.07.2010  09:06

    Giulietta

    Přes původní rozčarování se mi líbí Giulietta stále víc a víc. Bohužel jsem pořád neměl možnost si ji prohlédnout živě.
    Gratulace a ať slouží!

    PS: ten lak vypadá luxusně :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto strycek-BOB

    strýček BOB 15.07.2010  09:11

    Hezký vozík

    Ta tmavá jí sluší.

    Můžu poprosit o noční foto interiéru? Jde mi o prosvětlení budíků, tlačítek a tak :-)
    • 00 Reagovat !

      foto -balu-

      _balu_ 15.07.2010  09:22

      « Re: Hezký vozík

      Všecko bude :-) Zatím jsem nestihl :-)
  • 00 Reagovat !

    foto kyklop

    kyklop 15.07.2010  09:14

    pekny vyber

    vela stastnych kilometrov bez problemov
  • 00 Reagovat !

    foto J4K

    J4K 15.07.2010  09:32

    ..také gratulace

    Já se přidám a taktéž gratuluji k nádhernému autíčku jak po stránce techniky tak designu. A snad jen to, že ti tiše závidím. Tak hodně radosti z jízdy a zvědavých a závistivých pohledů.... :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.07.2010  10:02

    Guli:

    Alfy jsou krásná auta ale bylo třeba je v minulosti dovybavit a to bývala poměrně pálka oproti základní výbavě. Brera je na mně moc drahá, Mito zase moc malé (měřím téměř 190cm), ale škoda že nebyla Guli k mání před půl rokem byla by moje. Tak jsem šáhl pro Mazdu6 ale taky maximální spokojenost. Samozřejmně velká gratulace a hodně šťastných kilometrů! :-)
    • 00 Reagovat !

      foto lrotrekl

      lrotrekl 19.07.2010  14:32

      « Re: Guli:

      Mito při 190CM je ti malé? Já s ním najezdil sice něco málo, ale při 195cm se mě malý nezdálo (co se týče prostoru pro řidiče). Jo že to není auto pro mě co se týče nákladovýho prostoru to už je jiná...
  • 00 Reagovat !

    foto tomikadze

    tomikadze 15.07.2010  10:07

    ridici vecsich objemu se divi...

    No pekne vozitko, uz radsej by som bral breru tak je krasna.
    Ono sa mozno vodici objemovo väcsich aut divia, len ci sa budu divit aj za 5 rokov ked ten maly vyhoneny motorcek natoci 130000km. Ja s tym mam taku skusenost, ze vsetky male vyhonene motory s turbom raz padnu za vlast. Je to skratka downsizing, ale neviem kolko take motorceky vydrzia. Dobre si pamätam casy spred 10 rokov na nase sl 500,S600 ktore dnes kupite za smiesne drobne oproti ich cene a tie motory idu akoby sa nic nedialo. Skratka objem nicim nenahradis, hoci su motory dnesnej doby fajn, sam mam 2,2 turbodiesel ale turbo som uz menil. Motor ide fajn ale uz bol problem po 90000km. Pritom ked nahaname taku octu RS v benzine tak spotreba atakuje 20l v poho. Ked nahanas napr SL500 s V8 tak spotrena rovnaka.... s tym ze ten motor ani nevie ze je zatazeny kdezto motor z octavky uz ide porodit >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.07.2010  10:51

    turbo

    Tomokadze, tak to s Tebou naprosto souhlasím dnes ty turba cpou nejenom vw grup do malolitrážních vozítek a samozřejmně že to řidiči tzv ,,honí'' a pak mění turbo třeba i ve 35000km jako můj známý u octávie kombi s motorem 1,2 TSI.
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 15.07.2010  14:12

      « Re: turbo

      Pokud se někdo k motoru chová jako čuně, tak ať mění...
      • 00 Reagovat !

        foto ReznikCZE

        ReznikCZE 15.07.2010  18:56

        « Re: Re: turbo

        turbo vydrží ale než to člověk chcípne musí si dát kafe ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto tomikadze

        tomikadze 15.07.2010  20:58

        « Re: Re: turbo

        presne tuto odpoved som cakal.
        Ak pod chovani ako cune myslis ze nevytacam nikdy motor ked je studeny, po kazdej jazde chladim motor este 2 minuty, kedze mam nastaveny turborezim pre zapalovanie, namiesto 15000km intervalu menim vsetko po 12000km, tankujem len shell, slovnaft, alebo omw, nedupem kotol zakazdym, dodrziavam predpisy tak ano chovam sa k auto ako cune.
        • 00 Reagovat !

          foto bono-p

          bono.p 23.07.2010  08:02

          « Re: Re: Re: turbo

          Urcite mas z velkej casti pravdu, atmosfery su aj v prevedeni CVVT podstatne odolnejsie ako turba. Motor 1.2 TSI ma fascinoval ked som o nom cital, ta ekonomicka prevadzka sa neda upriet tomuto motoru, ale predsa si myslim, ze objem 1.4 je pre nizsiu strednu triedu minimum. Ono tu 1.4 TSI po normalnej jazde v meste staci dochladzat mozno par sekund ale pri 1.2 sa to turbo narobi aj v meste. Vsimol som si, ze napriklad Opel tu slabsiu verziu 1.4 turbo (88kW) az tak vyrazne nedopuje turbom a ma moment "len" 175 Nm. Zato do 4800 ot. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto PeT-a-RSKa-

      PeT-a (RSKa) 15.07.2010  21:06

      « Re: turbo

      Octavia má taky 1,2 TSI????? >:D >:D >:D >:D
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 19.07.2010  09:55

        « Re: turbo

        Když se podíváš na nabídku motorů u Octávie kombi tak jediný nepřeplňovaný motor který zůstal tak je 1,6 MPI. 1,2 TSI má 77kW a na naložené kombi pro tento účel se kupuje, tak si myslím že je potřeba být opatrný!!!
  • 00 Reagovat !

    foto ReznikCZE

    ReznikCZE 15.07.2010  18:57

    Skvost

    úžasné auto, na Fiat day jsem ji taky zkoušel a vše co si psal musím potvrdit až na jednu věc neustále jsem hledal trojku prostě gumovej odpor a hledal jsem ji, u 159 tam jdou kvalty jak v kolejí ale ten odpor je děsnej teda já už si zvykl
    Dle mých zkušeností jsou dnešní Alfy držáci tak ať slouží a hlavně baví!!
    p.s. Nejkrásnější auto ve třídě! :yes: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Thomasino

      Thomasino 16.07.2010  13:34

      « Re: Skvost

      Moc pěkné auto ta Julinka!! ;-) Také se mi hodně líbí, především ve vínové barvě a také v bílé nevypadá špatně. V této třídě je to aktuálně opravdu jedno z nejhezčích aut, snad bude spolehlivost nových Alf už OK. V recenzi mi taky chybí nějaké slabé stránky (máš tam mimochodem několik překlepů, zkus opravit). Za recenzi dávám s přimhouřením oka za 10, auto má u mě 10, ale fotky jsou opět s přimhouřeným okem maximálně za 9 (a to mu ještě dost nadržuji, protože se mi líbí). Až doplníš pěkné a zajímavé fotky, napiš přes SZ, rád opravím ;-) Čekal jsem nějakou dobu s hodnocením jestli doplníš další fotky, zatím nic, ale snad se dočkám :-)
      Takže si ji užívej, přeji mnoho šťastných kilometrů a ať slouží k tvojí spokojenosti!
      • 00 Reagovat !

        foto -balu-

        _balu_ 16.07.2010  14:21

        « Re: Re: Skvost

        Díky za hodnocení :-) Zajímavé fotky doplním, jen co nějaké pořídím, to se neboj. Jen tady po mně někdo chtěl fotky interiéru za tmy, tak jsem včera po cestě z práce pár udělal.
        • 00 Reagovat !

          foto Thomasino

          Thomasino 16.07.2010  14:35

          « Re: Skvost

          Chtělo by to pár povedených fotek, ne na tmavém pozadí (když máš tmavé auto), taky bez ostrého slunka atd ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto -balu-

            _balu_ 16.07.2010  15:01

            « Re: Re: Skvost

            No a přesně takové se za týden udělat nedají >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Katikakus

    Katikakus 16.07.2010  10:30

    Julie

    Nadherne auto, takze gratulace a hodne stastnych kilometru. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.07.2010  19:22

    Julínek

    Ty fotky jsou otřesné, takhle degradovat tak povedené auto.
    Předevčírem jsem se byl na Julinku podívat, oproti fotkám jsem čekal něco víc než jsem zažil. Zadeček se mi zamlouval, jinak se mi zdá zajímavější Mito. Ale oproti jiným značkám škoda mluvit:) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto jmurjr-H22A7-

    jmurjr (H22A7) 17.07.2010  16:01

    etna black

    drsny nazov farby. mali by sa toho drzat. navhujem Eyjafjallajokull Grey! a rovno zapisat do technickeho neh je sranda >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Krispos

      Krispos 18.07.2010  00:14

      « Re: etna black

      A co teprve Popocatepetl maroon metaliza s perletovym efektem... ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto jmurjr-H22A7-

        jmurjr (H22A7) 18.07.2010  07:28

        « Re: Re: etna black

        Ţeistareykjarbunga yellow >:D
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 18.07.2010  09:44

        « Re: etna black

        Tak ta je zrovna velmi oblíbená na VW z Mexika... ;-)

        U nás teď na Škodovkách letí spíš "Bílá Sněžka", nebo retrobarva "Zelená Říp"... :-O
  • 00 Reagovat !

    foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

    Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 17.07.2010  23:35

    Hodnocení Alfa

    Auto 10 - krásný design,vyjímečný výskyt na silnicích,velmi slušné výkony,odvaha jít do ,,nemasovky,,

    Recenze10 - vše důležité je tam popsáno,dobře se čte,celkově se mi mi líbí :yes:

    Foto 10 - je to s přimhouřenýma očima,spousta podobných záběrů,trochu mi tam chybí zajímavé detaily a neškodilo by zapojit víc fantazie při kompozici,na druhou stranu je zde hodně o mnoho horších fotogalerií

    Přeji spoustu šťastných kilometrů s tímto krasavcem :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Klaudius

    Klaudius 19.07.2010  08:52

    Alfa

    Pekný voz, ale ako sa už niekto vyjadril, červená je červená a aj mne by sedela na tomto aute viac.
    Pekná recenzia, pokiaľ nezaspíš a budeš priebežne dopĺňať, čo je nové, bude to fajn čítanie.
    Sklamanie z fotiek. Tmavé na tmavom pozadí, nevybral si si najlepšie pozadie, tie čo sú z diaľky, nič moc nehovoria. No a zakufrovať autom do obilia - to hovorí o kvapke arogancie a bezohľadnosti, tým fakt neboduješ. Sorry, kámo.
  • 00 Reagovat !

    foto majki

    majki 19.07.2010  10:02

    Love it

    Italove proste desgin umi :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Petr3

    Petr3 19.07.2010  10:15

    Pekna recenze ale auto..

    Moc pekna recenze ale to auto .. az na predni masku a svetla zepredu je fakt pekny ale tu predni masku by chtelo useknout a pridelat tam jinou :-) Navic moc pekna znacka:) A s tim start&stop nevim co na to rekne baterka pokud to nestartuje z alternatoru jak uz to u nejakeho auta je.. A pockej na zimu jak budes v -22 startovat se start stop :-)
    • 00 Reagovat !

      foto jmurjr-H22A7-

      jmurjr (H22A7) 19.07.2010  10:44

      « Re: Pekna recenze aj auto..

      start/stop funguje iba za urcitych podmienok, jednou z nich je motor zahriaty na istu teplotu, urcite je tam drzanie brzdy a stlacenie spojky. naviac pri 1.4 by som sa toho nebal. skor by som sa toho bal u diesla.
      prinajhorsom sa to vzdy da vzpnut.

      a na margo nadpisu, som ho pozmenil, tak ako by mal zniet ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto -balu-

        _balu_ 19.07.2010  12:31

        « Re: Re: Pekna recenze aj auto..

        Start/Stop se aktivuje jen kdyz je zarazeny neutral, mas zabrzdeno a pustis spojku. Pak uz muzes i pustit brzdu. Motor naskoci s opetovnym seslapnutim spojky. Baterka je tam vetsi nez byva zvykem (nevim parametry...). Vzhledem k tomu, jak snadno a rychle motor naskakuje bych tipoval, ze si ho elektronika necha v takovem stavu, aby naskoceni bylo co nejefektivnejsi.
  • 00 Reagovat !

    foto ReznikCZE

    ReznikCZE 19.07.2010  11:04

    Alfisti.cz

    Kdyžtak se tam zaregistruj na první Jůlinku se moc těšíme :yes: ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Thomasino

      Thomasino 19.07.2010  11:15

      « Re: Alfisti.cz

      Reznik, mohu taky?? ;-) >:-[] >:D
      • 00 Reagovat !

        foto ReznikCZE

        ReznikCZE 19.07.2010  11:38

        « Re: Re: Alfisti.cz

        jo ale hodnost bude Provokatér >:D >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Thomasino

          Thomasino 19.07.2010  12:04

          « Re: Alfisti.cz

          OK :-! >:-[]

          Ale třeba Julinku bych si klidně koupil ;-) Čekal jsem, že ji představí již na podzim ve Frankfurtu, říkal jsem si že jestli budou pokračovat v designu MiTa a 8c, že bych popřemýšlel i o Alfě (i s jistou mírou rizika kvality). Bohužel nepředstavili a já už nemohl čekat.. Stejně se ale tuším ještě nedá objednat v té nejvyšší verzi s 1,75 turbo, nebo dá?
          • 00 Reagovat !

            foto ReznikCZE

            ReznikCZE 19.07.2010  13:55

            « Re: Re: Alfisti.cz

            Už se objednává a do česka by měla první dorazit během příštího měsíce :-) . . .stejně bych si já počkal kvůli ceně, přecijen u novinky slevy nebívají a já na ně dost dám ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Thomasino

              Thomasino 19.07.2010  16:24

              « Re: Alfisti.cz

              To já si ji domluvil ikdyž to byla relativně novinka :-) Objednávat se dala jen asi 5 měsíců před mým objednáním... Ale je pravda, že teď jsou slevy asi ještě o něco málo větší, nebo spíše rozšířili standardní výbavu ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto T613

              T613 20.07.2010  07:12

              « Re: Re: Re: Alfisti.cz

              no když jsem byl naposledy v kině, tak tam stála před ním 159 s ceníky a u Julči už sleva psána byla. Ale kolik přesně ti už z hlavy neřeknu.
  • 00 Reagovat !

    foto DawQa

    DawQa 19.07.2010  12:11

    pásy

    tak přeji ti jen hezké zážitky a hodně šťastných km,moc se mi líbí :yes: :yes: ale na fotech sem si všim že to má i upozornění na připoutání vzdádu, jestli to má i akustický tónn tak bych to asi vyškubal :no: :no: (já se třeba přivážu i vzadu)ale pokaždý se otáčet dozadu a už jenom řvát připoutejte se vy paka, to bych asi nevydržel a chvíli by trvalo než bych to ty lidi naučil automaticky se poutat(přeci jen je to jejich rozhodnutí i když i třeba pro toho ve předu nebezpečný) ;-\ ale jinak super autíčko :-! a ten základ 450 tis. je s timhle motorem?? :-) nebo jen ten "nejobyčejnější" model na trhu?
    • 00 Reagovat !

      foto -balu-

      _balu_ 19.07.2010  12:22

      « Re: pásy

      Akustické varování na pásy v zadu to má, ale jen když se někdo za jízdy odpoutá. Prostě to jednou pípne, toť vše.
      450 je za naprostý základ s 1,4T 120 koní :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.07.2010  12:51

    Karviná

    Ted už jsou ty fotky ok. A mimochodem, dá se v Karviné někde, někdy vidět tvoji Julií na živo?
    • 00 Reagovat !

      foto -balu-

      _balu_ 19.07.2010  13:47

      « Re: Karviná

      Fíha. No čas od času jo. Třeba teď o víkendu to půjde :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.07.2010  13:11

    cena

    Alfy se mi moc líbí,ale bez Multijetu a šestikvaltu trochu postrádají smysl. Testovaná verze je super,ale taky cenovka od základu hodně vyroste. Docela by mě zajímalo srovnání s Lancií Deltou s motorem 1,9 biturbo. S cenou by se mohly oba modely srovnat...
    • 00 Reagovat !

      foto -balu-

      _balu_ 19.07.2010  13:48

      « Re: cena

      šestikvalt maji všechny. A věř že tehle MultiAir má mnohem větší smysl než ty dýzlové dvoulitry :-)
    • 00 Reagovat !

      foto lrotrekl

      lrotrekl 19.07.2010  14:42

      « Re: cena

      Co to je za JOKE? Alfa bez Multijetu postrádá smysl..... :-O
  • 00 Reagovat !

    foto Carlos20VT

    Carlos20VT 19.07.2010  16:11

    Nechápu :-(

    Jakto,že má tohle tak nízké hodnocení? Co tady chybí? Recenze TOP,foto krásné,a auto překrásné..Tak co chcete kua víc?
    No jooo já zapomněl tohle není brambor nebo lidový vuz..
    • 00 Reagovat !

      foto Chobot

      Chobot 19.07.2010  16:22

      « Re: Nechápu :-(

      těžko říci kde je chyba. Koukal jsem jak hodnotil tento Alfista ostatní a občas se mi to taky nezdálo úplně correct. Těžko říci kdo komu první ´nandal´.
      Jinak ty asi nevidíš kdo jak hodnotil, ale 2 ze 3 co mu průměr vyloženě kazí jsou taky Alfisti, tudíš Brambory a Lidové vozy bych z této diskuze vynechal :-)

      Jinak za mě. Alfa. Pěkná, nová, ale na 10 to neni, na tyto body má Alfa jiné vozy. Tudíš 9, neb požívám jen tyto 2 numera co se týče hodnocení vozu.
      Recenze a fotky jsou zcela OK. Takže po desíti za každé.
      Nechť ti Balu slouží ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto -balu-

        _balu_ 19.07.2010  16:46

        « Re: Re: Nechápu :-(

        Nadal nenadal, týpek s fabii HTP me hodnotil 8... Pokud je tohle 8, kolik je HTP? Rozhodne ne 10. Pokud má někdo 5 fotek, kde se auto schovava za jinym, prece mu za fotky nedam 10. Uznavam, ze treba nejsem vzdycky objektivni, ale ta kláda v podobe 1,1,1 je trosku moc :))
        Jako jo, radší bych hodnocení nějakých 9,96, ale clovek nemuze mit vsechno...
        • 00 Reagovat !

          foto Chobot

          Chobot 19.07.2010  17:05

          « Re: Re: Re: Nechápu :-(

          Jasně, tak o autu se tu nemá cenu bavit. To je čistě subjektivní věc. Někdo radši sporťáky, někdo offroady, někdo žlutou barvu a někdo jen jednu značku.
          Co se týče fotek a recenze je pravda že člověk musí chvíly koukat co tu je a není aby dokázal rozumně posoudit kvalitu, průměr a pr.ůser, což chvíly trvá a i tak je to stále subjektivní.
          Každopádně to nebylo nijak proti tobě ani jim. Jen sem shrnul co se mi zdálo, že jsem viděl.
          Mmch. ty tři jedničky můžeš zkusit napsat adminovi(Ricardo, má tu nějaký Jaguáry), jestli ti je nesmaže. Jedničky většinou promazává když vidí, že to nebylo dáno oprávněně.
    • 00 Reagovat !

      foto Thomasino

      Thomasino 19.07.2010  16:28

      « Re: Nechápu :-(

      Carlos, to já měl naopak občas problém s hodnocením ten, že mám "jen" VW a ne bramboráka nebo něco lepšího :-O
      Nicméně jak jsem tady Alfistovi psal, ode mě má zatím za fotky 9, protože na 10 to prozatím není. Ale moc rád to pak opravím, takové pěkné auto si to zaslouží :-)
  • 00 Reagovat !

    foto dRudi

    dRudi 19.07.2010  18:42

    Foto

    ta fotka se snad 20ti Octaviemi nemá chybu >:D
  • 00 Reagovat !

    foto skejpa

    skejpa 19.07.2010  19:04

    Krása

    Bohuzel uz tady nemam recenzi abych ti to mohl ohodnotit ale za me je to jedna pomyslna imaginarni 10ka jak vysita. Krasne auto, podle me asi nejvhodnejsi motor a k tomu hezka recenze i fotky. Z celkoveho hodnoceni si hlavu nelamej ;) Kdo vi, ten vi...
  • 00 Reagovat !

    foto bono-p

    bono.p 20.07.2010  08:06

    Konecne auto ktore chyti za srdce

    Krasne auto. Napriek tomu, ze mame objednane auto trosku ineho zamerania (nova Meriva 1.4 turbo 88kW) musim uznat, ze toto je krasa.
    Nasadili pomerne vysoke ceny, na strane druhej bez debaty ponukaju uroven premiovky.
    Ta fotka s Octavkami z parkoviska hovori za vsetko :)))) pozeram, ze ani na tejto diskusii radsej ziadny skalny fanusik Skody neprispel svojim korenistym komentarom >:D
    Velmi som zvedavy na MultiAir v praxi co sa tyka spolahlivosti. Osobne si ale myslim, ze je v tom buducnost a o par rokov to budu montovat vsetci. Fiat ma s podobnymi systemami urcite bohate skusenosti z F1, tak to asi maju uz zmaknute.
    • 00 Reagovat !

      foto Krispos

      Krispos 21.07.2010  17:43

      « Re: Konecne auto ktore chyti za srdce

      Proc je vas humor na urovni zaka 2. tridy zvlastni skoly? Jo vy vlastne ridite Julinku....
  • 00 Reagovat !

    foto marthass

    marthass 20.07.2010  11:15

    Tedy

    125kw je slušná porce výkonu...leč otírat se o oktávky si nemusel:)
  • 00 Reagovat !

    foto RoboBB

    "-- skrytý --" 21.07.2010  16:51

    Az na tu registracni znacku...

    Pekne auto, zdarila recenze :-) Jen kdyz vidim, ze ma nekdo zapotrebi "zdobit" sve auto podobnymi zaplacenymi registracnimi znackami, nevim co si o takovem majiteli myslet... ;-\ Komu se tim co dokazuje??? :no:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 21.07.2010  16:58

      « Re: Az na tu registracni znacku...

      You better be joking :-) Ever heard of Photoshop?
      • 00 Reagovat !

        foto asysy

        asysy 21.07.2010  22:46

        « Re: Re: Az na tu registracni znacku...

        sr.át se takhle s každou fotkou by mě fakt nebavilo...
    • 00 Reagovat !

      foto jmurjr-H22A7-

      jmurjr (H22A7) 21.07.2010  17:18

      « Re: Az na tu registracni znacku...

      LOL
  • 00 Reagovat !

    foto Krispos

    Krispos 21.07.2010  22:49

    :)

    Ja kdyz postavim svoji Felicii mezi trabanty bude taky kralovna.... srovnani s Oktavkou je trochu mimo. Ale chapu, ze v rade s Volvo C30, Sciroccem nebo BMW 1er by to uz nevypadalo nic extra (dle meho skromneho nazoru)...
    • 00 Reagovat !

      foto jmurjr-H22A7-

      jmurjr (H22A7) 21.07.2010  22:54

      « Re: :)

      myslim si, ze cenovo je zrovnatelna s octaviou. je viacero hladisk. potom tu je vnutorny priestor, kde octavia nie je bohvieco a u kufra naopak. myslim si, ze fotky octavie vs. giulietty su super (samozrejme kompozicne). aj ta hlaska s tym ,,preco si taky smutny?" perfektne sadne.

      suma sumarum: mat 25000 eciek a vyberat si medzi ARG a ŠO2, tak je jasne, ze octavia by to asi nebola.
      • 01 Reagovat !

        foto Krispos

        Krispos 21.07.2010  23:03

        « Re: Re: :)

        To je jako kdybych dal obrazek Porsche vedle 10 Julinek a zeptal se "preco ste taky znudeny? Aha vy ridite Alfu"... Oktavka rozhodne neni hothatch a je cilena na jine skupiny zakazniku. Kdyz uz chci porovnavat vzhled, tak bych se mel drzet prime konkurence...
        • 00 Reagovat !

          foto -balu-

          _balu_ 21.07.2010  23:05

          « Re: Re: Re: :)

          Hothatch? Tak to je velký kompliment pro Jůlinku, klobouček :-) :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 21.07.2010  23:32

            « Re: Re: :)

            Ty jsi nevěděl, že si kupuješ rychlý/ostřejší hatchback, tedy hothatch? Typičtější pro toto označení je sice verze se čtyřlístkem, ale ani s tvou motorizací bych se tohoto označení nebál...
            Nejpodobnější Golf (teď nemyslím design, ale hlavně motorizaci), byl Golf V GT s 1,4 TSI, shodně také se 170 PS, ten měl ovšem 170PS z objemu 1,4 už v roce 2005...
            • 00 Reagovat !

              foto -balu-

              _balu_ 21.07.2010  23:37

              « Re: Re: Re: :)

              No on ani čtyřlístek není až tak úplně hothatch... ona třeba (možná, kéžby, snad) bude i verze GTA... A to pak bude hothatch :-) Každopádně tohle je prostě jen standardní civilní verze :-) Ale hot teda je, to se hádat nebudu :))
              • 00 Reagovat !

                foto white-label

                white label 21.07.2010  23:53

                « Re: Re: :)

                Tak to se trochu pleteš, současná Giulietta se čtyřlístkem je (na dněšní "poměry") naopak naprosto typický klasický HH, je to konkurence pro tradiční HH, jako Golf GTI, Focus ST, Astra OPC apod...
                • 00 Reagovat !

                  foto -balu-

                  _balu_ 21.07.2010  23:55

                  « Re: Re: Re: :)

                  jojo, to je... Zatím :-) (doufám)
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 21.07.2010  23:13

        « Re: Re: :)

        Kdybys v Itálii postavil úplně novou Octavii III (hned jak se začne vyrábět) mezi delší řadu samých starších (už poměrně dlouho výráběných) Giuliett, myslíš, že to třeba těm domácím Italům vyzní pro Octavii podobně, jako teď nám Čechům v tomto případě...
        :-O :*) ;-)
        • 01 Reagovat !

          foto Krispos

          Krispos 21.07.2010  23:17

          « Re: Re: :)

          Skodovka muze byt nudna designove, ovsem proto si ji lide (narozdil od Alfy) nekupuji....
          • 00 Reagovat !

            foto -balu-

            _balu_ 21.07.2010  23:23

            « Re: Re: Re: :)

            Design je jen otázka vkusu, každému se prostě líbí něco jiného. Obě auta mají své přednosti (u Oktávky by se tomu dalo říkat "zadnost" :-) ). Kazdopadne Oktavka je takova jaka je, protoze prave takova ma byt.
    • 00 Reagovat !

      foto -balu-

      _balu_ 21.07.2010  22:58

      « Re: :)

      No neřekl bych že C30 a Scirocco jsou právě ty, kterým má Julda konkurovat. 1er a Audi A3 určitě, pak Golf, Focus, Mazda 3, Megane, Civic a další... Sem patří i Oktávka, zas tak mimo to není. Ale třeba budou vyrábět i nějakou verzi Juldy co by konkurovala C30 a Sciroccu, kdo vi... :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Miisha24

    Miisha24 25.07.2010  23:35

    SPZ

    co ta spz??? :-! :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto -balu-

      _balu_ 26.07.2010  09:36

      « Re: SPZ

      Ta SPZ je otázkou minuty ve Photoshopu :-) Uvažuju co vyrobím příště... Ležaté osmičky? >:D
      • 00 Reagovat !

        foto jmurjr-H22A7-

        jmurjr (H22A7) 26.07.2010  10:03

        « Re: Re: SPZ

        ja z tohoto nemozem. len som zvedavy, ci tie pripomienky ohladne spz su realne, alebo si robia srandu.
  • 00 Reagovat !

    foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

    Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 06.08.2010  23:17

    Foto

    Poslední fotky : :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 29.08.2010  17:16

    Alfina krajana

    Gratuluju k Alfičce, je to kočka :yes:

    Jinak koukám, že ty lokality dobře znám. Ještě pamatuji, jak se po Darkovském mostě jezdilo autem normálně do Karviné jak jej pak zvedali o nějaký ten metr nahoru :-) Kdyby byla možnost, rozhodně bych byl pro nějaký sraz, Giullietta je sympatické auto :-)
  • 00 Reagovat !

    foto GeMcz

    GeMcz 24.10.2010  12:58

    Dotaz z praxe

    Ahoj, chtěl bych se zeptat na pár věcí z praxe. Docela důkladně jsem si auto prohlížel a přišel jsem na pár věcí, můžeš mi je osvětlit. Hlavní jsou sedačky, vyhovuje ti boční vedení? Mám AR 147 a tam jsou sedačky daleko užší. Další dotaz je na plastovou krytku u bočních zrcátek. Všiml jsem si plastu, který není vůbec nijak připevněn z přední části. Podle mého v zimě se tam musí dostat sníh nebo voda a kam pak teče? Poslední dotaz je na gumové těsnění mezi kapotou a čelním sklem. Oproti 147 je to guma místo plastu a opět není pevně připevněna. Nebude to dělat právě v zimě problém. Zkrátka voda atd se dostane tam kam by neměla. Díky za postřehy. Jinak po skončení leasingu, jdu na 100% do Giulietty.
    • 00 Reagovat !

      foto -balu-

      _balu_ 03.11.2010  23:37

      « Re: Dotaz z praxe

      Ahoj, boční vedení není tak výrazné jako bývalo v minulé generaci Alf (156/147/GT), to je fakt. Ale kupodivu mi vyhovuje. Mám známého - vyloženě útlíka - a ten říká, že nic moc (ale řídí auto kde není žádné. Třeba sedadla v GT mně osobně přijdou už příliš.

      U těch zrcátek nějak nevím co myslíš. Přijde mi to že ten plast v barvě karoserie je nacvaknut/přichycen zepředu... Schválně jsem s tím zkoušel hýbat a drží to tam festovně a fakt se nebojím že tam nateče voda... Ale dám vědět v zimě :-)

      To čelní sklo nevím... Jednak není vidět co je pod tou gumou, ta může jen překrývat spoj, pak taky guma je těsnější než plast... Druhá věc je že na levé straně auta je to guma přidělaná křivěji než na druhé... Ale je fakt že se dá rukou oddělat. Ale nějak nevím kam by ta voda mohla natéct a dělat problémy... Osobně si s tím těžkou hlavu nedělám :-)
  • 00 Reagovat !

    foto JardaK-

    JardaK. 02.11.2010  13:47

    Prosba na _balu_

    Hele, jsi tu zatím jediný "hodnotitel" Giulietty a já bych Tě moc prosil, aby ses znovu ke svému příspěvku vrátil někdy po roce užívání (a spoustě najetých kilometrů), abychom se dověděli, kde se vyskytly "mouchy", s čím jsou problémy a jaké jsou celkové dojmy (to je právě slabina zdejších přispivatelů - nakoupí, hned sem dají super hodnocení a pak už ani nenapíšou, že dali auto kvůli problémům do šrotu). Jsem od dubna majitelem nového vozu (bohužel ne Alfy), chystám se taky po roce dát tady svou recenzi, kdy už budu mít auto snad dobře "přečtené". Jinak Ti hrozně držím palec, Giulietta je nádherné auto a já italům moc přeju, aby se s ním na trhu chytli!
    • 00 Reagovat !

      foto -balu-

      _balu_ 03.11.2010  23:39

      « Re: Prosba na _balu_

      Mám v plánu to udržovat průběžně... Zatím najeto 14 100 km a nenašel jsem vyloženě nějakou mouchu. Zatím je to bez problému, jediné co jsem řešil bylo to Blue&Me jak píšu v novinkách, ale poslední aktualizace to konečně vyřešila a všecko šlape jak má :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Biest

    Biest 07.11.2010  22:23

    nadhera

    V prvom rade by som ti chcel pogratulovat ku nadhernemu auticku, na ktore mam aj ja zalusk. Mam dvoch finalnych favoritov. Rozmyslam medzi najsilnejsou Giuliettou QV 1,8 TBi (173 kW/235 k) v tej krasnej cervenej a Sciroccom R v bielej a nejak sa neviem rozhodnut :-)

    Mal som s nou moznost jazdit na okruhu v Brne (ta ista akcia ako mas na fotkach) a taktiez som ju mal v motorizacii 2,0 JTD (125 kW/170 k) pozicanu na vikend. Skvely zazitok, kto nejazdil alfu nepochopi! Bol som prekvapeny ake je auto neskutocne sportove, dynamicke, ako drzi v zakrutach. A to zrychlenie....ufff :-)

    Mne osobne ale dost vadilo nedostatocne bocne vedenie sedaciek, nedostatok odkladacich priestorov a volant (nepacil sa mi). Ked sa vsak na Giuliettu pozriete, nastartujete a pohnete sa, vsetky jej nedostatky, ktore ma jej odpustite...proste alfa :-)

    Pises, ze Start&Stop sa ti pozdaval. Mne zas vrcholne liezol na nervy a zakazdym som ho vypol. Ja osobne by som ho nechcel ani zadarmo :-)

    DNA ... skvela vec :-) ten kopancek v dynamic mode je skvely a zmena jazdnych vlastnosti a dynamiky je zretelna. super.

    inak musim suhlasit so vsetkym, co si pisal. Urcite si este musim vyskusat benzinovu verziu predtym ako sa rozhodnem :-)

    Kazdopadne prajem vela stastnych km :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto -balu-

      _balu_ 08.11.2010  00:53

      « Re: nadhera

      Ten okruh stál za to, co? :-)
      Jinak co se týče těch odkládacích prostor, tak je to celkem slabé. Už jsem ale přišel na to, jak dát do dveří lahve 0,5l, chce to je správný úhel. V přihrádce před spolujezdcem je držák na 2x 0,5l flašku a jednu plechovku. Je to o tom, kolik s sebou člověk vozí drobností no.

      Ad boční vedení... Není tak výrazné jako bývalo ve starších alfách. A asi útlejší postavy budou bědovat. Já mám ale asi * přesně širokou, takže mě třeba jakž takž vyhovuje (třeba sedačky v Alfě GT mi už přišly trochu moc).

      A Start&Stop... Mně to fakt přijde fajn. Jo, uznávám, když se na křižovatce začumím do blba a pak se potřebuju bleskově rozjet, trošku to zdržuje. Ale v 99,5% případů ani nevím že byl motor vypnutý, než tam mám rychlost, motor běží... Třeba je to o zvyku na delší dobu.
      A taky je možné, že ti po nějakém přemlouvání v Alfě přeprogramujou řídící jednotku, aby se tlačítkem S&S nevypínal, ale zapínal ;-) Nemyslím, že to bude problém...

      A každopádně díky za přání štastných kilometrů :-)
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 08.11.2010  01:15

      « Re: nadhera

      Biest
      ...a co to roccoR, to už sis taky vyzkoušel? :-O ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Biest

        Biest 08.11.2010  02:02

        « Re: Re: nadhera

        zatial som sa iba viezol v 1,4 TSI s DSG ale to len chvilu takze nemozem hodnotit. povedal som im v predajni, ze Scirocco nechcem, kym si nevyskusam minimalne 2,0 TSI tak mi prislubili nejake. Rko sa zhana velmi tazko. Aspon mi tvrdili, ze ako predvadzacka sa nepouziva vzhladom na charakter auta :-) trosku ma odradza pocet dveri...

        kazdopadne cakam kym mi zavolaju a uvidime. do vianoc sa hadam rozhodnem. este ale chcem vyskusat aj tu alfu 1.4 TB 120k alebo 1.4 MultiAir 170k.
        • 00 Reagovat !

          foto -balu-

          _balu_ 08.11.2010  18:03

          « Re: Re: Re: nadhera

          120k a 170k mají úplně jiný charakter. 120k se lépe sbírá odspodu, a to znatelně, 170k je zase živelnější, výbušnější. 170k je tišší v nízkých otáčkách (při 60 vůbec nevíš že máš motor, ve 120k je ho trochu slyšet) - asi jiný výfuk, ve vyšších zase 170k zní mnohem lépe.
          Nutno říct že i 120k předčilo moje očekávání, ale ten zátah a ten nedocházející dech, tu ochotu k vytáčení a krásný zvuk má jen 170k (ještě jsem teda nejel v QV, ale už se chystám >:D )
          • 00 Reagovat !

            foto Biest

            Biest 08.11.2010  23:55

            « Re: Re: Re: Re: nadhera

            diky za info. mne ale skor ako o skusanie aky ma dany model vykon, ide o vyskusanie si benzinu ako takeho. diesel som skusal, bol skvely ale kedze chcem najsilnejsie QVcko musim sa uistit ze benzinaky od alfy su rovnako dobre ako diesel. ked diesel taha tak dobre, neviem si predstavit, co to bude robit v 235 k Giuliette :-)

            inac minule som videl bielu Giuliettu QV.... nadherna a ten zvuk :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto -balu-

              _balu_ 09.11.2010  00:33

              « Re: Re: Re: Re: Re: nadhera

              Tak pokud chceš srovnávat tah benzin/diesel, tak zapomeň na 120k a skoč rovnou do 170k (ten 2,0 JTDM2 mel taky 170, tak ať je to vyrovnané ;-) , myslím že budeš velmi mile překvapen :yes:
              MultiAir se fiatu fakt povedl a Alfa ho vyladila k dokonalosti... Však uvidíš, věř, že se je na co těšit :)
              A samozřejmě... Have fun!
  • 00 Reagovat !

    foto Stefic

    Stefič 08.12.2010  10:00

    supr kára

    teda až budu mít někdy zbytečných 600k, tak jako druhé auto do rodiny beru Alfu ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto -balu-

      _balu_ 10.12.2010  00:33

      « Re: supr kára

      Já ji vzal jako jediné auto pro sebe :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.12.2010  18:38

    par otazok k vybave

    ahoj,

    tiez chcem kupit tuto alfu, a mam par otazok k vybave, mozno mi budes vediet poradit:
    1. bixenony - maju realny vyznam, nie je to len dalsia vec co sa moze pokazit?
    2. atermicke predne sklo s vyhrievanim zony stieracov - detto, oplati sa to, napriklad v zime?
    3. Sportove pakety - v sportovych paketoch je par veci, co by som chcel, ale neviem ci sa celkovo oplatia, co myslis?
    • 00 Reagovat !

      foto -balu-

      _balu_ 17.12.2010  22:07

      « Re: par otazok k vybave

      Ahoj.
      Xenony - to je jasná volba. S normálníma světlama to nejde srovnat, je to úplně jiné svícení. Když si na ně zvykneš, pak máš s běžnýma světlama pocit, že jedeš potmě. Vřele doporucuju, rozhodne dobrá investice.
      Predni sklo - tohle mi prijde vicemene jako zbytecnost. Celni sklo neni jedine kterym se do auta dostava teplo, navic pokud sahnes po tmavem laku (jako treba ja), tak ti rozhodne nepomuze :-) A rozmrzani na sterace, no nevim, ted jsem s Juldou jezdil pri -14°C a nepotreboval jsem to.
      Sport pakety - jo tohle uz je slozitejsi. 17" kola vypadaji lip nez 16", polokozene sedacky jsou pecka, kovove pedaly jakbysmet a volant je taky lepsi. Dokonce v interieru neni seda magnezio ale kartacovany hlinik - moc krasny ;). Cim si ale nejsem moc jisty je snizeni podvozku. Ne ze by byla Giulietta nejak extra nizka, ale pri tom snehu co mame ted docela casto brousim brichem o snih... takze dalsi centrimetr, dva dolu ... Ale zase to bude lip sedet no... Nebyt toho podvozku, v podstate jde jen o okrasne prvky, takze je to na tobe, jestli chces aby se Giulietta libila moc, nebo sakra moc >:D
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 17.12.2010  23:50

        « Re: Re: par otazok k vybave

        Super, dakujem, pomohol si mi vyriesit dilemu. Ten znizeny podvozok ma tiez zaujimal, specialne som sa na to pytal, pretoze budem jazdit po slovenskych cestach, nie po okruhu. Predajca ma presviedcal, ze ide skor o nastavenie, ze je podvozok tvrdsi, na to sa ale neda spoliehat.
        • 00 Reagovat !

          foto -balu-

          _balu_ 18.12.2010  23:53

          « Re: Re: Re: par otazok k vybave

          :-) Není problém, jsem rád, že jsem pomohl :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.02.2011  20:13

    spotreba v zime

    Ahoj,

    tak som sa stal stastnym majitelom Giulietty, vsetko je super az na spotrebu. V meste zerie strasne - este stastie ze nemam deti, lebo by ich urcite zozrala tiez. Jazdim v rezime Normal. Chcem sa ta opytat, aku spotrebu mas teraz v zime, kolko mas priblizne najazdene a ci je vidiet nejake zlepsenie spotreby. Vopred diky.
    • 00 Reagovat !

      foto -balu-

      _balu_ 19.02.2011  14:45

      « Re: spotreba v zime

      Ahoj, gratulace k přírustku, věřím, že budeš spokojený jako já :-)

      Já mám najeto skoro 24 000 km. A nějaký zásadní problém se spotřebou v zimě nepozoruju. Po Praze jsem pri -10° (a i ted kdyz je kolem 0) jezdil zhruba za 7. Je to o tom kudy a jak člověk jede, jde to za míň i za víc...
      Byl jsem s Juldou v itálii, čtyři lidi v autě, na střeše truhla. Zadní kola do A ( >:-[] )... A jel jsem za 7,8 a to jsem se nekrotil, zvlášť v serpentinkách...

      Jinak bych řek že mi zhruba kolem 4 000 sedla spotřeba tak o půl litru, litr max, ono se to těžko posuzuje...
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 19.02.2011  19:51

        « Re: Re: spotreba v zime

        Dik za pozitivne informacie. Ja mam v meste (Bratislava) zatial priemer 10l, ale mam najazdenych este velmi malo km. Urcite sa s tym treba aj naucit jazdit, predsa len je radenie ine ako v Oktavke >:D Auto je super, ked som prvykrat prepol do "D" skoro som umrel od blaha >:D
        • 00 Reagovat !

          foto -balu-

          _balu_ 19.02.2011  20:16

          « Re: Re: Re: spotreba v zime

          Jo v Dynamicu umi julda pekne chytit u srdce :-) Jakou sis vybral barvu?
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 19.02.2011  20:51

            « Re: Re: Re: Re: spotreba v zime

            Cervena metaliza. Na 8C mi nezvysili peniaze :-)
            • 00 Reagovat !

              foto -balu-

              _balu_ 20.02.2011  00:05

              « Re: Re: Re: Re: Re: spotreba v zime

              Jo za tu 8C je to pěkná pálka... Ta tvoje barva taky krásná každopádně. :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Horrigan

      Horrigan 21.12.2011  13:20

      « Re: spotreba v zime

      Tak udělej taky recenzi:) Ať tu není pouze jediná.
  • 00 Reagovat !

    foto britas1

    britas1 07.03.2011  15:49

    Moc pěkné

    Ahoj, chci Ti poděkovat za moc pěkný popis, no o nic hezčí než sám předmět popisu vid... :-) Rád bych se tě ale zeptal na jednu věc, uvažuju taky o koupi Julinky, ale mám trochu obavy ze sedadel, vlastním punto sportinga, který má velmi pěkně tvarovaná sedadla, ve většině testů se stále opakuje jak nemají sedadla u julinky žádné boční vedení, no...ze snímků to tak taky vypadá, chtěl sem se proto zeptat toho nejpovolanějšího... ;-) ...to umím mazat med kolem pusy... :-) , jak ty sedadla vnímáš ty po mnoha najetých kilometrech, včetně jak si psal, po několika okruzích na Masarykově okruhu...znám například jízdu v poměrně silném volvu kde na kožených sedačkách při prudké akceleraci v zatáčce zadek ujíždí na dveře...... ;-\ Jinak...hodně štěstí a at se daří co nejlíp :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto -balu-

      _balu_ 07.03.2011  22:58

      « Re: Moc pěkné

      Ahoj, díky za med, to vždycky potěší. Co se sedadel týče, uznávám, že nemají takové boční vedení jako měly alfy předchozí, ale že by v zatáčkách ujížděl zadek, to ještě ne. Přijde mi to jako ideální kompromis, jasně někdy tě napadne, že by to sneslo i více, ale za sebe můžu říct že spokojenost. Nejsem teda žádný střízlík, ale jedno místo v letadle mi ještě bohatě stačí. A mě přijde boční vedení v pohodě. Kvůli jízdě jsem nepotřeboval víc, kvůli efektu jo :-) Ale nevím jak je na tom třeba spolujezdec, přece jen jako řidič se jednak člověk drží volantu, pak se taky v zatáčce v nejhorším můžeš podržet levou nohou...
      Sečteno podtrženo, nejezdím do zatáček pomalu (jak bych taky mohl >:-[] ), a zatím jsem problém nepozoroval.
  • 00 Reagovat !

    foto C63-AMG

    C63 AMG 20.03.2011  21:13

    foto

    Zdravím,není foto serie"Proč vypadáš tak znuděně? Jo aha, ty řídíš oktávku... foceno v areálu firmy Eaton v H.Počernicích???? :-|
    • 00 Reagovat !

      foto -balu-

      _balu_ 21.03.2011  01:03

      « Re: foto

      ;-) pššt ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto C63-AMG

        C63 AMG 21.03.2011  18:17

        « Re: Re: foto

        :-) já jen,že bydlím poblíž a když chodím od autobusu tak tu Alfu tam vídám.Tak jsem si řekl:"Sakra není to ta Alfa z M.a.cz" tak proto.Jinak je to teda pěkný auto :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Daniel

    Daniel 10.07.2012  17:17

    Co dodat

    ...snad jen že fakt závidím. >:D 3x10 :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto charon03

    charon03 17.08.2012  21:22

    takže

    gratulujem ti k autu že tak dobre slúži, až na par drobnosti ;-) ze nie je moje :-! >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto MirekGTA

    MirekGTA 12.12.2012  22:41

    nehodnotím

    Ahoj, chválím benzínový motor, Giulietta se mi libí, měl jsem možnost se projet v QV 235 a nebylo to špatné, předpokládám, že lepší než v 1.4T´, ale i tomu QV bych nemohl dát 10 bodů a tak raději nehodnotím, abych ti nezkazil hodnocení. Stejně to to hodnocení je tady na palici, dal bych ti 8-9 jako že fakt dobrý a a octavii 5-6, ale tak to tady nefunguje, každopádně ale musím říct, že kdo zažil Alfácký benzínový atmosférický V6, tak nemůže dát turbvýmu benzínu 10 i když spotřeba je poloviční a projev mnohem lepší než u VW :-( Možná za to nemůže turbo, spíš ta veškerá elektronika a ekologie, ale srovnání mého GTA a QV bylo asi jako šukat bez gumy a s gumou, ani jedno nebylo špatný, ale jedno má úřeci jen něco na víc :-)
    • 00 Reagovat !

      foto -balu-

      _balu_ 17.12.2012  08:48

      « Re: nehodnotím

      Ahoj, V6 jsem jel ve Spideru a samozřejmě máš pravdu :-) Ale hlavní rozdíl je v tom, že zatímco Spider byl půjčený, tohle je moje... Takže u mně za 10 >:D
  • 00 Reagovat !

    foto maTooB

    maTooB 19.01.2013  19:55

    Pekne napisane...

    No až teraz som si všimol, že si prerobil text. Veľmi pekne si to popísal. :yes:

    Ďakujem, že si sa venoval aj spotrebe, lebo v tej pôvodnej verzii uverejnenej aj [odkaz] píšeš, že máš spotrebu 5,8l, tak mi to vŕtalo v hlave, či toľko môžu robiť tie 16tky kolesa 205, pretože ja mám 18tky 225 a spotrebu toho istého motora okolo 7l podľa štýlu jazdy. :-)

    Ja teda rozhodne štart-stop vždy vypínam, hlavne kvôli súcitu s motorom a turbom...

    Na tých 17tkach vyzerá auto naozaj peknejšie a dôstojnejšie :yes:

    Ešte by ma zaujímalo ako to funguje s tým updatom firmwaru, daj prosím nejaké bližšie info....

    Tak nech ti to jazdí, veľa šťastných kilometrov ;-)
    • 10 Reagovat !

      foto -balu-

      _balu_ 21.01.2013  17:06

      « Re: Pekne napisane...

      Update firmware je jednoduchý. Prostě na nějakou USB flashku hodím poslední verzi Blue&Me (5.6 v mém případě, pokud máš novější, může to být 6.0) odtud :[odkaz] blueandme/index.aspx?brand=alfa%20romeo&… />Vypnu zapalování, vrazím tam USB, otočím klíč na 1. Ozve se "Update started". Pak to Minutu dvě něco dělá, dokud se neozve "Update completed, please remove the USB memory."
      Je to regulérní oficiální postup :-)
  • 00 Reagovat !

    foto roox

    roox 21.05.2013  00:15

    tu chci taky! :-)

    jako fakt krasavice !!!! tak ať dělá jen radost ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto FRANIK

    FRANIK 27.09.2013  23:20

    autozahrádka

    Čauky, Prosím radu, jsem čerstvým majitelem Giulietty, Od jaký firmy máš střešní nosič, toje origo za tu řachu? To už radši nějakou schovanou kouly. Moc dík kartu tady nemám a ani dělat nebudu moc tomuto webu nefandím. Nebo mám ale to je EX, EX alfa juknout můžeš na alfistech tam již něco je. THX.
    • 10 Reagovat !

      foto -balu-

      _balu_ 07.10.2013  13:59

      « Re: autozahrádka

      Ahoj, není to origo, je to nějaký slovenský výrobce. Tuším, že je to přímo tenhle
      [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto FRANIK

        FRANIK 07.10.2013  17:44

        « Re: Re: autozahrádka

        Moc dík. Vypadá solidně.Ještě přemýšlím o tažným, ale takový aby nebylo na autě nic vidět pokud bude sundané. V tom případě by kola šla na tažný. Dík za odkaz. Auto mám 3týdny na značkách, A budu to muset na další sezonu řešit. Ještě se zeptám řešil jsi svoji diagnostiku nebo zatím jezdíš na servisky do značkovek? Měnil jsem olej, a jelikož Sport Power nemají zatím značkový servisy k dispozici, tak jsem řešil výměnu sám. Výrobce už v květnu nařídil používat olej jelikož docházelo k přidírání turbíny a značkovky lejou ještě starej protože ho nemají. :-( Potřebuju smazat servisní interval.
        • 00 Reagovat !

          foto -balu-

          _balu_ 09.10.2013  15:33

          « Re: Re: Re: autozahrádka

          Zatím jezdim jen do značkového servisu.
          • 00 Reagovat !

            foto FRANIK

            FRANIK 09.10.2013  18:53

            « Re: Re: Re: Re: autozahrádka

            Moc dík za veškeré info. Možná ještě pár dotazů bude. Jelikož mám dovoz z DE tak už jsem bez záruky takže mě nic nenutí ty neservisy navštěvovat. I když třeba až bude nabídka tak jak předepisuje výrobce tak tam ještě zavítám. Prozatím ten správný olej dle výrobce a vzduch. filtr dostala odemně. V 70tis. mě čekají poprvé svíčky což je za 4tis. km tak pak se uvidí. Alfa opět ale nezklamala kvuli výměně oleje musí dolů i kolo a kryt v podběhu, jinak nemožnost vyndat olej. filtr. JJ specifikum ohledně filtru jsem měl zatím u všech. V6 povolit trubky klimy a odtlačit výfuk, u 2,4JTDm zase výfukový potrubí od turba demontovat. No ale pak zas vše odpuštěno a VRRrrrrm.
            • 00 Reagovat !

              foto -balu-

              _balu_ 10.10.2013  08:02

              « Re: Re: Re: Re: Re: autozahrádka

              Já jsem zatím se servisem spokojený. A s autem ještě více. zatím 89 000 spokojených kilometrů :-)
              • 00 Reagovat !

                foto FRANIK

                FRANIK 10.10.2013  19:04

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: autozahrádka

                Doufám že budu taky spokojen. Zatím díky, Pokud jezdíš na srazy tak se třeba někde potkáme. Moje je tady: [odkaz]
                • 10 Reagovat !

                  foto -balu-

                  _balu_ 15.10.2013  14:23

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: autozahrádka

                  Přeju hodně spokojených km :-)
  • 00 Reagovat !

    foto maTooB

    maTooB 15.11.2013  07:43

    18tky

    Ahoj,

    nemal by si nahodou zaujem o kupu vrtulovych 18tiek s pneu alebo nevies o niekom?
    Chcem moje predat.

    Mato
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…